23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

DOKUMENT: Prohlášení Amnesty international k novému výzkumu o Ukrajině

Od začátku války na Ukrajině, vydala Amnesty stovky reportů, zpráv, petic, důkazů a svědectví o páchání ruských zvěrstev na Ukrajině, včetně ověření desítek válečných zločinů a zločinů proti lidskosti ze strany ruské armády, kdy Amnesty byla mezi prvními, kdo tak učinili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 12.8.2022 19:43

Zda se, ze jisty druh lidi k tomu opravdu tihne, mate pravdu.

H. Lukešová 12.8.2022 19:48

Aniž by chápali rozsah té hrůzy. Jak jsem psala, šermovat s nacismem a SS všude, to vyprazdňuje tu skutečnou hrůzu, jakou SS ve skutečnosti představovala.

D. Laurencikova 12.8.2022 20:02

Ale vzdyt to rikam. Nekdo vidi Hitlera na kazdem rohu. Pak z te jeho historicke, hruzne vyjimecnosti nezbude uz vubec nic!

H. Lukešová 12.8.2022 20:07

Ano, jedni říkají Putin je Hitler, jiní říkají Zelensky je Hitler, další říkají Bush byl Hitler atd. atd... Já říkám, nikdo z nich se mi nelíbí, ale Hitlerem není nikdo z nich.

D. Laurencikova 12.8.2022 20:15

Ti kteri to rikaji, asi nevi, kdo byl Hitler. Protoze jinak by museli zalezt s tichym "pardon".Rv

M. Vaněk 12.8.2022 19:31

Malá exkurze do historie ( a určutě je dobré sledovat nastránce i odkazy...), to jen abyste tušil, koho tady obhajujete:

https://dfens-cz.com/pravda-o-soucasne-ukrajine/

H. Rybnická 12.8.2022 16:05

R^R^

L. Novák 12.8.2022 16:19

Další zastánci pravidla "On do tebe kamenem, ty do něj chlebem... " ;-D

Jenomže princip přežití proti násilnému útoku takhle nefunguje. Paní Rybnická by se možná ochotně nechala zbít a znásilnit od celé jednotky ruských okupantů, pokud by chtěla věřit, že ji jako svědkyni válečného zločinu nechají v klidu přežít, ale množství zdokumentovaných vražd civilistů - mužů, žen i dětí - naznačuje, že šance na přežití jsou v kontaktu s agresory nevalné.

Obrana Ukrajinců proti Ruským hrdlořezům je legitimní a mají právo použít všechny dostupné prostředky, jak okupantům ve zvěrstvech zabránit a ochránit před nimi vlastní občany. Blábolení aktivistů AI odkudsi z kanceláří v bezpečí velkoměst na Západě je v těchto souvislostech naprosto směšné.

Petráš: Útok na letiště na Krymu je demonstrace Ukrajinské síly. Rusko demoralizuje [UA]

https://video.aktualne.cz/dvtv/petras-utok-na-letiste-na-krymu-je-demonstrace-ukrajinske-si/r~4a98d5461a2f11edba5b0cc47ab5f122/

H. Rybnická 12.8.2022 16:40

Pane Nováku, kde dochází argumenty, nastupují sprostoty a invektivy. Úkolem AI je monitorování dodržování lidských práv v celém světě a je jedno jestli se jedná o území Ukrainy, Ruska, Izraele nebo Palestiny. Jejím úkolem NENÍ vysvětlovat nebo osvětlovat nebo dokonce hájit porušování těchto práv kdekoli a kýmkoli.

L. Novák 12.8.2022 16:48

Nedělám si iluze, že zrovna vy, počeštěná Němka, byste byla schopna pochopit princip, o němž je tady řeč.

H. Rybnická 12.8.2022 16:50

Jak jsem již uvedla hned první větou.

D. Laurencikova 12.8.2022 17:01

Myslim, ze toto pani Rybnicka chape daleko lip, nez vy.

D. Mach 12.8.2022 17:41

V tom případě předpokládám, že jste podepsala petici Amnesty Internetional proti invazi Russka na Ukrajinu.

https://www.amnesty.cz/pripad/rusko-invaze-na-ukrajinu

H. Rybnická 12.8.2022 23:38

Já jsem jen jednoduchá stará bába a myslím spíš prakticky, Už měsíce když jdu nakoupit do supermarketu (a chodím často) přikupuji věci které nepotřebuji a položím je na ten pult, kde nějaké skupina dobrovolníků, pomáhající ukrajinským uprchlíkům je jednou za týden vyzvedne, Z podpisu někde nic nemají.

