30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

DOKUMENT: Prohlášení Amnesty international k novému výzkumu o Ukrajině

Od začátku války na Ukrajině, vydala Amnesty stovky reportů, zpráv, petic, důkazů a svědectví o páchání ruských zvěrstev na Ukrajině, včetně ověření desítek válečných zločinů a zločinů proti lidskosti ze strany ruské armády, kdy Amnesty byla mezi prvními, kdo tak učinili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 12.8.2022 14:23

To bude pro aktivistku Rybnickou asi novinka. :-)

H. Rybnická 12.8.2022 14:48

Rezignovala, ale nevyjádřila se, ačkoli měla příležitost. Za to se vyjádřilo několik světových humanitárních organizací . Nemohly popřít, že AI informuje o faktech. jakkoli jsou možná určitým způsobem pochopitelná.

P. Diviš 12.8.2022 15:06

Rezignace je dost jasné vyjádření.

Informovat o faktech je dobré. Špatné je, informovat o selektivních faktech a bez souvislostí.

L. Novák 12.8.2022 16:28

Lžete, Rybnická! Rezignace přišla až jako reakce na marný výsledek jednání...

H. Rybnická 12.8.2022 16:51

To neodporuje skutečnosti, že nebyla vsto fakta vyvrátit.

P. Diviš 12.8.2022 13:53

IMHO žijí hlavně z dobrovolných darů.

Je to banda bláznivých idealistů.

L. David 12.8.2022 12:50

AI je natolik profláknutá organizace, že jejím zprávám už nevěří ani dementi z psychiatrické léčebny.

P. Smetana 12.8.2022 13:04

Ale jako nástroj Putinovi propagandy slouží dobře.

J. Jurax 12.8.2022 12:49

Jojo, každého agresora musí potěšit, že obránce jsoucí pod kontrolou Amnesty International na něj zaručeně nebude útočit z obydlených oblastí. A pochopitelně je taky nebude bránit a vydá je i s vlastními civilisty bez boje tomu agresorovi na pospas. Koneckonců i při evakuaci civilisté trpí.

F. Zrcek 12.8.2022 12:25

Tenhle slint je jenom další doklad o tom, že AI je jako neziskovka zhola zbytečná.

Někdy napíšu - jestli se k tomu dokopu - jak by nezávisle poreferovala o pádu Říma. Nebylo to tak dramatické, bylo to řádově civilizovanější než putínkova speciální akce a vůle bránit se Odoakerovi byla mizivá. I plenitelů bylo míň a nemuseli se tak zuřivě mezi sebou dělit o kořist a o ženy.

Dokonce i průměrný počet chlapů na jednu znásilněnou byl celkem nízký, a ty ošklivky, nebo ty, co nechtěly, si mohly radši zaplatit. A AI by jistě napsala, jak se mezi těmi římankami naopak množil počet adeptek na bytelné zaskotačení než by obětovaly denár. Neziskovku tehdy zastoupila horlivá křesťanka Priscilla, která se pohoršovala nad všeobecnou drahotou a úpadkem mravů.

To píšu hlavně proto, že Odoaker si svoji vládu nakonec zlegalizoval u byzantského císaře Zena. Nechal se povýšit na římského patricia a neformálního krále za vcelku přijatelný bakšiš. Tak jen čekám, kdy strýček Xi schválí putínkovi, aby se tituloval Vládce Západu. Například výměnou za Vladivostok.

V. Kučer 12.8.2022 12:52

Pádu Říma si obyčejný člověk ani nemusel všimnout, pouze potom platil daně místo císařovi královi.

K. Zelený 12.8.2022 11:49

Tak já každopádně vítám tuto první vlaštovku uveřejnění dokumentů AI a pevně doufám, že bude následovat celé hejno, například dokumenty o zacházení s uprchlíky na Středozemním moři či na hranicích s evropskými státy se jistě budou těšit stejné podpoře a uznání zdejšího publika jako tato kritika vedení obrany ukrajinskou armádou.

P. Diviš 12.8.2022 13:56

Jo, zacházení s připrchlíky je taky holá ostuda. AI by se nepochybně líbila. Leda snad s vyjímkou polsko běloruské hranice, tam bylo zacházení ± správné.

