30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

UKRAJINA: Země dozrála pro Marshallův plán č. 2

Bude-li dosavadní Putinova hra pokračovat, Rusové vyhrají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Tronner 3.3.2015 14:54

Re: Pan Joch bohužel ukazuje absolutní neinformovanost

To je pravda, ale co vím, bylo to skutečně poblíž hranic, četa se vůbec nebránila, nebojovala, a Ukrajinci ji Rusům promptně "vrátili", takže asi sami chápali, že v tomto konkrétním případě se skutečně jednalo o omyl,respektive se špatný úmysl nedal prokázat. Ono nevím, zda to s tím vybavením GPS u ruských jednotek nevidíte moc optimisticky:-) Zvláště na rusko-ukrajinské hranici, nijak v terénu nevyznačené, se dost možná zabloudit dá, nevím, nezkoušel jsem...

J. Schwarz 3.3.2015 14:50

Re: Pane autore,

Vy uvidíte totéž, jen se budete radovat že nad Moskvou je i nadále modré nebe a moskvané si dávají na oslavu vítězství vodku a "moroženoje".

J. Schwarz 3.3.2015 14:48

Re: Pan Joch je ještě větší bl.ec,než jsem

Rusové vždycky podporovali rozpad koloniálních říší - samozřejmě kromě té své. Měli by okusit vlastního receptu.  Saakashvili není v Gruzii populární ze stejného důvodu jako u nás "tuneláři" - obsadil svými přívrženci vlivné úřady a státní sinekury. To tam ovšem dělá každý a s výměnou politické garnitury jsou ti předchozí vyvlastňováni a stíháni. Saakashvili jen není výjimkou. Pokud jde o islamisty, vymezují se Rusové proti nim jenom v RF, jinde je klidně podporují i prostřednictvím vet v RB.

E. Erat 3.3.2015 14:47

Lenin mluvil o užitečných idio....,

pan Joch je neužitečný idio.... Kdo si přeje třetí světovou válku,nacismus,bolševismus atd. má možnost vstoupit do Občanského institutu.Májí den otevřených dveří.Podmínkou je IQ pod 80.

Š. Hašek 3.3.2015 14:47

Re: Názory pana Jocha

Prošvihla dvacet let. Ta "jednotná, nová, perfektní Ukrajina"! Sláva buď!

Nějak se těch minulých dvacet  plete s posledním rokem. Že by car Putin tak dlouho tu "nebohou" Ukrajinu pošťuchoval???????? Já mám paměť, nesmaže mi ji televizní modelka.

Tak pomáhejte, určitě víte komu, máte doufám číslo konta a odečtete to ze svého účtu, z mého nikoliv.

Já bych ty peníze možná raději hodil z okna. Zjednodušeno, zkráceno.

J. Schwarz 3.3.2015 14:42

Re: Pan Joch bohužel ukazuje absolutní neinformovanost

pokud mne paměť neklame pak Ukrajinci už předvedli celou zajatou ruskou četu  - tehdy tvrdili, že se na Ukrajinu dostali "omylem", že jeli někam k ukrajinské hranici na cvičení. Ovšem v dobách GPS / GLONASS / přejet omylem hranici do nepřátelské země je moc i na rusa...

Š. Hašek 3.3.2015 14:40

Re: Pan Joch se ...........

Pane Schwarzi,

mám tomu rozumět, že dáte své peníze jednotlivým ukrajinským bojůvkám, které pod různými prapory pendlují rozvrácenou  zemí (některé jsou přijímány jako představitelé "té pravé" Ukrajiny i Bruselem).

Doufám, že si nemyslíte, že budou smysluplně využity.

Mnozí zapálení "dárci" zde na internetu doufají, že to budou "jen nějaké bruselské bony", které potom nikdy neudělají vítr v jejich peněženkách. Ach jo.

