1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dana 22.7.2006 16:17

Re: Poslední věta skvělého pojednání

Ano, bojují i za nás.!!

Hrozd 22.7.2006 20:06

Re: Poslední věta skvělého pojednání

Magdo, mluv laskavě pouze za sebe. Předem děkuji.

Hledajíci 22.7.2006 15:29

Svèt je velmi různorodý

Na Zemi žije dle https://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/xx.html

6,525,170,264 (July 2006 est.) lidí. --- Dle  http://www.adherents.com/Religions_By_Adherents.html

je křesťanů okolo 2.1 miliardy, muslímů okolo 1.3 miliardy, budhistů 376 milionů, hinduistů 900 milionů, judaism 14 milionů, atd --- Křesťané se ale dále dělí na různé směry, které se již staletí nenávidí a mezi sebou hádají anebo dokonce vedou nesmiřitelné války : atolíci, protestanti, východní pravoslavná, anglikanská církev, Svědci Jehova atd. --- Muslímové se dělí na Sunnity (Hanafisté, Malikisté, Hanbalisté, Schafiité, Wahabi),  Shiity (Imamité, Ismailité, Zaidite), Charidschité, Suffi. Nejenom Sunnité se hádají po staletí ze Shiity, ale i různé jejich směry se mezi sebou hádají a popravují si navzájem svoje vykladače Koránu. ---  Budhismus se dělí asi na 60 různých škol a směrů. --- Judaism se dělí také na mnoho směrů, s různým výkladem Písma. Židé to sice nyní poppírají, a snaži se vystupovat jednotně, ale podívejte se na množství politický stran v Israel. --- V Indii, hlavní zemi hinduismu, se různé směry také po staletí hádají. --- Připadají mi podivné některé komentáře, ve kterých chtěji  pisatelé diktovat celému světu svoje názory. To se asi naučili v ČSSR, že ano? ---  Připadájí mi jaksi podivné snahy USA neo-konzervatistů  prosadit na celém světě jejich myšlení, a to dokonce pomocí zbraní, a nazývat to šiřením demokracie a svobody. Jak to chtějí USA se svými 298,444,215 (July 2006 est.)  obyvateli dosáhnout? Neukousli si neo-konservatisté a hlavně nynějši Mr. President z krajíce přiliš veliké sousto a nyní se jím dusí? A ty válečné akce Israel mohou USA způsobit udávení.  Jestliže Mr.President není totální blbec tak si rozmyslí dalši akce na podporu Israel. Co potom udělájí politici zionistického Israel? Budou válčit osamoceni dále?

A.S.Pergill 22.7.2006 15:44

Re: Svet je velmi různorodý

Právě z toho důvodu, že muslimů je pouze 1.3 a nemuslimů 5.5 miliard, tak bude lépe, když budou v krajním případě vyhlazeni muslimové, než aby byli vyhlazeni nemuslimové (a vznikla cca 4.5 krát vyšší škoda).

usb 22.7.2006 16:42

Re: Svet je velmi různorodý

S temi statistikami musite zachazet velmi opatrne. Na zminovane webove strance mate jasne napsane, ze se jedna o tzv. "adherent counts", nikoliv o prislusnost k danemu nabozenstvi. Hovorit o 2.1 miliarde krestanu je proto zavadejici. Napr. ja bych v jejich klasifikaci byl jednoznacne veden jako krestan, i kdyz nejsem verici a do kostela nechodim.

Kardiak 22.7.2006 16:50

Re: Re: Svet je velmi různorodý

No a u machometánů byste byl vedený jako nevěřící a šel byste pod kytky úplně stejně.Rv

Tana Zajicova 22.7.2006 14:48

K+K (krev + kmenova prislusnost)

..ale vybití duchovních hlásajích nenávist ke všemu neislámskému a vyzývajících zfanatizované následovatele k džihádu proti nevěřícím a odpadlíkům i s jejich svatostánky nebude snadné.

Dusane, schopnost rozlisovat mezi retorikou a realitou je prvnim krokem v posuzovani jakehokoli konfliktu, right? Vy jste v poslednim odstavci sve analyzy upadl do cire fantazie. Koreny konfliktu na strednim vychode lezi v metafyzice islamskeho chapani sveta, ktery se neomezuje na duchovní hlásajích nenávist ke všemu neislámskému. Islam stavi 'blood and tribe' nade vsechny cloveku zname hodnoty. Charles Murray ve svazku 'Human Accomplishment ' ($1 for used one on amazon.com plus S/H) pise, ze po te co Zide ziskali ke konci 18. stoleti v Evrope emancipacni prava ( v Americe technicky ziskali Zide federalni 'ochranu' na statnim stupni az po prijeti 14. dodatku v 1868) 'vybuch' zidovskeho talentu ve vsech odvetvich lidskeho snazeni byl neuveritelny. Z touto historickou znalosti by kazdy normalni clovek predpokladal, ze pritomnost Zidu v regionu stredniho vychodu by mela byt vitana a vyuzita.

