7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Majklík 22.8.2008 12:34

Re: A co tedy?

... no přece Putin, ne? :-D:-D:-D

elvis 22.8.2008 12:33

Re: Není třeba prosit

Hlupáci, nepoučitelní monotonně probíhající tisíciletou imperiální minulostí Ruska budou stále stavět vedle sebe Ameriku a Rusko jako dvě rovnocenně hodnotné velmoci. Ano, i já dávám přednost americké hegemonii, protože vakuum by brzy vyplnila ruská. A ta znamená, ve srovnání s americkou, jen hospodářský a morální úpadek, neúctu k jednotlivci, celkový bordel. Jako byste to troubové, neznali! A to vůbec nekomentuji hlupý článek američana, podobný výplodům Guse Halla kdysi v Rudém Právu.

Majklík 22.8.2008 12:33

Re: Prosba

.. k tomuto vašemu tvrzení -  "Mr. President George W. Bush  mnohokrát pronesl, že ten kdo není s USA

je proti USA, je darebáckým státem, a vyhrožoval nevěřicím vojenským

napadením? Lze rožšiřovat demokracii a svobodu pomocí vojenské síly?" bych docela rád viděl pár odkazů, kdy a kde to říkal. Jinak to jsou takové přiblblé kecy...

tsstss 22.8.2008 12:32

Re: Není třeba prosit

Imperium jako imperium. Takže k čemu vůbec nějaké mravy.  :-)

Majklík 22.8.2008 12:31

Re: A je po obľúbenom argumente!

.. viz má reakce na brblala níže.. Okrem toho si myslím, že v reakciách majú skutočne prevahu zaslepení ľavičiari, pokladám to za dôkaz prístupnosti internetu širokým ľudovým masám... inými slovami, hociaký dement sa už v práci môže hrať s internetom.. :-D

Majklík 22.8.2008 12:28

Re: Naprosto výstižný článek.

.. možná by sis mohl ráčit všimnout významného rysu americké demokracie, že na jednu věc mohou (a dělají to) Američané mít a publikovat rozdílné názory a prezident se musí před svými voliči ohánět. To je ten rozdíl oproti režimům, jako je ten v Rusku. Zamyslete se nad tím, věční kritikové hegemonistické Ameriky!

zet 22.8.2008 12:27

A je po obľúbenom argumente!

Som zvedavý, či niekto označí autora za bolševika alebo socana, čo je veľmi obľúbený spôsob diskusie na NP;-D

elvis 22.8.2008 12:26

Re: Re: Re: Prosba

Nebýt přísných amerických imigračních zákonů, ty chytráku co nazýváš někoho joudou, je již v USA půlka Afriky!

Hnyk 22.8.2008 12:12

Re: Re: Patrick J. Buchanan

Ach ty oslíku. Nick Hrad ti sedí jak *** na hrnci;-D;-D

Mistr Jan Hus 22.8.2008 12:08

Ano, ano !

Tak to přece je. R^

Rudolph 22.8.2008 12:05

Není třeba prosit

Rád odpovím, už jsem to tady říkal mockrát: prostě si vědomě a záměrně volím Amíky. Na základě důvěrné znalosti té druhé strany. Čistě teoreticky byste mohl mít pravdu, že jsou to prostě jen dvě impéria. Ano, jsou. Ale když nebudu mravní relativista, musím vidět rozdíly mezi Rusákem a Amíkem. A já je vidím.

A nesnažte se z nás dělat blbečky otázkami, na co potřebuje impérium základny po celém světě. Na to, aby bylo tím impériem. Zdrávstvuj :-P

Rudolph 22.8.2008 11:57

A co tedy?

Mno. A co byste doporučoval? Máte někoho jiného, kdo je vůbec schopen bránit Západ? Sarkózyho s Merkelovou? Brazílii? A nebo vlastně chcete podsunout tohle: "Lidičky, nemáme šanci, raději medvěda nedráždit!! A nebo ještě lépe se mu rovnou vzdát!"?

Rudolph 22.8.2008 11:50

Já mám jen malé doporučení

Mám jen malé doporučení: jestli nevíte co je Hrad zač, zbytečně se neunavujte klapáním do klávesnice. Někdo ho tady popsal jako howno, které tím víc smrdí, čím víc se ho dotýkáte. A beztak bude odpoledne už úplně ožralej ;-)

Roman 22.8.2008 11:48

Re: Naprosto výstižný článek.

Kecy o nějaké svobodě, demokracii a právu na odtržení jsou stejně tupé (a vykládané dle momentální potřeby), jako bolševická ideologie o světové revoluci atd. V první řadě jde o budoucí kontrolu nad zdroji a surovinami a případně trasami dodávek těchto surovin. To je motiv celého jednání. Rusko je pouze potenciální konkurenční velmoc v tomto již skrytě probíhajícím souboji. Smutné je, že někteří u nás nepochopili vůbec nic a zamrzli myšlením vůči Rusku cca před 20 roky. Navíc pár vyčůránků si z jejich fobie vůči Rusku udělalo ještě živnost (viz Štětina atd) a s chutí je v tomto podporují.

brblal 22.8.2008 11:34

Re: L´America, L´America,, L´Americaaaaaaa ...............

