24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

VALKA: Boris Johnson plánuje vítězství Ukrajiny

Premiér Boris Johnson se vyjádřil k podmínkám, které je nutné vytvořit, aby Ukrajina vyhrála válku s Ruskem. Jeho čtyřbodový plán má viditelné nedostatky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Diviš 21.6.2022 20:55

Náckové (ruští) útočí na Ukrajinu.

P. Diviš 21.6.2022 20:54

Asi nechtěl, ale je to tak.

Zajímavé je, že když se do civilistů trefují Rusáci, tak jsou v tom podle našich agitátorů nevinně, je to operace soutěže pod falešnou vlajkou. Tady jsou zřejmě Ukrajinci jistí. :-P

A Patrick Lancaster je zaručeně "nestranný" .... :-(

J. Kostelanský 21.6.2022 22:56

Pane chytrej, dejte nějaký důkaz, že Rusové posílali bomby a granáty na civily. A ještě k tomu záměrně. Nic takového nenajdete. Jenom ukrajinské velice bídné videa, ze kterých je cítit amatéřina na sto honů... Ti Ukrajinci totiž nejsou ani ty faková videa schopní natočit pořádně...

Jestli je nebo není Lancester nestranný, je jedna věc. Ale z toho, co točí, je cítit realitu vojny. To nejsou naaranžované scény jako v ukrajinských videích. Jsou tam reální lidé - někteří nadávají na Zelenského a Bidena, občas i na Putina, a někteří na všechny politiky. A zinscenovány ta videa taky nejsou - kdo by platil horentní sumy na něco, co západní společnosti nikdy nebudou vysílat...

Porovnejte si pak ty ukrajinská videa - vypadají jako reportáže z 50. let. Dokonce ukrajinští vojáci jsou někdy oděti jako by šli na módní přehlídku...

P. Diviš 21.6.2022 23:13

Pane chytrej, dejte nějaký důkaz, že Ukrajinci posílali bomby a granáty na civily. A ještě k tomu záměrně. :-P

Zřejmě jste dobrý konzument ruské propagandy.

V. Novak 22.6.2022 8:44

Nestranný je jedině Diviš!

No, možná by byl Bandera, kdyby ovšem nebyl mrtvý...

P. Brecík 21.6.2022 21:06

R^R^R^ Tohle ovšem fardové a divíškové nepochopí. Oni nepochopí ani to, co hlásí ČT. Masivní stávky v zemích EU - nějako se začíná hroutit ekonomika. EUfardo-divíškové volají. Nehcceme ruský plyn ani ropu. Když ale Gazprom zavře ventily, jsme v Bruseli. Cui bono ? Jen USA, pro které je cena za plyn/ropu výhodná. Když byly ceny "normální", obrovsky prodělávali. Proto bylo třeba zrušit NS-2 a nejlépe i NS-1 ZA KAŽDOU CENU. I za boj do posledního UKáčka.

V. Podracký 21.6.2022 18:07

Autor má zřejmě pravdu. Jen stále čekám, kdy se ukrajinská fronta zhroutí. Je to snad tím, že nacisté nedovolí vojákům se vzdát a každého, kdo by to chtěl učinit, zastřelí? Nebo je to opravdu neobyčejné vlastenecké nadšení jít do Donbasu se nechat odstřelit. Rusy neporazí, jaký smysl to má tedy nejednat a dělat dobrovolnou genocidu svých lidí?

V. Čermák 21.6.2022 19:43

Boj do posledního Ukrajince bude pokračovat, dokud Trenér z USA nehodí do ringu ručník...Rv

P. Diviš 21.6.2022 20:56

To dělali ruští nacisté ještě když si říkali sovětští komunisté.

O. Kaucký 21.6.2022 13:21

Tak nevím, jeden propagandista se bojí o Prahu, druhý píše, že ruská armáda je před zhroucením a Rusko před rozpadem, další tvrdí, že máme dodávat Ukrajině zbraně, co to jde, protože ještě kousek a už vyhraje. Mám v tom nějaký zmatek, asi bude chyba v logice, bude třeba logiku zakázat, nejlépe nařízením EU.

J. Vintr 21.6.2022 13:34

R^

P. Diviš 21.6.2022 13:46

Jo, nevíte.

Jeden propagandista vypráví, že Rusákům by stačila neutrální, ale ořezaná Ukrajina, další ji chtějí denacifikovat, převychovat nebo zničit. Těžko z toho soudit, co vlastně Rusáci chtějí, včetně té, za nepřítele označené Prahy.

Takže dodávat Ukrajině zbraně a munici je asi jediná reálná reakce.

Logiku u Rusáků netřeba zakazovat, není a nebyla.

