29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Adámek 19.6.2024 14:10

Hnidopichova poznámka: není "Svobodnaja pressa" spíš Svobodný tisk než Svobodné noviny?

J. Pšenička 19.6.2024 13:40

I kdyby Krvavá Madla výrok, který pana Cýglera tak bolí nepronesla, tak to nic nemění na tom, že to je chamtivá a bezcitná svině a USA se chovají přesně ve smyslu tohoto "dezinformačního" výroku.

V. Mokrý 19.6.2024 14:59

;-);-);-)

M. Kocián 19.6.2024 15:19

Jinými slovy, i kdyby to nebyla pravda, tak to vlastně svým způsobem pravda je, protože já chci, aby to pravda byla. :-)

P. Diviš 19.6.2024 16:12

Klasická komunistická logika, u soudruha Pšeničky nic neobvyklého.

V. Církva 19.6.2024 18:29

R^

J. Sedlář 22.6.2024 11:16

Pokud se někdo vyjadřuje jako Sv1n4, chová se jako Sv1n4, asi to bude Sv1n4.

https://www.youtube.com/watch?v=qWowDsYn8Pw

https://www.youtube.com/watch?v=402sSbGNjXs

https://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/odmena-za-zasluhy-albrightova-a-spol-skupuji-kosovo_243718.html

J. Farda 19.6.2024 18:23

I kdyby, KDYBY byly kdesi ryby, to jistě znáte - to pane Pšeničko prohlásila, nic to nemění na skutečnosti, že Pútin je imperiálně bezcitná, vražedná a cizích území chtivá ruská svině ... ;-)Rv

M. Zasazabanovaný 19.6.2024 12:39

No, Ukrajina porušila Budapeštianske memorandum opakovane, nedbala na varovania Ruska (také Šalamúnové ostrovy zobrali varovanie USA vážne a predišli vojne) no a teraz sa hrajú na obeť.

https://medzicas.sk/ukrajina-prva-porusila-budapestianske-memorandum/

„Všetci z nejakého dôvodu zabúdame, že Budapeštianske Memorandum kládlo povinnosti aj na našu stranu – na Ukrajinu. A nikto si nekladie zásadnú otázku – a to, či Ukrajina splnila a plní svoje záväzky podľa Budapeštianskeho memoranda? A to je kľúčová otázka, pretože ak nedodržiavame pravidlá hry a nekonáme podľa nich, nie je možné požadovať plnenie zo strany ďalších ručiteľov.„

„Keď sme podpísali Budapeštianske Memorandum, deklarovali sme, v odseku 2 Deklarácie o štátnej suverenite, úmysel riadiť sa vo svojej politike dvoma úplne jasnými zásadami: zrieknutím sa jadrových zbraní a prijatím princípu trvalej neutrality. A v tomto kontexte sme podpisovali Budapeštianske memorandum.

https://spravy.rtvs.sk/2021/04/ak-sa-nestaneme-clenmi-nato-zaobstarame-si-jadrove-zbrane-uvazuje-ukrajina/

Ak sa Ukrajina nestane členom NATO, Kyjev bude uvažovať o zaobstaraní jadrovej zbrane.

USA bombardovali Srbsko, ktoré ich absolútne nijako neohrozovalo iba preto, aby tam mohli vybudovať druhú najväčšiu základňu (pár hajzlov ako Albrightová na tom rozprávkovo zbohatlo) - CIA, drogy do EU, tréningové tábory v horách. USA porušili medzinárodné právo (ako predtým napr. v Iraku). Kosovo sa osamostatnilo, OSN súd to legalizoval 2010- Krym sa mal teda tiež právo odtrhnúť od Ukrajiny.

Na Ukrajine bolo 12 CIA špionážnych základní pozdĺž Ruskej hranice, USA budovali vojenskú základňu pri Odese, 200 000 ukrajinských vojakov, vytrénovaných a vyzbrojených štátmi NATO bolo rozmiestnených aj pri Kryme a Rusko sa nemalo cítiť ohrozené? 8-o

P. Diviš 19.6.2024 13:23

Gratuluji k (ruskému) umění, nalézt v Budapešťském memorandu i to, co tam není a nebylo.

M. Zasazabanovaný 19.6.2024 13:32

;-D Šebesta. Ako vždy píše bludy, lebo nie je schopný prečítať článok.

