8.7.2024 | Svátek má Nora


Diskuse k článku

Totální blamáž žalobce Ištvana

Lze se na to dívat ze dvou stran, pozitivně i negativně. Očividně právní nesmysl neprošel, takže tři žalářovaní poslanci jsou, jak se říká, z toho venku. To je dobře. Že se to vůbec mohlo stát, je špatně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 17.7.2013 14:09

Tím spíš je vazba zbytečná, když je "vsjo jásno", ne?

...

F. Doušek 17.7.2013 13:49

Re: Zatímco v případě Ratha je více než roční zavazbení naprosto nepodezřelé

a co má Rath společného s Pohunkem?

V. Novák 17.7.2013 14:10

Jsou oba podezřelí, dosud úředně nevinní

a sedí ve vazbě. To vám nestačí?

J. Kulheim 17.7.2013 13:14

Co to je veřejný zájem?

Poslouchal jsem projevy pánů poslanců Zaorálka a Paroubka. Překrucování faktů, lhaní a polopravdy. Tak jsem to slyšel já. U pana Paroubka nehorázné lži.

Pan Zaorálek mluvil o "veřejném zájmu". Je to neuchopitelný pojem a měli bychom si definovat co to vlastně veřejný zájem je.

Myslím, že něco takového jako veřejný zájem neexistuje. Existuje pouze zájem individuální nebo skupinový. "Veřejnost" nemá vlastní rozum a proto není schopná nic takového vytvořit. Je to jenom krycí název pro prosazování zájmů lidí, kteří takového něco, jako veřejný zájem, formulují.

L. Novák 17.7.2013 13:18

Re: Co to je veřejný zájem?

Vy máte nervy na tyhle dva pitomce je poslouchat déle, než minutu? Já už dávno ne...  .-)

J. Kulheim 17.7.2013 13:28

Re: Co to je veřejný zájem?

Rád bych zjistil, jaké myšlenkové pochody v mozku vedou k tak nehorázným projevům. To, celý socialismus je vybudovaný vratkých základech, vím. Stojí na tom, že je možné vytvořit jakéhosi nového, lepšího člověka. To nejde, protože genetická výbava člověka se za posledních 30000 let nezměnila. I pokusy některé nepřizpůsobivé jedince fyzicky zlikvidovat, nevedli k žádnému efektu. Slýcháváme, že myšlenky jsou dobré, ale lidé to kazí. Nikde jsem se nedověděl, kteří lidé to kazí.

Základem slovních výlevů, jsou polopravdy. Ty jsou horší, než lži.

L. Novák 17.7.2013 13:34

Re: Co to je veřejný zájem?

Jako studijní objekty při sledování metod Josepha Goebbelse v praxi to snad smysl má. :-)

M. Varadinková 17.7.2013 13:40

Re: Co to je veřejný zájem?

Veřejný zájem je v tomto případě neuchopitelný.

Bylo veřejným zájmem, aby tluchořovci hlasovali proti vládě a způsobili její pád? Nebo bylo veřejným zájmem, aby podpořili zákon, se kterým nesouhlasili a tím podrželi vládu?

Dejme tomu, že veřejným zájmem je, aby se poslanec řídil svým svědomím a ne pokyny někoho druhého. Bylo tedy v souladu s jejich svědomím držet se programu a potopit vládu (a tím pustit k moci vládu z jejich pohledu ještě horší? Nebo bylo v souladu s jejich svědomím vládu potopit, protože se zpronevěřila tomu, co slibovala voličům?

Kdo to rozsoudí? Ištván? Soud? Houby. To si musí ve svém svědomí rozsoudit jen a jen poslanec sám (třeba i tak, že se vzdá mandátu) a trestat nebo odměňovat za to rozhodnutí ho může jen volič tím, že příště ho zvolí nebo nezvolí. Jen v policejním státě jsou k tomu  povoláni Ištvánové.

J. Kulheim 17.7.2013 13:46

Re: Co to je veřejný zájem?

Profesionální lháři se zaštiťují na veřejný zájemem. Přitom se jedná o jejich zájem.

V. Novák 17.7.2013 13:54

Nečas neměl vydírat spojením zákona s hlasováním o důvěře.

TAM je začátek. A když už - tak nelavírovat.

