29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pasáček koz ve Vermontu 27.11.2008 14:57

Radar

Pan Tůma ve svém článku píše:  Naprostou katastrofu by znamenalo, kdyby hlavní paprsek radaru ozářil letící letadlo.

Pro informaci pana Tůmy:  Každý den je radarem ozařováno tisíce letadel již přes 60 roků.  Naprostých katastrof bylo velmi málo.

Hledajíci 27.11.2008 14:57

Re: Proč USA a jejich milovníky nemusím

Když někdo ma jiný názor než milovníci USA, názor který pouze prezentuje a nikomu nevnucuje, tak mu milovníci USA sprostě nadávají vyhrožují. A to je důvod proč milovníky USA nemusím!       

Hledajíci 27.11.2008 14:56

Proč USA a jejich milovníky nemusím

To co mi vadí na zastáncích USA a jejich činností je, že považují svůj názor za jediný správný, a ti co s nimi nesouhlasí jsou bolševické s__v__i__n__ě / komančové / islámo-fašisté / zbabělí levicoví intelektuálové / atd, kteří zaslouši jenom nejpřisnějši tresty, jako soudní zákaz činnosti a projevu. Mnozí zastánci USA podpírají své argumenty jazykem české restaurace 4-té cenové skupiny. Přičemž argumenty obou stran se dají nazvat jednoduše Někdo Má Rád Holky A Jiný Zase Vdolky.

A když Rusové / Číňané / muslímové / atd dělají to samé co USA, to je zbrojí zbrojí a ještě jednou zbrojí tak je špatné. Asi Co Může Pán To Nemůže Kmán, že ano? A pány jsou jenom USA, a ostatní jsou kmáni, kteři mohou pouze drže hubu a krok.  A to je dalši důvod proč USA nemusím!     

Tomas B. 27.11.2008 14:56

Re: Klidně lze dodat, že jsme nejen uvažováni jako přednostní obět

Abych si to ujasnil - zoufalí Rusové na nás hodí 2-3 atomovky, protože kvůli nám USA do jaderné války nepůjde. No ale proč na nás hodí ty 2-3 atomovky, to mi jasné není. Oni proti nám něco mají? A proč, co jsme jim udělali?

To jako hodí 2-3 atomovky do Brd na ten radar? Nebylo by snazší, rychlejší a politicky méně "komplikované" prostě ten radar jenom zničit? Použít proti radaru jadernou střelu mi připadá stejně chytré, jako chtít trefit mouchu z minometu.

A konečně, není právě ta obava, že na nás Rusové teda hodí nějaké ty atomovky tím nejpádnějším důvodem, proč tady ten radar mít? Protože až na nás teda ty atomovky hodí, tak s rizikem, že to přeci jen američany alespoň maličko nas*ere. Když tady radar nebude, tak nás můžou atombombovat bez rizika.

www racek 27.11.2008 14:54

Re: Výborně. Pak bych rád další vysvětlení.

a které že k nám doletí? žádnej typ já neznám. rakety středního doletu už rusko ani usa nevlastní.

Ajax 27.11.2008 14:53

To je ale hrozná neinformovanost a zaostalost, člověče

Jelcin šel Amíkům ve všem na ruku, tak proč by ho měli napadat, co myslíte?

Kvetla 27.11.2008 14:51

jak si myslíte,že dopadne společnost,jejíž elity razí heslo,že modrá je dobrá...???

...a kalašnikov zná jen z filmu,zatímco protistrana jej používá k výchově svých dětí denodenně od deseti let jejich věku ???:-/

Katr 27.11.2008 14:49

Jasně, chcete to za každou cenu.

Kdo ho zaplatí?CITI?:-)

Gonzales 27.11.2008 14:49

Re: Klidně lze dodat, že jsme nejen uvažováni jako přednostní obět

V tom případě vám gratuluji.

Ajax 27.11.2008 14:48

Re: Technické podrobnosti jsou zcela nezajímavé

Doufám, že občas pošlou pohled zdejším pravičákům a amerikanofilům, kteří četli Forsytha a Hubáčka, takže mezinárodní politika a globální strategie pro ně nemá tajností.

www racek 27.11.2008 14:47

Re: ad hledající

upozorňuji tě, že u nás rozhodně žádné ss 20 nebyly. ty byly na ukrajině.

