7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
odl 30.1.2009 9:11

Rusko bylo zničeno

invazí několika set bolševiků, autore.A přijeli odkud?

milkom 30.1.2009 8:39

Teda Bystrov, nejsou voni trochu přisleplej?

Jak jste mohl přehlédnout toho, komu v soutěži paranoiků patří neoddískutovatelně první místo? ;-D ;-D ;-D - když se podobné argumenty aplikují na tuto velmoc je stejně veselý pohled jako na Ivany. ;-D ;-D

žaba(k)na prameni 30.1.2009 8:29

Velmoci nelze zničit zvenčí,

Až na výjimky. To snad je každému jasné.

Velmoci typu Ruska, USA, Číny a pod.

Se zničí samy, zevnitř. Prostě se rozpadnou.  Tak jako se zničily všechny velké říše od starověku (Babylon, Řím)  přes středověk až do dnešních dnů (Španělsko, GB) 

Chce to jen fůru času

Mistr Jan Hus 30.1.2009 8:23

Rusko není kolonií USA a má obrovské zásoby surovin a to je problém. USA s právem

drancovat vše kdekoliv na světě prostřednictví svých protektorátů a loutkových vlád (viz. Ukrajina, Gruzie, atd.), zkoušejí, co si mohou dovolit. K tomuto cíli je každý dobrý, i vlastizrádce Bystrov.

Babča 30.1.2009 8:32

Re: Rusko není kolonií USA a má obrovské zásoby surovin a to je problém. USA s právem

Pane, voni jsou vůl jak anděl.

R.J. 30.1.2009 9:03

Re: Rusko není kolonií USA a má obrovské zásoby surovin a to je problém. USA s právem

Ale zase se nám Jeník vyválel v husincích.;-D

bombardak 30.1.2009 9:31

Re: Rusko není kolonií USA a má obrovské zásoby surovin a to je problém. USA s právem

Hmm, takže za to, že soudruh Putin nakazuje ne jenom ruským firmám, ale celému zbytku světa dodávat materiál do Gruzie, mohou Američané. Jako vlastně i za globální oteplování a vše ostatní... Oni ho, chudáčka, tou svojí nesnesitelnou imperialistickou politikou k tomu vlastně donutili. A za chvíli ho, ti hajzlové Američtí, donutí obsadit Gruzii celou, to bude jasná nutná sebeobrana. Ještě že už jsou v Kaliningradské oblasti ty mírové rakety, bránící ohrožení Ruska ze západu tím útočným radarem.

Ale třeba to od Mistra je jen pěkná provokace, a ne ryzí hloupost.8-o8-o

Figel 30.1.2009 9:38

Re: Rusko není kolonií USA a má obrovské zásoby surovin a to je problém. USA s právem

Já myslím, že on je z iniciativy "Nechceme radary, chceme rakety" a že rozjíždí diskreditační kampaň. Prostě chce ukázat lidem, že tihle ultralevicoví pseudopacifističtí blbečci mají v hlavách naděláno od holubů. A daří se. Já už tomu věřím!

:-)) 30.1.2009 8:10

Ani po zuby vyzbrojená Kuba nemůže ohrozit Spojené státy.

Přesto Spojené státy na tu Kubu uvalily hospodářské embargo, tedy nejenom embargo zbrojní. Věci na světě se mají tak, že velmoci mají své zájmy a svá hodnocení konkrétních situací. Na základě těchto skutečností Spojené státy mají ke Kubě postoj jaký mají a Ruská federace ho zase má ke Gruzii takový, jaký uznává za vhodné. Když dva dělají totéž, je to totéž (svým způsobem ještě navíc to proklínané Rusko v porovnání těchto dvou rovnocenných případů pokulhává za Amerikou).

Ale je fakt, že ten Bystrov má hezký plačtivý styl. ;-D

pbla4024 30.1.2009 8:39

Re: Ani po zuby vyzbrojená Kuba nemůže ohrozit Spojené státy.

Kdy naposledy táhla na Havanu kolona amerických tanků? Na Tbilisi táhla kolona ruských tanků ani ne před půl rokem. A podle vás údajně dělají obě velmoci totéž.

odl 30.1.2009 9:15

Re: Ani po zuby vyzbrojená Kuba nemůže ohrozit Spojené státy.

Měli Tbilisi rozstřílet jako Spojenými státy podporovaní sionisté Gazu.

pbla4024 30.1.2009 9:36

Re: Ani po zuby vyzbrojená Kuba nemůže ohrozit Spojené státy.

Gaza je na Kubě? Odkdy?

Petr Kohout 30.1.2009 7:56

Kdo koho ohrožuje, kdo koho chtěl vyvraždit ? Malá Jižní Osetie s 50.000 obyvatel

chtěla vyraždit Gruzii ? Nebo čtyřmiliónová Gruzii chtěla vyraždit maličkou Osetii. A do poslední chvíle nevěřila, že Rusko opravdu zasáhne ?

Střelec 30.1.2009 7:31

ruská vojenská propaganda

Ruská vojenská propaganda na youtube je docela zajímavá, zejména ve spojení s časy revoluce a revolučními songy (Bělaja armija, čjornyj baron; Slavjanka atd.).

