25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Chris Kelvin 5.3.2007 15:37

Re: Re: Re: Re: Omyl, pane Hledající

Pardon, možná to byl Hájek. Já si ty dva dost pletu. Vyšlo to v tištěné Mladé frontě asi před dvěma týdny v rubrice komentářů a názorů. Nic to však nemění na tom, že to byl opravdu donebevolající blábol 8-o8-o8-o

Aleš 5.3.2007 15:31

Re: Re: Re: Omyl, pane Hledající

Jakl? Já četl názor mluvčího prezidenta P. Hájka a tejn opravdu psal, že škodlivost kouření není prokázána.

LM 5.3.2007 15:29

Re: Re: Re: Re: pane Metelka... kolik citaci jeste budete chtit?

Ano, pane Motle, v teoretické fyzice jste dál než já. To je pravda... ;-D

Chris Kelvin 5.3.2007 15:21

Re: Re: "...rozsudek byl již vynesen. Je jen jedna "vědecká pravda", a jen jeden pokrokový a vědecký světový názor..."

Ano, to jste řekl správně : "...politik není vědec...". Předpokládám tímto, že by někteří politici konečně mohli přestat být "chytřejší", než vědci.... ;-)

Lumo 5.3.2007 15:15

Re: Re: Re: pane Metelka... kolik citaci jeste budete chtit?

Vážený pane Metelko,

přeji hezký den. Dokazujete sice svou odvahu, když si troufnete něco tvrdit, což je moc hezké. Ale odvaha není úplně totéž jako racionální argument. Vaše tvrzení jste "podpořil" jen ohromnou posloupností omylů, jak snad bylo již jasně vysvětleno. Nerozumíte rozdílu mezi počasím a podnebím, nejste si vědom žádných nedostatků klimatických modelů - nedostatky klimatických modelů jsou celou vědou uvnitř vědy, která Vám zjevně zcela uniká. Nemáte ponětí o výzkumu Marsu a o jeho klimatických změnách na Marsu. Nejste si vědom nebo popíráte ohromný tlak proti skeptikům, jak pan Haas doložil mnoha příklady. Většina Vašich tvrzení stojí na písku.

Odkazovat se na publikace od Vás také není příliš moudré, protože čtenáři mohou porovnat tyto dvě stránky: http://scholar.google.com/scholar?q=ladislav-metelka, http://scholar.google.com/scholar?q=lubos-motl

V druhém seznamu kupodivu najdete i klimatický článek odkazující na můj rozbor citlivosti klimatu: http://scholar.google.com/scholar?q=lubos-motl+climate

Myslím, že by mohlo být velmi diskutabilní, kdo z nás dvou je dále i v klimatologii samotné, a to nejen podle našich faktických znalostí, ale i podle oficiálních pravidel oboru. ... Ohledně komentáře o kopytech. Doporučuji Vám se nejprve podívat, jestli Vás to kopyto může udržet, a to dříve, než se ho chytnete. ;-D Já bych se na Vašem místě určitě snažil chytit něčeho jiného. ... S přáním úspěchů, Luboš

Misa 5.3.2007 15:15

Re: Motl - symbol tolerance nebo pominutí smyslů r.2002 ?

On Luba nebyl nikdy uplne normalni, ale snad si uz konecne nasel holku a je to lepsi ... M

Zebra 5.3.2007 15:14

Re: Re: Jo, tahle "petice" .... :)

Je to svinstvo, co, zelenáči už ovládli i Wikipedii.

Stredocech 5.3.2007 15:13

Re: Re: Re: bolševické myšlení na Hradě ?

Definujte pojem "ničení planety."

Stredocech 5.3.2007 15:12

Re: Re: Re: za Klause skončila s vědou možná až polovina pracovníků Akademie věd.

A co se s tím má podle Vás dělat?

demokrat 5.3.2007 15:07

Re: Re: za Klause skončila s vědou možná až polovina pracovníků Akademie věd.

problém je, že ačkoliv hospodářství se zmátožuje, tak žádný vývoj se v podstatě tady nedělá a stáváme se zemí montoven.

IS 5.3.2007 15:06

Motl - symbol tolerance nebo pominutí smyslů r.2002 ?

Chystá se velká čistka? - komentáře k článku:

Nadpis: Postřílet komunisty, dokud je čas

Autor: Luboš Motl, motl@feynman.harvard.edu

Datum: 19. 6. 2002, 13:35:27

Obávám se, že mně historici dají za pravdu, že jediná naděje, jak bylo možné zabránit katastrofám, z nichž jednu rozebírá i tento článek, tehdy v roce 2002 bylo nechat postřílet veškerou pakáž kolem KSČM.

demokrat 5.3.2007 15:04

Re: Re: bolševické myšlení na Hradě ?

