9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

ZDRAVÍ: Covid a očkování

Po několika osobních rozhovorech z poslední doby jsem se rozhodla sdílet zde informace, které k tématu mám. Mohlo by to snad vést k lepšímu porozumění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 26.11.2021 6:56

Právě kvůli takovým "přešlapům" farmaceutického průšmyslu existují pravidla testování nových farmaceutických přípravků. A teď se najednou na ta pravidla vykašlali a začali "testovat" najednou na miliardách lidí. Tady něco moc, opravdu hrozně moc smrdí obrovským průšvihem....

L. Florner 26.11.2021 7:34

Nevykašlali, jen urychlili proces právě díky větší skupině testů hned od začátku, Taková pararelizace úloh umožněná i dotacemi z veřejných rozpočtů v dost nevídaném množství. Pokud by v tom byl průšvih, už se za dobu od začátku očkování projevil...navíc ani pro farmafirmy není žádoucí mít průšvih, akcionáři by jim to spočítali.

J. Vintr 26.11.2021 8:24

Několik let testování NEJDE nijak urychlit. Stroj času dosud nebyl vynalezen.

M. Adler 26.11.2021 7:36

Pane Flornere, samozřejmě Thalidomide nebyl očkováním, ale rozhodně byl jedním z impulsů k podstatným změnám protokolů při testování a schvalování nových medikací, a o to tu jde. Tím spíš, že mRNA metody jsou dost nové a když už chcete být poučně přesný - nejsou vlastně očkováním v tradičním významu slova. Tím spíš by si zasloužily důkladné a zodpovědné testování při zachování všech kontrolních protokolů. Testovat in vivo na neinformované populaci nedostatecně informovanými vědci, bez poučení o riziku a bez možnosti odmítnutí je nepřípustné! Ten zbytek vašeho mudrování o nebezpečí života "an sich" snad nestojí za komentář - ani vy jste to nejspíš nemyslel vážně!

L. Florner 26.11.2021 7:51

Máte pravdu pane Adlere, mRNA metody jsou nové, vždyť se s jejich výzkumem začalo teprve v roce 1987 a to je z hlediska vesmíru opravdu pouhý okamžik. Jinak nevím kde berete tu skálopevnou jistotu o testování in vitro na nedostatečně informované populaci neodstatečně informovanými vědci nebo jak si můžete být jistý porušováním bezpečnostních protokolů...pokud v té branži tedy přímo nepracujete a víte, že jste vytvořili šlendrián. Komplot, o kterém vědí tisíce lidí z výzkumu, testování a schvalování vakcín z desítky různých společností a agentur, ve světe propojeném všetečnými sociálními sítěmi, ale který přitom zůstane tajemstvím? To patří do scénářů amerických blockbusterů, v realitě to nefunguje ;) .

M. Veleba 26.11.2021 4:11

To je fakt prča. Údajnou doktorku se mi nepovedlo vygooglit, a to jsem našel všechny své lékaře z malého města.

R. Langer 26.11.2021 5:42

Nápodobně.

R. Vacek 26.11.2021 2:25

Věřící to nepochopí. Těm můžete předkládat fakta jak dopadají očkovaní a neočkovaní a stejně je nebudou vnímat. Pěkné srovnání je na stránkách v odkaze.

Pokud si někdo přepočítá jak by to vypadalo, kdyby byli všichni naočkovaní, tak covid pacientů by zhruba polovina ubyla. A na druhou stranu pokud by se nikdo neočkoval, v nemocnicích by bylo téměř 3x tolik pacientů.

https://www.covdata.cz/cesko-vek.php#vaccine-hospital

I. Polák 26.11.2021 2:19

Díky, paní Doktorko!R^R^R^

A. Kubeš 26.11.2021 3:35

Buď je psán článek pod pseudonymem, tím se ale moc věrohodným nestává nebo je celý smyšlený, což je o to horší. Ach jo.

Tím, místo aby pomohl, škodí. Protistrana má další argument.

M. Veleba 26.11.2021 4:44

Protistrana, když už to Teda musíte tak hloupě hrotit, nepotřebuje jako argument smysleny článek. Nám stačí fakta. Jako jsou počty očkovaných na JIP a příbalový leták k pfizer comirnaty, strana 67.

