26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jiří K. 22.8.2008 13:32

To je kalamita, to je kalamita ...

Američan, konzervativec a takhle komplikuje některým našim jednoduše uvažujícím a k pravici se hlásícím hlavičkám život. To se přece nedělá, nejdřív ten Klaus a teď ještě Pat Buchanan - zdálo se to všechno dřív takový jednoduchý a přehledný.

Čtyři nohy dobře, dvě nohy špatně. Bééé.

LENORA 22.8.2008 13:22

NA TO MUSÍ PŘIJÍT AMERIČAN:

To by totiž českýho hrdinu onanujícího u kompu nikdy nenapadlo, zvlášť v srpnu ne! Bijete RUsy, bijte je! A´T teče krev! Já se zatim někam schovám! Ale bijte je!!!!!!

Rudolph 22.8.2008 15:10

Re: NA TO MUSÍ PŘIJÍT AMERIČAN:

Vy u toho onanujete? Ukažte ;-D

David 22.8.2008 13:16

Neutralita

Napadlo už nějakýho Čecha být neutrální po vzoru Rakouska, Finska a Švýcarska? Proč se pořád chováme jako psi, kteří potřebují svýho pána? Jednou je to Němec, pak Rus, teď Američan... tady se hádaj dvě skupiny bránící svýho skutečnýho nebo vysněnýho pána, jedna je proamerická, druhá proruská. Jen málo lidí tu má gule a svůj vlastní názor.:-/

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/valka-na-kavkaze/ambasador-usa-oduvodnena-reakce-rusu-na-utok-gruzincu_76920.html

Ambasador USA: Odůvodněná reakce Rusů na útok Gruzínců

Pete Brich 22.8.2008 13:58

Re: Neutralita

je na dvě věci - jak názorně předvedla třeba Belgie před oběma světovými válkami.

PB

Pete Brich 22.8.2008 13:06

Vypadá to, že Patrick J. Buchanan ještě neprocitl ve Stalinovo houpací síti v Jaltě.

PB

sopouch 22.8.2008 13:05

Ten je fakt velkolepy !

Dobrej prizdisrac! Ten by k nam do parlamentu zapadl jak hov.o do zumpy.

David 22.8.2008 12:55

Gruzínské volby budou zfalšované

Moc zajímavý rozhovor z 19.12.2007. Bývalá gruzínská ministryně zahraničí, opoziční politička Salomé Zurabišvili v rozhovoru pro HN pochybuje, že blížící se prezidentské volby budou svobodné a čestné.

http://ihned.cz/1-10073040-22645120-000000_d-f3

Po volbách:

07.01.2008 - Po rozehnání demonstrace ze 7. listopadu, které vyvolalo největší pobouření mezi lidmi, Saakašvili v zemi vyhlásil výjimečný stav a poté nechal neurvale umlčet privátní televizní stanici Imedi. Opozice si oprávněně stěžuje, že vlastně neměla přístup do státem ovládaných médií a že v rozhodujících okamžicích tedy byla proti Saakašvilimu ve značné nevýhodě. Pokud se tedy nestane nic nepředvídaného, hrdina revoluce růží hlavou státu zůstane. Pravda, s pošramocenou pověstí údajného demokrata, do nějž Západ vkládal velké naděje, ale on těm nadějím nedokázal dostát.

http://www.rozhlas.cz/cro6/komentare/_zprava/412440

Sam Křepelka 22.8.2008 13:50

Re: Gruzínské volby budou zfalšované

Že se nestydíte tak lhát!  Saakašmagor, že by falšoval volby?  Takový demokrat, který  přivede Gruzii do NATO a proto raketomety zaútočí na vlastní lid, aby jej vzápětí osvobozoval? Ten, že by falšoval volby ? Nevěřím !!!!

ocelin 22.8.2008 12:43

Uf, koukám , že USA taky mají svoje Klause,

ten náš se mi v této souvislosti začíná jevit jeko roztomilý vrtošivý stařík.;-D

zet 22.8.2008 12:27

A je po obľúbenom argumente!