R. Langer 21.6.2022 14:59

Jasně, takže vlastně ti Rusáci ani neví, jestli jdou na Ukrajinu, a nebo na Prahu, že? ;-D

V. Čermák 21.6.2022 16:21

Ze samého rozčilení zapomněl na Budík...;-D

P. Diviš 21.6.2022 17:51

Třeba by to brali popořadě.

Na Ukrajině už jsou, ale dle Putina o válce vlastně neví.

V. Čermák 21.6.2022 19:41

Těžký život Jednoduchého Ideologa. S Putinem vstává, s Putinem usíná...;-D

P. Diviš 21.6.2022 20:57

A ani vás nelitují, myštoši, svědku Burešův i Putinův. Zkuste usnout, vyberte si, s kterým z vašich bohů.

O. Kaucký 21.6.2022 15:00

Promiňte, ale to jsem slyšel v ČT. Já vím, že tam nejsou úplně ti nejchytřejší, ale určitě nejhlasitější.

Že vy zase čerpáte z nějakých zakázaných webů.;-)

V. Novak 21.6.2022 17:52

Už jste pochopil, kudy teče ruský plyn do Itálie?

Už jste si aspoň otevřel odkaz na mapu?

V. Novak 21.6.2022 17:40

Uvědomte si, že ruská armáda má (už 2 měsíce) zásoby munice, PHM a stravy maximálně na 3 dny, takže výsledek je ložený!

Hlásila to ČT09 na základě ukrajinských informací - tak to je Pravda Zjevená!!!

P. Diviš 21.6.2022 17:52

Vyjevený jste z toho dost, možná i zjevený.

V. Novak 21.6.2022 17:56

Kdo by nebyl - jednou je ruská armáda v rozkladu a na útěku, jindy likviduje 500 ukrajinských herojů denně a Ukrajina vmerně pokud nedoszane 2 GUSD měsíčně a 1000 haubic pokud možmo předevčírem - a to, prosím současně a ve stejné propagandistické bublině mezi vašimi klapkami!

Kdo by nebyl zmätený?!?

P. Diviš 21.6.2022 20:59

Vy ne, vy jste pevně věřící. Nejdřív sovětům, potom Rusákům.

F. Kusák 21.6.2022 12:38

Někdo moudrý řekl, že státy nemají přátele, ale jen své zájmy. Pak je celkem zřejmé, jaký zájem žene Británii do těchto aktivit. Když rozvrtala v 19. století Čínu a Japonsko, ve 20. století Blízký východ, tak teď se její snahy upírají k Rusku, jako pokus o destabilizaci Unie a hlavně Německa. Co je správné nevím, protože dnešní Unie má tolik másla na hlavě, že jí dělat advokáta nechci. Jen bych si přál, abychom v těchto velmocenských hrádkách nedělali užitečné idioty, protože i my máme své zájmy.

V. Čermák 21.6.2022 12:49

Velká Británie se stala Malou , ale s velmocenským komplexem. Nejraději se druží s USA, aby vypadala větší mocnější. Nenávistí k Rusku se blíží Polsku. Ježatec jen Machruje...Rv

R. Polášek 21.6.2022 13:10

Tak je otázka, co je větší. Jestli Británie s Commonwealthem nebo Rusko s 20 -30 milióny Rusů, co žijí na evropské úrovni a zbytku 110 - 120 miliónů lidí, co žijí jako v Evropě před 100 - 150 lety.

V. Čermák 21.6.2022 13:42

Tak tu otázku si klidně pokládejte, ale zatímco Británie se stále zmenšuje, Chybuje a její trend je klesající, trend Ruska je rostoucí. No a s těmi 100-150 lety je to jen vaše vlhké Přání, které Otcem vaší Myšlenky...;-D

P. Diviš 21.6.2022 13:50

GB už se se ztrátou impéria vyrovnala, to Rusáky teprve čeká. Ale už to taky začalo, tošmyši, Svědku ...

R. Langer 21.6.2022 15:00

No, to se ještě uvidí. :-P

V. Čermák 21.6.2022 16:19

To říkáte sice vy, ale já zase říkám něco jiného. To rázné přitulování GB k USA, i s Chybami, za účelem poleštění Ega, hlavně v Iráku, no a nyní také. No a Vystřízlivění z opět Chybného Uprchlicko- muslimského nadšení také nastane poměrně brzy. V každém případě je trend GB " Z hrušky dolů". Co se týče Ruska, tam je trend Zatím Rostoucí, že v tom Pábitelé vidí pokles mě nepřekvapuje, inu jsou to Pábitelé, na rozdíl od těch Milých Hrabalových ale jedovatí, Nenávistní. Teprve se uvidí, po válce, jestli už minulo vrchol, nebo k němu teprve spěje. ;-DRv