27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vita 8.9.2006 16:55

Re: Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Neříiám, že vnucujete.

Říkám, že blbě řečňujet, což podsouváte jiným. Stejně jako kus dole kdosi velmi hysterickým stylem vykládal, jak jsou ti odpůrci základen hysteričtí...

No - tak bych to shrnul, ano? Potřebujeme mít na našem území základnu nefungujícího systému obrany proti neexistujícím raketám. Ale potřebujeme ji mít hned, protože - proč vlastně? A jó! Velký Bratr tak pravil! Tak to chápu, přes to vlak nejede, to je trumfový eso, argument všech argumentů...

Sekac s kosou 8.9.2006 16:53

Prisel jsem, abych vas vsechny chranil

Vy si sice nejste vedomi, ze jste ohrozeni, ale ja to vim.

Vy sice volate, ze nechcete, abych vas chranil, ale do toho nemate co mluvit.

JSEM TADY A BUDU

zlý kukuč 8.9.2006 16:53

Re: Re: Re: Re: Chomsky a raketová základna spolu souvisí jen okrajově

Vy tomu co píšete skutečně věříte ? To mi připadá téměř vyloučené.....

Ty rozumy o spolupráci USA Rusko Vám asi sdělil Putin mezi dvěma skleničkama, nebo pracujete pro tajné služby ??,

jirka.s. 8.9.2006 16:53

Re: Bohužel nechce. Re: Válka prti terorismu musí začít od každodenních drobností.

Člověče (budiž, už to nebudu mazat), ty musíš mít na té zahrádce alespoň šedesátikilového melouna, že o ni máš takový strach.A nebo, podle toho jak často o ní píšeš, tam máš alespoň třímetrového ruského trpajzlíka. (Říkat ti, že v sousloví "postaví mě" a "tak mě zavře" se píše mně je v tvém případě už naprosto zbytečné.Géniové se přece takovými prkotinami nezabývají, žejo?

čtenář 8.9.2006 16:53

Re: Re: a jo sakra...

Ó taková neurvalost vůči Vilémovskému Německu a ještě jako bonus atak cti pruského důstojníka. Je zajímavé, že nikomu z pacifistů nevadí, že Vilémův kancléř Bismark dal vznik evropskému sociálnímu státu. Pracovní doba, penzijní pojištění aj. I když na druhou stranu jim to můžu, coby  "válečný štváč" omlátit o hlavu, že se drží sociálních tradic pruského militarismu. ;-D:-D:-D Bože to je pr**l !!:-D

J.G. Pašek 8.9.2006 16:52

Re: Re: Re: To je jako kdysi slogan "Charta - devizová parta"

Sekáči se srpem a kladivem . . . . nenosím to v hlavě, ale vím kde si to můžu přečíst.

J.G. Pašek 8.9.2006 16:51

Re: to nepujde

R^

68 8.9.2006 16:51

Re: Re: Re: Jeste jednou tema zakladny

Moronství převyšující kanukistánský levl.

Sekac s kosou 8.9.2006 16:48

Re: Re: To je jako kdysi slogan "Charta - devizová parta"

Gerharde, Gerharde,

Einsteinovu praci souditi, radnym profesorem na Caltech byti. Umel bys shrnout, "na co prisel" Einstein do 29 let?

čtenář 8.9.2006 16:47

Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Nikdo nemá strach z dnešních íránských raket, ale z těch zítřejších.

A já nikomu nevnucuji to, co říkám. Jen to prostě říkám. Třeba proto, abyste v noci klidně spali. ;-)

zlý kukuč 8.9.2006 16:44

Re: Re: Re: Re: Re: Peak Oil

No to je zjevná nepravda - přečti si jakékoliv jejich zdroje na netu - můžeš začít s jejich seznamem na ynadex.ru, najdeš tam i naglicky psnaá vyjádření

jirka.s. 8.9.2006 16:44

Re: Sakra čtenáři pochopte to hlavní.Re: Re: Kdo je tady idiot ?

Správně. Jakmile se začne mluvit o idiotech, geront je okamžitě po ruce.

Lišák 8.9.2006 16:43

to nepujde

protože vás tak dobře neznám

vita 8.9.2006 16:42

Re: a jo sakra...