Hledajíci 27.11.2008 14:46

Re: Radar

A vy jste jako Čech tak zvaně Já Nic Já Muzikant, že ano? Vy své iracké přibuzné milujete stejně jako oni milují Vás. 

Malý Aston 27.11.2008 14:44

Re: Zatím co čeští pacifisté....

Mechanismus žádný není.Na to vždy demokracie dojede.Tak jsem poslouchal projev v senátu toho komunisty,potom disidenta,potom ministra zahraničních věcí a dnes zase komunisty ani nevím jak se ten alkoholik píše a je mi to jasné.Mají příkazy neschvalovat.Disident který zase vleze do spolku s komanči,to je fakt hrůza.:-D

Hledajíci 27.11.2008 14:43

Re: Zatím co čeští pacifisté....

Když nahradíte slova jako "Rusko, Ruská" slovy jako "USA, Američané" tak ten váš argument také pasuje dobře pasuje. 

Ajax 27.11.2008 14:37

Re: Klidně lze dodat, že jsme nejen uvažováni jako přednostní obět

Protože to byl řečnický obrat. Všeobecné vzdělání zřejmě nesmírně upadá.

Gonzales 27.11.2008 14:36

odpálí chemickou munici....

odpálí chemickou munici - to už tu bylo, jsou to přeci dávno odhalené paprsky X prof. Girginova. Člověče proč si v dnešní době listujete Murzilkou či Agaňokem??

Tomas B. 27.11.2008 14:33

Re: Radar

Vidláku, vidím to podobně... A k tomu Izraeli dodám, že žiju v Česko-Irácké rodině a o nenávisti vím opravdu svoje.

ps 27.11.2008 14:33

Re: Klidně lze dodat, že jsme nejen uvažováni jako přednostní obět

Zoufalí rusové nic vyřazovat nebudou. Zoufalí rusové jsou ti, kteří od dob lenina žijou o hladu  v zemljankách. Ti rusové kteří o nějakém vyřazování rozhodují nejsou zoufalí, ti jen hrajou svoje mocenské hrátky, kterým vždy za oběť padaly celé národy. A pokud se rozhodnou něco vyřadit, tak to bude zas jen kvůli zvýšení počtu jejich poddaných a rozšíření sféry vlivu. A jestli se k tomu rozhodnou tak tak učiní bez ohledu na radar.

Gonzales 27.11.2008 14:32

Re: Klidně lze dodat, že jsme nejen uvažováni jako přednostní obět

Váš ostrovtip je bezmezný. :-/ Proč dvě tři a ne čtyři až pět, a až potom to končí?

Tomas B. 27.11.2008 14:29

Re: Radar

Ano, tak to je. A když se navíc přimontuje na radar tisíc vyleštěných páviček ZEPTER, dokáže radar soustředit smrtonosný paprsek do tenkého svazku a řezat předměty podobně jako laser. Takže nejdřív raketu zasáhne pulsem, pak zapne pánvičky a rozřeže raketu na malé kousky. Že kecám? Uvidíte, jak ty pánvičky budou ve slevě prodávat v TESCU (rychle se opotřebovávají častým leštěním).

Ajax 27.11.2008 14:26

Klidně lze dodat, že jsme nejen uvažováni jako přednostní obět

ale můžeme se stát také obětí jedinou. Může to dojít tak daleko, že se zoufalí Rusové rozhodnou vyřadit část amerického arzenálu. A koho si k tomu vyberou?  Napadnou systémy umístěné v Západní Evropě? Ne, to by vyvolalo globální konflikt.

Kvůli nějakým Čechům a Polákům ale USA jadernou válku nezačnou. Dvě tři atomovky právě na nás a tím to také třeba skončí, milý radarčíci.

Ludva 27.11.2008 14:25

Re: Technické podrobnosti jsou zcela nezajímavé

Přesně, a hlavní aktéři v čele s Topolánkem a Vondrou se pak budou pošklebovat někde v USA ve správní radě nějakého pivovaru.

Tomas B. 27.11.2008 14:24

Re: Technické podrobnosti jsou zcela nezajímavé

My nejsme s Rusy příbuzní! Vy možná jo, ale já tedy ne, ani nikdo z naší rodiny. Tedy milí Rusové, klidně nás bez milosti anihilujte! Kvůli našemu radaru se nenechte naprosto vyvést z míry!