Nedávno v Hosp. Novinách:

Nevěříte, že si ničíme svoji planetu? Budu dělat, že jsem to vůbec neslyšel. To může říkat snad jen pan Al Gore, normální člověk těžko. Žádné ničení planety nevidím, nikdy v životě jsem neviděl a nemyslím, že nějaký vážný a rozumný člověk by to mohl říci. Vy zastupujete ekonomický tisk, tak předpokládám jistou ekonomickou erudici. Na to vám odpoví ta moje knížka

Budu dělat, že jsem to vůbec neslyšel. To může říkat snad jen pan Al Gore, normální člověk těžko. Žádné ničení planety nevidím, nikdy v životě jsem neviděl a nemyslím, že nějaký vážný a rozumný člověk by to mohl říci. Vy zastupujete ekonomický tisk, tak předpokládám jistou ekonomickou erudici. Na to vám odpoví ta moje knížka

Bob 5.3.2007 14:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muzeme zit bez Lomborga? NE!

Mozem vas ubezpecit, ze ovela lepsie. Pre tych, ktori veria z fyziky aspon gravitacnemu zakonu, tak su velmi presne zistene absorpcne ciary a absorpcne pasy vsetkych existujucich plynov v atmosfere po jednom nanometri spektra ziarenia. Tak sa da zistit konkretny vplyv jednotlivych sklenikovych plynov, teda ak pozname ich koncentraciu a priestorove rozsirenei. Zvlast sa to vyhodnocuje na ziarenie prichadzajuce z hora (ktore je prevazne kratkovlnne, lepsie povedane viditelne) a ziarenie odchadzajuce od zemskeho povrchu (ktore je prevazne dlhovlnne, niekto to vola tepelne). Zvysok uz zavisli len od fyzikalneho chapania problemu a od schopnosti syntezy vysledkov. Do syntezy je pochopitelne potrebne zahrnut aj ine vplyvy (aerosoly, oblacnost...).

Stredocech 5.3.2007 14:53

Pane, žvaníte

Nic není Trest boží, vše se řídí přírodními zákony, některé známe, jiné ne. Zločiny proti "Božím přikázáním" trestá jen státní moc (pokud k tomu má dostatek sil), horší jsou ovšem zločiny proti zdravému rozumu, ty mohou mít opravdu vážné následky.

A pak je tu i fakt, že se podnebí opravdu MĚNILO A MĚNÍ, jde to celou historií a je na lidech, jak si s tím dokáží poradit. A k tomu jim nepomůže nikdo, musí si poradit sami, jako v minulosti vždycky.

čtenář zdrojů 5.3.2007 14:43

Pane Haasi

cely problém globálního oteplování je v tom, že politikové a média ho využívají ve svůj prospěch. Pan Metelka od počátku tady tvrdí, že sesbíraná data jasně hovoří o oteplování v posledních 150 letech. Nikdy tady ale netvrdil, že nás čeká v budoucnu nějaká katastrofa. To mu tady "vložili do úst" lidé, kteří nevěří , že by se oteplovalo. Pokud jde o dánského Loomborga, tal to je vyléčený ekofašista, ale není to klimatolog. S klimatology on nikdy problém neměl. Měl ale problém se svými bývalými zelenými soudruhy, protože zcela oprávněně upozornil na to, jak zelenáči nakládají s vědeckými daty.

Stredocech 5.3.2007 14:38

Tak přejděme na jadernou energii a nebude co řešit, emise CO2

jsou zde nulové (pokud nepočítáme to, co se spotřebuje při výrobě zařízení a stavbě elektrárny, což odpovídá její dvouměsíční produkci při plném výkonu).

Tady ovšem cenzura a propaganda funguje už hodně dlouho.

i.h. 5.3.2007 14:37

Re: Re: Premital jsem, koho mi Nametelka pripomina

Jo, a znate tu Caine Mutiny ? Prectete si ji, ale musite v originale. Moc pekna knizka.

honzak 5.3.2007 14:33

Re: Re: Re: Omyl, pane Hledající

Juro, oceňuji Tvoji píli, s jakou diskutuješ s věrozvěsty GW. Myslím ale, že použití potěhu by vykonalo pro vědecký pohled víc.  Nejlepší je ten citovač starého zákona. Ten musí být tak ušlechtilý, že bych ho s potěšením nakopal do oného. Ale i to je část demokracie, krafání teoretiků a kýble krásných slov.

i.h. 5.3.2007 14:32

Re: Re: Premital jsem, koho mi Nametelka pripomina

No, neni to az zas tak primitivni, diskuse byla zalozena na zcela jinych vecech a Nametelka byl jenom takovy vedlejsi efekt, organicky z prubehu diskuse vyplynuvsi. Z toho si nic nedelejte, ze jste to nesledoval, mozna priste, az nam pan Metelka zase neco pekneho napise a pripoji svuj seznam publikaci, co nam uz dlouho slibuje ... Co znamena ta veta "zvlast na tady" ? To je nejaka nova gramatika ? Musite se taky smirit s tim, ze my skeptici jsme halt takovi primitivnejsi, ale tomu se da odpomoct, proste nas nectete a pripojte se k jasajicim. No se puede hacer nada.