Ukrajina bola prvá, ktorá porušila Budapeštianske Memorandum prijatím politického kurzu smerujúceho k integrácii do NATO. Včera to v diskusii pri okrúhlom stole v Kyjeve priznal mimoriadny a splnomocnený veľvyslanec Ukrajiny, bývalý prvý námestník ministra zahraničných vecí, Štátny tajomník pre Európsku integráciu a poradcu prezidenta Ukrajiny Oleksandr Chalyi.

Šebesta, to tam našiel 6. 12. 2016 veľvyslanec Ukrajiny, nie ja. ;-D

P. Tronner 19.6.2024 13:34

Našel ho blbě, není to tam. Já bych rád, kdybyste to našel vy.

M. Zasazabanovaný 19.6.2024 13:49

No dobre, veľvyslanec Ukrajiny sa mýli a vy máte pravdu. A čo snaha Ukrajiny získať jadrové zbrane - to nie je porušenie budapeštianskeho memornada zo strany Ukrajiny?

P. Tronner 19.6.2024 14:04

Správná otázka, ale odpovím protiotázkou - ruský útok na Ukrajinu v roce 2014 byl porušením budapešťského memoranda? Protože tam se jasně hovoří o potvrzení ukrajinských hranic. Pokud by Ukrajina získala jaderné zbraně, tak by to podle mě nebylo porušením Budapešťského memoranda - protože nic takového se tam nepíše, jen si to přečtěte. Bylo by to ale porušením Smlouvy o nešíření jaderných zbraní. Nicméně, já nejsem právník, takže tento můj odhad berte s rezervou. V memorandu se ale nic nepíše o tom, že by o jaderné zbraně Ukrajina nemohla usilovat. Naprosto nezávazný výrok prezidenta ale neberu, jako snahu o usilování o jaderné zbraně, od řečí k činům je v tomto směru hodně daleko - a Rusko mělo spoustu možností zasáhnout v případě, že by se o to Ukrajina skutečně snažila. Pokud vím, tak Ukrajina ale v tomto směru nic neudělala a ani Rusko ji z ničeho takového neobviňuje. Pouze z toho (blbého) výroku.

M. Zasazabanovaný 19.6.2024 14:16

Nie. Bola to ruská reakcia na americko-ukrajinský majdan, podporený do roku 2013 5mld us dolárov - Nulandová. Američania začali s ovlyvňovaním Ukrajiny, Rusi reagovali.

Tak Ukrajina získa jadrové zbrane, us army vybuduje na ich území základňu, us tam má 12 špionážnych základní pozdĺž hraníc Ruska, NATO vyzbrojí a vytrénuje za 8 rokov 200 000 tisíc uk vojakov, ktorí sú rozmiestnení pri Kryme a Rusko sa nemá cítiť ohrozené? - na to ste mi neodpovedali stále.

Kosovo sa odtrhne, to je ok, lebo ho kontrolujú USA, Krym sa odtrhne, to je zle, lebo ho USA nekontrolujú? Keď Rusko varuje USA a Ukrajinu, že je to prekračovanie červených línií, tak to Ukrajina ignoruje, keď USA varujú Šalamúnove ostrovy, že prekračujú červené línie (otvorená hrozba inváziou), tak sa Š. ostrovy stiahnu. USA môže chrániť svoje záujmy po celom svete, ale Rusko nemôže ani na svojich hraniciach?

Dvojitý meter pre Rusa a USA?

J. Hrdlička 19.6.2024 14:24

Jedna nepravost neopravnuje druhou, i když bto některé zjevy vidí jinak. Co je na ukrajinském území, je věc Ukrajiny (podobně, co je na ruském území, je věc Ruska).

Někteří Kremlfans se pořád nezbavili dojmu, že bývalý východní blok je pořád nějaké území, kde rozhoduje Kreml a nikoliv tamní občané. Sorry, vaše milovaná Brežněvova doktrína už neplatí.

M. Zasazabanovaný 19.6.2024 14:27

Súhlasím. Ale potom dajme sankcie aj na USA, ktoré sa chovajú po svete tak, ako Rusi na Ukrajine.

Tvrdím, že za tento bordel môžu USA, lebo, ako svetová mocnosť č.1, opakovane šliapali po medzinárodnom práve a naviac podporovali všelijaké "farebné" revolúcie, že to dospelo až sem.

J. Hrdlička 19.6.2024 14:36

Chudák nesvéprávně Rusko, ono vlastně přepadlo sousední stát tak nějak proti své vůli, prootže ho nechtěl poslouchat. :-)

J. Sedlář 22.6.2024 11:19

A hele USA doktrýny ty platí ? Stačí prosté ANO/NE.