J. Schwarz 3.3.2015 14:38

Re: Pan Joch je obětí propagandy

Zatím dodává zbraně a jejich obsluhy jen jedna strana - druhá se omezuje na "podporu" verbální. A není pravda, že by se Rusko necpalo na "západ" - když může, vecpe se ihned / Venezuela například /. A když může, podpoří třeba i jaderný program Íránu jen aby podtrhla USA a jejich spojence.

J. Herejk 3.3.2015 14:36

Re: Celá ta protiruská propaganda

Ano, Západ se zaručil a má potenciál jednat. Jen mít odvahu. Putin není šílenec a svým jaderným vyhrožováním jen vydírá. Pokud by Západ začal s vyzbrojováním a výcvikem armády hned po Krymu, žádní "separatisté" by neexistovali a jednalo by se o formě autonomie pro Krym.

Bohužel Západ pod vedením politiků, kteří se dostali k moci sliby, že "bude líp", nenajde rozhodnost a ochotu se uskromnit v zájmu idejí a z pudu sebezáchovy.

Pokud bychom dali na pana Podrackého, museli bychom nakonec ustoupit ve všem, jak píše pan Joch.

Š. Hašek 3.3.2015 14:34

Re: Skvělý článek p. Jochu

Někdy lze souhlasit. poslední dobou už méně.

Dnes hloupý článek. Hloupý ve smyslu "neznám, ale zapáleně píši". Zní to jako "Drang nach Osten". Dnes tedy "Hrrr na Rusa!". Krom televize, pana Jocha a dalších,  jest hodně známo, jak to (tehdy) dopadlo. Teď to bude stejné. Proč jen člověk čte ty knížky, když potom to "osvítí" televize a Joch!!!!!!

A už se to připravuje zas, docela pakárna, kdyby to nebylo tak tristní.

J. Schwarz 3.3.2015 14:33

Re: Celá ta protiruská propaganda

Co máte, pane Podracký, proti "nacionalistickým státům"? Vždyť je / pravda, z dost nepochopitelných důvodů krom Ukrajiny / jinak obdivujete. Česko byste si přál nacionalističtější, rusko je nacionalističtější než Banderovci sami...

J. Schwarz 3.3.2015 14:29

Re: Pan Joch se ...........

Peníze, které nedobrovolně dávám na "začleňování romského etnika" a jiné sociálně inženýrské projekty bych mnohem raději dal Ukrajině nebo na rozumné vyzbrojení české armády.

J. Vintr 3.3.2015 14:28

Re: Pan Joch bohužel ukazuje absolutní neinformovanost

V tom, že Putin anektoval Krym a snaží se urvat kus Ukrajiny, není ani špetka racionality. Imperiální politika patří na smetiště dějin, protože se tisíckrát prokázalo, že obsazením cizího území stát absolutně nic nezíská a přinese mu to jen zbytečné výdaje a problémy. To, že Putin začal přesto hrát tuto hru, svědčí o tom, že je to blázen. Místo, aby ve spolupráci se Západem řešil ekonomické problémy Ruska, vydal se na cestu konfrontace. Proč to dělá, můžeme jen hádat, ale řekl bych, že už se asi dost nabažil své funkce nejvyššího imperátora Ruska a teď se chce zapsat do dějin jako obnovitel bývalého Sovětského impéria (a možná, že ještě i něco víc). Bohužel Rusko je i přes svou zaostalost pořád ještě dost významný stát a tahle jeho idiotská hra může skončit velice špatně pro velkou část naší planety. Už teď kvůli tomu umřely a stále umírají spousty lidí na Ukrajině a pokud někdo Putina nezarazí, sám od sebe určitě nepřestane. Domnívat se, že se spokojí jen s Krymem a východní Ukrajinou, je zcela naivní. Takhle hubeným výsledkem by doma těžko zdůvodnil mezinárodní izolaci a ekonomické problémy, do kterých Rusko dostal. Je ovšem těžké odhadnout, jak daleko by byl ochoten zajít, kdyby stál před otevřenou hrozbou použití síly. Ruská armáda určitě nestojí za nic, ale Putin (a jeho generálové) si může myslet něco jiného a navíc má pořád ještě k dispozici jaderný arzenál (a už jím i vyhrožuje). Nakonec, pro člověka v jeho věku a postavení by celoplanetární jaderná apokalypsa nebyla asi až tak nepředstavitelným řešením. Může zbytek života prožít v bunkru a může ho hřát vědomí, že už ho v oblíbené disciplíně všech diktátorů nikdo nikdy nepřekoná ...