Ano,ano,ano,pokud myslíš kontinent.Ale vrahounům z U S A bych tolik  netleskal.

Simon 22.8.2008 11:34

Re: Re: Re: Kde se tady bere?

co to placas??? Ukay mi ktera vlada muze rozhodovat o kurzu sve meny??? A pak, ovlivnovat kurz muze i vlada, ale vetsinou jen malo. Jinak co ma spolecneho Siemens v Praze s rozhodovanim vlady??? A co je ted spatneho na tom ze koruna oslabuje? Exporteri jsou za to jenom radi!;-)

brblal 22.8.2008 11:32

Re: Re: Prosba

Takže ti černoši by byli rádi pod správou USA?Ještě napiš,že po ní touží,joudo.

brblal 22.8.2008 11:31

Re: Re: Kde se tady bere?

A není to snad pravda?Naše vláda tak může nanejvýš rozhodnout o poplatcích ve zdravotnictví nebo snížení daní nejbohatším.O kurzu koruny,či výrobě však nikoliv.Poslední případ:SIEMENS v Praze.Stačí několik slov našeho bankovního vládce a už se kurz potápí,na opačný trend ale vliv nemá.

jakovy 22.8.2008 11:28

Re: Prosba

Chceš-li mír, připravuj válku. Říká staré latinské přísloví. A je to jednoznačné. Nemít USA 720 základen po světě, hned by jste si, soudruzi komunisté, na ně, v rámci osvobozování podmaněných černochů a hispánců s pomocí CCCP, povyskočili. Nezávisle na názoru černochů ani hispánců. Že jo. :-P

Harpyje 22.8.2008 11:26

Zajímalo by mě,

odkud pramení Vaše naivní víra, že přijetí Gruzie do NATO by bylo zabránilo ruské agresi tamtéž. Stejně "přesvědčivě" lze tvrdit opak. Nezávisle na tom, co tvrdí nějaký pravicový americký politik, zdrženlivé a prozíravé stanovisko Francie a Německa v Bukurešti bylo oddůvodněné politickou instabilitou v regionu, a jak se ukázalo, právem. Síly NATO jsou vázány v Afghanistánu a v Iráku, a na dodatečná dobrodružství v podobě konfrontace s Ruskem nemá NATO sílu. To jsou fakta, na kterých nich nezmění ani obavy z Ruska, ani zbožná přání států bývalého východního bloku. Když už berete jméno Boží nadarmo, tak lze jen podotknout: Bůh zaplať, že se Spojeným Státům nepodařilo v Bukurešti prosadit svůj záměr.

brblal 22.8.2008 11:22

Naprosto výstižný článek.

Američané se snaží diktovat celému světu ale u Ruska narazí.Je zajímavé,jak odlišný názor zastávají v případě Kosova a Jižní Osetie a Abcházie?U jedněch podporovali odtržení i za cenu bombardování Srbska,v případě Gruzie se snaží tvrdě hájit její celistvost.Je to až zarážející ty diametrálně odlišné postoje.Jak mohlitak vehementně podporovat kosovskou mafii?Asi jako kdysi Noriegu,aby si pro něj po několika letech na křídlech letadel a za pomoci výsadků "přišli".Že to stálo životy panamců?Nevadí!!!

Hledajíci 22.8.2008 11:08

Prosba

Na internetové stránce The Project for the New American Century PNAC http://www.newamericancentury.org/ je napsáno “The Project for the New American Century is a non-profit educational organization dedicated to a few fundamental propositions: that American leadership is good both for America and for the world; and that such leadership requires military strength, diplomatic energy and commitment to moral principle.“ Pro čtenáře neznalé angličtiny “PNAC je nevýdělećná organizace věnovaná několika základním návrhům : Vedoucí úloha Ameriky (míněny jsou USA) je dobrá jak pro Ameriku tak i pro svět; tato vedoucí úloha vyžaduje vojenskou sílu, diplomatickou energii a odevzdání se morálním principům”. 

To by nebylo tak zlé, kdyby v první řadě tato vedoucí úloha nevyžadovala vojenskou sílu. Na co je třeba tu vojenskou sílu? Že by tato vedoucí úloha USA nebyla tak dobrá pro celý svět, a ti co tomu nevěři musí být k víře donuceni vojenskou silou? Na co pořebují USA 720 vojenských základen po celém světě, když ta vedoucí úloha USA je tak dobrá, a ti co se této vedoucí úloze podřídí budou žít v ráji? Proč Mr. President George W. Bush  mnohokrát pronesl, že ten kdo není s USA je proti USA, je darebáckým státem, a vyhrožoval nevěřicím vojenským napadením? Lze rožšiřovat demokracii a svobodu pomocí vojenské síly?

