18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
doktor 24.7.2006 10:08

Re: Re: Re: en Israel trestá civilní, nevinnou populaci

Proboha, Andy, kdy vlastně spíte?

Andy 24.7.2006 10:35

Re: Re: Re: Re: en Israel trestá civilní, nevinnou populaci

když se mi chce, doktore ;-). Když mám dovolenou, tak ve dne na koupališti. Například.

Ale 23.7.2006 22:36

Re: Re: Re: Re: Re: Američané, Britové a také Rusové bojovali proti Hitlerovi

Shebaa Farms? To není kontroverze, to je jednostranný požadavek v rozporu s mezinárodním právem.

BTW, PLO nebojují proti žádné další okupaci (tím pravděpodobně myslíte jordánský a egyptský zábor Palestiny z let 1948-1967), ale za zničení státu Izrael a židovského etnika v Palestině jako celku. Izraelská invaze do Libanonu byla důsledkem občanské války, kterou v Libanonu rozpoutali Palestinci, vyhnaní z Jordánska, kde se jejich povstání nepovedlo.

Pokud máte pocit, že by zmasakrování Židů v Palestině něco vyřešilo, zkuste odpovědět na otázku, proč se mohamedáni modlí za znovudobytí Španělska?

Co se

Alex Juchelka 24.7.2006 1:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Američané, Britové a také Rusové bojovali proti Hitlerovi

Kontroverse to je, neboť přesto, že UN přikleplo (celkem logicky, uznávám) toto území Israeli, na základě toho, že je součástí Golan, které Israel zabral Sýrii, Sýrie i Libanon tvrdí, že se jedná o libanonské území...

Alex Juchelka 24.7.2006 2:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Američané, Britové a také Rusové bojovali proti Hitlerovi

Tedy 'nepřikleplo' doslova, ale považuje je za součást syrského území, které Israel momentálně okupuje... Jinak mezinárodní právo a Israel se k sobě mají jako pravda a GWB, a Vaši poznámku o 'rozporu' s mezinárodním právem považuji za obzvláště fikanou... ;-)

EmilXX 23.7.2006 18:53

Je naprosto správné zabíjet VŠECHNY, kdo podporují

teroristy. A protože přiblblí intelektuálové tohle nikdy nepochopí, musí se Izrael do velké míry spolehnout sám na sebe. Neboť i Stalin respektoval sílu, byla li podepřena dostatečným ODHODLÁNÍM. A nerespektoval nic jiného ("kolik divizí vlastní papež"). Nelze se nechat odzbrojit päcifistickým žvaněním, neboť výsledky bývají tristní. Pak totiž přichází Hitler, Stalin, Pol Pot a jim podobní.

Válka se řídí vlastními zákony a jedním z hlavních je cenit si své vojáky více, než libovolný počet nepřátelských civilistů.

Alex Juchelka 23.7.2006 18:56

Re: Je naprosto správné zabíjet VŠECHNY, kdo podporují

BTW, všiml jste si, že ten nový israelský ministr 'obrany' Amir Peretz (původem myslím z Maroka) vypadá trochu jako Stalin? ;-)

jonáš 23.7.2006 18:58

Re: Je naprosto správné zabíjet VŠECHNY, kdo podporují

Jo, je třeba se chovat jako Stalin, protože jinak by moh přijít jinej Stalin 8-o

Andy 23.7.2006 20:30

Re: Re: Je naprosto správné zabíjet VŠECHNY, kdo podporují

ne, je třeba se chovat jako Beneš, aby mohl přijít Stalin.

Jiri Janecek Seattle USA 23.7.2006 19:01

přichází Hitler, Stalin, Pol Pot, Samir, Bush, Olmer

pocitam chronologicky a podle poctu zavrazdenych a

doktor 23.7.2006 19:28

Re: Je naprosto správné zabíjet VŠECHNY, kdo podporují

Gratuluji: Hitler, Stalin, a další, které uvádíte i neuvádíte, tedy jednali SPRÁVNĚ! Sieg heil!