Proc tomu tak neni? Protoze islamska metafyzika je 'nazi-like' ; i.e. 'kazda kapka zidovske krve' znecistuje a spini 'nase' uzemi (stredni vychod). 'Multikulturalismus' pak tady maskuje nahy rasismus. Hodnoty nelezi v charakteru, ale v rasove prislusnosti.

Vzhledem k tomu Vas termin 'vybití duchovních'  je instinktivne primitivni (no pun intended).

A.S.Pergill 22.7.2006 15:41

Re: K+K (krev + kmenova prislusnost)

Problém vidím v tom, že Mohamedy byl osnovatel genocidy, vrah, lupič, sexuální prznitel malých dětí a žen (a, pochopitelně, také podvodník). Nejde o nějaké pomluvy jinověrců, tato charakteristika Mohameda je založena na Koránu a hadísách, tedy oficiálních a kanonizovaných zdrojích islámské víry. Kdokoli ho o své svobodné vůli následuje, nemůže být slušný člověk. Kdokoli víru v něj šíří, případně nutí jiné tuto víru zastávat, je naprosto jednoznačně zločinec.

Islámské zeme budou muset být vojensky poraženy a následně deislamizovány (tak, jako bylo denacifikováno dobyté nacistické Německo - a kdyby se to neudělalo, tak by tam Američené a jejich spojenci měli pořád stejné potíže, jako mají v dobytém Iráku). Obávám se, že mezi fanatickými nacistickými ideology a ideology islámu je v podstatě jediný rozdíl: zatímco fanatičtí nacisté se v určité fázi války hrnuli do boje (a jejich řady byly v květnu 1945 dost prořídlé), fanatičtí muslimští duchovní se drží zpět a sami se žádnému nebezpečí nevystavují (inu, synonymem pro muslima je morálně bezcenné, zbabělé hovado). Takže pokud chceme zachránit prosté muslimy (a konvertovat je na plnohodnotné lidi), budeme muset tahle hovada cíleně dohledat a vybít (protože jejich držení v nějaké díře do konce života by bylo drahé a krajně neracionální).

Alternativa trvalé a nevratné likvidace islámu je, bohužel, pouze jediná, a to trvalé a nevratné vyhlazení naší (ale i všech dalších) civilizace.

Dana 22.7.2006 17:03

Re: Re: K+K (krev + kmenova prislusnost)

Jedinců, kteří dobrovolně následují islámskou víru bude pravděpodobně zanedbatelné minimum.Naprosto nekompromisní indoktrinaci je však vystaveno každé dítě narozené ať už do plně muslimské rodiny, či do rodiny muslim+nemuslimská žena. Opačná varianta nepovolena. Všechny děti automaticky patří víře otce. Dovedu si představit nejrůznější varianty sňatků (některé i osobně znám) mezi ateisty, křesťany (katolíky, protestanty i pravoslavnými), případně klasická kombinace víry rodičů - konfuciánství+budhismus, kde děti drastické indoktrinaci vystaveny nejsou, a zůstávají pro ně otevřena vrátka pro rozvoj vnímání a myšlení a případnou vlastní profilaci ve volbě víry či "nevíry".

Islámský brainwoshing je tak detailně propracovaný, že muslim nemůže uvažovat v obdobných morálních a etických kategoriích jako nemuslim. Pohybuje se poze v mantinelech své doktríny, která mu dává zcela jednoznačné imperativy. Prvořadým z nich je šířit islám, což pro nemuslimské obyvatelstvo znamená neustálé ohrožení, případně smíření se s představou života méněcenné bytosti v islámském aparteidním systému.

Proto nevěřím v reformaci islámu, v multikulturní Evropu. Pokud nechceme přijít o všechny západní hodnoty. je nutné zastavit islám.