Co by se stalo? Vláda by padla, Klaus by jmenoval nového premiéra (těžko Sobotku), vláda by se obnovila, Karolína by stejně dodala patřičné hlasy - jde o koryta, to lze na poslance spoléhat - a jelo by se dál. Akorát o něco později.

Ovšem o svědomí poslanců se nejednalo. Jednalo se o uplácení poslanců "Když pustíš mandát, já ti dohodím solidní sinekuru.". A je otázka, jestli takové handly mají stíhat Ištvánové.

L. Novák 17.7.2013 13:59

Re: Nečas neměl vydírat spojením zákona s hlasováním o důvěře.

Pěkně si ty nesmysly cucáte z prstu. Z blbosti nebo za peníze?

V. Novák 17.7.2013 14:12

K věci jako obvykle nic - ale ostudu Novákům dělat musíte, že, bohužel jmenovče?

...

M. Varadinková 17.7.2013 14:14

Re: Nečas neměl vydírat spojením zákona s hlasováním o důvěře.

Souhlasím, že to byla blbost Nečase, že dal vzniknout takové situaci. Už tehdy jsem ho za to kritizovala a považuji to za jednu z celé sérii chyb, kdy Nečas z důvodů pro mne nepochopitelných strkal Kalouskovi hlavu do oprátky a postupně promrhal 118kovou většinu na vládu podporovanou hrstkou přeběhlíků a tím pádem vydíratelnou každým Tluchořem,. Kdyby ho z některých průserů, např. když se nechal Nečas vmanipulovat (Kalouskem? Tluchořem?) k odvolávání dvou veverčích ministrů, nevysekal Klaus, tak by díky kalousko-tluchořovským intrikám Nečasova vláda padla už dávno.

Proto si také myslím, že i za tím ištvánovským pučem je ve skutečnosti Kalousek, i když si to zřejmě plánoval tak, že z  Hradu  si  to pak "ošéfuje" Schwarzenberg. Jenže ten se na Hrad nedostal a Ištvána už asi nešlo zastavit.

V. Novák 17.7.2013 14:29

Tak daleko bych nešel, přece jen mi připadá, že Kalouskovi

přisuzujete schopnosti až skoro nadlidské - což o to, darebák on je mimořádný, a technolog moci a manipultor veleschopný, ale takhle dopředu plánovat...

Nečas je tak trochu jako byl Špidla - ouředník a vynikající "ten druhý". Ten, který šéfovi kryje záda, dělá nudnou, otravnou, ale potřebnou práci, nevyčuhuje, nemá vizi - ale dokonale plní tu, kterou mu šéf dá. Náčelník štábu - žádný vojevůdce. Jakmile "ten druhý" zblbne, přestane chápat své místo a stane se sám šéfem - pohoří on i spousta lidí kolem. Skvěle to popsal Parkinson. Klaus byl Pan Šéf. Zeman taky. I ten Kalousek je Pan Šéf, jakkoli se to snaží zamaskovat. Lux byl... Had, ale proti Kalouskovi armovací tyč. Nečas není, ani Sobotka. Topolánek si na Pana Šéfa hrál - ale kroutil s ním kdekdo, nejen Dalík.

Je to smutné - nějak se Šéfů nedostává. Na pravici je to tragičtější, kolektivistické strany se mohou spoléhat na kolektivní vedení, ale pravice potřebuje Šéfa.

M. Varadinková 17.7.2013 15:01

Re: Tak daleko bych nešel, přece jen mi připadá, že Kalouskovi

Další důvod, proč si myslím, že je za tím Kalousek, jsou společné rysy s čunkiádou.  Hlavně společný Ištván. A tehdy si o tom cvrlikali vrabci, že to objednávka na politickou likvidaci Čunka byla od lidovců. A komu u lidovců nejvíc zavazel Čunek, nečekaně se vynořivší "hvězda"? Koho Čunek odstavil od vlivu? Přece Kalouska. A nakonec do dopadlo tak, že Kalousek i se svými věrnými, neschopný u lidovců ztracený vliv získat zpět, odešel a založil TOPku.

A zase: co je cílem TOPky? Vytěsnit ODS a přebrat její voliče. To dělá TOPka od svého vzniku. A tento poslední atak na Nečase jde ve stejných šlépějích.

