29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
John 27.11.2008 11:28

Re: Český problém je, že se pro dobrou věc lže, až se trámky prohýbají.

Tady je bohužel autorova chyba, patrně to převzal s matlanin jistého Hlobila. Ten si zase plete námořní radar s navrhovaným EBR.

http://www.protiraketam.cz/zakladna-nezvetsi-omezeni-vstupu-bezletova-zona-a-zakaz-vstupu-zde-plati-jiz-dnes-g2y-/prk-fakta.asp?c=A071019_175550_prk-fakta_r01

Gonzales 27.11.2008 11:26

Kdyby nás v USA brali vážně jako člena NATO, svěří provoz radaru AČR.

Kdyby nás v USA brali vážně jako člena NATO, svěří provoz radaru AČR. Pokus o vtip týdne?

Pablo_CZ 27.11.2008 11:25

Re: bojím se rusů a jsem pro radar

:-) ... moc kecas.

Zkusme to takhle: Nebojim se rusu, bo tu bude radar.

Je to lepsi?

John 27.11.2008 11:24

Re: Pane Tůmo,

Ráčejí si přečíst diskus pod blogem, třeba vám svitne. Pokud ne chyťte se sTamášem za ručičku.

J. Erben 27.11.2008 11:22

Re: No, že byste se uvedl zrovna chytře bych Vám nepodsouval

Co má společného ukliknutí s inteligencí víte asi jen vy.

Gonzales 27.11.2008 11:21

Re: Je vidět, že Vám to myslí lépe, nežli těm teoretikům.

Ano, je to jasné. Proto ho (spolu s dalším) provozují na Kwajaleinu již nějaký ten pátek, a to považte, dokonce je přes záliv městečko a trojice škol. To vše v nekopcovitém terénu 8-o

Hledající 27.11.2008 11:21

Je zajímavé,

že dnešní žadatelé o pomoc a ochranu ze strany USA velmi vehementně bojují proti žadatelům o pomoc a ochranu z roku 1968. Tuto žádost z roku 1968 nazývají vlastizradou, a žadatele vlastizrádci, pro které žádají tvrdé tresty. V obou připadech žádala vlastně vrstva lidí, která byla momentálně u moci, o pomoc proti zbytku národa.  

J. Erben 27.11.2008 11:20

Re: Český problém je, že se pro dobrou věc lže, až se trámky prohýbají.

Vážený kolego, vy už jste se na diskusích NP mnohokrát prezentoval jako demagog, avšak tentokrát jste tomu nasadil korunu. Podstatné přece je, že záření radaru je úzce směrované s téměř úplným potlačením bočních laloků. Technické a úzce odborné detaily, jak se toho dosáhne (zde konkrétně vhodným sfázováním mnoha menších v rovině umístěných zářičů), nejsou podstatné a můžou zajímat lidi, kteří jako já vystudovali mikrovlnnou techniku nebo fyziku, nikoliv laickou veřejnost, jíž byl článek určen. Co patří a nepatří k všeobecnému vzdělání naštěstí nemáte možnost určovat vy (to by byla teprve katastrofa). Autor napsal dvě věci - že přímé ozáření (z relativně malé vzdálenosti) může ohrozit letadla a že je stanovena 50 km bezletová zóna, obě tato tvrzení jsou pravdivá. Fakt, že při elevaci 2 stupně je výška kužele asi 2 km nevylučuje, že by se v této výšce mohlo nacházet přistávající letadlo, ne?

Novák 27.11.2008 11:16

Re: Vy jste asi nepochopil, že ten článek je neffovská blbost od začátku do konce,

Chápu, že jako zarytý odpůrce čehokoliv co se v Česku děje musíte být už z pricipu proti postavení radaru. Můžete mi,vysvětlit čemu vadí výška 2 km, když jde o bodový paprsek spouštěný jen v případě takového ohrožení, kdy už je stejně všechno jedno. A pro občasné zkoušky není problém vybrat v dohodě s ŘLP hodnou dobu klidu, nebo trasu letadla trochu odklonit? Pokud jde o aerokluby, ty jsou na podobná omezení zvyklí. Ať už jde o omezení výšková či prostorová.

Öman 27.11.2008 11:13

Re: Nejste sám, kdo zná SON a P 304, americké licence, sovětská tajná výroba.

Opravdu Sherlock Holmes ;-D! Ale jste vedle. Systém vskutku nebyl žádnou tajnou americkou kopií ;-P, kdybych Vám o tom víc pověděl, musel bych Vás pak zastřelit :-) - ale to je fuk. A co se týče se střílení za roh - zkuste zapojit hlavu proč asi bylo možné natočit antény do mínusového úhlu, než plácnete další nesmysl.