Som zvedavý, či niekto označí autora za bolševika alebo socana, čo je veľmi obľúbený spôsob diskusie na NP;-D

Majklík 22.8.2008 12:31

Re: A je po obľúbenom argumente!

.. viz má reakce na brblala níže.. Okrem toho si myslím, že v reakciách majú skutočne prevahu zaslepení ľavičiari, pokladám to za dôkaz prístupnosti internetu širokým ľudovým masám... inými slovami, hociaký dement sa už v práci môže hrať s internetom.. :-D

zet 22.8.2008 12:45

Re: Re: A je po obľúbenom argumente!

Ja mám skôr opačný dojem, ale je to možno preto, že majú "brysknejší" spôsob argumentácie;-)

Mistr Jan Hus 22.8.2008 12:08

Ano, ano !

Tak to přece je. R^

brblal 22.8.2008 11:22

Naprosto výstižný článek.

Američané se snaží diktovat celému světu ale u Ruska narazí.Je zajímavé,jak odlišný názor zastávají v případě Kosova a Jižní Osetie a Abcházie?U jedněch podporovali odtržení i za cenu bombardování Srbska,v případě Gruzie se snaží tvrdě hájit její celistvost.Je to až zarážející ty diametrálně odlišné postoje.Jak mohlitak vehementně podporovat kosovskou mafii?Asi jako kdysi Noriegu,aby si pro něj po několika letech na křídlech letadel a za pomoci výsadků "přišli".Že to stálo životy panamců?Nevadí!!!

Roman 22.8.2008 11:48

Re: Naprosto výstižný článek.

Kecy o nějaké svobodě, demokracii a právu na odtržení jsou stejně tupé (a vykládané dle momentální potřeby), jako bolševická ideologie o světové revoluci atd. V první řadě jde o budoucí kontrolu nad zdroji a surovinami a případně trasami dodávek těchto surovin. To je motiv celého jednání. Rusko je pouze potenciální konkurenční velmoc v tomto již skrytě probíhajícím souboji. Smutné je, že někteří u nás nepochopili vůbec nic a zamrzli myšlením vůči Rusku cca před 20 roky. Navíc pár vyčůránků si z jejich fobie vůči Rusku udělalo ještě živnost (viz Štětina atd) a s chutí je v tomto podporují.

Majklík 22.8.2008 12:28

Re: Naprosto výstižný článek.

.. možná by sis mohl ráčit všimnout významného rysu americké demokracie, že na jednu věc mohou (a dělají to) Američané mít a publikovat rozdílné názory a prezident se musí před svými voliči ohánět. To je ten rozdíl oproti režimům, jako je ten v Rusku. Zamyslete se nad tím, věční kritikové hegemonistické Ameriky!

Hrad 22.8.2008 19:30

Re: Re: Naprosto výstižný článek.

Nebo v Česku!!!!!! Na domácí zapomínáš. Proč asi? Víš o tom, že máš názory dorostence?

Hledajíci 22.8.2008 11:08

Prosba

Na internetové stránce The Project for the New American Century PNAC http://www.newamericancentury.org/ je napsáno “The Project for the New American Century is a non-profit educational organization dedicated to a few fundamental propositions: that American leadership is good both for America and for the world; and that such leadership requires military strength, diplomatic energy and commitment to moral principle.“ Pro čtenáře neznalé angličtiny “PNAC je nevýdělećná organizace věnovaná několika základním návrhům : Vedoucí úloha Ameriky (míněny jsou USA) je dobrá jak pro Ameriku tak i pro svět; tato vedoucí úloha vyžaduje vojenskou sílu, diplomatickou energii a odevzdání se morálním principům”. 