Jiri Janecek Seattle USA 23.7.2006 18:51

Podpora Israele by US neni v nasem zajmu a je moralne WRONG

We do not share ANY values with an apartheid regime that occupies, kills, takes land, violates every international resolution and builds walls around civilians that deprive them of their any basic freedom to earn a living. And then Israel attempts to deceive the international community by playing the role of the Democratic victim. %50 of the Israelis were not even born their but they enjoy a divine right to take land.

Israel shares more values with South Africa in the 80s than any other government.

http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=891198

doktor 23.7.2006 19:24

Re: Podpora Israele by US neni v nasem zajmu a je moralne WRONG

Obšírný rozbor izraelsko-palestinského konfliktu je česky v archivu Neviditelného psa - http://archiv.neviditelnypes.zpravy.cz/clanky/2002/10/25142_1_35_0.html, nebo v angličtině na http://www.cactus48.com/truth.html.  Zajímavé historické úvahy jsou na Wikipedii. Jak se zdá, bible se (vědomě) mýlí, Arabové v sobě mají víc starožidovské krve než současní Židé, kteří možná ani nejsou Semité.

jonáš 23.7.2006 19:59

Re: Re: Podpora Israele by US neni v nasem zajmu a je moralne WRONG

Ostatně, když spolu bojují arabové a židé, to maj vlastně antisemita i filosemita docela slušnej schizofrenickej problém, ne, doktore?8-o

Alex Juchelka 23.7.2006 20:43

Re: Re: Re: Podpora Israele by US neni v nasem zajmu a je moralne WRONG

R^ ;-D

Mysch 23.7.2006 20:50

no, kdyz je to z neviditelneho psa,

tak to musi bejt urcite spravne. vsichni tady vime o tom kulovy, ale o to vic te o tom musi kecat.

doktore, wikipedia, jestli to nevite, tak tam si pise kazdej co chce. je to uplne vona ecyklopedie, a i vy tam klidne muzete napsat, ze benes byl indian. a bude to tamtak dlouho, dokud to nekdo neprepise.

Jiri Janecek Seattle USA 23.7.2006 21:34

wikipedia, jestli to nevite, tak tam si pise kazdej co chce.

aka BEZ CENSURY korporacnich magantu media - aka Rupert Murdoch - to pane Fox nam da ty spravne informace = PRAVDA (ex SSSR)

Zuzana W 23.7.2006 18:51

Sarko:

Proc znovu pouzivate jenom polovinu vety (vytrzene z kontextu) a navic tvrdite, ze podle mne 'je uplne v poradku, kdyz padaji bomby na civilisty'? Pritom ja ve sve odpovedi Vam pisu jasne, ze ta AJ poznamka uplne v poradku neni, ze cynicmus plodi rozhorceni a nasledne prani, aby si taky ochutnal vlastni mediciny ten, kdo zabiji civilisty a male deti. Byl to jen muj pokus o vysvetleni, jak tu celou vetu, nevytrzenou z kontextu ctu ja, nikoliv vyjadreni meho vlastniho nazoru na cely konflikt.

Prevratila jste to uplne, abych se vam mohla vejit do vaseho pocitu, ze doslo 'k objasneni, na ktere strane v tomto pripade stojim.'  K nicemu takovemu nedoslo. 

Alex Juchelka 23.7.2006 19:05

Pouze upřesnění Zuzano...

Já si rozhodně nepřeju, aby umírali israelští civilisté. Ovšem pokud israelským občanům v drtivé většině připadá zcela nepřiměřená a barbarská reakce Israele na zajetí svých dvou vojáků přijatelná, nebo snad dokonce žádoucí, je značně nepoctivé protestovat proti kaťuším, které padají na jejich vlastní hlavy, poté, co Israel Libanon plošně napadl.

