3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jura Jurax 19.5.2008 11:12

Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Ne proti všem - ekologisté nejsou všichni, ale zato jsou proti čemukoliv - dokud nedostanou výpalné ... ;-€

Bubik 19.5.2008 11:16

Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

D3 není proti "všem".......kupříkladu já jsem pro ni pokaždé, kdy jedu v koloně přes Planou nad Lužnicí nebo od Tábora na Prahu......;-P

ok 19.5.2008 14:29

Re: Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Nepozorný Bubíku, trasa přes Posázaví je "proti všem". D3 by měli vést osvědčeným dopravním koridorem podél D1 a na benešov. Přes Posázaví to bude pěkně drahé, a té přírody je opravdu škoda. já se tam jezdím venčit, nevím, kam budu jezdit do lesa, když tam všude budou dálnice.

ulik 19.5.2008 15:29

Re: Re: Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

vsude dalnice nebude, dalnice ja takova 'cara' v krajine.

D3 se primarne nevede podle benesovske silnice, protoze to by D1 uz proste neutahla (a minimalne by se musel na D1 pridavat pruh). Proto se chce, aby D3 koncila na prazskem okruhu R1 samostatne. Jinak, i trase benesovske silnice Sazavu samozdrejme krizuje. Dalsi problem vedeni D3 podle benesovske silnice je nedostatek mista na dalnicni krizovatku, ta u Mirosovic nestaci a neni misto na to ji tam udelat vetsi. Uz takhle stavajici krizovatka puli Mirosovice napul a je vuci Mirosovicim dost prasacky postavena.

mol 19.5.2008 16:07

Re: Re: Re: Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Zajímavej návrh byl vést D3 už z Jesenice do Benešova místo silnice 603 paralelně s D1.

balthasar 19.5.2008 10:57

Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Však v případě Valíku taky nešlo o nic jinýho. Stejně je s tim Astonem sranda, tunel Mrázovka je OK (původně měl jít skrze Smíchov otevřenej průtah), tunel Valík fuj, čtyři nohy dobré ;-D

Bubik 19.5.2008 11:01

Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

srovnáváte nesrovnatelné.....

balthasar 19.5.2008 11:06

Re: Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Já ne, to Aston ;-)

doktor 19.5.2008 11:41

Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Milý Čumile, jak víte, krajská silniční radní je z Břeclavi a z ODS, přesto s jejím názorem - vést dálnici přes Pohořeluce a přes Mikulov - souhlasím. Obchvat Břeclavi bude nejen drahý, ale i nesmyslný (obchvat Valtic a Sedlece je neproveditelný). Včechno rozpoutali sobečtí starostové Dolních Věstonic a Bavor, jejichž obce, jak jsem napsal, jsou cca kilometr od budoucí dálnice. Že kamiony jezdí z D1 přes celou Břeclav, Valtice a Sedlec, a podle nich by tudy měly jezdit dál, jim vůbec nevadí. Rakouské obce pod Břeclaví jsou zásadně proti dálnici přes svoje území.

Psí vrah Čumil 19.5.2008 11:51

Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Zcela vážně, doktore - nemám dost znalostí ani času je sbírat, abych mohl zastávat v téhle věci kompetentní názor.  Pokud by se Rakušanům podařilo s jejich částí dálnice uhnout včas na Břeclav, je to IMHO vcelku rozumné řešení - bratislavská dálnice tam už stojí. Pohořelická výpadovka se tak ovšem stane poněkud komickou záležitostí.

balthasar 19.5.2008 12:06

Re: Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Ale proč, na konci se dělí do dvou stejně významných dvoupruhů na Znojmo a na Mikulov, čili kapacitně tak akorát, a pro lokální dopravu z Brna to bude do Vídně blíž i bez dálnice přes Nový Mlýny.