23.7.2006 9:32

Re: Re: Re: K+K (krev + kmenova prislusnost)

v Turecku, před rokem 1914 bylo křesťamů 25%, a to už měli za sebou pár pogromů na Armény ve východních částech země, byli k nim povzbuzováni mimo jiné Kurdové.. Dnes je tam křesťanů pouze několik tisíc, a jedná se většinou o konvertity. Jsou pronásledováni ze strany státu i obyvatel, nesmějí stavět kostely, loňský rok byli zabiti 2 kněží. V 70 letech definitivně zavřeli poslední pravoslavný seminář.

Kontrast s přistěhovalými turky v Evropě, kde si staví mešity, jak chtějí, nikdo od nich nevyžaduje sni ždibec loajality k hostitelskému státu, všichni jim v rámci multikulti podkuřují, dostávají směšné tresty za vraždy "ze cti", většina žije z dávek, o problémech se nesmí mluvit nahlas, nebo vůbec.

Žádný tlak na reciprocitu ze strany politiků hostitelských zemí, ti se ani o ni nepokusili...

Tenhle přístup se prostě nemůže nevymstít... a to ještě chtějí Turecko v EU...

s-f-r 23.7.2006 14:56

Re: Re: Re: K+K (krev + kmenova prislusnost)

to fakt myslite vazne? takhle prece funguje kazde nabozenstvi, judaismus a krestanstvi jakbysmet.

a stejne tak pergill - tak otevrenou vyzvu ke genocide jsem uz dlouho necet. s touhle logikou byste musel schvalovat jakoukoli genocidu.

vidim, ze tady maji lidi plnou hubu reci o netolerantnosti islamu, ale jakou davku nenavisti sami predvadeji, to si uz neuvedomuji? ze se nezastavi ani pred vyzvami k vrazdeni? a to pritom cesi (a zapadni evropa) v zadnem konfliktu - na rozdil od arabu a izraele - ani nejsou. a ten konflikt navic neni o nabozenstvi.

Alex Juchelka 22.7.2006 17:03

Re: K+K (krev + kmenova prislusnost)

Podle mě konkrétně v tomto případě vůbec o rasu nešlo - židé žili i v arabských zemích a Iránu a nebyli persekuováni o nic víc, než v Evropě. Problém byl IMO v tom, že došlo k jednostrannému rozhodnutí udělat z části Palestiny, která byla po válce přidělena židům samostatný židovský stát. Kdo se podívá na tehdejší mapu, kde obě strany dostaly území, která na sebe nebyla geograficky napojena (pouze formou umělých koridorů), apd. nebude překvapen, že semeno konfliktu již bylo zaseto tenkrát... Masová emigrace židů do nového státu a aparthaidní zákony dokonaly dílo... Sionisté již před vznikem státu plnili historickou roli židovských revolucionářů, včetně revolučního teroru, který byl použit jak proti Britům, tak Arabům, apd. Sionisté jsou židovští 'komunisté', de facto utopisté, včetně zakládání kibuců, apd. a byli od počátku pro zábor arabského území. Války, které proti nim okolní Arabské státy vedly byly vhodnou záminkou pro získání další půdy - na úkor Palestinců, žijících v oblasti, kteří byli zneužiti jak Araby, tak Israelem. Spravedlivé řešení, které by bylo přijatelné pro obě strany dnes podle mě neexistuje a myslím si, že hlavním motivem arabského odporu, kromě pro oblast charakteristických konceptů, jako je extrasensitivní pojetí cti, bravada, apd. je prostě to, že frustrace z nespravedlivého postupu Israele na okupovaných územích překonala únosnou mez. Israel od počátku přijel Palestinu kolonisovat, ne v ní žít v míru - podobně, jako kydž Evropané přijeli do Nového světa... $0.02

Alex juchelka 22.7.2006 14:23

Koran ma pravdu

Bylo mne sdeleno vedci University Patrice Lumumby (drive Moskve - nyni na Kube) ze vedecke pravdy v Koranu byly dokazany studiem Marxismu-Leninismu. Jako absolvent teto University samozrejme souhlasim. Kdo chce se mnou studovat arabstinu necht se prihlasi na mem webu. Allah Akbar! 

Čtenář 22.7.2006 14:41

Re: Koran ma pravdu

Zapoměl jste dodat, že Korán má pravdu, protože vychází ze Starého zákona. Islám převzal toho strašlivého a krvelačného Boha od židů. Albert Einstein, původem žid, napsal: "Největší omyl lidstva je víra v osobního Boha." A tady je ten zakopaný pes.