J. Herejk 3.3.2015 14:26

Názory pana Jocha

se mohou na první pohled zdát příliš radikální. Při hlubším zamyšlení pochopíme, že jsou správné. Ukrajina má v případě pomoci a dohledu Západu potenciál stát se normální zemí.

Pokud bude Západ bezdůvodně stále ustupovat, neustálými provokacemi Rusko její přerod znemožní. Pomoc je v bytostném zájmu Západu. Sebevědomé agresivní Rusko nenarážející na odpor bude chtít stále víc.

E. Erat 3.3.2015 14:23

Re: Skvělý článek p. Jochu

Stáří a demence již pokročily.Smutný příběh.

Š. Hašek 3.3.2015 14:23

Re: Pan Joch se ...........

Děkuji,

máte pádné argumenty, je radost je čísti.

Zjednodušuje to situaci. Ale bylo docela známo předem, jen jsem Vám hodil udičku, chytla jste se.

Š. Hašek 3.3.2015 14:19

Re: Celá ta protiruská propaganda

Rusko si vzalo svůj Krym, protože jinak by mělo americké jederné střely na předměstí.

Rusko je jiná varianta USA, smiřme se s tím, a také je dostatečně daleko. V opačném případě se Vás zeptám, kolik ponožek jste již připravila mužům ve své rodině na "tažení proti Rusovi"? Znáte doufám historii. Já ano. A Putina se primárně nebojím, pokud se totiž octne v Praze, tak až potom, co bruseláci budou nejdříve (za předčasného jásotu) u Moskvy, už tady bylo, doufám víte. I když možná lepší Putin než šaría ..............

Prostě brusel si "hloupě mlsá" na Putinovi, stejně jako knížátka si mlsají na našem presidentovi. Není to těžké pochopit.  Zjednodušeno, nevyjadřuje zcela přesně můj vztah k Rusku, USA, presidentovi republiky Miloši Zemanovi, a jiné.

A už vůbec "nežeru" televizi s jejím překrucováním faktů. Důležité!!

J. Václavíková 3.3.2015 14:10

Re: Pan Joch se ...........

Ta operace by byla zbytečná. Vy máte mozek vypláchlý celkem do čista.

Š. Hašek 3.3.2015 14:07

Re: Pan Joch se ...........

Opravdu připomínka k věci, Vážený pane Salkovsky, zamyslím se nad sebou.

Možná si nechám vyoperovat svůj mozek a nechám si tam nalít nějakou brožuru "Nové trendy výchovy lidu Evropské unie ve vztahu k bolševickému Sovětskému svazu".

A  začnu nosit placku "Jsem Evropan". To fakt pomůže.

J. Václavíková 3.3.2015 14:04

Re: Celá ta protiruská propaganda

Další blábol. Rusko napadlo suverénní stát. To je jediný podstatný fakt.

P. Tronner 3.3.2015 14:04

Re: Pan Joch bohužel ukazuje absolutní neinformovanost

Víte co mne nejvíce děsí? Ta nenávist. Když se člověk snaží používat vlastní mozek, neskákat na špek propagandě ani jedné ze stran a uvažovat samostatně, tak je jednou stranou považovaný za kremlofila, zatímco ta druhá jej má za amerického zaprodance či co…

Co chce Putin dělat dál, nevím, možná to opravdu průzkum bojem je a mě se to nijak nelíbí. Zatím ale Putin nic z toho, co je mu dalšího předhazováno, neudělal. Stejně, jako je naprosto nesmyslný argument rusofilů, že Putin zabral Krym, protože se tam USA chystalo postavit základnu, tak stejně nesmyslné je i tvrzení, že další je na řadě Pobaltí, Praha, já nevím co. Není. Zatím to není na pořadu dne, ačkoliv by se Západ měl jasně vymáčknout, co udělá, až to na pořadu dne bude.