Psí vrah Čumil 19.5.2008 12:38

Re: Re: Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Pěkná úvaha, to by ovšem musel být pro ty, kdo jednou od severu, jednoznačný zákaz vjezdu na pohořelickou výpadovku... ve skutečnosti se na ni nahrne drtivá většina, čiž bude ten úsek Pohořelice Mikulov - a následně Drasenhofen - nájezd na dálnici na Vídeň dost zajímavě vylepšovat... To moc dobře nevypadá. A kamiony zarazir dost dobře v Pohořelicích nelze, protože do Mikulova se taky musí se zbožím...

balthasar 19.5.2008 12:47

Re: Re: Re: Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

A proč by se těch 15 km se zbožim nemohlo po normální jedničce? Dálnice se přece zpravidla stavěj až od určitý intenzity, ne jen z plezíru "aby se mohlo rychlejc".

Psí vrah Čumil 19.5.2008 12:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Problém je, jak vypudit tu transitní přepravu - každý bere tu nejkratší trasu.

balthasar 19.5.2008 13:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Na to je nejlepší vypustit ten konec k hranicim úplně ;-) ale pokud nebude R43 přes Bystrc, nebude ani tlak na tranzit od severu, protože od Prahy je to blíž přes Znojmo, a od Ostravy po budoucí R55 přes Břeclav. No a když mrknete na poslední sčítání intenzit tak je to všecko čurda, Znojmo 8000, Mikulov 8000, Břeclav 6000 .. to nevytíží ani slušnou jedničku.

Psí vrah Čumil 19.5.2008 14:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Mno, soudím, že případné vybudování té 43 (ať už přes Bystrc nebo třeba pod dnem přehrady) poněkud pozmění situaci. Ta R 55 má zatraceně slabé místo mezi Otrokovicemi a Veselím a slušná silnice tam jen tak hned nebude, už jenom proto, že kdekoli se tam kopne, začnou řádit archeologové - vono je to trvale osídlené od pravěku - a kdo nemusí, ten tou silnici skutečně raději nepojede. Kromě toho - pokud by se někdo pusitl do dokončení té trasy na od Svitav na Náchod, zajisté by značně uvolnil příval na Prahu od severovýchodu; ale to není z mého lokálpatriotického stanoviska nikterak nutné...;-)

Všem komickým číslům na provozu navzdory, je třeba ta spojnice Pohořelice Znojmo dost vražedná; osobně jsem tam zažil dost nezpomenutelně horké chvilky jen proto, že kdosi přede mnou "hodil kotvu", aby si koupil u silnice marhule. Od té doby vím, že zádný odstup není zbytečně velký a ti, kdo jezdí vzadu by měli být přikurtovaní nejen proto, že to požaduje příslušný zákon. Ono je pak vpředu poměrně málo místa, když se tam zezadu pasírují přes opěradla. Ale všiml jste si, jaké čurdy jsou na přechodu do Rakous třeba za Budějicemi?:-)

balthasar 19.5.2008 17:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

No všim, však taky tahat dálnici za Budějice je stejná pitomost. Nicmáně ta jednička na Znojmo vám tam zůstane, a stejně tak i ta betonka na Pohořelice, protože po R43 se to pak stejně přetrasuje kolem Troubek úplně jinudy. Podle mýho skrovnýho názoru, kdyby se pulka těch peněz, co se promrhá v dálničních náspech, pustila do rekonstrukce, obchvatů obcí a lokálního přetrasování jedniček, jsme do pár let s dopravou za vodou a nezavlečem si sem zbytečnej tranzit. Takhle prokopem krajinou tranzitní korytory a ty se cestou do Znaim stejně přerazíš za nějakym marhulárom, strécu ;-)

balthasar 19.5.2008 13:45

Re: Re: Milý doktore, v případě D52 jde spíše o snahu Břeclavi získat pro sebe

Obchvat Valtic by už vedl Rakouskem. On se už jižní obchvat Břeclavi připravuje stejně, tak je jen otázka, kudy to bude menší zlo.

balthasar 19.5.2008 11:05

Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

Jo, scifista vizionář, to je klasa ;-D disklejmr, to neni text od Patrika ale z Hyeny 2001 ;-)Souvisí to asi s výstavbou Tunelu Mrázovka.

