26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

VALKA: Boris Johnson plánuje vítězství Ukrajiny

Premiér Boris Johnson se vyjádřil k podmínkám, které je nutné vytvořit, aby Ukrajina vyhrála válku s Ruskem. Jeho čtyřbodový plán má viditelné nedostatky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Nevrkla 21.6.2022 11:01

Příkop usilovně budujeme, izolujeme se od Ruska i Číny. Kdo myslíte, že na to daleko vážněji doplatí, oni nebo my? Myslím, že oni si ztráty našeho zboží vůbec nevšimnou, my si toho všimneme zatraceně hodně a hodně na to doplatíme, pokud nedostaneme rozum, pak na celé generace.

V. Novak 21.6.2022 9:23

Jednak žvaníte hovadiny a dvojak Rusko nemusí na litevskou provokaci reagovat jinak, než že ji dodrží. Do důsledků.

Tedy zablokuje litevská pozemní spojení s Ruskem a Běloruskem, přestane dodávat elektřinu z Kaliningradské oblasti a zakáže dodávat Litvě elektřinu dodanou Ruskem Lotyšsku nebo Estonsku.

Spojení s Kaliningradem a Baltijskem stejně zajišťují ve velké míře trajekty z Petěrburgu a Usť Lugy v Leningradské oblasti. Tento týden začíná fungovat další. Letecké spojení se už dávno Pobaltí vyhýbá.

M. Kanda 21.6.2022 10:32

Takže Rusko přestane dodávat elekrřinu z Königsbergu do Litvy. Dobře. A jak může zařídit, aby přes hranici Litva/Lotšsko žádná elektřina neproudila? Jak to udělá?

A jakou ruskou elektřinu vlastně myslíte? Jinou než königsbergskou hranici Rusko s Litvou nemá. Jak se tam ta ruská elektřina dostane? Z Königsbergu už je přece zastavená.

Logika není vaší silnou stránkou, že?

V. Novak 21.6.2022 10:57

Velmi jednoduše - odmítne prodat Lotyšsku (a Estonsku) ten výkon, který by proudil do Litvy. Pokud odmítnou, přestanou dostávat výkon i oni.

Z Kaliningradské oblasti elektřina stále do Litvy proudí, stejně jako z Běloruska, ač se Litva velmi prsila, že ani watt, když je ta elektřina fujfuj atomová.

Možná, že je logika vaší silnou stránkou, ale logika je na pragma faulon, když nemáte informace. A v těch plavete jak student Peterka s větou kosínovou.

M. Kanda 21.6.2022 11:12

Zkuste pohlédnout např. sem. Usvědčí vás to ze lži. Litva bere elektřinu z Polska (402MW), z Lotyšska (305MW) a ze Švédska (558MW) a naopak dodává do Běloruska (215MW) a do Königsbergu (30MW).

Ty toky elektřiny jsou přesně obrácené, než vy popisujete. Hloupost? Zlá vůle?

M. Kanda 21.6.2022 11:16

Ten odkaz je zde https://app.electricitymap.org/map.

V. Novak 21.6.2022 11:33

V sedle. Ve špičce je to přesně naopak.

M. Kanda 21.6.2022 11:35

Nesmysl. Jde o souhrnné hraniční přetoky.

J. Ganaur 21.6.2022 8:47

Smlouva s RuSSáckem je cár papíru!Kdyby to tak nebylo, tak by žádná válka nebyla!:-/

J. Nevrkla 21.6.2022 9:10

Carem papíru jsou smlouvy s Američany. Je vidět, že nesledujete nic jiného než naši propagandu, pak máte hodně lživý obrázek o světě.

M. Kanda 21.6.2022 10:27

To víte, každý není tak chytrý, aby si činil světonázor podle Aeronetu. Ale zrovna vy s tím nic nenaděláte. Musíte se s existencí takových hlupáků jako jsme my smířit.

V. Novak 21.6.2022 10:59

Máte pravdu. Bohužel.

Nějak to vydržíme...

J. Vintr 21.6.2022 9:15

Ukrajinci nezaminovali jen přístavy, protože spousta těch min se uvolnila z ukotvení a plují volně v Černém moři. Ty půjde odstranit dost těžko.

J. Nevrkla 21.6.2022 9:18

To je možné, ale zaminovat moře a pak svádět vinu neprůjezdnosti na Rusy, to mohou jen lidé bez morálky a věřit jim mohou jen hlupáci.