M. Zima 27.11.2008 11:11

No, že byste se uvedl zrovna chytře bych Vám nepodsouval

M. Zima 27.11.2008 11:10

Český problém je, že se pro dobrou věc lže, až se trámky prohýbají.

Argumentace, jako, že je radar neškodný a pod, nebo těch 50 km, atd. není nic jiného, nežli kravina, protože opak takových tvrzení patří v Evropě k všeobecnému vzdělání, nemá cenu to stále znovu vyvracet, ale ty hovadiny správně pojmenovat. BTW: Když autor "popsal funkční zařízení" a nedokázal při tom utrousit slovo "fázované pole", tak toho moc nepopsal.

cimbal 27.11.2008 11:07

Re: Pane Tůmo,

Názory a argumentaci J.Tamáše sice ve většině případů nesdílím, ale v čem je větší pitomec než např. T.Klvaňa? Když už to máte tak rozškatulkované.

J. Erben 27.11.2008 11:06

Re: Pane kolego,

Omlouvám se, měla to být reakce na Zimu, pravděpodobně také přicházejícího z Kremlu.

J. Erben 27.11.2008 11:04

A vás platí KGB, stejně jako "aktivisty"?

pane kolego! Očekával bych konkrétní argumenty k věci. Nadávky nejsou argumentem,

pokud snad to nevíte. Autor několikrát zdůrazni, že nechce hodnotit

samotné umístění radaru v ČR, pouze popsal funkci zařízení. Pokud jste

to dočetl až do konce, nechápu, proč taková hloupá reakce.

M. Zima 27.11.2008 11:03

Nejste sám, kdo zná SON a P 304, americké licence, sovětská tajná výroba.

Takových Bondů, co střílejí za roh, jako jste Vy se po Česku fláká, s tím stěžováním argumentujete, jakobyste právě vytáhl hlavu z mikrovlnky.

J. Erben 27.11.2008 11:03

pane kolego,

očekával bych konkrétní argumenty k věci. Nadávky nejsou argumentem,

pokud snad to nevíte. Autor několikrát zdůrazni, že nechce hodnotit

samotné umístění radaru v ČR, pouze popsal funkci zařízení. Pokud jste

to dočetl až do konce, nechápu, proč taková hloupá reakce.

Hledající 27.11.2008 11:02

Re: bojím se rusů a jsem pro radar

A strach má velké oči, a zatemňuje hlavně rozum. Také se říká, že se člověk podělal strachem do kalhot. A takový člověk s plnými kalhotami smrdí. Ale to podělaným Čechům vůbec nevadí!  

J. Erben 27.11.2008 11:00

Pane kolego,

očekával bych konkrétní argumenty k věci. Nadávky nejsou argumentem, pokud snad to nevíte. Autor několikrát zdůrazni, že nechce hodnotit samotné umístění radaru v ČR, pouze popsal funkci zařízení. Pokud jste to dočetl až do konce, nechápu, proč taková hloupá reakce.

Hledající 27.11.2008 10:58

Strachem podělaní Čechové

budou žádat o pomoc proti Německu a Rusku kohokoliv, i za ceny upsání duše čertu.

V prvním odstavci internetové stránky http://www.newamericancentury.org/ je definován cíl PNAC – The Project fort he New American Century jako “The Project for the New American Century is a non-profit educational organization dedicated to a few fundamental propositions: that American leadership is good both for America and for the world; and that such leadership requires military strength, diplomatic energy and commitment to moral principle.”  To znamená česky „PNAC je nezisková vzdělávací organizace majíci za cíl několika základním návrhům : vedoucí úloha Ameriky (míněny jsou ovšem USA) je dobrá jak pro Ameriku tak i pro celý svět? Tato vedoucí úloha vyžaduje vojenskou sílu, diplomacii a morální principy“.  Pro mě podezřelé je ta vojenská síla. Proč vojenská síla na prvním místě, když vedoucí úloha USA ja tak dobrá pro celý svět? Anebo není tak dobrá, a nevěřicí musí být o tom přesvědčeni po zuby ozbrojenou US Army, po připadě preventivně zničeny. A potom se ten zbytek nechá ze strachu přesvědčit. K přesvědčování se velmi dobře hodí vytvoření atmosféry strachu, a nějaký ten vnějši nepřitel se najde vždy snadno, a potom nabídnutí ochrany ze strany USA. Ti co mají strachem plné kalhoty, v připadě ČR strachem z Německa a Ruska, se vehementně budou hlásit o pomoc. I když ta pomoc ve skutečnosti znamená dovolit přitomnost US Army, to je armády cizího státu, ož je proti ústavě.  USA představitelé moc dobře ví o strachu bývalých zemí Varšavské Smlouvy a rozpadlého SSSR z nynější Ruské Federace, a ten strach využívají pro svoje účely, to je pro boj o světovládu. To ovšem strachem podělaní Čechové nevidí, hlavní je že USA ochrání, že ano?   A také nevidí, že tím žebráním o USA radar se stanou žebráky.