Oliver 5.3.2007 14:31

Re: bolševické myšlení na Hradě ?

Hradní spolek nepopírá vliv člověka na životní prostředí. O tom ani moc nemluví. On popírá vliv člověka na to, čemu se povrchně říká globální oteplování.

Lumo 5.3.2007 14:26

Re: Re: Re: Re: Re: Predstavovani

Tak kupříkladu v jedné ne právě povedené odpovědi na článek mé maličkosti jste napsal "držme se každý svého kopyta". To je moc hezké, ale já bych osobně každému doporučil, aby si z bezpečnostních důvodů nejprve zjistil, jestli ho to kopyto může udržet. ;-D V opačném případě by se asi člověk měl chytnout něčeho jiného.

Yowda 5.3.2007 14:23

Re: Re: Bible, Starý zákon,Kazatel

vám se někdo vymočil na obuv, že máte takovou depku?

j.i. 5.3.2007 14:12

Re: Premital jsem, koho mi Nametelka pripomina

on uz to nekdo nize naznacoval, ale tedy znovu - je vic nez primitivni si zakladat diskuzi na zesmesnovani prijmeni oponenta ... na druhou stranu takovy "skeptik" toho asi moc jineho nevymysli (zvlast na tady) :-D

Jura Jurax 5.3.2007 14:09

Re: za Klause skončila s vědou možná až polovina pracovníků Akademie věd.

No,  vývojová pracoviště na podnikové úrovni prakticky skončila všechna - to máte částečně pravdu, jenže on Klaus za tohle moc nemůže, stejně jako za povodně.

Vývojová pracoviště na podnikové úrovni prakticky skončila všechna, protože jednak potápějící socialistické kolosy na ně nemělyna ně neměly a fruhak mnohá pracoviště byla díky bolševiky vyvolané izolaci poněkud zastaralá. Znám jedno, které v roce 1988 s velkou slávou stvořilo prototyp PC ze součástek RVHP - příšerně drahý a díky součástkové základně nesmírně nespolehlivý, bez disku (ten jsme neuměli), jenom s disketami - a za rok bylo lze dovést plnohodnotné PC s 20, ba i 40 MB diskem za desetinu ...

i.h. 5.3.2007 14:04

Premital jsem, koho mi Nametelka pripomina

a uz mi to doslo. Je to kapitan Queeg z The Caine Mutiny. Ovsem pripomina ho jenom svym (pisemnym) chovanim, Queeg je jinak svym vyznenim postava kladna.

Jura Jurax 5.3.2007 14:01

Re: Re: Omyl, pane Hledající

Vědecké stanovisko není definitivní konečné, ale vychází ze stavu poznání  té doby a může se v čase změnit.

To máte jistě pravdu. Je ovšem naprosto nepřípustné, aby do vědeckého stanoviska jakkoliv kecal nějaký politik. Neboť vědecké poznání politika je s bídou na úrovni střední školy (co z ní ještě nezapomněl); politik holt vykonává jinou profesi.

fanda 5.3.2007 13:58

Re: Panove, uz toho Nametelku nechme,

hmm, sesmesnovani prijmeni nazoroveho oponenta ... no kluci, ani jsem nevedel, ze v druzine maji internet :-D

Jura Jurax 5.3.2007 13:57

Re: Re: Omyl, pane Hledající

A co račte konkrétně navrhnout kromě obecných keců o pokoře a citátů ze svaté knihy dva tisíce let staré (dva tisíce let zastaralé)?

Všechny Houby Jsou Jedlé, Bohuže Některé Jenom Jednou. hezký bonmot. Ovšem toliko blbec se při konzumaci řídí tímto heslem; normální spíše zařazuje ty jenom jednou jedlé k nejedlým.

fanda 5.3.2007 13:56

Re: metelko, prestan uz otravovat a radsi vymejslej jak ty modely validovat

franto, prestan otravovat a zkus si precist napriklad o tomto projektu (a pak se treba vrat s dalsi primitivni pripominkou) - CCMVal