5.6.2024 | Svátek má Dobroslav


Diskuse k článku

SYMBOLY: Zničte auta, zničte Západ

Uměle tlačený zánik klasického evropského automobilu je příznakem i alegorií civilizační krize Evropy a Západu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Chrastina 25.1.2024 12:42

Ale že vám to, Rado, autor tohoto článku, pan Břicháček, nandal, což?!

P. Rada 25.1.2024 12:56

Co že mi kdo "nandal"?

L. Novák 25.1.2024 13:11

Už sis ten článek přečetl, KRETÉNE RUDOZELENÝ? :-P

J. Jurax 25.1.2024 14:58

Přeceňujete IQ oněch eurosnaživců. :-/

J. Jurax 25.1.2024 14:55

Přeceňujete IQ europoslanců. I když jsou vesměs gramotní. :-P

P. Kubáč 25.1.2024 10:03

Asi jsem uzavřen v sociální bublině, ale v poslední době se na mně přímo valí špatné zprávy o elektromobilech.

FORD a GM v Americe propopuštějí ze svých elektromobilních divizí po celém světě statisíce neprodaných elektromobilu. Díky mrazům v USA nastala apokalypsa elektromobilů TESLA. V USA zkrachovala firma vyrábějící akumulátorové autobusy a nechala - pokrokové - radnice, které je kupovaly napospas svému osudu. New York není schopen udržet v provozu elektrické sypače na sníh....

Co by se zdálo jako záplava špatných zpráv - je ale ve skutečnosti žádoucí - otrávit lidi a zatlačit je zpátky do nevolnické mentality.

P. Rada 25.1.2024 10:11

Něco na té bublině může být. Svoboda je totiž už od Spinozy o poznané nutnosti - a tak se i "NEVOLNÍK" = //dnes ten který nemá na víc jak jedno auto...//, nemusí nutně cítit nesvobodně.

Jinak řečeno MENTÁLNĚ svobodný člověk si může vybrat jestli Mít nebo Být.

V. Petr 25.1.2024 10:52

A také může skočit do WC a přikrýt se deklem, což je záměr zelených!

P. Vychodil 25.1.2024 11:25

zato ty, synku, rozhodně nejseš ani mentálně vyspělý, ani mentálě svobodný.

Doufám, že se přepravuješ pouze pěšky (tedy pokud, jak kdosi zde vtipně komentoval, máš potřebu opustit svoji jeskyni)maximálně na kole...i když již výroba kola zanechává stopu...a halvně již nekecej o svém příbytku plně nezávislém, všechno kromě sluje má svouji uhlíkovou stopu, nakonec doufám, že ani netopíš dřevem...

co jsi to synku za magora ?

P. Rada 25.1.2024 12:21

"Synku" od vychodilů... - pokud by jsi byl po ruce, možná by ses věcně dozvěděl více pravdivého k situaci.

Magoři (žijící v přeludech) se totiž takto na dálku pravidelně projevují dotazy toho typu, kde na odpovědi nezáleží, protože cílem je jim někoho veřejně urazit.

T. Novy 25.1.2024 14:14

Já chci mít svobodu být i mít.

Proč bych jinak dřel???

P. Rada 25.1.2024 15:20

https://obchod.portal.cz/odborna/mit-nebo-byt/

Z. Lapil 25.1.2024 15:28

R^:-)

Z. Lapil 25.1.2024 15:27

To není sociální bublina, to novináři objevili novou módu, jak získávat kliky. Tedy ne ty v tělocvičně, myslím tím kliky. Ne, ty u dveří taky ne!!!

J. Vrabec 25.1.2024 9:39

Ovšem často to bez omezeni nejde. Například Asbest, formaldehyd atd. atd. Jedů pro lidstvo a životní prostředí je moře. Spalovací motory k ním také patří.

J. Matěna 25.1.2024 9:46

Už dávno ne. Když si doma u večeře zapálíte svíčku, budete a tom hůře než venku na ulici.

P. Rada 25.1.2024 9:54

V jakém smyslu?

J. Plzák 25.1.2024 9:55

NOx, pokud víte, co to je.

P. Rada 25.1.2024 10:03

NOx co vím tak nejsnadněji vzniká při vysokých teplotách a tlacích a snadněji za katalytického působení železa.

