10.5.2024 | Svátek má Blažena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AeroKarel 8.9.2006 15:37

Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

No jo, to jsou ti místní pošuci .......

mapacorp 8.9.2006 15:41

Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

A o jakych defektnich osobach tedy vedete rec ? Nejak mi to uniklo, treba vam v te vete kousek chybi ?

čtenář 8.9.2006 15:43

Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Když vy tu v té diskusi pořád vycházíte z mylného dojmu, že USA a Ruská Federace jsou nepřátelé. Jak jste na to přišli ? Už od doby, kdy se vylodili USA na Dálném výchadě za občanské války v Rusku, aby svou přítomností eliminovali vylodivší se Japonce, jedou ty dvě velmoci spolu. K čemu pořád navzdory této skutečnosti řečňujete na téma USA vs. Rusko.

mapacorp 8.9.2006 15:58

Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Takovy napad muzete mit mozna vy, mluvte tedy za sebe.

USA a rusove ( ex soveti) jsou a byli mezi sebou velmocensti partneri, zadni nepratele, meli se z tohoto bilateralniho rozdeleni sveta jako prasata v zite, jedni jako druzi. USA a rusove jsou nepratele vsech ostatnich zemi, vcetne te nasi kterou si tak hezky fifty-fifty mezi sebe v roce 1992 rozdelili.

Momentalne se ale parti zkomplikovala, protoze existuji urciti nepohodlni Cinane, Indove a Persane, kteri maji pocit ze nastal cas se o chleba delit. Hlavne na ukor Evropy, Afriky a Jizni a Stredni Ameriky. Takze se situace pritvrdila a americane potrebuji mimo jinym dalsi zakladnu..U NAS.

čtenář 8.9.2006 16:08

Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Čína a Jižní Amerika jsou také ve hře. Vypadla EU. Mám se proto rozbrečet ? Peršané se budou řešit. Indové jsou nejrozumnější na světě. Afrika zas nejblbější, je mi to líto, ale já s tím nic nenadělám.

A příště soudruhu, čtěte pozorněji, ať mi tu nepodsouváte, že jsem vnímal Američany a Rusy jako znepřátelené národy. Vy jste veselá kopa, jen co je pravda. ;-)

mapacorp 8.9.2006 16:29

Re: Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Takze si to tady rozebereme, pane kolaborante :

Podle vas, EU ktera ani jeste poradne neexistuje je definitivne ze hry. Ipso facto, je to ten nejlepsi duvod ke kolaboraci s amerikou, kterou schvalujete a ke ktere tu tak lisacky vyzivate. 

Persane se podle vas vy filuto budou resit a USA si vycucaji z prstu nekolikamilionovou armadu kterou k okupaci takoveho teritoria potrebuji.

Dale tu pletete cosi o Indech o kterych jste cetl v bulvarnim tisku. Ve skutecnosti je, ze tato zeme uz dlouhou dobu regionalni velmoci, cile obchoduje s rusy ve veci nakupu vsech moznych vojenskych technologii ( i rozestavene ruske letadlove krizniky jim jsou dobre ) a tez vojensky agresivne zasahuje ( ex problem Tamilu ). Co se tyce moudrosti komentaru indickeho ministerstva valky behem posledniho konfliktu s Pakistanem : " Jeste jednou si zacnete a my se postarame aby se to uz nikdy neopakovalo "  to bylo tehdy vsem horko  z potencialniho jaderneho konfliktu. 

A ta " blba Afrika " se take neda jen tak lehce zvladnout.. Bude o ni horka bitka. Prozatim je to fifty-fifty mezi Cinany a Americany. A na severu se ozyvaji stale halasneji trumpety Islamu, a i jinde. Takovy soucasny konflikt na Pobrezi slonoviny je zaroven dusledkem utoku islamskych kmenovych milic ( placenych americany- tam jim to nevadi vydrzovat a zbrojit islamisty , je to proti evropanum ) na jizni kmeny krestanskeho vyznani.

čtenář 8.9.2006 16:42

Re: Re: Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Jste veselá kopa. Co ještě pořádně neexistuje, musí být chráněno někým jiným, třeba i proti vůli chráněného (příklad: rodiče chrání děti). Proč by měly USA okupovat Írán ?? Bude se to jen řešit. Indie je moudrá, s tím se těžko něco udělá, je to holt taková země ( " Jeste jednou si zacnete a my se postarame aby se to uz nikdy neopakovalo "  to bylo tehdy vsem horko  z potencialniho jaderneho konfliktu."). Sám tu přinášíte důkaz. Nemoudrý by si to vyřídil jednou pro vždy, moudrý .....! A kde je důkaz o vyzbrojování islámských kmenových milic Spojenými státy. A ne, že ten důkaz bude - ty zbraně jsou americké výroby.

mapacorp 8.9.2006 17:15

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Takova legrace, ze, ...