Může si to někdo z český obhájců a milenců USA rozmyslet, a tuto nesrovnalost se pokusit vysvětlit? Prosím, podejte to vysvětlení být bez sprostých nadávek a výhrůžek!    

Hrad 22.8.2008 11:01

Re: Re: Re: Re: Kde se tady bere?

Já si myslím, že je nechal zbourat ten, kdo potom vybíral poplatek od těch lidí, kteří na místo "neštěstí" hmmm??? nosili květiny. Podnikatel(é). To je teprve konspirace. A takových mám v zásobě......!!Ten poplatek, který lidé při pietním chování platili, není výmysl. Už se těším, až někdo vyřeší zprivatizování vzduchu. To bude bomba. A co teprve Slunce. Kam se hrabou privatizované nemocnice v ČR a jejich noví majitelé. Žabaři. 

Simon 22.8.2008 10:47

Re: Re: Re: Kde se tady bere?

jj, ted uz tu chybi jen ten o tom jak si americani dvojcata zbourali sami.:-D

Hrad 22.8.2008 10:36

Re: Patrick J. Buchanan

Vydrž. Za chvíli, když otrne překvapení, tak se dovíš věci. A od lidí, o které by si Buchanam neopřel ani kolo. Od lidí, možná mezi ně patříš také ty, kteří nenapočítají do dvaceti, pokud si nevyzují obě boty. A co Vidal Gore, ten musí patřit řazeno tvou časovou osou někam do astrálního období Země. :-D  

Hrad 22.8.2008 10:28

Re: Re: Kde se tady bere?

Daleko konspirativnější je představe, že většinu věcí řídí neviditelná ruka trhu. Nebo, sleduji-li svůj sobecký cíl, pomáhám všem ostatním. Hm... "Když se všechno hýbe stejně, nic se nehýbe, jako na lodi". "Když všichni tíhnou k bezuzdnosti, nido k ní netíhne" Pacal. Otázka: Jak velké je nic; Kterým směrem je nahoru; Jak často znamená občas; Co dělá vítr, když zrovna nefouká; Těch věcí co jsem nestačil dodat je..... Udělejte to za mně. Třeba něco podstatného objevíte.

Jestli vám chybí židé, tak jeden škvár(možná že to není škvár) se vyskytuje zde: http://www.prefer-statement.info/

Jedd 22.8.2008 10:26

Re: Podle mě má autor v podstatě pravdu!

No počkej Mephisto, podle této logiky, by sme do NATO neměli vstupovat ani my, pustili sme přece "zapadní imperiány" na "zadní dvorek" ruska. A nebo, my jsme měli právo vstoupit do NATO a například Ukrajina ne??? tahle logika je úplně mimo mísu. Je jasné, že rusko chce zpět ztracené kolonie, ale chtějí to i ty bývalé kolonie? Včetně nás. Já myslím že ne.

Apea 22.8.2008 10:22

Ach

:-D Buchanan, u kterého je nutné uvádět, že není žádný levičák - to už člověk potká jen na psu:-D

Ale buh za toho pravicového šaška zaplať, třebas si alespoň někdo ze zdejších pánů v dresu s pruhy a hvězdami uvědomí, že sázejí národní zájmy na zemi, ve které měli takoví Buchananové vždy dost velký vliv. Pravda, ke cti velkého amerického lidu ( bez ironie a úvozovek), dvakrát v jednom století dokázal vyměnit "America-first-doctrin" za obětavý boj za světovou demokracii. Jenže mu ta výměna pokaždé trvala tři roky - a to je z hlediska obranyschopnost České republiky trochu dlouho. A nezlebte, nevím, proč bych měla věřit

Bushovi, že se koaličními závazky NATO bude cítit vázán více než Chartou OSN a že i na tyto závazky neuplatní své slavné dictum o národu, kterému nesmí nikdo jiný určovat jeho cestu (třeba smluvní závazky k OSN, které dobrovolně dotyčný národ založil, ty závazky napsal, podepsal a v případě potřeby vynucoval svojí vojenskou silou) .

Emil XX 22.8.2008 10:20

Napadla snad Gruzie Rusko?

A Hitler přece jen bránil práva německé menšiny v ČSR a následně se rozhodl bránit práva německé menšiny v Polsku.

Ale chápu, že situace, kdy se každý stát na jeho hranicích, dokonce i bývalé sazové republiky, hledí v první řadě zabezpečit proti agresi ze strany Ruska musí Rusům vadit.

Hrad 22.8.2008 10:13

Re: Re: Doporučuji.....

On jenom konstatuje, že zjištění vyhynutí doda byl omyl pozorovatelů.  Z toho co zde tryská, je jasné, že dodo existuje a už nebude patřit ani do knihy ohrožených druhů.