Dana 22.7.2006 14:46

Re: Re: Koran ma pravdu

O Koránu, jeho vzniku a výkladech toho opravdu asi mnoho nevíte.:-/

Kolemjdouci 22.7.2006 14:00

Vubec nevite o co jde!

Agentura Reuters oznamila, ze iransky president Mahmoud Ahmadinejad  zaslal dopis kanclerce Markelove, jehoz obsah nechteji Nemci zverejnit. Udajne je ve smyslu, vy nemate radi zidy, my nemame radi zidy, proc se nespojime a ty prasata nezlikvidujeme a pak spolecne otravime americkeho satana. Iranske predstavitelstvo presne vi, jake jsou v Evrope mezi obcany protizidovske a protiamericke nalady a Iran se toho snazi vyuzit k ziskani dalsiho spojence. Z Ciny ma rakety, z Ruska nuklearni technologie a uz mu chybi dostat na svou stranu jenom EU. Organizace Hasballa je cela produkt Iranu, od vycviku po zbrane a financovani celych operaci. Libanon na to penize nikdy nemel.  

Dana 22.7.2006 13:27

Dobrý článek

Pořád jenom nechápu, proč někteří lidé vnímají muslimská (teroristická) zvěrstva jako drobné prohřešky nerozumného dítěte proti dobrému mravu.

ddd 22.7.2006 14:07

Re: Dobrý článek

Protoze mysli jinak nez Vy. Bez akceptovani tohoto faktu nelze situaci na Blizkem vychode porozumet.

Nadherne to ilustroval izraelsky arab, kteremu raketa vypalena Hizballahem zabila dve deti. Kdyz se ho redaktor zeptal, zda za to odsuzuje Hizballah, tak odpovedel, ze ne. Na vine je podle neho Izrael. Jeden by si rekl, ze se jeho nazor da pochopit, pokud by ta raketa do dane oblasti dopadla omylem. O omyl se ale nejednalo, ta rakety byly skutecne zamireny na cvrt obyvanou araby.

Alex Juchelka 22.7.2006 17:08

Re: Re: Dobrý článek

Je všeobecně známo, že rakety Hezbulah nemohou být přesně zaměřovány - v okolí Nazaretu, kde myslím k incidentu došlo, jsou podle komentáře židovského žurnalisty, který jsem před pár dny četl, údajně umístěny nějaké israelské strategické objekty - prý běžná praxe Israele, který podobné objekty rutinně umísťuje do blízkosti israelských měst s vysokým početm Arabů...

Alex Juchelka 23.7.2006 2:50

Spatny článek

Kde jsi to ty pitomce sebral - opsal jsi arabskou propagandu a obratil to naruby? Asi jsi navstivil ty Hezbolacke kryty vytunelovane v udolich a roklinach - podle poradcu z Iraku, Afganistanu a Iranu - kde se schovavaji a pak umistuji sve rakety v krestanskych vesnicich jizniho Libanonu a tak umyslne pritahuji Izraelske kanonady? 

Daně 23.7.2006 15:54

Re: Dobrý článek

protože politici volí politiku appeasementu, ustupování, usmiřování. Jednou už to bylo. Velmi tomu napomohla tzv. politická korektnost. A vytěsnění problému, prostě se to normálním lidem zdá absurdní...

Ale je to na delší rozbor...

Stachanov 22.7.2006 12:49

95% lidí na západě neví, jak moc je v sázce

ale jestli se mohamedánům podaří jejich letitý a vysněný cíl, totiž ovládnout Izrael, nalije jim to do žil takové sebevědomí, že bude na sto a víc let o zábavu postaráno. Ostatně jako už jednou v historii.

albert 22.7.2006 12:29

diky, dusane

skvele. skoda ze to ctou jen ti... kteri to ctou. Ja tady v Rakousku soptim vztekem, kdyz vidim TV zpravodajstvi - placici deti, narikajici vdovy, zbidacele uprchliky... Ale dokud nebude takhle utikat Evropa pred mohamedanama, tem podstatnym hlavam to proste nedojde.

tich@dohoda 22.7.2006 11:58

az ted jsem si s hruzou uvedomil kam jsem zavesil komentar

opravdu s exoty a fanatiky diskutovat neminim, byla to jen odpoved autorovi a mizim :-(

tich@dohoda 22.7.2006 11:49

no pane Neumanne, napsano dobre a souhlasim s analyzou i nacrtnutou perspektivou

v podastate ale plati to co jem napsal v dobe kdy USA a spojenci provadeli v Afganistanu vycistovaci akce proti Talibanu. Dokud se nezlikviduje ideologicke podhoubi, ze ktereho vyrustaji novi rekruti pro vemozne teroristicke bojuvky a militantni skupiny ruznych islamistickych smeru, tak jsou vojenske operace jen lecenim rakoviny pomoci alypirinu.

