26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

ZDRAVÍ: Covid a očkování

Po několika osobních rozhovorech z poslední doby jsem se rozhodla sdílet zde informace, které k tématu mám. Mohlo by to snad vést k lepšímu porozumění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 26.11.2021 10:09

Uživatel požádal o vymazání
P. Chrenko 26.11.2021 10:44

Někdo si z nás dělá legraci! Kdo sem dává ty články? Aston? Jak je možné, že se pod článkem změní jméno?8-o

J. Vavruška 26.11.2021 8:54

Praktická lékařka z vlastního pozorování poznala, že "covid je přírodní jev". Paní doktorka se sice hodně držela a snažila se maskovat svou propagandistickou předpojatost, poslední tvrzení ji ale jednoznačně usvědčilo ze lži. A kdo lže v jednom bodě, může lhát i ve všech ostatních.

K. Dvořák 26.11.2021 9:00

Kter0 je to poslední tvrzení, které paní doktorku usvědčilo ze lži?

V. Němec 26.11.2021 8:50

Šíření čínského svinstva vůbec nerespektuje vládní opatření, zato probíhá podle ročních období, jako kterákoliv jiná viróza v přírodě.

Tak vypadá tečka za koronou.

Ekonomika pomalu ale jistě skomírá, ale žádný strach, kromě korony i koruny budou, ČNB další a další vytiskne a vláda je nechá rozsévat po krajině z vrtulníků.

J. Vintr 26.11.2021 8:54

Šíření toho "čínského svinstva" spíš probíhá podle potřeb politiků. Teď momentálně potřebují záminku k zostřené buzeraci neočkovaných, aby je přiměli k "dobrovolnému" očkování.

A. Malotová 26.11.2021 8:46

Děkuji za věcný článek napsaný osobou se zkušeností a s praxí, která ví o čem mluví. Když jsem šla k diskusi tak jsem si říkala, že tady nelze moc shazovat tento názor. Bohužel, je mi z reagujících osob, kteří uvedli, že je to propaganda a že "toxické látky ...co o tom ta praktička ví" apod., hodně smutno. Ona uvedla o sobě, kolik má pacientů a že je praktický doktor. Žádný z těch reagujících neuvedl, že má medicínské vzdělání a x let praxe ve zdravotnictví. Když už věříte všem anivaxerům, vadí mi, že vám není líto peněz ze zdravotního pojištění, které pak budou chybět... např. na výměny kloubů, na zavádění nových léčebných postupů na léčbu rakoviny, různých autoimunitních a vzácných onemocnění, které jsou extrémně drahé apod. Až nová vláda přijde, že je třeba zavést příspěvek v nemocnici nebo bude zvyšovat doplatky u léků ... pak budete nadávat na novou vládu.

Bohužel, kdo má uši k slyšení - slyš. Kdo nechce slyšet, neuslyší nikdy.

J. Vintr 26.11.2021 8:47

A kdo je hloupý, věří primitivní propagandě.....

L. Florner 26.11.2021 8:52

Pozor, to skoro to vypadá na střelbu do vlastních řad :-)

R. Langer 26.11.2021 8:54

Hm, a co je podle vás propaganda střelče? ;-)

L. Florner 26.11.2021 9:00

"Propaganda (lat. propagare = rozhlašovat, rozšiřovat, rozmnožovat) je vnímána jako rozšiřování názorů a informací za účelem vyvolání anebo zesílení určitých postojů nebo jednání..." Hloupé je, že to jde použít na oba tábory. Štěstí je, že k rozlišení objektivní skutečnosti lze použít fakta. Pak už je mnohem jasnější, kdo se střílí do nohy a kdo nad ním jen nevěřícně kroutí hlavou ;-).

R. Langer 26.11.2021 9:08

Ano, jako třeba tvrzení, že vás vakcína ochrání před kovidem, potom před těžkým průběhem, potom až po druhé dávce, potom až po třetí dávce...

Splňuje to dostatečně kritéria propagandy, propagandisto? ;-D

J. Vintr 26.11.2021 9:23

Před to stále omílané tvrzení, že očkování chrání před těžkým průběhem a úmrtím, patřilo od začátku slovo údajně. Teď už se ale prakticky potvrdilo, že ani to údajně neplatí. Svědkové covidovi to ale nějak nezaregistrovali.

L. Florner 26.11.2021 9:33

Těžko bojovat proti matematice. I když, jde to o dost snáze, když se s ní nezahazujete, že?