Pokud se dají na pochod (a to může být i z hladu), bude nám americkej radar prd platnej. Budem potřebovat spoustu průbojný munice, kvantum ručních protitankových a protileteckých kompletů, solidní opevnění a úkryty pro civilní obyvatelstvo. A hlavně - lidi, kteří budou ochotní se bránit vlastníma rukama a ne odpad, který vše hodí na spojence a včas zmizí do bezpečí, nebo nás komukoliv prodá.

R.J. 30.1.2009 8:03

Re: ruská vojenská propaganda

Myslím, že taková situace hned tak nenastane, ale opatrnosti není nazbyt. Rusové nejednají pragmaticky, někdy, nechají se "unést" tou jejich chandrou, při které se cítí ohroženi vším, jak píše pan Bystrov, dělá čest svému jménu, takže souhlas Střelče, jsem pro, jenom se obávám, kdyby k "něčemu" došlo, komu všemu ty zbraně svěřit, aby je nepoužil nám do zad, nejsme tady jako ve Švajcu, tak vyspělé obyvatelstvo zde není, co si budeme namlouvat, diskuze na internetu to potvrzují.

Z 30.1.2009 9:53

Re: ruská vojenská propaganda

Osobně si myslím, že ty hladové hordy, před kterými bychom se měli bránit, přijdou úplně odjinud než z Ruska. A radar nám i v takovém případě nebude nic platnej. A je klidně možné, že právě Rusko bude v tu chvíli ten nejžádanější spojenec. A to říkám jako křesťan sympatizující s Izraelem.

zlý kukuč 30.1.2009 7:12

Ruská imperiální paranoia je tradicí a ničím novým

Ovšem trochu ji přiživují některé skutečnosti

a) radar je namířen proti Rusku i když všichni tvrdí že není

b) pokusy prodat ropné společnosti hluboko pod cenou do USA byly skutečné, Putin si je nevymyslel, zabránil tomu jenom zavřením Chodorkovského

c) podpora USA Gruzii je strategicky stejně významná jako podpora SSSR Kubě - jen tak mimochodem právě slavnostně a oficiálně obnovená

d) US politika na Středním Východě tuto paranoiu přiživuje a navíc Saakaš je houby demokrat, ale autokrat jako poleno

muf 30.1.2009 7:09

žabomyší války

SSSR a nyní Rusko nepřestalo být ani po ukončení studené války pro západní "demokratický svět".nepřítelem číslo 1..Možná chvilku za panování cara Násosky  Jelcina, který  obrazně za stakan vodky  rozdával  přírodní bohatství Ruska, které mu rozhodně neříkalo pane..Pokud nemám pravdu, proč  potom USA a NATO  rozmisťují nové vojenské základny v těsné blízkosti ruských hranic i když předtím deklarovaly, že nic takového neučiní? Rusko se jenom přirozeně brání..stejně jako by se bránily USA, kdyby Rusko postavilo vojenské základny ve Venezuele nebo na Kubě..A není to jenom otázka peněz, protože rusové na rozdíl  třeba od USA se dovedou uskrovnit a nepotřebují dávat jako někdo na odiv "hospodářský zázrak", který ostatně už  s velkým rachotem splasknul jako obrovské nafouklé nic..nečiňte druhým to co nechcete aby bylo činěno vám -  to je stará pravda..Stejně jako  dnešní Německo není to Německo 30 a 40.-tých let není nynější Rusko dřívějším Sovětským svazem - změnili  se všichni - stejně jako dnešní svět...jeden bez druhého budeme jen těžko prosperovat - dnes není na světě jediný stát, který by si vystačil sám..čím dřív si to všichni uvědomíme a budeme podle toho jednat, tím líp pro nás všechny..čím dřív zahodíme ideologická klišé a  předsudky  a budeme se věnovat

těm opravdu důležitým a podstatným problémům  jako  je třeba  globální oteplování,  hlad a chudoba  v rozvojových zemích   či hledání  a využívání alternativních zdrojů energií  tím  víc se zvýší naše šance  a připravenost  řešit problémy, které budou před lidstvem stát  a o kterých dnes třeba ještě ani nevíme...

R.J. 30.1.2009 8:16

Re: žabomyší války

Všichni  tehdá doufali, že se Rusko promění, na normální demokracii, že budou silové skupiny odstaveny od válu. Ale on se stal opak, tyto skupiny se  stali vedoucí, do toho mafie, která je s nimi provázaná, do toho postbolševický bordel, místo kusu chleba, někteří dostanou řádnou porci nacionální propagandy, která jim lichotí, druzí zase nedají dopustit na bohatství, které vystavují po hladu na odiv, myslí si, že je to jejich píle a pracovitost, potom mají iluzivní pocit, že jsou lepší než okolní svět, v tom si notují tamní boháči a vetšina polochudáků.A máme tu  třaskavou směs, která může při neopatrném pohybu náhodou vybuchnout. Pokud se servou navzájem, nic moc perspektiva, tak to bude  lepší, než aby se začali rvát s námi.