Einstein byl pacifista od mládí. Není obtížné stát se pacifistou ve státě, který vedou khakimozkoví pašci, což Vilémovské Německo bylo. Obtížné je tam pacifismus realizovat - což Einstein vyřešil emigrací.

čtenář 8.9.2006 16:42

Re: Re: Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Jste veselá kopa. Co ještě pořádně neexistuje, musí být chráněno někým jiným, třeba i proti vůli chráněného (příklad: rodiče chrání děti). Proč by měly USA okupovat Írán ?? Bude se to jen řešit. Indie je moudrá, s tím se těžko něco udělá, je to holt taková země ( " Jeste jednou si zacnete a my se postarame aby se to uz nikdy neopakovalo "  to bylo tehdy vsem horko  z potencialniho jaderneho konfliktu."). Sám tu přinášíte důkaz. Nemoudrý by si to vyřídil jednou pro vždy, moudrý .....! A kde je důkaz o vyzbrojování islámských kmenových milic Spojenými státy. A ne, že ten důkaz bude - ty zbraně jsou americké výroby.

Lišák 8.9.2006 16:41

Nesdílím Váš optimismus....

byť s Vámi jinak souhlasím, tak se obávám, že nemáme politika, který by byl schopen vyhandlovat bezvízový styk za základnu (bude-li tam jen radar tak už vůbec ne). Představte si (nejdřív si ale ověřte že pevně sedíte na židli, abyste z ní nespadl smíchy...) Cyrila Svobodu, nebo (a to se radši opřete rukama o kolena) Sašíka Vondru, jak pro nás něco takového vyjednají :-))) Nějak mám pocit, že vlády se sice mění, ale zamini je stále něco jako US embassy backup.

vita 8.9.2006 16:40

Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Ještě historicky nedávno nepřátelé byli a není nikde dáno, že se nepřáteli nestanou. Soupeři jsou a budou, stejně jako jim bude soupeřem EU nebo Čína s Indií. To neznamená, že by po sobě museli stříletrachejtle, ale stát se to může.

Bude-li základna pod mezinárodní kontrolou, nemám proti ní ničehož nic. Bude-li pod kontrolou USA, EU a Ruska, bude to (tady v Evropě) dostatečně mezinárodní kontrola, která zajistí, že základna nebude  použita proti zájmům některé z uvedených entit. Pokud ne - je to problém.

Nemám strach z íránských mezikontinentálních raket , protože žádné neexistují. Nemám strach ze severokorejských, protože nejsou a nikdy během mého života nebudou použitelné k vojenskému nasazení. Mám strach z amerických nebo ruských raket - které budou mířit na základnu antiraket, pokud patřičná mocnost nebude mít nad ní kontrolu.

Bude základna pod mezinárodní kontrolou? pokud ano, máte pravdu. Pokud ne - jste to vy, kdo tady blbě řečňuje, česky třepí pysk či cintá pentli...

jirka.s. 8.9.2006 16:37

Re: To je dojemné čtení,

Á, Geniální makroekonom se nám navíc vydal též na zahraničně-politickou dráhu. Teď  to ve světě, panečku, začne klapat podle Zákl. 1.1., který má lejnův jetelový strejček doma v Americe pověšený na zdi ve zlatém rámu.

J.G. Pašek 8.9.2006 16:33

Re: a jo sakra...

S volem?

jirka.s. 8.9.2006 16:29

Re: Re: Neznám Chomského, ale

No to by USA nepřežily, kdyby Írán zlikvidoval Česko.

mapacorp 8.9.2006 16:29

Re: Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Takze si to tady rozebereme, pane kolaborante :

Podle vas, EU ktera ani jeste poradne neexistuje je definitivne ze hry. Ipso facto, je to ten nejlepsi duvod ke kolaboraci s amerikou, kterou schvalujete a ke ktere tu tak lisacky vyzivate. 

Persane se podle vas vy filuto budou resit a USA si vycucaji z prstu nekolikamilionovou armadu kterou k okupaci takoveho teritoria potrebuji.

Dale tu pletete cosi o Indech o kterych jste cetl v bulvarnim tisku. Ve skutecnosti je, ze tato zeme uz dlouhou dobu regionalni velmoci, cile obchoduje s rusy ve veci nakupu vsech moznych vojenskych technologii ( i rozestavene ruske letadlove krizniky jim jsou dobre ) a tez vojensky agresivne zasahuje ( ex problem Tamilu ). Co se tyce moudrosti komentaru indickeho ministerstva valky behem posledniho konfliktu s Pakistanem : " Jeste jednou si zacnete a my se postarame aby se to uz nikdy neopakovalo "  to bylo tehdy vsem horko  z potencialniho jaderneho konfliktu. 