Jinak máte pravdu s tím "Pan Šéf" a "ten druhý". Nejhorší konfigurace je, když "ten druhý" je premiérem a nese odpovědnost a přitom "Pan Šéf" mu tam  (dílem otevřeně, dílem zákulisně) šafářuje na jeho dvorečku.

P. Janáček 17.7.2013 13:04

zajímavá reakce ištvána

bude nadále stíhat vyděrače, ale zabývat se bude jen těmi případy, kdy se dohadovali mimo parlament :)

J. Václavíková 17.7.2013 13:06

Re: zajímavá reakce ištvána

Snad logická, ne?

P. Janáček 17.7.2013 13:07

Re: zajímavá reakce ištvána

ano, ale vyvrací tezi některých méně inteligentních, že vše bylo křišťálovější než gross a máme zde nové mučedníky, kteří byli osvobozeni :)

O. Uživatel 17.7.2013 13:08

Uživatel požádal o vymazání
J. Václavíková 17.7.2013 13:15

Re: zajímavá reakce ištvána

Zajímavé je, že nikdo nepřemýšlí nad tím, že ony nalezené miliony, o něž se nikdo nehlásí, svědčí o tom, že vyšetřovatelé rozhodně nešlápli vedle. Pokud by to byly poctivě vydělané peníze, sotva by dál ležely ladem. Ale tohle se už těm, co zblble vykřikují ,,pučů, do krámu nehodí. Dokonce i za tento nález by policii kamenovali. Kde to žijeme?

J. Ryba 17.7.2013 13:21

Re: zajímavá reakce ištvána

přemýšleli by, kdyby to zlato nebylo např. nigerijských spammerů, ukrajinského gangu obchodníků s bílým masem atd, ale dalo se nějak spojit s případem. To ale Uštválek neumí....to je zoufalé, jak vy uvažujete a berete předkládané za hotovou věc :-)

J. Ryba 17.7.2013 13:32

Re: zajímavá reakce ištvána

ještě by mohli někde najít blíže neurčenou mrtvolu s modrým balonkem ods....to by pak "bylo zajímavé, že nikdo nepřemýšlí nad tím, že ona nalezená mrtvola, k níž se nikdo nehlásí, svědčí o tom, že vyšetřovatelé rozhodně nešlápli vedle" :-)))))

P. Janáček 17.7.2013 13:23

Re: zajímavá reakce ištvána

to tvrdím též, ale jsou retardi, kteří souvislosti nechápou

J. Ryba 17.7.2013 13:33

a čí je to zlato, retarde? :-)

P. Janáček 17.7.2013 13:32

Re: zajímavá reakce ištvána

a ještě jinak se to dá říci, u konkrétních lidí byly zabaveny peníze a zlato o nichž tito lidé nic netušili. prostě asi uklízečce nebo chůvě vypadly dvě tři cihly které se jim pak povalovaly po bytě či kanceláři :)

J. Ryba 17.7.2013 13:36

Re: zajímavá reakce ištvána

fakt? U kterých lidí se našlo něco, o čem by vlastníci nevěděli, Ulhánku? :-)

M. Moravcová 17.7.2013 13:34

Re: zajímavá reakce ištvána

Víte o tom, že každá bezpečnostní schránka má svého nájemce? Že pokud ji banka dovolí policii prohlédnou a zabavit obsah, že taky určitě prozradí nájemce? Že tedy policie ví, čí je obsah? Tedy pokud nekecá, že vůbec něco našli.

S. Udatný 17.7.2013 13:13

Re: zajímavá reakce ištvána

paní Václavíková, logiku v tom možná vidíte vy ale TŘ zná počátek trestného činu (Parlament) konec trestného činu (mimo parlament), a toto nelze dělit. Pan Ištván by musel najít trestný čin (znásilnění - oblíbený trestný čin, když nic nemohu najít, sexuální obtěžování - totéž), který oni spáchali od počátku do konce v době kdy už nebyli poslanci. Vzhledem k tomu, že pan Ištván v tomto případě dle všeho vystřílel všechny náboje, tak možná bude ještě škodit ale zavírat za totéž už nebude.

J. Ryba 17.7.2013 13:18

Re: zajímavá reakce ištvána

přesně tak, jak jsem uvedl v pondělí něco1(po skončení mandátu) za něco2(při výkonu mandátu) nemůže existovat jedno bez druhého...a něco2 se nestalo

O. Uživatel 17.7.2013 13:09

Uživatel požádal o vymazání