Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
BUDOUCNOST: Co nás učí elektromobil? Plánovanou ekonomiku
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Diviš 24.12.2022 12:34Mně zajímá jen realita. Propagovat pitomost, jen abych byl proti, to mi nejde. |
P. Sura 24.12.2022 12:34Až začnou lezt "tlustý do tenkejch" bude to vystoupeni z EU cim dál reálnější. A doufejme, že povede ke spojování těch kdo pochopili, kydy cesta nevede. Mně by spojenectví s GB neuráželo, pokud tam Karlovi vyženou ten Grýndýl z palice. |
R. Langer 24.12.2022 12:31Aha, a jak jste přišel na to, že dotace do zemědělství byly od začátku myšleny jako trvalé? To je fakt zajímavý předpoklad. |
P. Sura 24.12.2022 12:28V tom je právě to nepřekonatelné kouzlo hybridů, kde spalovací motor slouží především k dobíjení baterky a k vykrývání výkonových špiček. |
R. Langer 24.12.2022 12:27Jo jo, a nejlepší jsou ty pohádky o slevňování akumulátorů při jejich masové výrobě. |
R. Langer 24.12.2022 12:25Proti proudu jít můžete, ale budete pak za blbce, obzvlášť když je vidět, že vaše vzdělání v oboru je naprosto mizivé a melete prakticky samé nesmysly. |
J. Rejzek 24.12.2022 12:15Já například nemusím mít stadióny a přitom neodsuzuji to, že se staví i za moje peníze. Například. |
M. Smutný 24.12.2022 12:12Pan Kostelanský ve své zelené indoktrinaci nechápe jednu zásadní věc: dotace nejsou prostředkem, ale objektem a jediným cílem zelené dotační lobbistické mafie přisáté na cecíky veřejných peněz. Už 22 let Němci dotují své občasné zdroje energie a budou v tom pokračovat, protože jinak se ideologická sázka na zelené světlé zítřky zhroutí. Politický tlak na pokračování podpory EV bude pokračovat, přinejmenším v podobě tvrdého sankcionování spalovacích aut. No a nyní Německo produkuje nejvíce energie z uhlí za mnoho a je ze svým podílem OZE na mixu ve výši 68 % emisně špinavé skoro jako Polsko. Přitom má jedinou možnost dozdrojovat posléze uhlí dováženým LNG, který je vinou zaoceánské dopravy už skoro pro planetu stejně emisní jako uhlí. Jako všechny systémy dotovaného přerozdělování bídy se i zelený neomarxismus zhroutí, ovšem doplatí na to krvavě většina ze 450 milionů obyvatel EU, kromě zelené oligarchie, která mezitím rychle emigruje, aby nevisela na lampách. Tak totiž obvykle končí strůjci všech revolucí včetně dnešní zelené. |
V. Mokrý 24.12.2022 12:09O suverenitu, samostatnost, demokracii i kapitalismus, co mají ve Švýcarsku. |
V. Mokrý 24.12.2022 12:08
|
J. Kostelanský 24.12.2022 11:46Já již mám takovou povahu - téměř vždycky jít proti proudu. To bude asi tím, že nezvyknu automaticky přijímat většinový názor, ale snažím si udělat svůj vlastní. Je mi zcela cizí filosofie "raději se mýlit s davem než být s pravdou sám". NP jde proti proudu. A já jdu proti proudu protiproudního NP. Celkem pak chápu, že někdo nemusí mít zcela jasno o mém směru... Pozor. Tohle je nahrávka na smeč. Tak ji nepropásněte. |
Z. Lapil 24.12.2022 11:43Ono se dá i vyskočit z okna. Otázka je, je-li to i ve všem tom srabu lepší varianta. |
J. Kostelanský 24.12.2022 11:41To je těžké diskutovat s lidmi, co mají problém porozumět elementárnímu textu... Zkuste si zjistit, co ve větě znamená slovní spojení "na rozdíl od" "Naopak, dotace na elektrovozy - na rozdíl od dotací do zemědělství - byly VŽDY myšleny jako dočasné podpůrné opatření pro rozběh výroby a prodeje." |
Z. Lapil 24.12.2022 11:40Což o to, elektromotor má spousty skvělých vlastnosti. Na místě!!! má skvělou ucinnost, je cisťounky, nepotřebuje spojku, běží tam i zpátky... Takže strčit ho do samohybu se docela nabízí. A když si vzpomenete na tramvaje a trolejbusy, veškerou hlubokodulni dopravu včetně pohyblivých pasu, skladové vozíky včetně "jesterek" na nádražích v době, kdy ČSD vozily poštu... |
F. Navrátil 24.12.2022 11:29Nebuďte tak přísný ve svém odsudku pana Kostelanského. Je to Svědek zeleného světa a svým bludným představám skutečně věří. Mnohem horší jsou ti, kdo vykřikují Ekologie! a myslí tím Dotace! |
Z. Lapil 24.12.2022 11:29Moje řeč. Jedině že mně vychází dojezd 100km. Ale myslím tím dojezd opravdu zaručený, s nějakou tou frontou v mrazu do kopce, takže možná nám to vychází stejně. |
P. Diviš 24.12.2022 11:15Otázka je, za co bojovat. Podle výsledků našich voleb se zdá, že voliči si přejí větší moc státu a větší přerozdělování, což je přesně to, na čem je založena EU. Jinak by vládli Svobodní, ti snad jako jediní nabízeli opak. |