L. Florner 26.11.2021 9:27

Především to splňuje kritéria postupného poznání. Bylo by pěkné mít na počátku jednu neměnnou pravdu, kterou nelze rozporovat...ale to vlastně nefungovalo ani za inkvizice. Naštěstí to, že vakcinace chrání před těžkým průběhem, zkracuje délku onemocnění, snižuje riziko kopalsu zdravotní péče a veřejných rozpočtů už je vidět z prostých čísel hospitalizací. Naneštěstí to ty, kteří jsou přesvědčeni o vlastní neměnné pravdě (dogma se tomu říká) ke změně názoru moc nepřiměje. Zapeklitá situace...

R. Langer 26.11.2021 9:32

Hm, kritéria postupného poznání...

Aha, takže když to někdo poznal hned na začátku, a tvrdil, že je to hovadina, tak prostě nemohl mít pravdu, i když to bylo naprosto jasné.

Tomu říkám vypracovaná propaganda, vy jste opravdu Mistr. Vy byste se uplatnil i vedle Goebbelse. ;-D

L. Florner 26.11.2021 9:36

Hovadina je trvat na poznání i když se prokáže, že je v rozporu s realitou ;-)

R. Langer 26.11.2021 10:50

Škoda jenom, že ti, co to tvrdili hned na začátku, a oprávněně, byli v rámci propagandy označování za dezinformátory a lháře. A takhle přesně funguje ta vaše propaganda. :-P

J. Vintr 26.11.2021 11:03

Viz seminář od Cimrmanů o Cimrmanově filozofii....

A. Renjascu 26.11.2021 8:49

S očkováním je to jak s elektromobily. Kdo jej má, tak začne opovrhovat tím, kdo jej nemá a obviňovat jej za znečišťování planety, sobectví a ohrožování života těch druhých, těch "zodpovědných". Na argumenty, že to je nesmysl, že má jen výfuk někde jinde, že převáží zbytečně neustále půl tunové závaží, že toto závaží musí brzy vyměnit a že samotná výroba, provoz i likvidace tohoto elektroauta je neekologická, že... ,tak to najednou neslyší a nevidí, prostě jedna dávka elektrovozu mu změnila myšlení k nepoznání, podobně jako covidvaxerům, kteří ignorují statistiku ukazující nefunkčnost vakcín.

R. Langer 26.11.2021 9:28

Trefné přirovnání, je to ovšem způsobeno tím, že Svědci kovidovi a Zelení bolševici jsou v principu stejná totalitní bolševická pakáž.

V. Kučer 26.11.2021 9:45

S tím elektromobilem máte pravdu částečně, mnoho majitelů si na něj stěžuje. U očkovaných jsem žádné stížnosti neslyšel, pouze 2 dny po očkování mohou být nějaké potíže které jsem měl také.

R. Langer 26.11.2021 8:50

;-D ;-D ;-D

Jenom škoda, že ani jedno z toho není pravda...

J. Skála 26.11.2021 8:56

Milá paní Malotová, ten článek by byl úplně skvělý, pokud by jeho autorka existovala. Ale protože prokazatelně neexistuje, viz důkaz v mém příspěvku o kousek níže, tak je to opravdu jen propaganda. A to tvrdím jako člověk, který má dvě dávky Comirnaty píchnuté v prvním možném termínu a který dodržuje všechna opatření vyhlašovaná neschopnou vládou, a to i přesto, že se dvěma třetinami těchto opatření jsem nikdy vnitřně nesouhlasil. Je opravdu smutné, že do diskuze na NP je možné napsat příspěvek pouze po ověření jména, ale pro uveřejnění článku to neplatí. Důvěryhodnost celého serveru NP tímto článkem dostala vážnou trhlinu.

J. Skála 26.11.2021 8:39

V ČR neexistuje žádná osoba s příjmením Vyspalová. Viz https://www.kdejsme.cz/prijmeni/Vyspalov%C3%A1/hustota/

Ledaže by měla trvalé bydliště mimo ČR, ale pak je zase nepravděpodobné, že by měla v ČR lékařskou praxi. Server NP jsem měl až do dneška za jedno z mála, ne-li úplně poslední seriózní médium. Ach jo.

D. Krajíček 26.11.2021 8:51

R^

O. Uživatel 26.11.2021 10:10

Uživatel požádal o vymazání
K. Potoček 26.11.2021 8:31

"Covid je přírodní jev, ať už přirozeného původu či nikoliv". Opravdu kouzelná věta.Asi, když řeknu:" Jen povinně nařízená, genová terapie je nejúčinnější?"8-o

R. Langer 26.11.2021 8:51

Jo, to má taky úžasnou logiku... ;-D

V. Dosoudil 26.11.2021 8:26

Ordinaci ani jméno MUDr Vyspalové nelze nikde najít, jméno také není mezi autory NP. Takže kdo to psal a proč? Takový článek na čelním místě vzbuzuje podezíravost a snižuje důvěryhodnost NP.