13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

RUSKO: Putin je v tom prý nevinně

Dozvídám se ke svému nemalému úžasu, že ten chudák Putin je v tom nevině. Toho nešťastníka k tomu dotlačily EU a USA a on to vlastně dělá proti své vůli. Ten zlotřilý Západ jezdil na Ukrajinu jitřit vášně, a tak mu nic jiného nezbývalo než popadnout nějaký ten tank a vyrazit ty vášně uklidnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lapil 4.4.2022 13:34

Nádhera. Takže jestli si partička idiotů usmyslí pod vlajkou Národní obce fašistické vybílit pár karlovarských obchodů s ruskými nápisy, tak to bude důvod k vojenskému zásahu ruských tanků za účelem denacifikace?

(https://www.wikiwand.com/cs/N%C3%A1rodn%C3%AD_obec_fa%C5%A1istick%C3%A1)

J. Lukavsky 4.4.2022 18:09

"selhání jednoho člověka" V diktátorském státě to možné je. Podívejte se na Napoleona a jeho tažení do Ruska (naprostá katastrofa), Hitler se to pokusil zopakovat (se stejným výsledkem), nakonec ani Stalin do poslední chvíle nevěřil, že by ho mohl zradit jeho nejlepší přítel a spojenec Hitler se kterým se tak bratrsky podělil o Polsko. To je nevýhoda těch diktátorských států vedených jedním oslňujícím Vůdcem. Ten jednou zákonitě zblbne, začne dělat chyby ale nikdo kolem něj se nemůže odvážit mu říci "neblbni vole, to je přeci kravina". Nu ale za chyby svých vládců - pyká lid. J.L. end

L. Severa 4.4.2022 10:57

Ty Putinomilce nelze přesvědčit. Jedním z jejich argumentů je také to, že USA také nesnesly rakety na Kubě. Tehdy napjatou situaci studené války srovnávat s dneškem, kdy probíhal čilý obchod mezi Ruskem a státy, kdy se až nyní dovídáme kolik západních podniků působilo v Rusku, kdy státy EU nebyly většinou ochotny dávat ta 2% na zbrojení. Že NATO obklíčí Rusko a následně je obsadí, nebo že bude ostřelovat Moskvu mohlo vzniknout jen v chorém Putinově mozku. Ale ani on si to asi nemyslel, spíš hledal záminku ke svým výbojům. Bohužel si to však myslí dost našinců. Autor má pravdu v tom, že nějaká vřelé vztahy mezi oběma národnostmi nebyly. U nás v domě bydlel Ukrajinec. Za Protektorátu se u nás sešly dvě návštěvy. Otec představil souseda jako Ukrajince, načeš ten druhý host odpověděl: “Tedy Rus“. Rázná odpověď: „Ne, Ukrajinec“. Došlo k ostré výměně názorů, Otec měl co dělat aby zabránil hrozivému konfliktu.

V. Pavelka 4.4.2022 11:47

To že jste p. Severa nevěřící Tomáš , nic nemění na tom že Putin má právo na strach, z Arogance západu který používá Zelenského jako nástroj na Putina ! Takovou roli ještě nehrál Zelensky i Putin a Nikdo z nich si ji nevybral ? Režie je ze západu EU!

V. Čermák 4.4.2022 11:51

Ano...

P. Diviš 4.4.2022 13:17

Právo na strach (i bezdůvodný) má každý, ale neexistuje právo na napadení souseda pod záminkou strachu, ve skutečnosti pro imperiální zájmy.

V. Církva 4.4.2022 13:34

Tak právo na strach Putin možná má. Pokud ale kvůli tomu strachu zničí Ukrajinu a vraždí tam děti, je to choroba která se má léčit v blázinci.

J. Kulheim 4.4.2022 11:48

Fakta.

Kyjev se dopouští válečných zločinů a nechce do země pustit vyšetřovatele

https://aeronet.news/video-kyjev-se-dopousti-valecnych-zlocinu-a-nechce-do-zeme-pustit-vysetrovatele-amnesty-international-ani-human-rights-watch-na-verejnost-unikla-sokujici-videa-strileni-ruskych-zajatcu-do-nohou/

Americký odborník na medzinárodné ... - youtube.comhttps://youtu.be/Gd1ZvaSL_lk

P. Diviš 4.4.2022 13:18

To jste si tedy našel zdroje, Göbbels hadr ...

M. Rozbořil 4.4.2022 13:22

Jo, taková aerofakta, to je věc.

V. Církva 4.4.2022 13:36

Tak kdo napadá sousední země, zabíjí a krade prsteny, ten i lže. Takže ruské lži.

Z. Lapil 4.4.2022 13:39

Takže kdyby Ukrajinci nestříleli ruské zajatce do nohou, tak by Rusové na Ukrajinu nevtrhli?

To mi nějak nehraje časově.

J. Lukavsky 4.4.2022 19:04

No protož by Ukrajinci mohli střílet ruské vojáky do nohu tak bylo nezbytné aby tomu Rusko předešlo "speciální vojenskou operací". Prostě oni jsou tak citliví a obětaví, že tomu raději předejdou. Stejně tak jako předešli hromadnému vraždění komunistů v r. 1968 u nás. Jinak se tomu říká paranoia a léčí se to u doc. Chocholouška. J.L. end

M. Sedláček 4.4.2022 16:24

Dát za slovo fakta odkaz na aeronet, to chce hodně silné nervy ;-D;-D;-D

V. Čermák 4.4.2022 11:50

Zdá se, že ani vás, Putinobijce také nelze přesvědčit. A co tedy nechat to tak a nepřesvědčovat. Navíc ty parádičky o chorém mozku, šílenství, různých nemocech atd atd je spíš opravdu ale opravdu úsměvné, než aby to normální člověk vzal jako fakt, či argument...