O této stavbě jsem se tu už víckrát zmiňoval. Je to výsledek práce pražského tunelového gangu který chce mít na věky věkoucí v Praze zajištěný kšeft. Takže si vymyslel ještě za hluboké totality nesmyslný Strahovský tunel - jeho budižkničemnost je zjevná, načež oni argumentují, že Strahovský tunel nabude smyslu, až bude hotov tunel Mrázovka. Nenabude - naopak, on svede dopravu do předpolí Pražského hradu. To bude někdy v roce, jak odhaduju, 2006 - 2007. Tam vypukne obrovská dopravní kalamita a tunelový gang přitlačí na pilu, aby mohl budovat dlouho diskutovaný tunel pod Stromovkou. Ten by mohl být hotov, odhaduji, v roce 2020 a vyvolá monumentální dopravní kolaps v oblasti Troji - Pelc Tyrolky. Tunelový gang má jistě už teď v záloze skvělé řešení: provrtá kopec na němž stojí Kobylisy a vyleze v Chabrech. Odhad data dokončení - 2040. Celé to bude stát zhruba padesát miliard korun. 

ZW 19.5.2008 11:15

Re: Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

Koukám, bývaly doby, kdy Aston dokázal vidět dopředu. Vivat Blanka!

Psí vrah Čumil 19.5.2008 11:47

Re: Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

To je ale opravdu nepěkné, balthasare. Zuřit se proti něčemu přece musí...;-)

AAA 19.5.2008 12:45

Re: Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

Ke cti budiz ze pan Neff se uz za toto mnohokrat omluvil - pravda, ani historie nebrani jeho nasledovnikum opakovat to same ohledne tunelu Blanka (zvlast aktualne.cz jsou na toto experti)

balthasar 19.5.2008 11:08

Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

R52 je asi mrtvá, protože je potřeba napojit na Rakousko hlavně plánovanou R55 sever-jih. A kde jinde, než u Břeclavi .. holt se projedete těch 20 km z Brna po obyčejný státovce (my z Prágla to máme od Jihlavy aspoň pade) ;-)

Psí vrah Čumil 19.5.2008 11:45

Re: Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

Vono je to docela jedno, balthasare - bude-li se frčet po neskutečné hrbatici do Břeclavi a pak na Vídeň, nebo rovnou na Muikulov, kam míří rakouská dálnice. Pravověrný odborný ekolog je stejně už tak zhnusený Mušovskými jezery pod Pálavou, že o jednu estakádu víc nebo míň moc velkou roli nehraje...

balthasar 19.5.2008 12:09

Re: Re: Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

Rakouská dálnice momentálně míří jen do bezpečné vyčkávací vzdálenosti, pokud je mi známo .. ve hře je i varianta třetí, vyhnout se jezerům i Mikulovu větším obloukem na západ, ale už má málo šancí. Ono když už tam ta jezera jsou, našla si svůj nový biotop (a mmch je na nich vyhlášena ptačí rezervace) tak je celkem škoda to zas domrvit estakádou.

balthasar 19.5.2008 11:47

Re: Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

Respektive dostavba R52 nemá valný význam bez R43, au ani vaši Brňané moc nechtějí .. ;-)

Psí vrah Čumil 19.5.2008 11:56

Re: Re: Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

Je-li ta R 43 ten tah na Svitavy a do Polsky, pak o ni stojíme všichni moc. právě se tam stal další z nekonečných smrťáků. S výjimkou obyvatel sídliště Bystrac a přielehlých obcí, kteří v rámci NIMBY usilují tu silnici zavést pokud možno do relativně neporušené krajiny svrateckého údolí.

Psí vrah Čumil 19.5.2008 11:57

Re: Re: Re: Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

Sory za překlepy...:-(

balthasar 19.5.2008 12:12

Re: Re: Re: Re: Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

No právě, vypadá to že díky obstrukcim Bystrce (my zas máme Chabry a Suchdol) bude ta R55 kolem Moravy mít větší prioritu i do Rakous .. a od vás povede R43 z městskýho okruhu, jen doufejme že ji vyhnou nahoře k Litomyšli místo k Jevíčku. Bude to pak severem do Kénigu blíž ;-)

balthasar 19.5.2008 12:13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vynikající Neffův článek i úvaha!

Jinak tim Svrateckym jsem se tuhle pronášel s kolem, a byl by to stejnej zločin, jak ta D3 přes Posázaví. Docela vám tu krajinu poblíž velkoměsta závidim ;-)