14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

Trapnost, ale čí hlavně?

O panu Čunkovi nemá smysl se bavit. Přišlo by mi trapné si na tom člověku cvičit vtip. Ale co je opravdu trapné je to, že se na ty jeho ubohosti přišlo nestandardním způsobem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pisatel 1.11.2007 22:26

Re: Re: Čuník OK, ale co Parobus?

Vaše argumentace je precizní, ale tyhle zdejší ....... fakta nezajímají. Fanaticky věří...pokaždé jinému, ale věří! Nemá  to smysl přesvědčovat nepřesvědčitelné.8-o8-o8-o

clay 1.11.2007 22:57

Re: Re: Čuník OK, ale co Parobus?

taky jsem měl před mnoha lety na svém účtu miliony, které ve skutečnosti nebyly moje a nemohl jsem s nimi disponovat. A nebylo nic proti ničemu. Fakt mě sere, jak si kdejakej Urválek co všechno předem ví, vůbec nepřipustí, že existuje spousta možností, které ho nenapadly na které bez vysvětlení nedohlédne. Proto mě zajímalo, jak to Čunek vysvětlí...

loula 1.11.2007 23:10

Re: Re: Re: Čuník OK, ale co Parobus?

Já samozřejmě připouštím, že ty cizí prachy byly čísté, ale nechápu, proč se v tom případě Cunek nechá vláčet blátem a neřekne to rovnou. Salichov přeci sám konstatoval, že ve spisu jaksi nehrají asi 2 miliony, ale že Cunek to není schopen nebo ochoten to vysvětlit. jakmile by mě nějaký právník upozornil, že tady je slabé místo, tak se zamknu na půdu, prohrabu doklady a fofrem to běžím zdokumentovat. Proč to Cunek měsíce nedělal. To nelze omluvit, že je bordelář.

vlk 1.11.2007 21:32

Čumile, už to nechápu...

Sice jsem stále přesvědčen, že ve svobodné společnosti je vláda obrazem morálky národa a nemůže tomu být jinak, ale to je problém prostého nesouhlasu s názorem. Problém bude asi v tom, že se považujete za morálnějšího než vláda. To je mimochodem důkaz, že morálka je individuální a nikoliv skupinová - já si to například nemyslím.

"Čunek jednal zcela ve shodě s morálkou svých stoupenců a jako takový byl jimi také hájen" - víceméně souhlasím. Toho jste si ještě od počátku nevšiml? To je základ chování smečky.

"Neodstoupil z žádných morálních důvodů, ale proto, že svou neschopností začal ohrožovat zájmy celé tříkoalice" - tvrdil jsem snad něco jiného?

Když se podíváte na definici pragmatismu, zjistíte, že je Váš výklad velmi osobitý a přizpůsobený Vašim představám. Nebudu Vám je brát. Budu však velmi na pozoru, až budete něco brát ve jménu Vámi definovaných cílů Vy mé smečce.

zíralek 1.11.2007 21:39

Re: Čumile, už to nechápu...

Tak si to nechte vysvětlit;-D

zíralek 1.11.2007 21:41

Re: Re: Čumile, už to nechápu...

Žádná stádní morálka neexistuje. Jedině že by jste si to pletl ze zákony. Jediná správná morálka je moje;-P

vlk 1.11.2007 21:41

Já? Obraťte se na Čumila :-)))

zíralek 1.11.2007 21:43

Re: Já? Obraťte se na Čumila :-)))

Vy píšete že nechápete;-D

vlk 1.11.2007 21:45

S Vaším tvrzením souhlasím, Čumil píše něco jiného :-)))

Haf 1.11.2007 21:45

Re: Čumile, už to nechápu...

dovolím si podotknout, že náš volební systém, kterej generuje do čela ne ty nejlepší z nás , ale největší řiťolezce a charakterově ne ty , který by měli bejt vzorem, tudíž je přímo úměrnej stavu morálky, neboť právě ti viditelný a na čele by měli bejt symbolem morálky. Jsou, ale bohužel v negativním smyslu - Paroubek, Topolánek, Filip, Čunek, Brusinka, Kavan, Gross, Kalousek, Tlustý, Drát, ...už mě bolej prsty...:-(

vlk 1.11.2007 21:46

V zastupitelské demokracii

to jinak nejde. Není to vlastnost systému, ale velikosti voličské obce. Zvolen bude ten, kdo bude umět lépe lhát.

zíralek 1.11.2007 21:49

Re: V zastupitelské demokracii

S velikostí voliče to nemá co dělat, na tohle je třeba určitý typ lidí. Jinej do toho nepůjde.:-/

vlk 1.11.2007 21:54

Myslím si,

že sice ne s velikostí voliče, ale s velikostí sociální skupiny. V okamžiku, kdy nelze indiviudálně postihnout (osobně znát) politiky, nezbývá než je posuzovat podle jejich mediálního obrazu.