Disproporčnost vojenského zásahu nemůže být větší, jelikož v případě Israele se přece jedná o demokracii, kde jsou občané za svou vládu zodpovědni, kdežto Libanon je zřejmě, podle všech západních médií, demokracii jaksi neúplnou a podle Bushovy vlády je 'ovládán' Sýrií. To v mých očích činí libanonské civilisty zcela nezodpovědné za akce Hezbulah nebo své vlády a to, že je Israel přesto bombarduje je naprosto barbarský čin.

Zuzana W 23.7.2006 19:12

Re: Pouze upřesnění Zuzano...

Docela strucne v jedne veticce to zde vyjadril Mysch.

Tak jsem si Vasi vetu vylozila, i kdyz nepopiratelne ta druhe cast mela znacny emotivni naboj a imho uplne v poradku nebyla ( ale verim, ze si ve skutecnosti si jako kazdy slusny clovek smrt jakychkloliv civilistu a deti zejmena neprejete, Alexi).  

Alex Juchelka 23.7.2006 19:15

Re: Re: Pouze upřesnění Zuzano...

Jistěže si ničí smrt nepřeji.

Sarka 23.7.2006 19:40

Mate pravdu, Zuzano,

ja ten Vas prispevek nedocetla cely. MOc pospicham (vedro) a blbe sem cetla. Mea culpa. Ted uz ale prepinam :-)

Zuzana W 23.7.2006 21:57

Re: Mate pravdu, Zuzano,

V poradku, Sarko.

Jiri Janecek Seattle USA 23.7.2006 18:45

Na Iran a Syriji - s Israelem za trvaly mir na strednim vychode

The U.S. mainstream media as well as key political factions, including liberal internationalists identified with the Democratic Party, seem to endorse this suggestion. "The world needs to understand what is going on here," The New York Times columnist Thomas Friedman wrote last week, shortly after Israel began its operation in Lebanon. --- ten samy shit jako na Irak

"In my reading, this is the beginning of what was a very similar process in the period, between [the September 11, 2001 terrorist attacks against New York and the Pentagon] and the Iraq war,"  Gregory Gause, who teaches Middle East politics at the University of Vermont, suggests that: "While neo-cons took the lead in opinion formation then, eventually there was something approaching consensus in the American political class that war with Iraq was a necessary part of remaking the Middle East to prevent future 9/11s," he said.

the U.S. Senate approved a resolution that supports Israel's position and barbaric actions in Gaza and Lebanon without even calling for self-restraint. The resolution also asked the American President George W. Bush to impose across-the-board diplomatic and economic sanctions on Tehran and Damascus.

manbitch 23.7.2006 19:37

Re: Na Iran a Syriji - s Israelem za trvaly mir na strednim vychode

i the U.S. Senate approved a resolution that supports Israel's position and barbaric actions in Gaza and Lebanon without even calling for self-restraint. The resolution also asked the American President George W. Bush to impose across-the-board diplomatic and economic sanctions on Tehran and Damascus

It was the House, not the Senata that voted overwhelmingly to support Israel. The resolution passed on 410-8 votes.

I doubt the US Senate would vote differently, though there is no need for the Senate since there's no issue to vote on. All  of them filthy prostitutes as politicians go everywhere. The American ones have more cloud though, bastard, and could influence dirrectly the whole globe. 

i The New York Times columnist Thomas Friedman ...otherwise known as the NYT whore. With Judith Miller close behind.Are you a copy&paste guy? Can't you put together something of your own, bro?