P. Tronner 19.6.2024 14:48

Takže znovu. Odtržení Kosova se mi nelíbí, nicméně zásah byl podle mě výsledkem tehdejší situace. Ne ideální, to určitě ne, ale tehdy - zdůrazňuji tehdy - šlo hlavně o to zastavit čistky. Jak tu kdosi napsal - bylo to špatné, ale jakákoliv špatnost neobhajuje Rusko chovat se stejně. Já si myslím, že to sice bylo špatné, souhlasím, ale v kontextu doby to bylo to nejméně špatné ze všech špatných řešení. Nejsem žádný zásadní obhájce, jen se vás stále dokola ptám, zda nechat tam proběhnout brutální čistky bylo lepší.

Krym atd byla sice ruská reakce na Majdan, ale pokud vím, v Budapešťském memorandu se nepíše nic o tom, že by si Ukrajina nemohla zvolit směřování, že by nebylo možné udělat doma puč atd. Takže mlžíte - podle mě jde o jednoznačné porušení toho memoranda. Tečka. Můžete to okecávat jak chcete, ale striktně vzato šlo o porušení psané dohody.

Ukrajina žádné jaderné zbraně nemohla získat několik let, i kdyby se hodně snažila. Od jaderných elektráren ke zbraním je velký kus cesty, potřebujete speciální odstředivky atd., nic z toho Ukrajina neměla ani neplánovala. Takže Rusko nijak neohrožovala. A opět, opakuji - Ukrajina se nikdy nechystala napadnout Rusko. Z něčeho takového ji dokonce ani Rusko nikdy neobvinilo. Takže nějak nechápu, proč se na tom pořád motáte dokola. Takže na tuto otázku jsem vám odpověděl a svou odpověď vysvětlil. Možná máte jiný názor, nebo mé vývody vyvraťte. Dokažte, že se Ukrajina chystala Rusko napadnout. Já o ničem takovém nevím.

P. Diviš 19.6.2024 16:18

To máte marný ...

... je naprogramovaný jinak.

P. Pospisil 19.6.2024 14:56

- kde přesně Nulandová mluví o tom, že 5 miliard USD šlo z USA na podporu Majdanu?

- kde vybudovala US Army základnu na území Ukrajiny? Já vím jen o pomoci s rekonstrukcí stávajícího přístavu

- kdy a kde Ukrajina získala jaderné zbraně?

- kde a podél jakých hranic měly USA svoje špionážní základny?

- proč by se ozbrojené síly Ruské federace v počtu cca 1 900 000 lidí, z nich > 200 000 bylo na velmi dlouhodobém cvičení u ukrajinských hranic -a tedy připraveny k okamžité reakci- měly cítit ohroženy ozbrojenými silami Ukrajiny v počtu cca 260 000 lidí? I pokud by si Ukrajina nechala vycvičit a vyzbrojit dalších 200 000 lidí -což v takovém rozsahu očividně neudělala- bylo by to jen adekvátní vzhledem k velikosti populace obou zemí

J. Hrdlička 19.6.2024 14:08

Pochopitelně jste přímý odkaz na ten váš odsek 2 nedal.

Všechno, co jste schopen předložit, je nějaký ščlánek z webu celkem jasné orientace.

P. Diviš 19.6.2024 16:15

A napsal to plynnou slovenčinou, takže je to fakt!

Na kterém slovenském desinfowebu jste to našel? Výběr je dost široký, i když opisují jeden od druhého.

P. Pospisil 19.6.2024 13:33

Budapešťské memorandum žádný závazek k neutralitě neobsahuje.

Budapešťské memorandum neobsahuje ani žádný odkaz na ukrajinskou deklaraci nezávislosti.

Deklarace nezávislosti sama je prosté politické prohlášení. Je to nezávazný dokument.

A samozřejmě - je-li se Rusko členem vojenského paktu podle svého uvážení (a ono je), těžko to může zakazovat někomu jinému.

L. Novák 19.6.2024 12:21

Dementní komouši a spol. denně vytrubují na NP ruskou propagandu. Mnoho z nich systematicky téměř každý den, zbytek občas. Jediným kritériem výběru do seznamu je vědomé šíření ruské propagandy a lží:

Putinova prolhaná dezinformační PÁTÁ KOLONA aktivní na NP nejenom v posledních týdnech, Putinovo ostré komando v čele...