Jen mi není jasný, proč američani s tou jadernou válkou pořád tak otálejí. Vždyť za Jelcina byli Rusové v rozkladu, příležitost jako hrom a USA nic! Tak snad teď s tím radarem. I když Rusové jsou už mnohem silnější. Tak nevím nevím - že by selhání CIA?

Vladan 27.11.2008 14:23

Re: Upozornění...... Re: Radar

Pokud bude zasažena v "zajištěném" stavu,  tak by neměla.

Hledajíci 27.11.2008 14:21

Re: Radar

Ptám se Vás važně : proč jste přiznivec USA a tedy pro USA radar v ČR, proč sympatizujete se státem Israel? Byl jste a nebo žijete v USA? Byl jste a nebo žijete v Israel?

Já jsem mimo ČR již 40 let, v ČSSR jsem byl nazván zrádcem dělnické třidy, nyní jsem nazýván sviňským bolševikem a islámo-fašistou. Nesouhlasil jsem s hurá aktivisty ČSM a KSČ v ČSSR. Nesouhlasím s hurá aktivisty - nynějšimi budovateli kapitalismu v ČR. Občanů USA jsem poznal za svého života mnoho, velmi jich bylo přesvědčeno že jediný možný způsob života je ten jejich. Ostatní zatracovali. S tím zatracovaní a pohrdáním jinými jsem se setkal pouze u občanů USA. Śami mluvili jakýmsi slang, a smáli se jiným mluvícím spisovnou angličtinou. Vytahovali se svými počítačovými programy, ale zmizeli jako pára nad hrncem když viděli moje a mých kolegů. Takže s občany USA má špatné skušenosti.

O nynějšim státu israel říkám pouze No Comments, ostatní je zakázané..

 

Martin 27.11.2008 14:21

Re: 2 Martin

no ale vite, ja prave rikal od zacatku ze mezi sestrelovanim satelitu a balistickych raket je jisty rozdil :-D

tomfuk 27.11.2008 14:20

Zatím co čeští pacifisté....

Zatím co čeští pacifisté v parlamentu,senátu podporování svými stranickými sekretariáty ČSSD,KSČM jsou proti radaru v "zájmu" české republiky ,ve světě  brojí teroristé proti demokratickému světu,státy fundamilistické vyvýjejí atomové zbraně a jejich nosiče,Rusko se spojuje s totalitními zeměmi,posílá jim zbraně ,poskytuje vojenskou technologii,Ruská vojska,námořnictvo,letectvo cvičí na cizích uzemích.Rusko v zájmu své imperiální politiky nepokrytě strká nos jak víme i do věcí České republiky.Oslabení obrany středoevropského prostroru je jedním z ruských priorit.Těmto "pacifistům" v parlamentu ,senátu                               a spoluobčanům, s rudým nebo oranžovým zbarvením můžete předkládat argumenty jaké chcete,nechtějí nebo nesmí slyšet.Některé jejich názory hraničí již s ohrožením demokracie a obrany státu.Má náš stát nějaké mechanismy proti těmto otevřeným saboterům a škůdcům?!!

gerontusinza 27.11.2008 14:08

Upozornění...... Re: Radar

zničením elektroniky na raketě s jadernou hlavicí nepřestává být jaderná hlavice neschopnou výbuchu..... ale pravda, nezasáhne cílový prostor s dostatečnou přesností.......  ;-D

gerontusinza 27.11.2008 14:05

On se nijak neprořekl on to myslí zcela vážně.........Re: Technické podrobnosti jsou zcela nezajímavé

jinak bychto  spíše formuloval  " ...... jako předem kalkulovanou přednostní obět jakékoli války vedené USA na zóně Evropa-Asie a to  nejen té jaderné.....  " ;-(

Vladan 27.11.2008 14:04

Re: Radar

Kůrňa! už mi je jasný, proč Rusové tak řvou a proč jsou rakety v Polsku zbytečný!  Ten radar sám zničí elektroniku oné rakety s jadernou hlavicí!!!

Ti Amíci jsou ale vyčůránkové, naoko dělají zkouška antiraket, a přitom mají tuhle útočnou zbraň!