1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jkotek 6.2.2007 11:46

Re: Re: Populační deprese...

Populacni deprese je zpetnou vazbou, nikoliv ale na populacni explozi ale na statni duchodovy system (deti NEzivi rodice primo) a pokrok v medicine (snizeni detske umrtnosti).

Antonín Hrbek 6.2.2007 11:44

Re: Re: Vážený pane Haasi

V mém příspěvku jsem předpokládal, že někdo napadne Klementinum jako nevěrohodné a uvedl jsem, že tento zákůadní trend lze pozorovat i na jiných stanicích. Ale když už je řeč - pokud na vrchu Klementina stoupá lokální teplota je to jen vlivem přírody nebo i lidí? A jak stoupá teplota nad New Yorkem a dalšími velkými městy?

Uvědomme si jednu základní věc - Převážná část vyrobené energie se konec konců promění v teplo jakožto její degenerovanou formu.

jkotek 6.2.2007 11:44

Re: Re: Vážený pane Haasi

IMHO mnohem vetsi vliv na prazske mikroklima nez (hola) existence lidskych bytosi ma ustredni monstrtopeni postavene v polovine 20. stoleti - Vltavska kaskada. Toto vodni dilo nepretrzite dodava Praze v zime predehratou a v lete ochlazenou vodu ze spodnich vrstev vodnich nadrzi. Proto v zime Vltava nezamrza a pri jejim prutoku (dnes 166 m3/s) to je nejake tepelne energie.

Plus desetitisice spalovacich motoru s horkymi vyfukovymi plyny...

macecha zlá 6.2.2007 11:42

Re: Re: No vy ste vážně Podivnej

Přímo tanečky bokem .. nějak se vám tam ale ta zatracená biomasa přecejen připletla, že ;-)?

macecha zlá 6.2.2007 11:40

Aha, vy študovat u Cimmermana

a já si nevšimnout vašeho úkrok stranou, být sóry. To vás platí gazprom, že ste zručně nahradil ve vlákně biomasu pynem?

Vojta 6.2.2007 11:39

Re: Vážený pane Haasi

Nezlobte se, ale Vaše reakce na článek není příliš relevantní. Teploty se v krátkém, několikasetletém měřeními doloženém  období, i z hlediska vývoje naší planety zanedbatelném, pohybovaly v dosti "divokých" rozmezích. Když si zkusíte přečíst některé knihy, naše babičky a dědečkové zaznamenali za dob, kdy zdaleka neexistovaly nějaké továrny a pod, na které by to Bursíci a spol. mohli svádět, zaznamenali  výskyt mnohch horkých a suchých let, zaznamenali též chladné a deštivé roky a v KLementinu se neměřilo. Podstatu poznatků svých i předků vložili i do pranostik. Nebyli zas tak blbí, aby nevěděli, že většinou fouká víc na kopci než v údolí, věděli co je asi tak může čekat a hlavně tenkrát do Paříže byla obtížná cesta .

Xaver 6.2.2007 11:38

Natož v době ledové !!!

;-D

macecha zlá 6.2.2007 11:36

Re: Re: Otázka

Jistě, vy byste to sepsal přes víkend .. třeba vás příště pozvou.

Summary je tady, http://news.bbc.co.uk/1/shared/bsp/hi/pdfs/02_02_07_climatereport.pdf

Xaver 6.2.2007 11:36

Jo, třeba EU nebo Američany...

;-)

Xaver 6.2.2007 11:35

...jenom ty ledovce trochu ubývají, Bajkal vysychá, ale to nic,

to jsou jen takové vědecké bláboly...

jkotek 6.2.2007 11:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi, sqělé :-),

Napriklad to tvrdil sam veliky Bursik pri jednani na Hrade o prvni Topolankove vlade. Vyjadril se ve smyslu, ze prijel superekologickou Oktavii na rostliny olej, ktera nevyprodukovala ZADNE (sic) emise.

Tak pravil zeleny guru.

macecha zlá 6.2.2007 11:31

Re: Re: reference

Dokument obsahující tvrzení ;-) je přiložen ..

macecha zlá 6.2.2007 11:29

Re: Re: Biomasa?

Dokonce  jako bonus vám uvolní i metan, když ji nebudete pálit ;-)

Rudolf 6.2.2007 11:28

Re: Učiním výjimku

A milá Zebro, ty pruhy máte od přírody, nebo z jiného důvodu?

macecha zlá 6.2.2007 11:28

Re: Biomasa?

Protože na vypěstování víc biomasy nemáte dost velkou zahrádku .. navíc ona má mrcha tu vlastnost, že co pohltí, to zas rozkladem uvolní, i když ji nebudete pálit.

kritik 6.2.2007 11:27

Re: Vážený pane Haasi

Panek Hrbku, myslíte si, že klima v Pražské kotlince se dá vzhledem ke rozvoji za posledních stopadesát let použít jako směrodatné?

Jen jedna živá osoba prý vyzařuje 150 W (a průmysl i byty jsou několikanásobkem stavu z předminulého století)!

Ladislav N. :-))) 6.2.2007 11:26

Re: Populační deprese...