Tak za prve : Tady je link na clanek Human rights watch , ktery jasne dokazuje, ze dochazi k verbovani deti-vojaku v sousedni Liberii :http://hrw.org/english/docs/2005/10/27/cotedi11935.htmDale si tam prectete " testimonis" cili svedectvi nekolika rekrutu, aby to bylo jasnejsi.

Kdo je hlavnim akcionarem v Liberijske Freedom Gold zaroven s krvavym diktatorem Taylorem ? Teleevangelista a kseftar, kamarad sokolu : Pat Robertson. Tento tam obcas jezdi vykvakovat sve krestansko-propagandisticke nesmysly o pacifickem souziti krestanu a islamu, tez tam jinak obchoduje . Dalsim blizkym druhem a spolecnikem diktatora Taylora je Ibrahim Bah , puvodem Senegalec( jedou spolu tez diamanty ), notoricky znamy islamista a prekupnik  zbrani ve spojeni s historickou Al Quaidou :  Ahmed Khalfan Ghailani a Fazul Abdullah Mohammed. Takze uz je videt odkud tecou prachy, kdo dela prostrednika a kdo verbuje a kdo nakupuje zbrane a lifruje rekruty na Pobrezi slonoviny. A taky kdo a proc nad tim zavira oci.

čtenář 8.9.2006 17:22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Jasně. A oba jsou představiteli americké administrativy.

vita 8.9.2006 16:40

Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Ještě historicky nedávno nepřátelé byli a není nikde dáno, že se nepřáteli nestanou. Soupeři jsou a budou, stejně jako jim bude soupeřem EU nebo Čína s Indií. To neznamená, že by po sobě museli stříletrachejtle, ale stát se to může.

Bude-li základna pod mezinárodní kontrolou, nemám proti ní ničehož nic. Bude-li pod kontrolou USA, EU a Ruska, bude to (tady v Evropě) dostatečně mezinárodní kontrola, která zajistí, že základna nebude  použita proti zájmům některé z uvedených entit. Pokud ne - je to problém.

Nemám strach z íránských mezikontinentálních raket , protože žádné neexistují. Nemám strach ze severokorejských, protože nejsou a nikdy během mého života nebudou použitelné k vojenskému nasazení. Mám strach z amerických nebo ruských raket - které budou mířit na základnu antiraket, pokud patřičná mocnost nebude mít nad ní kontrolu.

Bude základna pod mezinárodní kontrolou? pokud ano, máte pravdu. Pokud ne - jste to vy, kdo tady blbě řečňuje, česky třepí pysk či cintá pentli...

čtenář 8.9.2006 16:47

Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Nikdo nemá strach z dnešních íránských raket, ale z těch zítřejších.

A já nikomu nevnucuji to, co říkám. Jen to prostě říkám. Třeba proto, abyste v noci klidně spali. ;-)

vita 8.9.2006 16:55

Re: Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Neříiám, že vnucujete.

Říkám, že blbě řečňujet, což podsouváte jiným. Stejně jako kus dole kdosi velmi hysterickým stylem vykládal, jak jsou ti odpůrci základen hysteričtí...

No - tak bych to shrnul, ano? Potřebujeme mít na našem území základnu nefungujícího systému obrany proti neexistujícím raketám. Ale potřebujeme ji mít hned, protože - proč vlastně? A jó! Velký Bratr tak pravil! Tak to chápu, přes to vlak nejede, to je trumfový eso, argument všech argumentů...

Flasi 8.9.2006 17:02

Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Tu fantasmagorii snad nemyslite vazne. To, ze by nejaky vybudoval strategickou vojenskou zakladnu a nechal ji pod mezinarodni kontrolou. Znate nejake takove zakladny? Klidne zapatrejte v historii.

Zajimalo by me, kde berete jistotu, ze severokorejske ICBM nebudou za vaseho zivota pouzitelne k vojenskemu nasazeni? Bez urazky, ale nekteri planuji zit i za 10, 20 let. Urcite do te doby SK nevyresi problemy soucasnych raket a nezvysi o par tisickm dolet?

Jestli mate strach z ruskych raket, tak se doufam nezdrzujete treba v okoli letist zmodernizovanych na standard NATO. Rusove maji stale z dob studene valky mnohem vice raket, nez je prvoradych cilu a nesmirne bych se divil, kdyby nemirili treba na Caslav, aby jejim znicenim za hypoteticke valky zabranili tomu, ze tam preleti nejaka letadla, ktera by je mohla ohrozit.

vita 8.9.2006 17:32

Re: Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

No, já ne...

Ale čtenář asi ano...