L. Florner 26.11.2021 5:15

Tak jo, tak třeba v kategorii 80+ je proočkovanost 81%. Na JIP je kvůli covidu momentálně 35 neočkovaných a 54 plně očkovaných pacientů. To vypadá, že očkování snad zhoršuje průběh, že? Jenže podíl neočkovaných v dané věkové skupině je jen 19%... Těch 35 neočkovaných JIPkařů by tedy při nulové proočkovanosti a při stejném rozsahu rozšíření infekce znamenalo 184 lidí na JIP v kategorii 80+, místo aktuálních 89. Zatímco při 100% proočkovanosti bude v té samé kategorii 67 pacientů, místo současných 89 (!). V kategorii 30-39 let je to ještě patrnější. Tam je plná proočkovanost 54%, tedy skoro plichta. Na JIP s plicní venlitací, ECMO a podobných vychytávkách, které prostě chcete zažít, leží 25 neočkovaných pacientů. Plně očkovaní tam leží 2. Wau, očkování opravdu zvyšuje pravděpodobnost hospitalizace, těžkého průběhu onemocnění a kolapsu zdravotní péče. Tedy za předpokladu, že to očkování nemáte.

M. Veleba 26.11.2021 5:42

A co jako? Počítat umím a protože je u mě riziko nežádoucích účinků po vakcinaci řádově vyšší než těžký průběh covidu, tak se očkovat nenechám. Čistá pravděpodobnost.

L. Florner 26.11.2021 5:58

To je pravda - radši umřít, než mít teplotu.

M. Veleba 26.11.2021 6:09

Teplotu? Neumíte číst nebo co? Ochrnutí obličeje, ruky, otoky. Šance 1 ku 1000 zatímco u mě je šance na hospitalizaci na covid řádově jinde. Tak proč bych si to měl píchat a riskovat?

L. Florner 26.11.2021 6:50

1. vedlejší účinky nejsou trvalé, smrt mi z hlediska dočasnosti přijde celkem definitivní

2. 1 ku 1000 je 0.1% šance závažnějších vedlejších účinků, šance na úmrtí při covidu je pro všechny věkové kategorie >0.5% (to ">" závisí na momentálním stavu zdravotního systému a lehce se může dostat i přes 1,2,3...5%), pro kategorii 80+ je to 15%, což platí pro nezkolabované zdravotnictví a původní variantu, delta je o něco důslednější. Nevím, v jaké věkové kategorii se pohybujete, ale nad 0.1% pravděpodobností budete celkem spolehlivě (a jde jen o pravděpodobnost vedlejších účinků vakcíny vs. pravděpodobnost úmrtí, vůbec neuvažujeme nad pravděpodobností vedlejších účinků vs pravděpodobost hospitalizace, těžkého průběhu nebo dlouhodobých následků, což jsou pravděpodobnosti řádově vyšší než mrzkých 0.5%)

3. máte pravdu, neriskujte a nic si nepíchejte. Injekce i myšlení bolí a bolesti je třeba se důsledně vyhýbat.

M. Veleba 26.11.2021 7:47

Snažíte se mi namluvit že tady umírá každý petisty školák s pozitivním testem na covid? Vy už si děláte prdel, že jo? Jinak ohrožené skupiny nechť se ockuji, rodičům jsem to doporučil.

L. Florner 26.11.2021 8:02

Ne, průměrná míra úmrtnosti v rámci populace je přes 0.5%. Když z osmdesátníků zemře 15 ze stovky nakažených, neznamená to, že zemře i každý pětistý školák. Ale chápu snahu působit bombasticky a obhájit si vlastní názor i za cenu kapičky demagogie. A oceňuji doporučení rodičům, aby se nechali očkovat. Jen doufám, že pokud budete mít smůlu a skončíte na JIP, nezabijete svým neočkovaným tělem a obsazeným lůžkem rodiče někomu, kdo jim dal doporučení opačné (a takových případů lidové moudrosti je dost) a kteří místo chybějícího lůžka a personálu dostanou jen morfium, aby ze světa neodcházeli v čiré hrůze z nemožnosti se nadechnout.

M. Veleba 26.11.2021 8:21

Vy jste napsal toto: " šance na úmrtí při covidu je pro všechny věkové kategorie >0.5%". Proto jsem Váš výrok dotáhnul do konce. A kdybych byl úplně cimprlich, byl by to každý dvoustý školák, podle Vašeho zápisu. Takže to příště napište správně, abychom se vyhnuli nedorozuměním. A s tou nemocnicí se nechte vysmát. Někdo zabere lůžko neočkovaným tělem, někdo prochlastanými játry, někdo prohulenými plícemi, někdo rakovinou, někdo proto, že je tlustý a má cukrovku. A co jako?

