2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Paroubka vovinuly nějaké mraky

Situace na levé straně našeho politického spektra není nijak růžová, či spíš rudo-oranžová. Alespoň z pohledu její nejvýraznější osobnosti, Jiřího Paroubka. Předseda socialistů se stále tváří jako samozřejmý vítěz budoucích voleb a příští premiér, řada věcí mu ale začíná přidělávat nemalé starosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gerontusinza 16.10.2009 9:59

Proto ji také nepodepsal, protože zjistil co je to za pskvil.....Re: On snad byl pověřen jednáním o LS...?Re: Aby bylo jasno ! Všichni víte , že Klause přímo ...nemám rád . Ale ted bojuje za vážnou věc a za naší.

a smlouvy sestavuje vláda...... sakra začněte myslet dřív  než začnete psát......;-P

JJ 16.10.2009 10:02

Re: Proto ji také nepodepsal, protože zjistil co je to za pskvil.....Re: On snad byl pověřen jednáním o LS...?Re: Aby bylo jasno ! Všichni víte , že Klause přímo ...nemám rád . Ale ted bojuje za vážnou věc a za naší.

Sorry, kdyz se nenamahate cetbou Ustavy CR, tak neni o cem. Pritom je to tam cerne na bilem, naprosto jednoduche, bez moznosti jine interpretace.

gerontusinza 16.10.2009 10:32

Vy si vážně myslíte že préza je stroj na podpisy a že musí podepsat každou hovadinu kterou mu předloží a že tak je to v ústavě.....? ..Re: Proto ji také nepodepsal, protože zjistil co je to za pskvil.....Re: On snad byl pověřen jednáním o LS...?Re: A

pane podpis je něco tak význačného že vám na to dají i peníze (vaše i cizí), že tím potvrzujete svůj souhlas a lidí kolem sebe a za všechny..... nwe vy jste vůl s rozhledem chrousta a ten kdo by donutil Klauze to podepsat násilím by strkal hlavu do smyčky (nebo aspoň před popravčí četu, byl li by to voják a to bez ohledu na zákony současné i budoucí....  není mě vás lito mlivíte o ješitech ale o vás se dá mluvit jedině jako o pitomci bez dostatečného rozhledu a schopnosti myšlení......:-/

Real 62. 245. 93. 16.10.2009 9:51

Re: Aby bylo jasno ! Všichni víte , že Klause přímo ...nemám rád . Ale ted bojuje za vážnou věc a za naší.

Real 62. 245. 93. 16.10.2009 9:52

Re: Aby bylo jasno ! Všichni víte , že Klause přímo ...nemám rád . Ale ted bojuje za vážnou věc a za naší.

Někdo může tvrdit, že bylo chybou, když prezident Klaus pověřil sjednáním Lisabonské smlouvy Mirka Topolánka. Jenže Topolánek byl premiér a odjížděl do Bruselu s jasným odhodláním: „Veto jsme připraveni použít ...pokud by se ukázalo, že budou jednotlivým státům umožněny exkluzivní, trvalé výjimky, neboli-tzv. opt outs z unijních politik. Jsme toho názoru, že možnost získávat trvalé výjimky mají mít buď všichni, nebo nikdo.“ Den na to si Velká Británie a Polsko dojednaly trvalý opt-out z jurisdikce Evropského soudního dvora pokud jde o Chartu práv EU, Česká republika nic – a nic nevetovala. „Neměli bychom na to sílu,“ komentoval později Topolánek, proč on nevyjednal to samé, co Poláci.

Smlouvu pak premiér obhajoval v parlamentu 17.2.2009 velmi váhavě: „Ratifikací Lisabonské smlouvy se přichází v některých otázkách o právo veta a zároveň se od roku 2017  posiluje hlasovací váha velkých zemí. To je nepříjemné.. ... ta smlouva pro mě je horší než ta smlouva minulá.... ale pokud bychom Lisabonskou smlouvu odmítli, tak to samozřejmě něco vyvolá v Evropě. Nevím přesně co, možná pozdvižení, možná něco víc.“ ........opět se mýlíte !

JJ 16.10.2009 9:56

Re: Aby bylo jasno ! Všichni víte , že Klause přímo ...nemám rád . Ale ted bojuje za vážnou věc a za naší.

Ja kdyz mam za neco zodpovednost a nekoho poverim, aby neco udelal, jsem za vysledek stale zodpovedny. Trivialni vec.

gerontusinza 16.10.2009 10:04

Vaše tupost je obdivuhodná........Re: Aby bylo jasno ! Všichni víte , že Klause přímo ...nemám rád . Ale ted bojuje za vážnou věc a za naší.

Proto se VK rozešel s Topolánkem a nyní uděla to co udělat musel.... vidím že pán je natvrdlý a zde předkládané argumenty mu nestačí....... myslím že vy máte zodpovědnost za vlastní pitomost a proto s vámi diskuze je zbytečná.... vidíte chovám se jako Klaus......;-P

kelner 16.10.2009 9:55

Re: Aby bylo jasno ! Všichni víte , že Klause přímo ...nemám rád . Ale ted bojuje za vážnou věc a za naší.