Taková "svíčka" by musela být hodně zvláštní.

V přírodním bývaly zdrojem NOx bleskové výboje - "pokud víte, co to je".

J. Plzák 25.1.2024 9:55

Kdysi se ještě obložení na pakny nýtovalo. Pak jeden zkoušel na pakny nasadit buben a ono to nešlo. Nebývalo to halt s tou přesností tak hrozné.

Tak se zase pakny vymontovaly a šly se brousit na brusku. Asbestem člověk při tom zasvinil nejen sebe, ale i celou dílnu.

Mnozí to ve zdraví přežili.

Pokud nevíte o co jde, máte smůlu.

J. Jurax 25.1.2024 15:02

Jistě.

Musíte však vážit přínos omezení versus jeho negativní důsledky. Klasickým příkladem neuváženého omezení je například americká prohibice.

V. Vérosta 25.1.2024 9:18

tak mi napadá, kdo vlastně o Evropě rozhoduje? Ví to někdo? Demokraticky volení zástupci sotva. Jak se jmenují ti lidi tam kdesi, co tahají za špagáty? Zná je někdo? Samozvanci?

D. Polanský 25.1.2024 9:25

Bohatí, nikdo jiný.

J. Plzák 25.1.2024 9:57

Příživníci, se tomu říkalo.

J. Roškota 25.1.2024 10:48

Hlavním rozhodovacím orgánem EU je Evropská rada, shromáždění premiérů všech členských zemí. ER dává jakýsi obecný politický směr směřování EU. Závěry Evropské rady na základě legislativních návrhů Evropské komise do podrobností projednává a schvaluje Rada Evropské unie a Evropský Parlament. Rada EU jsou jednotliví ministři členských zemí zodpovědní ve svých zemích za zpracovávanou agendu, Evropský Parlament jsou přímo volení zástupci občanů EU.

Výše popsaný postup ukazuje, že neexistují žádné záhadné vstupy z Bruselu. Všechna opatření schvalují námi volení zástupci. I ty blbý plastový víčka na PETkách v nějaké fázi musel schválit náš zástupce. My potřebujeme aby se naše vlády přestaly vymlouvat a přijaly svou zodpovědnost za EU. Je to obtížné, pracné ale státy jako Dánsko, Polsko nebo Finsko ukazují že to jde.

Z. Lapil 25.1.2024 15:32

Obávám se, že přes všechny demokratické deficity a šlendriány vůbec jsou těmi, kdo rozhodují, námi volení zástupci.

P. Pepax 25.1.2024 9:16

Teď jde pouze o to jestli chceme být účastníky sebevraždy Evropy pod vedením zelených šílenců a levicových dementů, nejsou to zdaleka pouze automobily. EU si dá závazek že bude ve velkém vyrábět zelené zbraně a dřevěné tanky na baterky v boji proti Rusku a zmobilizuje milióny nadšených evropských vojáků, kteří budou bojovat za evropské hodnoty.

V. Chrastina 25.1.2024 12:16

Kocourkov v zeleném vydání. A Lejnové je málo vydávat na zelené kocourkovské nesmysly miliardy eur, ona hodlá na realizaci tohoto stupidního diletantismu začít vydávat biliony eur, jen tak, že se jí to líbí, jako se jí líbily těhotenské maskáče pro Bundeswehr. Rv!!8-o

M. Šejna 25.1.2024 9:10

Abych trochu nasr@l staromilce, tak sem dávám porovnání:

Dnes vlastním dieselový KIA Stinger. Má výkon 140 kW a dojezd 900 km. Cena 1,2 milionů.

Uvažuji o koupi elektromobilu Zeekr 007. Ten má výkon 310 kW a dojezd se 150 kWh baterií 900 km. Cena okolo 1,2 milionů.

Jediný problém je v tom, že Zeekr je čínské auto. Ale KIA je auto korejské a kupoval jsem si Stingera proto, že konkurenční evropské BWW 4 nebo Audi A5 byly tehdy o 40 procent dražší.

Takže nic se nezměnilo, protože už mnoho let jsou evropská auta predražená a na svou drahotu dojedou

J. Nevrkla 25.1.2024 9:13

A to vás evidentně nějaká drahota netrápí.