Haf 1.11.2007 21:50

Re: V zastupitelské demokracii

demokracie má mnoho volebních systémů, zastupitelská v českém vydání není ta nejšťastnější. Např. jen vedle - na Slovensku, volej starostu přímou volbou a jak to funguje - korupce starostů je vyjímečný případ...

vlk 1.11.2007 21:52

Dobře, myslel jsem vládu.

Čím menší obvod, tím užitečnější přímá demokracie.

loula 1.11.2007 22:13

Re: V zastupitelské demokracii

Já myslím,, že je to do jisté míry dáno systémem. Zvolen je opravdu ten, kdo nejlépe lže,protože volby stojí na slibech. Co např. zavést jinou metodu voleb, třeba tu z Knoflíkové války, náčelník je ten, kdo má největšího pindoura. Je to - z pohledu zvolených kritérii - objektivní a do jisté míry náhodné, nezávislé na charakterových vlastnostech.Zatímco stávající volební systém slibů preferuje křivé charaktery.

Real 1.11.2007 21:48

Re: Čumile, už to nechápu...

Morálka?To je to čím se chlubíme a neuznáváme u jiných.?To je to co si navlékáme jako ctihodnou kamufláž ,,abychom jí v případě potřeby odhodili,změnili nebo s ní vydírali druhé v touze narazit ji na kadlub své morálky.Kolik je morálek společnosti,stran,žen, mužů ,mafie,jedinců? Pokud se morálka nehodí převléknu kabát ,nebo ho mám duhový s každé strany jiný.Tímto pojmem se ohání lidstvo staletí, ale podstata není ani v křestanství,jidiš,budhismu,islámu .Je v srdci každého z nás.Je to jako upřímnost.Ta je základem úspěchu.Pokud se jí zbavíš uspěješ.!!

vlk 1.11.2007 21:51

To je dost realistický popis.

Ale někdě jsem to už četl, že? V nějaké knížce...;-)

Ať je to jak chce, je to ze života. Jenom jeden z nás má patent na Jedinou Správnou Morálku.

Real 1.11.2007 22:19

Re: To je dost realistický popis.

To jsem vymyslel Já,heč.

vlk 1.11.2007 22:57

Nemám fotografickou paměť,

tedy budu věřit. Ale významově původní nejste - ale to tady asi nikdo z nás :-)

Psí vrah Čumil 1.11.2007 21:56

Re: Čumile, už to nechápu...

Čunek jednal zcela ve shodě s morálkou svých stoupenců a jako takový byl jimi také hájen" - proč, mu proboha ukládáte povinnost najednou se řídit nějakou jinou morálkou? Ten člověk do poslední chvíle neměl nejmenší představu svého morálního selhání. Odkud by se ta jiná morálka měla v trojkoalici vzít? Ta přišla zvenčí, z médií a pohoršení, které Čunkovo lemplovství vyvolalo mimo vládní kruhy - ve veřejnosti, vyznávající jiné hodnoty, než trojkoalice. Takže vláda co výraz morálky národa je evidentní nesmysl.

Další doklad toho, co děláte běžně a mně připisujete: Problém bude asi v tom, že se považujete za morálnějšího než vláda.  Morálka vlády není morálkou mou, prostě proto, že mám jiné zájmy, než tito dočasní držitelé moci. Nehodlám se teď pouštět do definičních sporů okolo pragmatismu, můžete si ale být jistý, že něco málo o něm vím.  Průniky skupinových morálek jsou v zásadě pojmově možné, s tou veselou výhradou, že mají ty pojmy v různých pojetích různý obsah. A to je zásadní potíž, již jsme svědky. A dovolte mi protestovat proti tomu, aby morálku těch, kdo vnímají tuto společnost jinak než jako prostor pro merkantilní pragmatismus, vyjadřovala TATO vláda.

vlk 1.11.2007 22:02

Hmm...

To první, co se Vám nelíbí je Váš vlastní citát. Bez komentáře...:-)

K tomu druhému - jasně píšu, že je to můj názor, nikoliv snaha mluvit za Vás. Nepřehánějte to. Je to použito jako důkaz o individualitě morálky. Pouštět se do definičních sporů tedy nehodláte, to chápu. Nicméně rozumím tomu tedy správně tak, že se nepovažujete za morálnějšího než vláda? Zájmy s tím přeci nemají nic společného.

Psí vrah Čumil 1.11.2007 22:26

Re: Hmm...

Pozor na slovíčka, vlku - Problém bude asi v tom, že se považujete za morálnějšího než vláda.  Předcházející věta s výhradou vašeho mínění se nutně neztahuje na ocitovanou větu, když tady tak slovíčkaříme.