L. Kolman , P. Odložil = P. Dachmeister , A. Renjascu , I. Pávek , J. Černý , P. Černý , V. Čermák , J. Bárta , P. Spáčil , V. Zadák , D. Laurencikova , V. Machálková, V. Pavelka , F. Pavelka , K. Nový , K. Křivan , J. Novak , L. Zídek , V. Kuhaj , J. Vlček , L. Beneš , J. Drobný , P. Brich , J. Pšenička, D. Hubáčková , J. Karza , M. Varadinková , M. Moravcová , I. Kučerová , R. Sorge , D. Černý , O. Seliger , A. Mohela , J. Rejzek , A. Jaroš , Z. Babek , P. Boublíková , P. Boleloucký , J. Sedláček , P. Brecík , I. Teren , F. De Winter , A. Teply , M. Hoblík , J. Kratochvíl , M. Boháček = M. Zasazabanovaný, J. Kostelanský , J. Rybník , O. Vorálek , K. Filip , J. Krásenský , L. Hančar , J. Nevrkla , P. Pepax , R. Langer , R. Gramblička , P. Nešvara , F. Navrátil , S. Vozka , V. Šťastný , V. Damec , P. Zeman , R. Lávička , J. Blahová , Z. Linda , J. Dvořák , M. Grundmann , P. Vychodil , J. Fialová , J. Krejčová , L. Píchová , T. Kubín , V. Němec , J. Tulejová , I. Hermanek , F. Pokorný , O. Kaucký , S. San , Z. Grabec , J. Vrška , D. Rakous , V. Mokrý ("Kotaz") , L. David , B. Liborek , S. Ševeček , J. Trubač , J. Hanzal , F. Žůrek , E. Hlinovský , M. Šejna , R. Vacek , V. Podracký , M. Malovec , O. Hávová , K. A. , P. Vavruch , J. Uher , R. Woloszczuk , Š. Hašek , R. Nešpůrek , P. Kozelský , L. Svoboda , J. Matuška , J. Červený , J. Kalina , V. Petr , M. Pesat , L. Frydryšek , R. Pavlik , I. Krahula , P. Marcín , V. Cícha , V. Bartoš ...

M. Zasazabanovaný 19.6.2024 12:26

Inteligentný človek - z čoho vás, L. Novák, "neobviňujem" ;-D, chápe, že nepriestreľná právna definícia dezinformácie sa reálne urobiť nedá, pretože kadekto môže protinázor subjektívne označiť za dezinformáciu. A kto určí, čo je dezinformácia, čo iba omyl a čo je pravda? Nejaké Mnisterstvo pravdy? Či "odborníci", ktorí tvrdili, že mRNA vakcína ostáva v mieste v pichu, že preočkovanosť vytvorí stádnu imunitu (a teda očkovaný nebude šíriť covid), či to, že SarS-CoV2 je prírodný vírus z netopiera? Všetko sa to ukázalo ako dezinformácie, ktoré šírili fakestreamoví stúpenci "potierania dezinformácií" - katogória ľudí s boľševicko-totalitným zmýšľaním, ako máte aj vy, L. Novák - virtuálany gestapák s boľševickou mentalitou.

V spoločnosti, ktorá akceptuje slobodu slova, má človek právo povedať svoj názor bez rizika postihu zo strany vládnej, alebo inej moci. Má právo hľadať pravdu v diskusii, má právo mýliť sa. Má právo aj trvať na svojom omyle.

Každý, kto používa voči ľuďom cenzúru za názor, či už umlčovaním, vypínaním, trestným stíhaním alebo znevažujúcim nálepkovaním (ruský trol, chcimír, dezolát, hoaxer...) dokazuje, že nemá argumenty, nemá pravdu, a preto sa snaží iný názor umlčať.

Ale nikto nemá právo človeka umlčiavať kvôli názoru. To je totalitná cenzúra.

Každý, kto vytvára zoznamy "nepohodlných" osôb, "hoaxerov", "putinovej piatej kolóny", "imperialistických revanšistov", "triednych nepriateľov", "Židov a ich pomáhačov" a podobne, je mentálnym nastavením fašisticko-boľševický udavač, slúžiaci totalite v akejkoľvek dobe a podobe. L. Novák je názorným príkladom odporného človeka s takto mrzkým charakterom.

V. Kolman 19.6.2024 11:25

Kdo a kdy přišel s "tvrzením", že Rusové neumějí vyrobit ani budík???

P. Diviš 19.6.2024 11:59

A umí?

Já jsem jeden budík, tvářící se jako ruský, měl. Docela dobrý, na tehdejší dobu. Byl ovšem vyroben v Pobaltí, tehdy součásti SSSR. Stejně tak přenosná barevná televize.

M. Zasazabanovaný 19.6.2024 12:46

A nezabudnite, že do rakiet montujú čipy z práčok. ;-D