P. Diviš 24.12.2022 11:14Svobodně byste si zvolil to, co je pro vás výhodné. Což nelze dopustit! :-P |
L. Novák 24.12.2022 11:13Glosa: Pozor na "dobré nápady". Elektromobilisté jsou teď na ně obzvlášť citliví
Ty tři zprávy z poslední doby spolu zdánlivě nesouvisí, dohromady však majitelům bateriových aut slibují neutěšenou budoucnost. Navíc přicházejí v době nízkých teplot, kdy si někteří kladou otázku, zda se s nákupem elektroauta neunáhlili. ... https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/cim-starsi-elektromobil-tim-drazsi-baterie-trh-s-nahradnimi/r~9ef28d1a703f11ed8980ac1f6b220ee8/ |
V. Mokrý 24.12.2022 10:51Jde o to, kde a jak se ty cyklostezky budují, nebo i o to, co všechno je označeno za cyklostezky, bez souhlasu/povolení vlastníků pozemků |
P. Vychodil 24.12.2022 10:50Pán bůh ve své velkorysosti dává právo na život i naprostým imbecilům... |
V. Mokrý 24.12.2022 10:49Co potom " Bojovat " |
V. Mokrý 24.12.2022 10:47O TOM TO JE momentálně - buď a nebo, bohužel |
P. Vychodil 24.12.2022 10:47synku, tedy takový a tak dlouhý blábol nedokázal ani všeználek Rada...jsi jeho důstojným nástupcem ! |
F. Kusák 24.12.2022 10:24Já myslím, že je to jak s tou elektromobilitou. Společná Evropa je přeci skvělá věc, jen musí sloužit lidem. Aby se nedělaly ony absurdity musíme mít chytré a odvážné politiky. A máme je? Chudák Fiala, nedovede ani vysvětlit, kam naší společnost vede. Smutnou realitou je, že se vracíme v mnoha věcech o padesát, šedesát let zpět. Zase nám smrdí vesnice a lidem, kteří neznají ani ohmovy zákony, se tvrdí, že jim pomůže čínská fotovoltaika nebo předražená tepelná čerpadla u každého baráku. A jak na tom bude vdova, které se ta technika podělá zrovna na Vánoce. Ne, v dnešní sváteční dny se rozčilovat nebudu. A pak, lidé si poradili vždy, tak si poradí i nyní. |
L. Novák 24.12.2022 10:15GREEN DEAL a zelená ideologie v rozporu s fyzikou Pod lupou: Konflikt na Ukrajině odhalil obrovský energetický nepořádek (diskuse expertů - videozáznam) Pojem Green Deal vyvolává už dlouho rozporuplné reakce. Pro jednu skupinu představuje naději v podobě využívání výhradně bezemisních zdrojů energie, jiní zase vnímají zelenou dohodu pro Evropu jako ideologii, která Evropu nenávratně poškodí. Emotivní diskuze nad tímto tématem proběhla i mezi hosty pořadu Pod lupou, kterými tentokrát byli europoslanec Ondřej Knotek (ANO), bývalý šéf společnosti Pražská plynárenská Pavel Janeček a prezident Svazu podnikatelů ve stavebnictví Jiří Nouza. ... https://www.e15.cz/video/pod-lupou/pod-lupou-konflikt-na-ukrajine-odhalil-obrovsky-energeticky-neporadek-1394337 |
J. Matěna 24.12.2022 10:14Koukám, že pan Kostelanský se stává na NP důstojnou náhradou pana Rady. |
F. Kusák 24.12.2022 10:09Elektromobilita je přeci úžasná věc. Mně vůbec nevadí, spíše naopak. Jen to nesmí být buď a nebo. Každý ať si zvolí, co mu vyhovuje. Že se z elektromobilů dělají přetechnizovaná a předražená monstra, je věc jiná. Obvykle potřebujete vozítko s dojezdem tak maximálně 150 km. Třeba do práce nebo na nákup. Já v žádném případě nezatracují ani spalováky. Jejich užitné vlastnosti jsou zcela jiné. Co mně ovšem vadí, jsou jakékoliv dotace a úřední manipulace. Chci být svobodný a mít možnost volby. Ale pro nás v Česku, kde neumíme postavit kvalitní silniční a dálniční síť, kde chybí dobré vlakové spoje, kde metro v Praze musejí plánovat idioti a dodnes nemáme moderní propojení mezi letištěm a městem, se bavit o samoříditelných systémech, mně přijde doslova absurdní. |
L. Novák 24.12.2022 10:07Pravěk elektromobility i její moderní budoucnost. Elektrická auta existují už 140 let Po roce 2035 už se v Evropě nebudou smět prodávat nová auta poháněná ničím jiným než elektřinou. Přitom ještě před patnácti lety tvořily elektromobily naprosto minoritní část světových prodejů. A přesto jde o jeden z nejstarších druhů pohonu automobilů. ... https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/elektromobilita/foto-tak-vypadal-pravek-elektromobility/r~ab9c4b9e2f5511ed9ae20cc47ab5f122/ |
L. Novák 24.12.2022 9:51KOMUNISTICKÁ TOTALITNÍ ČÍNA spěje k ZELENÉMU KOMUNIZMU, kde elektromobily jezdí na elektřinu z uhlených elektráren a kde mohutně rozšiřují arzenál stabilních zdrojů el. energie, které logicky MUSÍ být základem každé vyspělé energetické soustavy v zemi s miliardou obyvatel... Jednoduše proto, že zakladat energetiku vyspělé průmyslové země na Občasných Zdrojích Energie je nesmysl a Číňané to samozřejmě dobře vědí. |