J. Ptáček 12.8.2022 11:41

Zatím se pořád my, nebo alespoň já, motáme v kruhu. Pro mě je zásadní otázkou: Je Ukrajina součást Ruska nebo je to samostatný stát. Pravda, jako třetí možnost je, že jde o neposlušnou ruskou kolonii. Třeba naše soudružka Konečná v TV tvrdila, že Rusové jsou na SVÉM ÚZEMÍ. Rozumí tomu tahle komunistická intelektuálka, nebo je jenom prostě hloupá!

Jsem přesvědčen, že až se Rusko, Ukrajina a zbytek světa na tomto dohodnou, snadno ukončí naprosto nesmyslný vandalismus a zabíjení.

L. Novák 12.8.2022 12:08

Rusko zjevně o žádnou "dohodu" nestojí, dokud nebude muset na dohodu přistoupit. Navíc, podpis Ruska a jeho představitelů na psaných dohodách nemá žádnou důvěryhodnost. Rusko si dělá, co zrovna vypadne z Putinovy choré mysli...

D. Laurencikova 12.8.2022 12:48

To je naprosta dezinformace. Putin dohodu s Ukrajinou samozrejme chtel, bohuzel se mu ji nedostalo. Ja si perfektne pamatuju na dobu pred touto valkou, vy uz jste to zapomnel? Nebylo prece mozne ani Putinovi zarucit neutralitu Ukrajiny. Takze bojujeme vlastne za clenstvi Ukrajiny v jakemsi vojenskem klubu. Kvuli tomu jsme schopni rozpoutat treti svetovou valku. Vam to prijde spravne a adekvatni. Mne ne!!

L. Novák 12.8.2022 12:49

Plácáte nesmysly, všechno je jinak.

D. Laurencikova 12.8.2022 13:06

Neni. Je to presne tak a ne jinak. Vy hlavne vubec nevite, co jak je. Proste mi davate kontra a citite se tim byt na te "spravne" strane.

P. Smetana 12.8.2022 13:01

A já si vzpomínám na budapešťské memorandum, kde se Rusko zaručilo za územní celistvost Ukrajiny.

V. Kuhaj 12.8.2022 15:32

Ano, to by ovšem nesměla Ukrajina úplně zblbnout a začít námluvné tanečky s NATO. A čím dál víc přezírat a provokovat "separatisty".

P. Smetana 12.8.2022 15:40

Zaručilo se Rusko? Zaručilo. Vše ostatní jsou jen cinty.

P. Smetana 12.8.2022 16:25

A v rámci vašeho dovzdělání. "Separisté" se separovali až 10 let po podepsání budapešťského memoranda.

P. Diviš 12.8.2022 13:57

Putinovu předválečnou propagandu a lži si skutečně pamatujete dokonale.

D. Laurencikova 12.8.2022 14:15

Nenapadne vas opravdu nic pouzitelneho? Ja mam informace z nemeckych, americkych, rakouskych a svycarskych zdroju. Ohledne vyvoje na Ukrajine presne chronologicky. Na tom se Putin nijak nepodilel.

L. Novák 12.8.2022 16:33

Když s informacemi neumíte pracovat, pak tady plácáte hlouposti pořád dokola. Informace mají možnost si získat všichni.

D. Laurencikova 12.8.2022 17:05

Hlouposti placate vy. Tak si ty informace konecne zjistete, at jste v obraze.

V. Cícha 12.8.2022 10:45

Tahle tragická situace není od začátku dokonale černo - bílá takže Amnesty International má víc práce.

P. Diviš 12.8.2022 9:57

Zní to krásně, zvlášť o těch "jiných možnostech". Takoví kibicové se najdou po všech utkáních, kde se někdo musí rychle rozhodnout podle momentálních okolností.

D. Laurencikova 12.8.2022 10:59

Vy se zastanete Ukrjincu, i kdyby strileli z porodnic, kde se nachazeji prave rodici matky. Nedelaji to oni ostatne??

L. Novák 12.8.2022 11:27

Ó Bože, ochraňuj nás před hloupými ;-O žvásty neinformované identity "D. Laurencikova"... 8-o