24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

DOKUMENT: Prohlášení Amnesty international k novému výzkumu o Ukrajině

Od začátku války na Ukrajině, vydala Amnesty stovky reportů, zpráv, petic, důkazů a svědectví o páchání ruských zvěrstev na Ukrajině, včetně ověření desítek válečných zločinů a zločinů proti lidskosti ze strany ruské armády, kdy Amnesty byla mezi prvními, kdo tak učinili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Istvanfy 12.8.2022 11:27

R^

M. Pecina 12.8.2022 7:02

AI si to představuje jak Hurvínek válku. Prardon, jak AI válku:-/

L. Harvánek 12.8.2022 7:50

Myslím, že AI poskytuje věrohodnější informace než ukrajinská vláda. S kroky Ruska také nesouhlasím, ale když se člověk zamyslí nad tím, co se na Ukrajině děje, musí jí dát za pravdu. Jen tak mimochodem: Když Rusko vpadlo na Ukrajinu, media nás informovala o tom, že armádě pomáhají dobrovolníci, kteří ani nemají pořádné vybavení včetně uniforem, zbraní a vojenského výcviku. Takže ztráty v jejich řadách asi byly podstatně vyšší než v řádných vojenských jednotkách. Takže i ty nálezy masových hrobů mohou svědčit o tom, že zde byli pohřbeni právě tihle dobrovolníci. Škoda, že nás nikdo neinformoval o tom, kolik bylo mezi nimi mužů, žen a dětí.

L. Novák 12.8.2022 10:06

Vy jste taky zůstal nepolíben informacemi a dokumetací z míst, kde byly hromadné hroby objeveny? S rukama svázanýma za zády se těžko brání zastřelení...

V. Němec 12.8.2022 6:39

Už z prvních reakcí zdejších štamgastů je zase zřejmé, že čemu někdo chce věřit, tomu věří, čemu ne, to bude vždy pokládat za blud. Nikdo ani nepřipustí, že by pravda mohla být třeba někde mezi.

Takže v palicích setrvalý stav a jakékoliv informace nebo úvahy jsou vlastně zbytečné.

Zase jdu dělat něco užitečného.

P. Dvořák 12.8.2022 4:09

Situaci asi nejlíp vystihuje odstavec, začínající slovy "Je frustrující . . . "

Když AI píše o zhovadilostech ruské armády, tak HURÁ!, mají pravdu. Když ale napíší totéž o UK, stanou se proruskými šváby.

L. Novák 12.8.2022 4:21

Samozřejmě. Rusko je agresor páchající válečné zločiny v cizí zemi, kterou si chce přivlastnit.

Ukrajina se ruské agresi brání. Doma na svém území.

Jestli v tom nevidíte rozdíl, není vám pomoci.

R. Langer 12.8.2022 5:38

Jasně. S válečnými zločiny to přece nemá vůbec nic společného... :-P

J. Koníček 12.8.2022 7:25

Je potřeba hlasite odsoudit špinavé válečné zločiny Ukrajinských teroristů, kteří zrádně a zbaběle ve velkém sestřelují heroicke Ruské letce, kteří jenom pokojně a mírumilovně bombardují Ukrajinské školy, nemocnice, města a vesnice.

M. Chlupová 12.8.2022 8:46

Velmi dobře je to popsané ve starším článku: https://neviditelnypes.lidovky.cz/politika/ukrajina-amnesty-si-nasla-noveho-nepritele.A220805_111658_p_politika_nef

Můžete přeskočit vyjádření AI Ukrajiny a jít do druhé poloviny na rozbor autora, jak ve skutečnosti zní Ženevské konvence, a jak si je AI ohnula.

L. Harvánek 12.8.2022 7:55

To Vám nechci vyvracet, plně s Vámi souhlasím. Jenže vystavovat civilní obyvatelstvo zbytečně riziku vojenských operací je zvěrstvo na té i oné straně.

L. Novák 12.8.2022 10:10

Proboha! Rusko svou vojenskou agresí a plošným bombardováním měst nevystavuje obyvatelsvo v ukrajinských městech riziku ohrožení života? Proto je tam tolik mrtvých civilistů, žen a dětí? 8-o

P. Vychodil 12.8.2022 8:08

jasně, ládínku, máš recht...jistě souhlasíš i s ostřelováním JE Záporoží, kterou okupovali hnusní rusáci...agresora třeba zničit i kdyby se měl zničit celý svět, že ?

akorát, ládínku, pak už nebudeš mít kde zvracet svoje představy...

