18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
j 14.5.2009 7:13

Re: Naopak

A co Češi, ti stále nebrečí co bylo za Rusů, za Němců , za Uherska a stále nechtějí nějaké omluvy. To si můžete vztáhnou na jákýkoliv stát kromě USA kteří jsou hrdí, my říkáme arogantní. Ještě připomínka, pokud se cítíte jako kmán nemůžety být pán

bh 14.5.2009 7:26

Re: Naopak

R^

viktor čistič 14.5.2009 7:46

Re: Naopak

tak USA bych zrovna do tohoto problému nezatahoval, je to jediná supervelmoc a tak trochu se od nich podobný postoj očekává. a nevšiml jsem si, že by Češi chtěli nějaké omluvy a už vůbec ne, že by každý politik, který nás navšítí, byl povinně zatáhnut do muzea protinacistického odboje.

ja 14.5.2009 7:51

jaké omluvy?

Vy jste snad zaznamenal, že by po návštěvě nějakého Němce vyřvávala česká propaganda, že se ten Němec málo omluvil za něco, co se stalo před sto lety? Vždyť by to bylo trapné. Já jen tvrdím, že nikdo nesmí po mně chtít, abych s nadšením tleskal propagandě. A Gerloffův článek o ničem jiném než o povinnosti papeže tleskat propagandě není.

j 14.5.2009 8:04

Re: jaké omluvy?

On po vás někdo chce aby jste tleskal propagandě? Jak rozlišujete co je propaganda a co ne?

Před sto lety nám Němci něco udělali? Já jenom vím, že za války zahynulo 70tisíc Čechů a 6 milionů židů tak to vemte v poměru o připomínání mrtvých u nás a v Izraeli

ja 14.5.2009 8:13

Re: jaké omluvy?

Ano, píšete o připomínání. To je v pořádku. Ale Gerloffův článek není o připomínání, ten je o nedostatečném omlouvání. A to očekávané "dostatečné omlouvání" je přesně ve stylu "nadšeného souhlasu" očekávaného od uvědomělých občanů této země za režimu nedávno minulého

Jarda 14.5.2009 8:27

Re: jaké omluvy?

A taky zahynulo 8 milionu Poláků a 20 milionů Rusů. Má tedy snad znamenat, že třeba Poláci vzhledem k poměru se mají chovat jinak než Češi?

j 14.5.2009 8:31

Re: jaké omluvy?

Myšleno tak, že si všichni připomínájí  a mají si stále připomínat, to v pořádku akorát Izrael dle některých pisatelů nesmí a nebo za tím hledají kdo ví co

ja 14.5.2009 8:40

Proč pořád překrucujete?

Celý Gerloffův článek není o připomínání, ale o nedostatečném omlouvání. Jste schopen ten rozdíl pochopit?

j 14.5.2009 8:47

Re: Proč pořád překrucujete?

Milý ja, já ale reaguji na váš původní článek ne na autorův. Prostě mě některé sprosťárny vytáčí

ja 14.5.2009 9:07

Tak to jsme tedy dva.

Mě taky ty Gerlofovy sprosťárny dokázaly vytočit. těší mě, že nejsem sám.

Mirek F. 14.5.2009 8:12

Re: Naopak

Od koho konkrétně chtějí Češi nějaké omluvy? Sdělte nám, prosím, očividně jste zasvěcen.

j 14.5.2009 8:33

Re: Naopak

Stačí si přečíst některé blogy a reakce na ně

Mirek F. 14.5.2009 8:38

Re: Naopak

Například?

pp 14.5.2009 8:41

Re: Naopak

Já mám naopak pocit, že Češi by se měli mnoho a mnohým hluboce omlouvat, a především sami sobě.

kopretina 14.5.2009 17:51

Re: Židovina

Pan Gerloff je biblicky věřící křesťan. Papež se naopak nechová křesťansky když "žere" muslimskou propagandu.

Mejla 14.5.2009 5:44

Papež přece nebyl členem Hitlerjugend. A kdy se Židi omluví za komunismus ?

.

j 14.5.2009 6:44

Re: Papež přece nebyl členem Hitlerjugend. A kdy se Židi omluví za komunismus ?

Že by soudruh Gottwald byl........nebo Marx, Engels nebo Lenin. Autor ale určitě myslel, že s Izraele vzešel komunismus(Y)

co takhle za II.světovou , tam taky mezi Němci najdete nějakého Žida ať mate čisté svědomí

Mejla 14.5.2009 8:11

Marx, Engels, Lenin, Bronstein, Salomon, Geminder, Schling, Frankel

atd. atd. Téměř všichni hlavní tvůrci rudého teroru v Rusku i jinde. Že se ke komunistům pak dali i jiní na této skutečnosti nic nemění.