D. Laurencikova 12.8.2022 16:52

Nemuzu, nez s vami tentokrat stoprocentne souhlasit, pani Rybnicka R^

H. Rybnická 12.8.2022 16:56

Právě jsem omdlela.

V. Čermák 12.8.2022 17:22

I já s vámi tentokrát souhlasím, tak až se proberete, tak opatrně...;-D

H. Lukešová 12.8.2022 17:26

To zírám, paní Laurenčíková většinou s paní Rybnickou nesouhlasí a Vy také ne, hlavně co se týká sudeto-německé tématiky a teď všichni třu spolu souhlasíte. No to jsou věci. "My zíráme, vy zíráte, Vizír... " :-)

D. Laurencikova 12.8.2022 17:35

Proc a na co kdo zira? Nehodnotime osoby, ale obsah sdeleni. Rika se tomu myslim ferovost. Nebo objektivita. ;-)

H. Lukešová 12.8.2022 17:39

No je to udivující, v otázce islámu, vítací kultury, AfD, mainstreamu máte Vy s paní Rybnickou úplně rozdílné názory, stejně jako já... Tož já souhlasím s Vámi s drtivou většinou Vašich názorů... a pan Čermák s paní Rybnickou, tož udivující, česko-německé vztahy, rozbuška sama o sobě... :-)

D. Laurencikova 12.8.2022 17:48

Neni nutne mit stejne nazory. Ani my dve nemame vsude stejny nazor, ale to prece vubec nevadi. Demokracie je DISKUZE. Putka o to nejlepsi reseni.... Pokud se nesmi vsestranne diskutovat, ale musi se mit jen ten "jeden spravny" nazor, pak uz nemame demokracii! Rv

H. Lukešová 12.8.2022 17:52

Jenže potíž je v tom, že dnešní neomarxisti chtějí svobodu zničit a svobodnou diskusi udusit a jsou právě oni, kdo prosazují ten jediný správný levicový názor...

D. Laurencikova 12.8.2022 17:54

Clovek se nesmi nechat. Protoze v ten moment maji vyhrano!

H. Rybnická 12.8.2022 23:42

Jen žádný strach až se řádně proberu tak Vám zase šlápnu na kuří oko ....

D. Laurencikova 12.8.2022 17:29

Ja vim, ze je to u vas vyjimka, ale: "Auch ein blindes Huhn findet mal ein Korn." Na to, ze lezite v mdlobach jste docela cila. ;-)

V. Čermák 12.8.2022 16:49

Blábolíte akorát Vy, Nenávistí zamindrákovaný Signálův ocasi. I Válka má svoje pravidla, a ty Ukrajinci, stejně jako Palestinští Teroristi porušují tím, že používají Lidské štíty. A dobrá rada nakonec. Nežerte to tak, nebo se vrátíte do Šaškecu, ze kterého jste ven jen na skok...;-DRv

H. Lukešová 12.8.2022 17:07

Palestinští teroristi se dopouštějí dvojích válečných zločinů, jednak útočí na izraelské civilisty a jednak užívají ty své jako živé štíty v bojích proti Izraeli.

H. Rybnická 12.8.2022 17:14

A co palestinší docela normální občané jen osudovou náhodou žijící v regionu? A dokonce nesouhlasí s politikou a terorizmem těch Hamasů atp, aniž by měli možnost se nějak bránit? A přesto je s nimi zacházeno jako s občany druhé třídy?

H. Lukešová 12.8.2022 17:20

Ne, paní Rybnická, mýlíte se Vy i zaujatá krajně levicová antisemitská AI, Arabové v Izraeli mají rovná práva s Židy, studují na univerzitách, vykonávají funkce na úřadech, soudech, univerzitách, mají politické zastoupení a 95 Arabů v Judeji a Samaří žije pod správou Palestinské samosprávy, v oblastech A a B. Palestinské Araby nejvíce utlačuje jejich vláda Fatahu a Hamasu.

H. Lukešová 12.8.2022 17:21

95% Arabů v Judeji a Samaří žije pod správou Palestinské samosprávy, v oblastech A a B. Palestinské Araby nejvíce utlačuje jejich vláda Fatahu a Hamasu.