Další poznámka je zcela neférová - s vlastním citátem jsem spokojen, nikoli s tím, jak jej intepretujete vy. O individualitě  morálky rozhodně nesvěčí stanovisko, že mám námitky proti vládní ochraně člověka, jenž si vůbec není vědom přešlapů, jichž se dopouští. Něco takového mohou schvalovat či omlouvat pouze stoupenci této vlády - a to - jistě jste si všiml - nejsem. Jistě vám také neuniklo, že nejsem jediný, kdo není stoupencem této vlády. Nesouhlas jest základním kamenem demokracie. Nesouhlas s vládou rovněž. Preferuji jiné hodnoty, které považuji za společensky přínosnější - budete mne kvůli tomu vystěhovávat? A velice namítám, abyste klasickým způsobem ne snad pragmatického, ale rovnou ultraliberálního vnímání na mne házel důsledky selhání zástupců voličů, k nimž nepatřím. Jsem svým způsobem spoluzodpovědný jako každý občan za svou vládu. Ale laskavě dovolte, aby mi nebyla připisována zodpovědnost za vládou kryté morální poklesky pana Čunka. Nemůžete je připsat ani opozici. Pan Čunek je plodem této koalice a její ostudou.

vlk 1.11.2007 22:35

Dost, Čumile.

Z kontextu zcela jasně vyplývám že nemluvím za Vas, ale píšu svůj názor na Vás.

Větu jste napsal. Nic jsem neinterpetoval, uvedl jsem přesně citaci. Nijak jsem ji nerozváděl, neměnil.

Ostatní je prostě vata, vycpávka. Položil jsem jednoduchou otázku, aby bylo jasno je to s tou osobní morálkou. Nějaký souhlas nebo nesouhlas či individuální zájmy jsou irelevantní.

Nikde jsem netvrdil, že patříte ke stoupencům této vlády. Doufám, že toto tvrzení nehodláte odvodit od mého předpokladu, že každý národ má takou vládu, jakou si zaslouží.

Opravdu nedokážete psát k věci? A co se týká vystěhovávání - mám pocit že nějaký Čumil tady neustále někoho někam posílá a určije, co znamená být členem společnosti.

Psí vrah Čumil 1.11.2007 23:00

Re: Dost, Čumile.

Dost, a ještě jednou dost, vlku - zapomněl jste, čím jste celou debatu začal? To je námitka proti vaší výchozí tezi - máte ji v tom souhrnu, co jsem vám sem na VAŠI žádost zkopíroval, na PRVNÍM MÍSTĚ. Kličkujete, až se mi z vás dělá špatně. To vy najednou voláte po něčem neexistuijícím, co byste chtěl postavit jako NADSTAVBU nad pragmatickou morálku, ne já. V tom je celé jádro sporu, které z nepochopitelných důvodům obtancováváte, jen abyste nemusel přiznat, že je to naprostá hloupost. Taky dobrý projev debatního partnera, beru na vědomí.

Ostatní označíte jako vatu, dobře, beru vás za slovo. Vaše názory neobstojí ani proti vatě a jako vata se také chováte.  Ani svůj předpoklad necitujete správně - tvrdil jste, že každá vláda je výrazem morálky národa (sic!), což je jen další vaše kravina, kvůli níž tady s vámi ztrácím čas. A vy chcete někoho učit psát k věci? Jste komik, pane.

Halladin 1.11.2007 22:26

Re: Hmm...

Špatně chápeš vlku, tu jedničku. Mám dojem , že se hádáš z povinnosti hájit vlajku;-), ale sám víš, že jsi poněkud přestřelil...

 A uskakuješ bokem.  O úkroku se nedá mluvit.Měl jsem dojem, že když mluvíš o přežití, mluvíš o celé ČR, lépe řečeno, o celém její obyvatelstvu Jako jedné smečce. Ty jsi to najednou zúžil na svou smečku.....

Protože opravdu, ale opravdu prosperita a úspěch smečky opravdu nespočívá v neustálém snižování jejího počtu.

Stejně jako úspěch chovatele čehokoli nespočívá v neustálém snižování počtu jeho stád.

vlk 1.11.2007 22:39

Buď konkrétní.

Zatím vždy, když jsme narazili na realitu, uhýbáš.

Mluvil jsem o celé ČR. Je něco špatného na tvrzení, že základem (prioritou) je přežití? Pokud s tím nesouhlasíš, uveď, co považuješ za prioritu Ty.

Jinak pochopitelně existují priority rodina - smečka - obec - republika....

Body 3) a 4) jsou pravdivé pouze podmíněně, mohu uvést příklady

Evropan (original) 1.11.2007 21:30

Zajimalo by mne,

jestli si nekdo precetl clanek v MFD o Mrazkovi a jeho vztazich k vlade CSSD, to jen aby se nezapomnelo, ze je jeden za 18 a druhy 22-2 !!

zíralek 1.11.2007 21:34

Re: Zajimalo by mne,

Mi vysvětli kdo bude koukat u voleb na dalšího Kubiceho?;-D

zíralek 1.11.2007 21:36

Re: Re: Zajimalo by mne,

Je zajímavé že ti co to vyšetřují berou kramle, jak zaslechnou, Langr;-D