P. Diviš 4.4.2022 13:19

Co vy víte o normálních lidech? :-P

V. Církva 4.4.2022 13:43

To o tom chorém mozku berte vážně. Myslím, že máte nějaké možnosti léčby! Pokud podporujete masového vraha, mohl by jste být nebezpečný sobě i ostatním.

S. Stará Kovárna 4.4.2022 17:40

tak snad jednodušeji: https://www.youtube.com/watch?v=s8fwbGomla0

J. Hejduk 4.4.2022 12:14

Myslim,ze obe strany maji maslo na hlave. Delal mel jsem dva kolegy z Dombasu a co ti rikali o ukrajinske armade.... Nemam iluze. Vsichni lzou. Ale nektere clanky lze dohledat i na aktualne.cz.

Kazdopadne intervenci na Ukrajinu neschvaluji.

P. Diviš 4.4.2022 13:19

No když z DoMbasu, tak co věděli o Ukrajině?

J. Hejduk 4.4.2022 16:40

Dombas je zatim soucast Ukrajiny. Ale momentalne delam s kolegou z jine oblasti, takze se dovidam dalsi informace z prvni ruky.

P. Molík 4.4.2022 12:38

Nelze vystupovat z pozice majitele jediné a správné pravdy - a nositele jiných názorů či postojů apriorně nálepkovat hanlivými či pohrdavými názvy. Pokud nechci být placeným propagandistou či agitátorem, tak si nemohu nezachovat soudnost. Prosazovatelé jediné a správné pravdy mající ve vlastnictví nástroje státu k potlačení rebelie jsou mými nepřáteli. Ve svém životě jsem odmítl různé lukrativní nabídky jenom proto, abych si nepřipadal jako pokrytec či úplatný darebák.

E. Tocháček 4.4.2022 12:39

Tady přeci nejde o to, že musíme přivést druhou stranu na tu svojí, jedině správnou víru. Když chci, aby mě někdo respektoval, musím umět této straně také přiznat právo na její vlastní názor. Západ někdy ze 70-tých let minulého století by to dokázal. Jenže od té doby uplynulo 50 let (půl století!) a dnešní Západ (především USA) po vítězství ve studené válce zpychl a nic takového vhledem k Rusku naprosto nepřipouští. Z pohledu Ameriky vlastně proč ne, jenže bez dohovoru s Ruskem v Evropě bezpečno být prostě nemůže.

A všimněte si prosím, že otázku ekonomické závislostí Evropy na ruských surovinách, celkem velkoryse vůbec neotevírám.

Z. Lapil 4.4.2022 14:05

Kromě Obamova restartu vztahů s Ruskem, kromě partnerství Ruska s NATO, kromě spolupráce na vesmírné stanici, kromě utkání NHL tuším v Leningradě...

E. Tocháček 4.4.2022 14:23

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Tak-sel-cas-s-Ukrajinou-General-Pelz-vytahl-data-Zbytek-na-ctenari-694483

V. Církva 4.4.2022 13:39

Ano je to tak jak píšete. Západ který zrušil vojenskou službu armádu má jen na to, aby procento rozpočtu skončilo na účtu politiků Rusko neohrožuje.

Putinovy obavy ze Západu jsou buď manipulací se strachem rusů z dob komunismu, nebo fobie.

A. Renjascu 4.4.2022 15:03

Co to tady píšete za nesmysly. Členské země NATO dávají na obranu 900 miliard dolarů, což představuje většinu tj asi 52 % výdajů na zbrojení ve světě. NATO vydává na zbrojení osmnáctkrát více prostředků než Rusko a před Ruskem je ve výdajích na zbrojení i Francie či Británie. Jen USA vydávají na zbrojení více než následujících osm zemí v pořadí. Píšete úplné nesmysly.

https://klatovsky.denik.cz/cesi-v-cislech/zbrojeni-rusko-nato.html

https://www.peak.cz/evropa-zvysuje-vydaje-obranu-boji-se-snad-ruska/11217/

https://prima.iprima.cz/zpravodajstvi/celosvetove-vydaje-na-zbrojeni-usa-vynakladaji-temer-tolik-jako-8-dalsich-zemi-v

L. Severa 4.4.2022 15:08

Nemohu odpovídat na všechny reakce k mému diskusnímu příspěvku, takže jen poznámka. Nedělám si iluze o Západu, avšak nevěřím, že by měl v úmyslu napadnout Rusko. Nevidím důvod, ani jaký by to přineslo konečný efekt. Naopak vidím Putina jako agresora a diktátora, který likviduje opozici a snaží se rozšířit svoji říši. Při tom používá podrazácké metody (neznámé vojsko na Krymu), lži(jen cvičení na hranicích Ukrajiny), zatajuje svým občanům válku na Ukrajině a tvrdě potírá protestující demonstrace. Jestliže někdo věří, že je Západ potenciálním agresorem, cítím v tom závan propagandy z dob komunismu. Kapitalismus má v ovšem v krvi, ano, za kšeft dá i duši(viz Čína), ale strkat prsty do válečné vřavy ?

S. Donát 4.4.2022 10:54

Ano, souhlas až do posledního stébélka. Totiž písmenka :)

E. Tocháček 4.4.2022 10:21

No nevím pane Adlere. V poslední větě tvrdíte, že „...jsou na světě věci, u kterých to „ale na druhé straně“ prostě neplatí.“ Zde myšleno, žádné polehčující okolnosti pro Rusko. Proč jste tedy dával dohromady všechny ty kostrbaté myšlenkové konstrukce v textu předtím? Když neplatí, tak neplatí a netřeba dál nic odůvodňovat, ne?