L. Novák 12.8.2022 3:06

Amnesty International, jděte za ruskou válečnou lodí! Ano, přesně tam! :-P [UA] [>-]

R. Langer 12.8.2022 5:38

Tam si jdi sám, bolševiku z Brusele. :-P

M. Chlupová 12.8.2022 1:03

Existují plnohodnotné alternativy, například stávající vojenské základny - to opravdu myslí vážně??? Vojenské základny jsou samozřejmě ten první objekt, kam poletí rakety. A jak by Ukrajinci bránili město z lesa, to také opavdu netuším.

Mimochodem velice zajímavé svědectví z místa podala novinářka Klicperová. Je jasné, že nemohla být všude, ale její popis vyznívá úplně opačně: https://www.novinky.cz/komentare/clanek/komentar-ukrajinska-armada-ve-skolach-a-skolkach-co-jsem-sama-videla-a-zazila-lenka-klicperova-40405305

L. Novák 12.8.2022 3:25

Díky za odkaz. Usvědčuje Amnesty International z byrokratického formalizmu.

P. Nemec 12.8.2022 7:06

U vás je to selektivní vnímání opravdu rozvinuté

P. Vychodil 12.8.2022 8:37

odvolávat se na zprávy z hovínek.cz je stejné, jako reprodukovat podobné z Rusko dnes...obojí ta nejpitomější propaganda...ale přesto si hovínky proběhnu, abych věděl, co si dnes, zítra, bude myslet L. novák...:-)

M. Chlupová 12.8.2022 9:21

Shazovat článek paní Klicperové jenom proto, na jakých stránkách vyšel, to je ukázka opravdu podivné úrovně. Není podstatnější autor článku? https://cs.wikipedia.org/wiki/Lenka_Klicperov%C3%A1

P. Vychodil 12.8.2022 9:33

novinky.cz, seznam apod jsou něco jako v minulosti Rudé Právo...nezávislý názor se tam dostane pouze omylem...z toho důvodu mne články na těchto serverech zajímají pouze z pohledu, co si mám politicky korektně myslet...takto jsme si čítali i rudé právo...

no, a když takový článek vyjde pár dní po reportu AI, z něhož podporovatelé UA dostávají infarkt, tak se jedná o zprávu na zakázku, typická "damage control"...

L. Novák 12.8.2022 10:14

Názor lidského ;-O odpadu jako jsi ty, co tady denně vytrubuje Putinovu ruskou státní propagandu, naštěstí myslící a dobře informovaní lidé nesdílí.

P. Vychodil 12.8.2022 11:27

čeho chceš dosáhnout, nováčku, ušáčku, že si všichni kolem uvědomí, jaký jsi duševní kripl ? toto je moje poslední reakce na internetového zombie tvého typu...

S. Sedlák 12.8.2022 0:45

No to se zase jednou AI vyznamenala.

Boj ve městě v situaci, kdy nepřítel disponuje značnou převahou se, bohužel, děje polopartyzánským způsobem a jen díky tomu Ukrajinci obstáli první vlnu útoku. Jen netvrďte, že zvěrstva, která russáci dělali v Buči, byly způsobeny tím, že tam někdo obsadil školu a z ní útočil. Tehdy byli obránci všude a nikde. Určitě by útočící vojska uvítala, kdyby se obránci soustředili někde za městem, nejlépe v nějakém ohrazeném prostoru, vy troubové.

Nevím jaké má kdo z vás válečné zkušenosti, ale můj bývalý šéf, volyňský Čech nám vyprávěl, co to je, když "jde fronta".

M. Šejna 12.8.2022 6:40

O jaké frontě hovořil? Jak starého jste měl šéfa?

Poslední fronta šla přes Volyň v roce 1944.

L. Novák 12.8.2022 10:26

Nevyskytl se tam taky komunistický generál Šejna, co pak musel emigrovat do USA, aby ho nezavřeli za kriminálnií hospodářskou činnost? :-P

L. Beneš 12.8.2022 8:53

A vyprávěl vám také, jak ti hodní Ukrajinci likvidovali volyňské Čechy a nejen je?