To by nebylo tak zlé, kdyby v první řadě tato vedoucí úloha nevyžadovala vojenskou sílu. Na co je třeba tu vojenskou sílu? Že by tato vedoucí úloha USA nebyla tak dobrá pro celý svět, a ti co tomu nevěři musí být k víře donuceni vojenskou silou? Na co pořebují USA 720 vojenských základen po celém světě, když ta vedoucí úloha USA je tak dobrá, a ti co se této vedoucí úloze podřídí budou žít v ráji? Proč Mr. President George W. Bush  mnohokrát pronesl, že ten kdo není s USA je proti USA, je darebáckým státem, a vyhrožoval nevěřicím vojenským napadením? Lze rožšiřovat demokracii a svobodu pomocí vojenské síly?

Může si to někdo z český obhájců a milenců USA rozmyslet, a tuto nesrovnalost se pokusit vysvětlit? Prosím, podejte to vysvětlení být bez sprostých nadávek a výhrůžek!    

jakovy 22.8.2008 11:28

Re: Prosba

Chceš-li mír, připravuj válku. Říká staré latinské přísloví. A je to jednoznačné. Nemít USA 720 základen po světě, hned by jste si, soudruzi komunisté, na ně, v rámci osvobozování podmaněných černochů a hispánců s pomocí CCCP, povyskočili. Nezávisle na názoru černochů ani hispánců. Že jo. :-P

brblal 22.8.2008 11:32

Re: Re: Prosba

Takže ti černoši by byli rádi pod správou USA?Ještě napiš,že po ní touží,joudo.

elvis 22.8.2008 12:26

Re: Re: Re: Prosba

Nebýt přísných amerických imigračních zákonů, ty chytráku co nazýváš někoho joudou, je již v USA půlka Afriky!

Rudolph 22.8.2008 12:05

Není třeba prosit

Rád odpovím, už jsem to tady říkal mockrát: prostě si vědomě a záměrně volím Amíky. Na základě důvěrné znalosti té druhé strany. Čistě teoreticky byste mohl mít pravdu, že jsou to prostě jen dvě impéria. Ano, jsou. Ale když nebudu mravní relativista, musím vidět rozdíly mezi Rusákem a Amíkem. A já je vidím.

A nesnažte se z nás dělat blbečky otázkami, na co potřebuje impérium základny po celém světě. Na to, aby bylo tím impériem. Zdrávstvuj :-P

tsstss 22.8.2008 12:32

Re: Není třeba prosit

Imperium jako imperium. Takže k čemu vůbec nějaké mravy.  :-)

Rudolph 22.8.2008 12:35

Re: Re: Není třeba prosit

To je pravda. Rusáci nikdy nic podobného neměli. Takže to TY nemůžeš pochopit. A dej mi pokoj, už jsem řekl, že si myslím, že tenhle nick není nic jiného než několik smradů z Komunistického svazu mládeže.

Roy Boehm 22.8.2008 13:53

Re: Re: Re: Není třeba prosit

Ano, Rusáci nikdy mravy neměli. Bohužel, Američani o ně za GWB přišli rovněž. A to je ten zásadní problém!

tsstss 22.8.2008 14:14

Re: Re: Re: Není třeba prosit

Soudruhu, nervy, to jenom tečou nervy.  :-)

elvis 22.8.2008 12:33

Re: Není třeba prosit

Hlupáci, nepoučitelní monotonně probíhající tisíciletou imperiální minulostí Ruska budou stále stavět vedle sebe Ameriku a Rusko jako dvě rovnocenně hodnotné velmoci. Ano, i já dávám přednost americké hegemonii, protože vakuum by brzy vyplnila ruská. A ta znamená, ve srovnání s americkou, jen hospodářský a morální úpadek, neúctu k jednotlivci, celkový bordel. Jako byste to troubové, neznali! A to vůbec nekomentuji hlupý článek američana, podobný výplodům Guse Halla kdysi v Rudém Právu.

Rudolph 22.8.2008 12:40

Re: Re: Není třeba prosit

PS: Gus Hall byl šéf amerických komoušů.

elvis 22.8.2008 13:03

Re: Re: Re: Není třeba prosit

Buhužel, tento americký superkonzervativec a IZOLACIONISTA se bohužel kruhem přibližuje názorům komoušů...