M. Zikmund 26.11.2021 9:12

Ve věku 0-14let zemřelo S covidem 5 dětí (včichni vloni) z cca 288tis. nakažených, t.j. 0,0017%. U 85+ je to cca 22%. Takže asi tak. Tolik k přesným číslům pana Flornera.

R. Langer 26.11.2021 5:47

Pokud se dobře dívám, na JIP leží 371 neočkovaných a 271 očkovaných pacientů. Takže nevím, co to melete za nesmysly. Ale vy spíš jenom LŽETE, co? :-P

L. Florner 26.11.2021 6:07

231, ale třeba máte jiný zdroj: https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky (data ze čtvrtka 25.11.2021). Mimochodem i při poměru 271 očkovaných/371 neočkovaných a 60% proočkovanosti ve všech kategoriích je stále vidět pozitivní vliv očkování, kdy při nulové proočkovanosti na JIPkách leželo 1255 lidí namísto Vámi uváděných 642.

R. Langer 26.11.2021 7:16

Jo, a nebo na to má vliv taky to, že už to od loňska prodělalo víc než polovina obyvatelstva, a tak jsou už přirozeně imunní, a očkování na to nemá prakticky vliv, že? :-P

L. Florner 26.11.2021 8:11

Pokud by to skutečně prodělala polovina obyvatelstva a dosud měla protilátky, nezměnilo by to na výhodnosti očkování vůbec nic. Průchod onemocnění populací by byl totiž v takovém počtu dost rovnoměrný a poměr očkovaných s prvotní infekcí a reinfekcí ku neočkovaným s prvotní infekcí a reinfekcí by byl tím pádem stejný.

R. Langer 26.11.2021 9:05

Ale on je průchod onemocnění populací poměrně dost rovnoměrný. Podle vás snad ne? Už jsou zase mrazáky v ulicích? ;-D

R. Langer 26.11.2021 5:43

No, protistrana má čísla, která hovoří naprosto jasně, že?

K. Machala 26.11.2021 2:17

Dost nepřesné. Covid vystavuje organismus toxickému spike proteinu i zbytku viru kratší dobu a při léčbě se omezí rizika, zároveň je po něm dlouhodobá imunita na všech 28 proteinů. Vx naprotitomu nefunguje dlouho, každá dávka vystavuje tělo spike proteinům asi tři týdny, při třech dávkách tedy 9 týdnů. Cévy jsou asi šťastné. A to není vše. mRNA vede vlastní buňky k produkci spike proteinu a kdo má smůlu, že jsou to třeba buňky v cévní výstelce, imunita může na tyto vlastní buňky jako původce spike proteinu útočit taky. Dále je tu nebezpečí ADE syndromu, dále ve studii in vitro prokázané poškozování jádra buňky a nakonec ještě oslabení vůči necovidovým patogenům od imunity, která vyčerpá zdroje na boj se spikem. K tomu přistupují neznámé účinky v horizontu let a některé pochybné ingredience a neručení výrobci za kvalitu. No nekupte to, když je to tak levné a přestože to nesnižuje šíření, moc podezřele a stále agresivněji vám to nutí, s pošlapáváním info souhlasu a zásady moje tělo je moje volba.

P. Labaj 26.11.2021 4:50

A to ještě není to nejhorší. Ženám prý po očkování zbytní prostata a mužům způsobuje neprůchodnost vejcovodů.

A pak je tady ještě nebezpečí, že po případné 4. dávce prý všem narostou tykadla, a po 5. dávce ploutve.

Rozhodně doporučuji se neočkovat. A to už nikdy a proti ničemu. Když se teď z nás všech stali odborníci na očkování, tak jsme konečně prohlédli a vidíme, že to ty farmafirmy dělají jen pro své zisky a cíleně nám poškozují zdraví. Ještě štěstí, že je tady FB, který nám pomáhá najít skutečnou pravdu.

P. Boublíková 26.11.2021 5:12

Na ploutve se těším. Stačily by mi plavací blány mezi prsty...

P. Labaj 26.11.2021 16:49

Vy to vidíte hodně pozitivisticky. Ale je třeba brát v úvahu, že díky tykadlům budete mít ve vodě větší odpor. A život se zbytnělou prostatou taky nebude nic moc.