A ta " blba Afrika " se take neda jen tak lehce zvladnout.. Bude o ni horka bitka. Prozatim je to fifty-fifty mezi Cinany a Americany. A na severu se ozyvaji stale halasneji trumpety Islamu, a i jinde. Takovy soucasny konflikt na Pobrezi slonoviny je zaroven dusledkem utoku islamskych kmenovych milic ( placenych americany- tam jim to nevadi vydrzovat a zbrojit islamisty , je to proti evropanum ) na jizni kmeny krestanskeho vyznani.

Lišák 8.9.2006 16:28

a jo sakra...

...von se vlastně stal pacifistou až poté...

(no jo, tak s kým toho Chomskyho srovnávat?)

ijáček 8.9.2006 16:28

Re: Mladí komunisti, co vedou kampaň proti US základnám u nás

Třeba ty, co se týkají klasifikace formálních jazyků? Ty je snad jednodušší pochopit, než se naučit nazpaměť :-)

Lišák 8.9.2006 16:25

Re: Jen tak koukam na pozadavky k zaverecne zkousce informatiku

Baže, veď táto generativná gramatika je predsa henta buržoázna...ej, čo to trepem...bolševícka paveda.

vita 8.9.2006 16:23

Re: Re: Re: Pár poznámek

Nevšiml jsem si, že bych bečel. Nevšiml jsem si, že by se tu vyskytovalo nějak moc příznivců Chomského, co se týče politických bnázorů - mně jsou srdečně ukradené, stejně jako kteréhokoli jiného Američana. Že je význačný vědec ve svém oboru, o tom snad řeč není.

Nevšiml jsem si ani žádných informací jak v článku, tak v příspěvku, na nějž reaguji. Možná, že vám styl Kojzara z r. 1977 (konkrétně z ledna) vyhovuje a považujete ho z přínosný. Mně nevyhovuje a nepovažuji. Možná považujete nahromadění zavrhovacích adjektiv za argumentaci. Já ne.

Mimochodem - váš příspěvek je rovněž informací prostý...

jirka.s. 8.9.2006 16:21

Re: Vše potřebné bylo řečeno,

Ty ale máš přehled, jak to u StB chodilo.Taky sis jenom prásknul bokemnebo všechno dohromady. Při tvých aktivitách by to nebylo nic divného.

J.G. Pašek 8.9.2006 16:21

Re: To je jako kdysi slogan "Charta - devizová parta"

Pacifista Einsten napsal a poslal dopis prezidentovi Rooseveltovi, aby postavil atomovku na Němce a Japonce . . . . a tak Roosevelt nařídil Manhattan Project  . . .  Hirošima a Nagasaki bááác a bylo po Japončících a hlavně po válce.

Kdyby Einstein odešel ve věku 29 chytat ryby, byl by stejně uctíván  . . . . po 29 už na nic nového nepřišel . . . 

jirka.s. 8.9.2006 16:16

Re: Pokud se jedná o mne, já uř na prapory nejsem Re: stařečku, chceš asi říct Re: Tak co modré straky?

No, ty, doufám, máš to prostěradlo už vyžehlené, až půjdeš zítra na nějaký ten raut způsobit obveselení. A nějaká ta bašta do papíru domů se tam pro tebe určitě zase najde.A v neděli pro změnu zase můžeš jít ve fraku do společné sauny.Alespoň zase bude prča.

čtenář 8.9.2006 16:11

Re: A JE TO VENKU §!§

Jak říkám, mapacorp - veselá kopa ! ;-D;-D;-D

čtenář 8.9.2006 16:08

Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Čína a Jižní Amerika jsou také ve hře. Vypadla EU. Mám se proto rozbrečet ? Peršané se budou řešit. Indové jsou nejrozumnější na světě. Afrika zas nejblbější, je mi to líto, ale já s tím nic nenadělám.

A příště soudruhu, čtěte pozorněji, ať mi tu nepodsouváte, že jsem vnímal Američany a Rusy jako znepřátelené národy. Vy jste veselá kopa, jen co je pravda. ;-)