Öman 27.11.2008 10:57

Re: Oko protiraketové obrany NMD

Jasně. Balistická raketa se začne likvidovat až nad našima hlavama ;-D

M. Zima 27.11.2008 10:55

Jsou dvě možnosti, autor je blbej, nebo placenej, standardní situace na NP.

John 27.11.2008 10:54

Re: Pane Tůmo,

Bacha, jednoho pitomce na toto téma jsme zde již měli, chcete se připojit? ;-D;-D;-D

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-tamas.php?itemid=5093

TTSO 27.11.2008 10:53

Re: jenom se optám

hm prostým výpočtem jsem došel k hodnotě 2,13 kw a ne 2,5 kw

Například Panasonic MC-CL676ZC79  má příkon 2,3 kw

Tomas B. 27.11.2008 10:51

Re: Jeden z těch starostů se ptal

Asi stejně by vypadali lidi z ČEZ, kdybyste se jich zeptal, co když se zjistí, že z plánovaných nových bloků Temelína, přes veškerá ujišťování a miliardy investované do projektu, uniká radioaktvní materiál. Protože až začne unikat - no to bude přeci pozdě milánkové. A co u chemiček a jiné nebezpečné výroby, co když se zjistí, že unikám kyanid, kyseliny a spol.

Vy žijete evidentně v přesvědčení, že američané vyprojektují a postaví a budou provozovat zdraví nebezpečné zařízení proto, že jsou to američané - tedy extrémní blbci, kteří si na rozdíl od našich civilních inženýrů nedokáží s potenciálně nebezpečnou stavbou (provozem) poradit. A že takové zařízení budou provozovat přes zcela jasné důkazy o jeho škodlivosti, přes tisíce žalob, přes permanentní demonstrace a přes oběti na lidských životech. Dokonce se domníváte, že je to cíl americké politiky, protože mají evidentně snadný život a tak si potřebují pořídit nějaký problém s ozářenou vesnicí kousek za Prahou. Vy si dokonce myslíte, že ČR je tak zvláštní a speciální místo, že právě zde budou američané provozovat ten strašlivý radar, jediný svého druhu na celé planetě - protože všechny ti tisíce nejrůznějších amerických radarů všude jinde nebezpečné nejsou - nebo jste o nějakém takovém slyšel?

Öman 27.11.2008 10:51

Re: Vy jste asi nepochopil, že ten článek je neffovská blbost od začátku do konce,

Jako "inteligent" máte nejspíš představu, že uděláte dojem prostou trigonometrií ;-D (mimochodem na vojně jsem obsluhoval sovětský PL naváděcí radar, jenž dokázal vyzařovat 10 stupňů pod obzor a nikdo z blízkých okolních vesnic si nestěžoval ;-)). Jestli je to vše, co o brdském radaru víte, je to setsakra málo k diskuzi.

TTSO 27.11.2008 10:47

Re: Rád čtu technické popisy

Mají Radar Voroněž-DM, někde u Petrohradu ( hlídá sektor od Severního polu přes Evropu až zhruba po Syrii) a druhý radar tohoto typu u města Armavir ( cca 700 km od iránu) který kryje jižní směr a východ. Dále mají radar v Azerbajdžánu ( Darjal) . Všechny tři radary jsou výkonově blízké americkému.

Raketový systém S-400  (dostřel 400-500 km) na cíl pohybující se rychlostí až 5 km /s  je zatím rozmístěn někde u Moskvy ale do pár let by měl krýt všechna důležitá místa v Rusku . Zajímavostí je fakt, že nižší verze S-400 ( střely s dosahem 120-150 km) bude Moskva exportovat .

Gonzales 27.11.2008 10:46

Re: Nejhorší....

Tohle se tu dostatečně probralo minulý týden, a v diskuzi jsme si přeci vysvětlili shodu, že matička Praha je stejně multikulti neřád zanesený židovstvem, Araby, Rusy, šváby, potkany etc... zkrátka první úder -> žádná škoda

John 27.11.2008 10:41

No

autorovi něco fakt uniklo, ve vývoji i v parametrech:

http://www.youtube.com/watch?v=hsPKYDcfw4k&feature=related

http://www.protiraketam.cz/zakladna-nezvetsi-omezeni-vstupu-bezletova-zona-a-zakaz-vstupu-zde-plati-jiz-dnes-g2y-/prk-fakta.asp?c=A071019_175550_prk-fakta_r01