Flasi 8.9.2006 17:34

Re: Re: Re: Re: Re: Ještě k pozadí jednání o základně

Tak to budte konkretnejsi, protoze ja ctu jenom, jak ctenar rika, ze USA a Rusko nejsou nepratele. Od toho nebyt s nekym nepritel a uvolnit zakladnu pod jeho kontrolu je velmi dlouha cesta.

AeroKarel 8.9.2006 15:04

No jo,

hledali se až se našli. Pošuci místní a jeden americký.

Em 8.9.2006 15:07

Re: No jo,

Ti co chtějí základnu? ODS a GWB?

čtenář 8.9.2006 14:48

Milovníci hesel.

Better red than dead. To bylo heslo předchůdců našich protiraketových radikálů na přelomu šedesátých a sedmdesátých let minulého století, kdy taky vyřvávali proti Americe. Svět na ně nic nedal a vyvíjel se vesele dál, jak bylo záhodno. Takže ti tehdejší křiklouni si nakonec nemuseli vybrat nic a prostě žít i sobě navzdory. Třeba Joschka Fischer. Nemuseli ani být komunisty, ani zemřít. A to jen kvůli těm zasr***m Amíkům. To je k vzteku.

I.L. 8.9.2006 14:46

Jen tak koukam na pozadavky k zaverecne zkousce informatiku

Chomsky je tam jedine explicitne zminene jmeno... :-) napiste prosim hned pane Adlere na MFF, at toho antiamerickeho padoucha z tech pozadavku okamzite vyskrtnou !

Lišák 8.9.2006 16:25

Re: Jen tak koukam na pozadavky k zaverecne zkousce informatiku

Baže, veď táto generativná gramatika je predsa henta buržoázna...ej, čo to trepem...bolševícka paveda.

J.G. Pašek 8.9.2006 14:33

Já nechci protiraketovou USA základnu v ČR . . . chci jí v Polsku 10km od hranic ČR . . .

tak se vlk nají a koza přestane bekat a zůstane celá . . . . navíc nechci, aby se moje daně utrácely v ČR.

Em 8.9.2006 14:54

Re: Já nechci protiraketovou USA základnu v ČR . . . chci jí v Polsku 10km od hranic ČR . . .

Už se opakuješ;-(

Mike 8.9.2006 13:58

Adler

Pane Adlere, Vy musite mit v ocihc rudo jeste tedka. Panu Chomskemu nesahate ani po obrizku.. Lide jako vy jsou pro spolecnost nebezpecni od podstaty, protoze jsou to rozeni unencefaoidi). Přeji Vám příjemný zbytek dne a mnoho štěstí a lasky v žívotě, budete to potřebovat

čtenář 8.9.2006 14:12

Re: Adler

Zatím je naší společnosti nebezpečný ten Chomsky. ;-D

AeroKarel 8.9.2006 15:05

Re: Re: Adler

Býval. Dnes už spíše směšný.

mapacorp 8.9.2006 15:14

Re: Re: Adler

Zatim jste spolecnosti nebezpecny VY ! Jako demokraticky zalozeny clovek to nemohu nez pripomenout a zduraznit. Timto se lisim od vasich kolaborantskych valecnych choutek v absolutne cizi prospech ( bez jakekoliv navaznosti na obranu naroda se kterou souhlasim a o kterou se zde samozrejme nejedna).

Nedelate si tam uz nekde seznam, abyste nas potom mohli poslat vsechny do Jachymova ? Uz je tam pry vse vytezene, ale mohli byste takto udrzet nepohodlne demokraty pod dohledem.Napiste nam o tom neco, treba to muze byt zajimave. Kdyz se po ruskych okupantech napakuji americti okupante na jejich zakladnu, proc by jejich domaci kolaboranti nemohli poslat lidi do uranovych dolu po stejnem vzoru.

Jakub Roth 8.9.2006 15:28

Re: Re: Re: Adler

Vy jste demokrat? ;-D Tak to já jsem krteček a sklízím len. Já tedy slibování hor a dolů (Jáchymov, Bytíz) slýchávám a čtu jen od levicových vemen.

mapacorp 8.9.2006 15:37

Re: Re: Re: Re: Adler

Pane Rothu, nekdy skutecne zatouzim se s vami setkat a potesit se pohledem na zver kterou bych v Zoo marne hledal. Skoda.

Vite co, oskenujte nam vasi fotku a hodte nam sem link, to byste pro vase fanousky udelat mel. A nezapomente k ni prilozit ctverecek s linkem PayPal, abych vam mohl poslat quarterback. ( Treba by mi to mohlo prinest stesti, kdo vi ? ).

čtenář 8.9.2006 15:48

Re: Re: Re: Re: Re: Adler

Kdepak synku, ty už jsi svoje štěstí prošustroval.

čtenář 8.9.2006 15:46

Re: Re: Re: Adler

Kdepak holoubku, ty skončíš na Guantanámu.