A.S. Pergill 23.7.2006 18:42

K náboženské morálce paní Zajícové

Děláte naprosto stejnou chybu jako muslimové: V otazkach nabozenske moralky je Vase porozumeni zcela nedostatecne. Krestanska moralka (zidovsko -krestanska tradice) se nevztahuje pouze na krestansky svet, ale na svet jako takovy. Považujete křesťanskou morálku za cosi jednou provždy daného euroamerické civilizaci. To je, pochopitelně, naprostý nesmysl. Jednak něco takového jako univerzální křesťanská morálka prakticky neexistuje (vzpomeňme jen na příklad sporu Kostnického koncilu s Janem Husem: Oběma stranám šlo více méně o totéž - zmorálnění křesťanského světa - a ukázalo se, že se absolutně nejsou schopni dohodnout; a dá se předpokládat, že morálka obou stran by byla naprosto nepřijatelná - pokud by se šlo dostatečně do podrobností - i pro naprostou většinu současných praktikujících křesťanů - o těch zbylých raději ani nemluvě.) Nehledě k tomu, že právě snahy vnucovat ateistické / agnostické / skeptické či jinak nekřesťanské většině prvky křesťanské morálky jsou jedním z významných zdrojů konfliktů uvnitř evropské společnosti. V podstatě paní Zajícová ukazuje, že že má k morálce zhruba stejný vztah, jako ti muslimové.

A pokud se týká těch citovaných dětí: Nezabíjení mláďat vlastního druhu je dost společným rysem těch živočišných druhů, které jsou schopny je rozpoznat od jiných živých objektů porovnatelné velikosti. U některých zvlášť vyspělých druhů, schopných rozpoznat svoje mláďata od cizích, to může být různým způsobem modifikováno (a to nezabíjení pak nemá úplně stoprocentní charakter), nicméně na obecné úrovni to platí. Takže nejde o nějakou křesťanskou morálku, ale o pud, hluboko zahnízděný ve zvířecích stránkách našich osobností.

Pojmy lidska dustojnost a ucta k zivotu jsou křesťanství zcela cizí, objevují se v podstatě až v moderní době. Naopak, všechny křesťanské církve vždy omezovaly lidskou důstojnost svých věřících a neměly k životu naprosto žádnou úctu (viz např. vykonstruované procesy s čarodějnicemi a kacíři, genocidy celých národů).

Jiří 23.7.2006 20:38

Re: K náboženské morálce paní Zajícové

Nic takového jako "židovsko- křesťanská" tradice neexistuje. A zároveň neexistuje žádná  "židovsko-křesťanská" civilizace.  Jinou věcí je, že by si někteří velmi přáli, aby něco takového vzniklo, ale podotýkám, že křesťané to rozhodně nejsou!

Zuzana W 23.7.2006 18:41

A tady je dalsi!

Sarce::

Autor: Zuzana W IP: 152.163.100.xxx Datum: 23.07.2006 18:18

To, co citujete je jenom cast vzorku, neni to cela veta, ocitovala jsem ji celou nize, Sarko, pokud se prebrodite pres ziralkuv detinsky koutek, najdete.;-D Napsala jsem Vam tam i to, jak ta cela veta pusobi na me.

Dodavam, uplne v poradku to samozrejme neni (tedy ta pulka vety o skode kazde ranu (rakety) ktera padne vedle, ale takove emoce se tu objevuji celkem bezne a bez pohorseni a bez komentare. Opakuju, ctu z te vety pohorseni nad cynismem israelskych obcanu, ktery ovsem - i u autora vety - plodi dalsi trucovity cynismus.

Alex Juchelka 23.7.2006 18:54

Re: A tady je dalsi!

Cynicky se přiznám, že můj cynismus by skončil okamžitě, kdyby USA přestaly israelský stát v jeho současné podobě dotovat a začaly by od něj vymáhat stejný standart mezinárodního chování, které vyžadujeme od jiných (to, že tyto standarty dnes sami nejvíce porušujeme, je věc jiná a nehodí se do této debaty...) ;-)

Zuzana W 23.7.2006 18:39

Znovu a znovu, Sarko:

Sarko, zapomnela jste uvest zacatek vety :"Jelikoz 95% Israelcu tuto valku podporuje, je skoda kazde rakety, ktera  nedopadne na civilni obyvatelstvi Israele."

Uvadeni vzorku bude zrejme problem ....to je treba potvrdit.:-/

Cela veta mne zni ne jako vykrik antisemity, ale vykrik rozhorceneho cloveka nad zabijenim deti a civilistu a nad tim, ze je vetsina Israelcu schvaluje.