Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Obstrukční ochrana přírody
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
balthasar 19.5.2008 11:33Re: Re: Re: Re: Neffova dezinformace No nepotřebuje, to potřebujou ti co tu hoblujou jogurty na trase Norimberk - Blátislava. |
Bubik 19.5.2008 11:21Re: Re: Re: Neffova dezinformace no jo přes Most, a co na to Němci, ptal jste se? Ti totiž měli v plánu tu A17 od Drážďan k Ústí nad Labem a ne do Mostu....... Aby pak se ty dálnice vůbec potkaly........ |
balthasar 19.5.2008 11:38Re: Re: Re: Re: Neffova dezinformace No když jim Metrostav sliboval tunel nad Ústim, tak ji měli v plánu tam. Kdyby jim sliboval tunel pod Zínovcem, vedla by "osvědčenou historickou trasou" |
jiří david černý 19.5.2008 11:57Re: Re: Re: Neffova dezinformace dálnice jsou nutné, aby bursíkovy dvoumístné zalehávací taxíky na solární pohon s přívěsem nenajely na kámen |
Peta 19.5.2008 9:24Patrik je lhář!!! Již si nevzpomínám na které TV a v jakém pořadu to před pár lety bylo. Miroslav Patrik byl pozván do Velemína, kde si popovídal s místními občany. Nevím jestli nakonec vyměkl, ale na konci pořadu slíbil, že Děti Země či Duha (nevím, kde zrovna tenkrát ekoterorizoval) stáhnou žaloby. Nestáhli nic!!! |
Bubik 19.5.2008 10:59Re: Patrik je lhář!!! měli ho tam na týden přivázat u zábradlí, aby viděl jak se místním s kamiony žije dobře........ Ono se to Partikovi z Brna lehce kecá do řešení situace v severních Čechách...... |
Jura Jurax 19.5.2008 11:24Re: Re: Patrik je lhář!!! Jojo - vzpomínám si při této souvislosti, jak - drahně tomu let - přijeli nějací ekologističtí blbečkové z Prahy na Novomlýnské nádrže vysvětlovat místním nesmírnou škodlivost oněch nádrží a nutnost jejich vypuštění, případně přímo likvidace - no a málem ti zelení blbečkové v těch nádržích skončili ... |
vita 19.5.2008 11:52Re: Re: Re: Patrik je lhář!!! Zase nedotažená akce! Škoda... |
Peta 19.5.2008 12:30Re: Re: Patrik je lhář!!! No, on je z Bíliny, asi tam i leccos dobrého pro životní prostředí udělal, ale dnes se nemálo bílinských za něj stydí. |
Pavel 19.5.2008 9:10Tunel Mrázovka No, vzpomínám si, tak před lety na Neviditelném psu jistý Ondřej Neff pod nickem Aston horlivě protestoval proti stavbě tunelu Mrázovka, cituje ony argumenty o nárůstu dopravy a směje se stavbě tunelu odnikud nikam. Svým dílem i on přispěl k oněm 800 000 000 Kč, o které se stavba prodražila. Je to jen náhodná shoda jmen? |
Zofka 19.5.2008 9:22Re: Tunel Mrázovka Není to shoda jmen. Nicméně se ho musím zastat - lze najít na Psu článek před nedávnem publikovaný, ve kterém se za tento svůj dřívější názor Aston upřímně omlouvá. |
balthasar 19.5.2008 11:40Re: Re: Tunel Mrázovka Tož třeba se bude za deset let upřímně omlouvat i za tu dé osmičku |
Kajda 19.5.2008 9:37Re: Tunel Mrázovka Já, kdybych bydlela na kopci, kterým mají vést tunely a ty tunely by mi pod zadkem prostřelovali, tak bych taky protestovala. Ono to toiž není vůbec nic příjemného. |
Novák 19.5.2008 13:38Re: Re: Tunel Mrázovka Ono je to o přístupu. Sám jsem žil v domě pod kterým se razilo metro. Nebylo to příjemné - nádobí poskakovalo, okna drnčela - ale trvalo to poměrně krátce, než se stavba posunule dost daleko. A to jsem měl tedy řvát, ječet a protestovat, aby se to nestavělo?? Dnes to slouží milionům cestujících, kteří by jinak ucpávali ulice buď auty nebo v tramvajích či autobusech a já mám klid. |
Zubokleštič 19.5.2008 15:39Re: Re: Re: Tunel Mrázovka Jenže pražáci ucpávají stejně. Jestli to nevíte, v pražském žargonu se MHD říká "sociálka". |
TBB 19.5.2008 9:07Jistě, souhlasím,zelení jsou nebezpeční stačí se podívat na jejich zástupce ve vládě. Ale pokud se stavějí za obrovských nákladů dálnice (a platíme je všichni, s autem nebo bez) a současně se zavádějí vysoké dálniční poplatky |(zatím jen pro náklaďáky...), pak ty náklaďáky jezdí po okreskách a dálnice jsou k ničemu. |