Klaus jednáním pověřil vládu a pan kníže spolu s Vondrou tuto vyjímkou vůbec s EU neprojednávali.

JJ 16.10.2009 9:58

Re: Aby bylo jasno ! Všichni víte , že Klause přímo ...nemám rád . Ale ted bojuje za vážnou věc a za naší.

Opet, zodpovednost za sjednavani ma prezident. Pokud to povazoval za dulezite, tak mel moznost a prostredky, jak si to pohlidat. Mohl se ozvat jeste pred dryhym irskym referendem. Spis vas celou dobu vodi za nos.

Bizon 16.10.2009 9:59

Re: Aby bylo jasno ! Všichni víte , že Klause přímo ...nemám rád . Ale ted bojuje za vážnou věc a za naší.

Přesně tak! Politická reprezentace v podobě toho de bila topolánka, vondry a schwarzenbergra udělala stejnou pitomost jako ta z kraje devadesátých let! Tehdy Havel a Dienstbier odmítli účast na jednání 2+4 ....  Havel tehdy prohlásil, že si to s Německem dohodneme sami .. No a vidíte, uběhlo dvacet let a hádáme se s ním pořád .... Všechny tyhle problémy mají počátek v Havlově avanturismu, který začal v prosinci 1989 nezajištěnou omluvou sudetským Němcům ... od té doby to pořád nějak musíme řešit ... jak se říká, cesta do pekla je dlážděná dobrými úmysly .. a Havel nám ji vydláždil opravdu důkladně !!

míla dvořáková 16.10.2009 9:46

Re: Aby bylo jasno ! Všichni víte , že Klause přímo ...nemám rád . Ale ted bojuje za vážnou věc a za naší.

R^

libero 16.10.2009 9:48

Re: Aby bylo jasno ! Všichni víte , že Klause přímo ...nemám rád . Ale ted bojuje za vážnou věc a za naší.

Myslím, že pojem " extenzívního výkladu práv Evropským soudním dvorem v Lucemburku" není bohužel nereálný. Ono to na soudy občas sedne, snaha rozšířit si působnost, viz náš ÚS.

Viz:

Ivan Nový 16.10.2009 9:34

Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

proč eurokrati nenapíšou ideologicky neutrální demokratickou Ústavu?

kacir 16.10.2009 9:37

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

pletete si dojmy s pojmy...Evropská rada nejsou eurokrati ani za mák.

wu-lung 16.10.2009 9:40

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

to je ivan nový, pro něj jsou eurokrati všichni :-)

Ivan Nový 16.10.2009 9:43

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

Ano, pracovníky COREPERU považuji za eurokraty, a taky Fulleho, Kohouta, Fischera, Topolánka, protože počítají s místy v Bruselu.

inspektor Trachta 16.10.2009 9:50

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

Ivane vemte rozum do hrsti...tolik míst snad ani v tom zatraceným Bruselu není...;-P

Ivan Nový 16.10.2009 9:52

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

No to byste se divil.

inspektor Trachta 16.10.2009 9:53

Kdepak Ivane

Já už se nedivím skoro ničemu.  

libero 16.10.2009 9:55

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

Je. A nejsou-li, přidělají je.

vita 16.10.2009 9:53

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

Tedy: Kdo je v Bruselu, je eurokrat...

baranka 16.10.2009 9:41

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

pletete si dojmy s pojmy..on nechce po europské radě , on to chce po eurokratech ;-)

Ivan Nový 16.10.2009 9:42

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

Evropská rada nic nepsala, psali eurokrati, a předtím Konvent. Konkrétní znění zákonů vždy dělají konkrétní úředníci a proto taky mají větší moc, než ministr.

kacir 16.10.2009 9:46

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

Evropská rada rozhoduje o finální podobě dokumentů....smlouvy z Nice, LS aj., nikdo jiný...to nemá s eurokraty co dočinění

Ivan Nový 16.10.2009 9:51

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

Prosím vás, jak prakticky vypadá rozhodování o 500 stránkovém dokumentu, který ti co o něm rozhodují ani nečetli? Nebuďte směšný.

libero 16.10.2009 9:42

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

A tu ústavu co se přejmenovala, psala Evropská rada?

JJ 16.10.2009 9:40

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

Protose se na ni podle dnesnich not musi jednomyslne shodnout.

Ivan Nový 16.10.2009 9:44

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

No a proč není minimální, tedy to na čem se shodnou? Že nic takového není, a eurokrati se shodnou jenom na podvodu? Tak to je třeba z takové EU vystoupit, je to ztráta času.

JJ 16.10.2009 9:47

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

Vy jste nikdy do EU nechtel, takze prirozene budete vystoupeni navrhovat obden. ;-D

Ivan Nový 16.10.2009 9:55

Re: Proč LS nemohla být ideologicky neutrální,

Ano, a bude nás takových přibývat, všude v Evropě. Eurokrati nemají žádné konkretní výsledky, které by nás přesvědčily o opaku. No tedy samozřejmě funkční idioti je nepotřebují, a lumpové se třesou buď na místo v Bruselu a nebo na dotace.