... je zápornou zpětnou (přírodní) vazbou, kterou se začínají vyrovnávat důsledky populační exploze. A je to vývoj nade vši pochybnost ekologický... ;-D

Zebra 6.2.2007 11:20

Nojó, tak to pardón, zrak mi již neslouží, čivy ochabují.

Zebra 6.2.2007 11:18

Učiním výjimku

a nebudu se řídit příkladem zdejšího ekonomického světlonoše, který zásadně nesděluje žádné osobní údaje. Jsem zebra ve středu kotlinky (nikoliv Ngorongoro) narozená, ovšem jazykově vzdělaná a slovenčinou literárně odkojená.

Pavel41 6.2.2007 11:07

Re: Bacha Středočech !

Promiňte, Zebro, odkud jste do středočeských pastvin přicválala, že je Vám blízký roztomilý výraz "niktoš" ?

huhu 6.2.2007 11:06

názor "vědy" se vyvíjí

výborné připomenutí.

Jedinou obranou "vědců" může být, že "vědecké" poznání se vyvíjí. Tak jako názor na Zemi jako placku na širém moři kolem níž obíhá Slunce...či "vědecký komunismus"...

Pro tyhle "vědecké pravdy" byli popravováni "kacíři", buďte rá,d že je 21. století, nepopraví Vás na šibenici, "popraví" Vás "jen" v mediích.....

Plzák 6.2.2007 11:05

Re: Je zajímavé, pane Haasi,

Jo předpovídat je těžké. Zejména budoucnost.

ptakopysk 6.2.2007 11:02

Re: Re: Re: pane Haasi, sqělé :-),

biomasa (za socíků se tomu říkávalo zelená hmota) je zvláštní ekologická rostlina, která se neseje, nehnojí, nesklízí. Sama od sebe vyroste (odborně se tomu říká autogeneze, neboli samoplození), nepotřebuje hnojit, neboť roste jenom z dyhydrogenmonooxidu a carbondioxydu, po dozrání na poli uschne, sváže se do úhledných balíků, popř. při tlakové výši s centrem na Azorskými ostrovy se slisuje do pelet a sama od sebe doskáče do nejbližší kogenerační jednotky s účinností spalování 120%. Tohle vám vysype z rukávu každý absolvent I semestru filosofické fakulty....

Saša 6.2.2007 11:00

Je zajímavé, pane Haasi,

že Vás na Západě tenkrát strašlili zimou. Nás na Východě už tenkrát strašili horkem - stále mám v živé paměti články z Mladého světa počátkem 70. let o tom, že teplota na povrchu zemském stoupne tak, že roztají všechny ledovce a již v roce 2005 bude hladina moří o 50 až 100 metrů výše. A ještě v 80. letech naprosto vážně tvrdili místní "vědci" futorologové a prognostici (např. jakýsi ing. Miloš Zeman), že v roce 2010 nebudou v Čechách žádné lesní porosty vyšší než 2 m, neboť stromové lesy budou nahrazeny křovinatým bušem.

Tož včíl máme rok 2007. A ať koukám jak koukám, mořské pobřeží se k nám nijak nepřiblížilo, lesů je víc než kdykoli v posledních třech stoletích, zásoby uhlí stále nejsou vytěženy, ropa i zemní plyn jsou stále dodávány a jejich drahota je politického, nikolik ekonomického původu.

Co tehdy nikdo nepředpovídal a co se ale stalo velmi špatného je populační deprese. Ta je tím pravým průšvihem, ta s námi zanedlouho těžce zatočí.

JAB 6.2.2007 11:00

Re: reference

Nejde o tvrzení !!!!!!Dokument přiložen.

tris 6.2.2007 10:58

Biomasa?

Proč CO2 z biomasy obíhá a z fosilních paliv ne? Když budeme spalovat fosilní paliva a nebudeme spalovat ani sklízet biomasu, tak biomasa na konci roku ulehne společně s vázaným CO2 a za pársettisíc let se přemění v uhlí? A biomasa roste víceméně všude i bez cizího zavinění.?

rezy 6.2.2007 10:58

já se na oteplení těším

pokud budou zimy jako je tato, tak se zlobit nebudu. Jen aby si to politici nerozmysleli.;-(

JAB 6.2.2007 10:57

Re: Re: Vážený panr Hrbku to, že se od roku 1850 otepluje tady,

Ano, hubte skauty, serou v lese!

ptakopysk 6.2.2007 10:54

Re: No vy ste vážně Podivnej

uááá!!! další exemplář dokazující úroveň našeho školnictví. Tedy přesně řečeno, toho, že sice umí číst, ale netuší co čte. Zkuste si můj příspěvek přečíst ještě několikrát (zkuste to i pozpátku) a možná si všimnete, že se zamýšlím nad rozdílem mezi CO2 produkovaným spalováním uhlí a CO2 produkovaným spalováním zemního plynu....

Honza 6.2.2007 10:53

Zásadně nesouhlasím, milý Křovasi,

za něco tak nactiutrhačského je nutno odsoudit toto odporné individuum k cyklickému stahování z kůže, do které by se pak následně vázaly panelové sborníky .