relikt 19.5.2008 9:21Re: Jistě, souhlasím,zelení jsou nebezpeční Pojedete-li přes Francii po dálnicích, pak zaplatíte majlant za poplatky. Pojedete snad okreskami? Silně pochybuji, protože byste zaplatil v důsledku více za pohonné hmoty, nemluvě o čase, který znamená peníze. Ty kamiony po okreskách u nás jezdí hlavně proto, že dopravují náklad mimo trasu dálnice, do měst mimo dálnici. Popřípadě objíždějí neprůjezdnou část dálnice, kde se v tu dobu odehrává zablokování, či mnohakilometrová kolona. |
honzak 19.5.2008 9:23Re: Re: Jistě, souhlasím,zelení jsou nebezpeční Asi jak kde. Po silnici II/115 jezdí kamiony ALSET hlavně proto, že maji v Dobřichovicích hnízdo. A že se nevejdou do zatáčet silnice 2. třídy? Tak si nadjedou a ulomí krajnici, wo co gou? |
TBB 19.5.2008 11:55Re: Re: Jistě, souhlasím,zelení jsou nebezpeční Víte, ve Francii jsem byl mnohokrát. A francouzským předraženým dálnicím (stejně jako italským) se kromě několika úseků vyhnu. Tamní okresky jsou na rozdíl od našich už nejméně 30 let kvalitní a užíváte si krajinu a klid. Kamióny jistě živí objem výkonů - ale pokud pročekáte hodiny na hlavním tahu, který je zpoplatněný, možná zvítezí ztravý rozum a pojdete zdarma jinudy. Někteří už to dělaji a zkuste jet z Prahy do Kralup mimo dálnici... |
Kylchap 19.5.2008 8:21Komunistický zločin Naplánování D8 přes CHKO je komunistický zločin. Proč nevadí modroptákům? |
honzak 19.5.2008 8:29Re: Komunistický zločin máš nějaké jiné, realizovatelné řešení? Nemáš. Ona totiž pro liniové stavby existují určitá pravidla a normy. To bys jako nádražák měl vědět! |
Kylchap 19.5.2008 8:37Re: Re: Komunistický zločin Ano, pro liniové stavby existují určitá pravidla a normy. A v případě D8 jsou tato pravidla hrubě porušována. Realizovatelné řešení mimo CHKO bylo předloženo. Ale stavební firmy by na tomto řešení vydělaly méně. |
honzak 19.5.2008 8:49Re: Re: Re: Komunistický zločin existuje nějaký RELEVANTNÍ odkaz na ono realizovatelné řešení mimo CHKO? Rád bych se na něj podíval. |
Kylchap 19.5.2008 9:00Re: Re: Re: Re: Komunistický zločin Slaný - Louny - Most - tunel v Krušných horách. |
honzak 19.5.2008 9:27Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický zločin GENIÁLNÍ!!!! Takže by D8 končila na sjezdu do Lovosic a do Ústí a Děčína by se jezdilo po staré? Madonna mia, kdo takovou renaultovinu vymyslel? Labské stráně na levém břehu nejsou CHKO? Smrad z automobilové dopravy nevadí? Vzácné teplomilné rostlinstvo a živočišstvo si v tom smradu chrochtá?
|
Kylchap 19.5.2008 9:37Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický zločin Ještě nechrochtá, ale až se dostaví D8 tak si chrochtat bude. Jezdilo by se jenom do UL a DC a nikoliv do Germanistánu. Proč se navrhuje dražší varianta silnice Liberec - Hradec přes střed Českého Ráje? Proč se navrhuje D3 přes rekreační oblast? Zamyslete se! Nebylo by lepší se s ekology dohodnout než prosazovat silová řešení? Zamyslete se! |
honzak 19.5.2008 10:41Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický zločin Byls někdy v Českém ráji? Jel jsi někdy z Jičína do Turnova? Já tam měl 15 let chalupu. Koridor údolím Libuňky je přirozená dopravní cesta již dlouhá tisíciletí. K D3 - jel jsi někdy do Tábora nebo Budějovic? Já tisíckrát. Kapacitní silnice je pro tento směr naprosto nuntná. Její trasování je možné diskutovat, ale nikdy s nablblými melounisty, kterým VADÍ VŠECHNO A NEMAJÍ SVOJE REALIZOVATELNÉ ŘEŠENÍ! |
Kylchap 19.5.2008 11:16Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický zločin Honzáku neměl jsem na mysli úsek mezi T. a B. ale Posázaví. Přirozená dopravní cesta pro koňské povozy není přirozená dopravní cesta pro nákladní auta. |
honzak 19.5.2008 11:53Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický zločin Tak oni tam kamionisti nejezdí??? To jsem patrně měl 15 let vlčí mlhu... |
balthasar 19.5.2008 11:17Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický zločin Hm, a pročpak jednoduše nevede teda D3 tam, co je přirozená dopravní cesta již dlouhá tisíciletí. |