muf 30.1.2009 8:28

Re: žabomyší války

no.. máš pravdu - takže  takový docela normální stát  - jako desítky a desítky dalších..nebo snad budeš tvrdit, že nikde jinde neexistuje "nacionální propaganda" , nikde jinde zbrojařská a naftová lobby nezasahuje svými chapadly  do vedení státu, že nikde jinde neexistuje úzká skupina lidí, kteří vlastní  rozhodující podíl bohatství země, že nikde jinde neexistují "polochudáci" či houmlesáci? Jde o to co si představuješ pod pojmem demokracie.. Je to snad režim v USA,  Izraeli, Saudské Arábii, na Kubě či v Německu? Ti všichni o sobě tvrdí, že jsou demokratickými režimy  a přitom jsou od sebe vzdáleny  v pojetí demokracie na světelné roky...

Babča 30.1.2009 8:37

Re: žabomyší války

No, i KDYBY to byl docela normální stát, je trochu velikej na ten bordel - takže má tendence ho přelévat do okolí. A to už ty desítky a desítky dalších nedělají. Taky většina z nich (v Evropě) nepřešla od nevolnictví rovnou do budování socialismu a má nějaké občanské tradice, což Rusku rozhodně chybí. Tak přece jen trochu rozlišujte!

muf 30.1.2009 8:46

Re: žabomyší války

vážená paní -  v USA ještě počátkem 60.tých let existovaly segregační zákony, které zakazovaly černochům  sdílet např. společná místa v autobusech či restauracích..hůře na tom byla v tomto ohledu už jenom Jihoafrická republika..nepředstavitelné v zemi, která o sobě mluvila a mluví jako o vrcholu demokracie..to jsou možná ony občanské tradice o kterých mluvíte a které Rusku  podle vás chybí..a to nemluvím o bývalých koloniálních mocnostech jako byly např. Anglie, Francie nebo Španělsko..

A 30.1.2009 17:18

Re: žabomyší války

Milá babčo, asi vám uniklo, že bylo v Rusku nevolnictví zrušeno dřív než bylo v USA zrušeno otroctví.;-D

R.J. 30.1.2009 9:01

Re: žabomyší války

Rozlišuj, je rozdíl zasahovat a uchopit moc a vládnout. Ohledně nacionalismu, nikde v Tebou vyjmenovaných demokratických zemí, nestal se nacionalismus státní doktrínou, jako v Rusku, vše je tam nacionálně akcentováno. Jinak nesrovnávej prosím Ameriku s Ruskem. Je to jako srovnání dvou hereček, Bardotové se Švorcovou, víš jaký je u nich rozdíl? No, Bardotka je velká hvězda s "p"..víš co, kdežto Švorcová je velká "p"..víš co, s velkou rudou hvězdou. Zrovinka to platí na to srovnání Ameriky a Ruska.

muf 30.1.2009 9:19

Re: žabomyší války

..no ono většinou se zasahuje proto aby se uchopila moc a vládlo se..proč by se jinak zasahovalo , ne? ..a vůbec se nemusí vládnout napřímo..stačí nastrčit  pár paňáců a tahat za šňůrky - viz bývalé soc. země a na druhé straně třeba Irák a v minulosti celá řada latinskoamerickým zemí jako třeba Guatemala, Honduras a další..na poslední část příspěvku nemá cenu vůbec reagovat - není to totiž dobrý ani jako vtip...

R.J. 30.1.2009 9:27

Re: žabomyší války

Kouzlo je v tom, že je to pravda a ještě se zasměji, jako tisíce dalších, ovšem komunista ne. ;-D

muf 30.1.2009 9:34

Re: žabomyší války

zatím není zakázáno se smát..je fakt, že člověk se může zasmát kdejaké blbině  o které si myslí, že je vtipná...to je  zrovna tento případ..

R.J. 30.1.2009 9:38

Re: žabomyší války

Kdybys viděl jak jsme se řechtali v 77 po antichartě, jako koně, ale asi víš kulové. No nic, každý jsme holt jiný. Teda, politicky, já vím, před 89 , bys mě nechal zavřít, pro vyzrazení státního tajemství. ;-D

muf 30.1.2009 9:46

Re: žabomyší války

nechápu jak jsi došel k názoru, že bych tě nechal před 89 . zavřít..zřejmě ale víš víc než já..zřejmě proto, že  jsi všude byl, všechno znáš a od všeho máš nejmíň dvoje klíče..nu..budiž ti přáno..pořád ale nechápu co to má společnýho s tématem...

R.J. 30.1.2009 10:17

Re: žabomyší války

Vím toho hodně kámo,protože jsem toho hodně viděl, zažil, slyšel, přečetl , měl jsem na to vždy po kotelnách čas, ještě jsem to mohl probrat a poučit se u lidí, kteří měli přehled, byli vzdělaní a ochotně se o vědomosti dělili, dokonce byli rádi, že mohou něco ze svého vzdělání uplatnit, takže tak , kamaráde. Pokud nechápeš to přirovnání, s tím nic nenadělám, třeba, když se zamyslíš, dojde Ti to. Trošku Ti napovím, je to stejné,ale není to stejné, kapíruješ?