Peterka 14.5.2009 13:30

Re: Marx, Engels, Lenin, Bronstein, Salomon, Geminder, Schling, Frankel

Němci zavraždili cca 6 milionů ˇŽidů, tvrdí se , že komunizmus má na celém světe "na svědomí" cca  70 milionů lidí. Původce této zrůdné idelologie -Marx- byl z Německa, Takže přinejmenším nejvyšší  německá  židovská organizace  (rabinát?) -když ne jeruzalemský- by se všem NÁM měl(y) omluvit za spůsobené příkoří a pozůstalým zavražděných dát odškodné!!(Podotýkám -nejsem proti Židům- do svého bytu pouštím jen toho, koho chci , proto souhlasím s izraelskými  opatřeními proti teroristům  (doplacejí na to ovšem obyčejní lidé) a také s teď navrhovanými opatřeními proti ilegální imigraci v Italii).

pp 14.5.2009 8:43

Re: Papež přece nebyl členem Hitlerjugend. A kdy se Židi omluví za komunismus ?

A co Hitler? O něm se přece ví, že měl částečně židovskou krev

daimonion 14.5.2009 1:06

PAPA-RATZI ...

... co jiného lze od bývalého hlavního inkvizitora a ještě před tím hajlujícího nacisty čekat? :-/

j 14.5.2009 6:46

Re: PAPA-RATZI ...

Hitlerjugent byli vlastně nacisti a ty z pionýra vlastně stalinistický bolševik

daimonion 14.5.2009 9:09

Re: PAPA-RATZI ...

človíčku - v 18 letech nebylo možné být pionýrem a Ratzingerovi byl v roce 1945 18 roků ... ;-)

Vodnik 14.5.2009 9:19

Re: PAPA-RATZI ...

V 18 letech bylo mozne NEBYT  svazakem. Kolik z tech zde pokrikujicich se tim muze pochlubit. A ti ostatni? Vsechno bolsevici, ze?Rv(Y)

daimonion 14.5.2009 12:16

Re: PAPA-RATZI ...

Já jsem svazákem nikdy nebyl ... a na českém národě je ta příslušnost ke komunismu bohužl stále znát ... musíme počkat, až všichni přisírači vymřou ... :-/

Jirka 14.5.2009 0:26

Moc nechapu hodnoceni papezova projevu v Jad Vasem

Mam pocit ze negativni hodnoceni papezova projevu v Jad Vasem vzniklo asi na zaklade nejakeho omylu. Cele zneni projevu je tady: http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=11225

Me se ten projev velice libil.

Vodník 14.5.2009 0:15

Tohle chucpe je opravdu nechutné!

Opravdu nevím, co by měl papež udělat, aby (někteří) Židé byli spokojeni. Římští katholící zachránili za války statisíce Židů v klášterech, zatímco Chaim Weizmann, prohlásil, že pro něj má větší cenu jedna kráva v Palestině než tisíc(?) Židů v Evropě. A to pouze z křesťanské nebo prostě vůbec lidské slušnosti. Co udělali Židé pro záchranu desítek millionů pravoslavných křesťanů, massakrovaných jejich příbuznými? Co by řekli Židé, kdybychom se stejnou nestydatostí a vlezlostí vymáhali od nich omluvu a lítost za to, co spáchali jejich odpadlí soukmenovci?

Pokud by nespokojenost měla být převažujícím hlasem Israele, měl by papež utnout jakoukoli kommunikaci s tímto státem a bavit se leda s římskými rabíny, kteří prokázali soudnost po affaiře s Willamsonem.

Neustálé vyžadování omluv způsobí jen jedno: "nebývalý nárůst antisemitismu", kterému se budou nejvíc divit právě ti, již ho způsobili.

Jakub S. 14.5.2009 0:28

Re: Tohle chucpe je opravdu nechutné!

Ano, nenávistný hastrmane tatrmane. Co píšeš, je opravdu chucpe. Ale my tě známe. Zkus se takto vyjadřovat v Nizozemí - no? Co by bylo?!

Vodník 14.5.2009 0:32

Re: Tohle chucpe je opravdu nechutné!

Netykáme si, Jákobe! A pokud nemáte co říct k věci, pouze k osobě pisatele, raději mlčte!;-€