J. Vintr 21.6.2022 9:22

V tom s vámi plně souhlasím. To co jsem napsal výše je jen náznak toho, jak jsou Ukrajinci "schopní".

K. Křivan 21.6.2022 9:27

Co chcete po feťákovi ? Aby rozumně přemýšlel ? Zelenskyj ?

K. Křivan 21.6.2022 9:33

Němci mají výraz Wadenbeisser. To je malý, uštěkaný psíček, co se vrhá lidem na kalhoty. Stačí kopnout, a štěkadlo odletí. Byla by Litvy škoda, kdyby tak dopadla.

M. Kanda 21.6.2022 11:22

O budoucnost Litvy nemějte péči. Spíše se obávám, že byste tak mohl dopadnout vy sám, pokud se i nadále budete projevovat jako zrádce.

O. Kaucký 21.6.2022 14:53

Vaše definice zrádce je člověk s odlišnými názory? Podle této logiky, po každých volbách by minulá vláda měla být trestně stíhaná!

M. Kanda 21.6.2022 16:11

Ne. Moje definice zrádce je přítel Ruska. Je to člověk, který lobuje za ruské zájmy a přehlíží zabíjení civilistů, znásilňování žen a únosy dětí. Je to člověk, který považuje za normální agresi silnějšího proti slabšímu. Je to člověk, ze kterého se mi zvedá žaludek. Je to prostě zbytečný člověk, kterého by mi nebylo líto, kdyby nebyl. Je to člověk, kterého se docela obyčejně štítím.

Naše volby s tím nemají co dělat. Nemám problém respektovat zákony našeho vítěze demokratických voleb. Takových voleb, které Rusko dosud nepoznalo.

O. Kaucký 21.6.2022 17:13

Máte v té agitce chybu. To znásilnění a únosy už byly zrušeny, když odvolali jejich ombudsmanku, která si to vycucala z prstu. Oni tam hloupě pustili západní novináře a ty chtěli vidět ty znásilněné, chtěli s nimi mluvit. O zabíjení civilistů jděte vyprávět do Kramatorska, chlapci si asi popletli data z družice. Doněck ostřelují dnes a denně.

Vidíte, pro mne je zrádce, kdo zrazuje zájmy této země, ve které jsem se narodil, říká se tomu vlast. O váš žaludek nemám starost, jen podle toho jak jste se vyjádřil, snese všechno. A volby jejichž pravidla byla změněna těsně před, díky aktivismu Ústavního soudu, na přání stran současné pětikoalice, protože by se do parlamentu, některé z nich nedostaly.

P. Diviš 21.6.2022 9:37

Ruská veřejná prohlášení jsou nedůvěryhodná, když porušují i smlouvy a memoranda.

J. Nevrkla 21.6.2022 9:43

Prokope, zase jste si pustil naši televizi a je vám všechno jasné? :-)

M. Kanda 21.6.2022 10:34

Poslouchejte si dál tu vaší fúrii Skabejevovou a klidně jí všechno věřte. Ale nás s tím tady neotravujte.

V. Novak 21.6.2022 11:02

Vás někdo pověřil moderováním diskuze?

Nebo že byste se zvolil sám - a musíte říce, že dobře jste se zvolil?

M. Kanda 21.6.2022 11:37

Ano. Když se nezvolím sám, nikdo to za mě neudělá.

R. Langer 21.6.2022 15:16

Ano, s tím vás jinak každý pošle do prdele. ;-D

M. Kanda 21.6.2022 8:18

Když přestane válčit Rusko, nebude válka. Když přestane válčit Ukrajina, nebude Ukrajina. Z tohoto úhlu je nutné situaci hodnotit.

Ukrajina je oběť agrese a zaslouží si tak veškerou pomoc. A v našem zájmu rozhodně není zničení Ukrajiny, byli bychom další na řadě. Nebo si snad někdo myslí, že se povede zastavit Rusáka před Prahou, když se to předtím nepovedlo na Ukrajině?

I. Jouza 21.6.2022 8:33

R^R^R^ !!

P. Vychodil 21.6.2022 8:36

...ovšem děláme vše pro to, aby UA byla zničena. Zároveň, jako vedlejší efekt našich dobrých činů, dosáhneme ekonomickou recesi, ne-li přímo kolaps, Evropy. Tomu říkám strategické myšlení !:-(