Na rozdíl od vás se domnívám, že ruské speciální jednotky na Ukrajině nebojují, protože to by ten boj asi dost rychle skončil. Stačí si vzpomenout na Osetii. Ano, většina ruské armády asi není z nejlepšího těsta, ale to, co Rusové mají, jim bohatě stačí na převálcování Ukrajiny. Neudělali to. Pravděpodobně proto, že se bojí reakce světa a následného partyzánského boje. Nevím.

A ještě něco - Západ na jedné straně vyvolal na Ukrajině nesprávná očekávání, na druhé straně za ni nikdy bojovat nebude. To je realita. Na Západě Ukrajina kromě politiků nikoho nezajímá - vlastní zkušenost. Vzhledem k tomu, že pro Rusko je podpora separatistům věc tváře a nebudou litovat žádných výdajů, zatímco pro Západ jde o okrajovou záležitost, tak se domnívám, že jediná reálná cesta je mír i za cenu, že Ukrajina bude holt menší a Rusku se bohužel přizná připojení Krymu a možná i Doněcka. To je jediná cesta, aby místní obyvatelstvo dál nestrádalo. Cokoliv jiného znamená měsíce či roky bojů…

Mimochodem, když jsme u toho Hitlera - myslíte, že by jej zarazily ekonomické sankce, či snad hrozba, že budou Československu prodány zbraně? Ne, jediné, co jej snad mohlo zpomalit, byla válka. A pokud k tomu Západ ochotný není (a to teda není), tak by tím neměl vyhrožovat.

Š. Hašek 3.3.2015 14:03

Re: Celá ta protiruská propaganda

Ano, je to propaganda.

Rusko "zavinilo všechno", že se Halič nedohodne s Doněckem, že si stát rozebrali sami ukrajinští "babišovci" a teď neví co s tím, že každé dva roky se dělá nějaká proEU revoluce a nevyjde to, že nemají na plyn, že nemají na důchody ani na nemocnice. A že budopu muset škemrat. Škemrat. Škemrat.

Prostě bruseláci nesnesou, že za humny mají nebruseláka. Rozuměj ruského cara Putina. A že bez jeho ropy a plynu by si ani nemohli o víkendu grilovat. Zjednodušeno, zkráceno.

Máte pravdu pane Podracký.

J. Václavíková 3.3.2015 14:03

Re: Pan Joch je obětí propagandy

Začínám věřit tezi o čecháčkovství.

M. Salkovsky 3.3.2015 14:02

Re: Pan Joch pojmenoval věci pravými jmény

Ze sa podobneho odpadu pytate na nieco take ako myslenie...

M. Salkovsky 3.3.2015 14:02

Re: Pan Joch pojmenoval věci pravými jmény

Dalsi spinavy kolaborant na oplutie.

J. Václavíková 3.3.2015 14:02

Re: Pan Joch je obětí propagandy

Takové pseudomyslitele tam právě potřebují. Nový newspeak trénovat.

M. Salkovsky 3.3.2015 14:01

Re: Díky za článek pane Jochu.

Angela sa dalej s usmevom teenagerky bude podlizovat za minutu primeria..

M. Salkovsky 3.3.2015 14:01

Re: Pan Joch je obětí propagandy

Problem je v jeho okoli..ze mu plne umoznit otvorit cestu tej tankovej svoloci.

J. Václavíková 3.3.2015 14:00

Re: Pan Joch se ...........

Hloupá ruská agrese.

M. Salkovsky 3.3.2015 14:00

Re: Ono známé rčení, že kdyby hloupost nadnášela,

Od kolabotantskej spiny by pochvala pana Jocha bola na dezinfekciu