V porazenem Nemecku a Japonsku se bezohledne zlikvidovalo ideologicke podhoubi predeslych rezimu. V Afganistanu, Iraku, Palestine,Libanonu , Pakistanu a spouste dlasich zemi, tam casto s pomci penez USA a EU vyrabeji novi teroriste a fantici jako na bezicim pasu. Takze pokud neodstavite Islam na podradnou kolej neprazite islamske militanty. Vyvrazdit 10 tisic fararu je daleko rozumnejsi nez zabit 100 tisic vojaku. To ovsem neni ukol pro USA, ty jsou totiz v podstate uvladany cirkvemi podobne jako islamske rezimy. Verici volic je totiz daleko snadneji manipulovatelny.

jonáš 22.7.2006 12:35

Vyvrazdit 10 tisic fararu je daleko rozumnejsi

to si tušim jistej Stalin myslel svýho času taky :-/

tich@dohoda 22.7.2006 13:49

Re: Vyvrazdit 10 tisic fararu je daleko rozumnejsi

ano pane Jonasi, proto byl Stalin ve stredoasijskych republikach taky uspesny, stejne jako Atatturk v Turecku, nebo komunisticky rezim v CSSR. Oni totiz komuniste c CSSR nebranili lidem verit a chodit do kostela, jen cirkvim a fararum zakazali zneuzivat svobody vyznani k zasahovani a komentovani veci svetskeho/politickeho charakteru. A to je to, co je potreba nasilim udelat v islamskem svete, tedy jen tam, kde Islam prerusta do militantnich nalad a duchovni tyto nalady podnecuji, nebo primo  cilene vyvolavaji, vychovavaji tak dalsi a dalsi generace deti v nenavisti, coz se praktikuju v rodinach a spolecnosti jako celku. "Krvavy reznik Tito" nasilim likvidoval v Jugoslaviii pokusy nacionalistu vyvolavat a vychovavat deti a mladez s pohledem do minulosti, kam je vedli jejich rodice, po jeho smrti se postupne prosadili nacionaliste a rozestvali narody SFRJ proti sobe, jak to dopadlo dnes dobre vime. Z dejin a historickych analogii se mame poucovat pro budoucnast. :-)

Radek 22.7.2006 13:59

Re: Re: Vyvrazdit 10 tisic fararu je daleko rozumnejsi

Jestli je někdo fanatik, jste to vy.

Kelly 22.7.2006 11:44

BV konflikt

Velmi dobrý článek, děkuji.

Rys 22.7.2006 11:38

Co si mysli Libanonci

www.dailystar.com.lb Preklad  beirutskych novin

US president Bush vyjadril obavy o fragilni demokracii v Libanonu a zadal Israelce o zdrzenlivost pri svem oblehani pricemz podtrhl ze je nutno ucinit opatreni aby vlada premiera Fouad Siniora nebyl oslabena. Podobne ministryne zahranici Rice zadala Israel brat ohled na demokraticky zvolenou vladu Libanonu, infrastrukturu a nevinne civilisty.

To je konecne to nejmensi co mohou udelat kdyz se zvazi co jsme my Libanonci museli vytrpet jako vysledek politiky USA. Pred 15 lety jsme byli uslapnuti pod vahou syrskeho utlaku diky okupaci ktera byla schvalena otcem presidenta Bushe jako vymena za kooperaci Syrie ve valce v Iraku v roce 1991. Byli jsme posileni rozhodnutim nynejsiho presidenta Bushe ukoncit politiku USA ktera souhlasila se syrskou hegemonii v Libanonu. Vysli jsme do ulic a vyzadovali stazeni Syrie ze zeme a navrat k demokracii.

Od toho okamziku jsme se stali ustrednim bodem na Bushove listine uspechu pri zavadeni demokracie kdyz se pysne chlubil ze jeho politika pomohla dosahnout demokratickych vymozenosti v oblasti. Libanon byl ukazovan jako zarivy priklad skutecnosti ze lide v oblasti maji realnou touhu po zivote ve svobodnem a demokratickem state. A my jsme verili Bushovi kdyz sliboval ze udela vsechno pro to aby chranil a pomohl nasemu usili.