14.6.2024 | Svátek má Roland


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
baltahsar 21.5.2008 8:53

Re: mimochodem, pokud se zvuk nevypne,

Jo a tady se dočtete, jak obstrukce pokračujou a kdo jsou ti obstrukcionisti doopravdy ;-)

baltahsar 20.5.2008 23:05

Re: Re:z Lovosic do Loun je to v zásadě kousek

Tož s váma to bude určitě taky těžký, ale trasa z Prahy do Ústí by byla delší proti tomu vyhlídkovýmu objezdu Lovoše a zemský brány jen asi o šest až osm km (ona ta lochneska je už tak cca o 6 km delší, než je to údolim Elbe), čili když uvážim že stoupání o cca 200 m co tam bude přes Kubačku je ekvivalentní asi 5 km jízdy po rovině, u kamionu možná i desíti km, tak je to ganz egál fekál. A do Drážděn by se to dalo od Bíliny trasovat jinou a kratší štrekou než Řehlovicema, takže by to třeba vyšlo i blíž. Ovšem když nám to bolševik tak pěkně naplánoval, co bysme to překreslovali, žejo. A možná se i ten sever R43 ohnutej nesmyslně na Jevíčko postaví skutečně jako německá exteritoriální dálnice podle Hitlera.

Džejkej 20.5.2008 20:32

dálnice a svoboda pohybu

Nedá mi, abych se k příspěvku nevyjádřil. Dálnice přes CHKO České Středohoří sice možná přispěje ke snížení provozu na stávající silnici, ale zároveň je to pro řadu zvířat i lidí obtížně překonatelná překážka a jizva v krajině. Píšete, že by se nemělo přihlížet jenom k potřebám zvířat, ale i zájmům člověka. Ale jednou z potřeb lidí je i možnost procházet se volně krajinou, odpočinout si v přírodě, nadýchat se čerstvého vzduchu a nemuset přitom poslouchat hluk aut uhánějících po několik km vzdálené dálnici. Ještě horší dopady bude mít plánovaná dálnice D3 přes Posázaví a Českou Sibiř. Snad se obcím podaří tuto nesmyslnou stavbu zastavit. Stavět dálnice přes území, kde je zachovalá příroda, je podle mě barbarství a neúcta k předkům.

Nebo vážně chcete, aby byla v Čechách podobně hustá dálniční síť jako v Německu?

honzak 20.5.2008 7:48

Re: Re: Vážený pane Honzaku

ti musím hodně ležet v žaludku, co? A ten Most jsem nechal odstřelit hlavně proto, abych tě nazsral. Já jsem totiž  (jak si správně odhadl) bývalý okresní tajemník KSČ!

Pro normální čtenáře dodávám, že jsem ročník 1951.

A 19.5.2008 23:41

Re: Re: Kde jsou všechny prachy, na silnice

8-o

I. Laengsfeld 19.5.2008 23:39

Re:z Lovosic do Loun je to v zásadě kousek

Ted je takova moda pocitat u vseho "uhlikove stopy", spoctete si  tu pyramidu pohonnych hmot, kterou by stala  (rekneme za 100 let, secteno za vsechna vozidla na te trase) navic cesta oklikou o   "pouhych 15 km" delsi. A to i s uvazenim toho, ze by  tam bylo mene stoupani  (a  tedy i klesani)

Komik 19.5.2008 23:37

Krajinný ráz

té části Středohoří, přes kterou povede dálnice, BUDE v řiti, ať už to říkáte ionicky nebo ne. Nebo si snad myslíte, že se ty tunely, mosty, nájezdy atd. na krajině nepodepíší? Či ji snad podle Vás dokonce zkrášlí?

    Závěrem se Vám, pane Honzaku, omlouvám, že Vám vykám, ale víte, jsem už pán středního věku a byl jsem vychován v tom, že cizím lidem se vyká a vybíráte si, komu tykat (a to až po vzájemné dohodě). Doufám, že tuto odchylku (podle mé zkušenosti ostatně v této společnosti obecně sdílenou) v názorech na tykání a vykání budete respektovat; proto bych Vás prosil, abyste mi ve své případné odpovědi vykal.

xxx Kubeš 19.5.2008 23:33

Dík autorovi

za článek, v případě plzeňského obchvatu však pozdě bycha honit. Považuji aktivisty, kteří se u nás přímo přemnožili, za škůdce všeho dobrého.

Komik 19.5.2008 23:27

To je ale blbost

a zvlášť Honzákovy výlevy. Takže pokud se správně pamatuji, měla původně dálnice České středohoří objet někudy kolem Loun a pak se napojit na dálnici v Německu. Ono to zase není tak daleko, i kdyby se pak otočila rovinou za severním okrajem Středohoří a napojila se na plánovanou trasu u Stadic (pokud si to někdo chcete vyzkoušet, tak z Lovosic do Loun je to v zásadě kousek - dá se to ujít v pohodě pěšky za den,  takže z toho je vidět, že ta zajížďka na meinárodní trase Hamburk - Istambul není zase nijak veliká. Auta by navíc jela po rovině, takže i časová ztrára okliky by byla minimální.

Pokud se dále dobře pamatuji, tak Mnisterstvo životního prostředí předem avizovalo, že průtah dálnice přes Českí středohoří NEPOVOLÍ. Stavařská lobby proto dostavila dálnici přesně k hranicím Středohoří a pak začala vydírat - bohužel úspěšně. Samozřejmě - úsek stavěný v tak těžkém terénu bude mnohonásobně dražší, než by byla celá oklika (delší, pokud jsem četl, cca o 15 km).

Poslední poznámka: pokud někdo tvrdí, že jde pouze o pá silnice široký 26 m, ať si nkdy vyjde na výlet pěšky ze Zdic na Koukolovou horu - přesně pozná z plzeňské dálnice, co je to zvukový smog.

Vedení dálnice přes České středohoří je zločin proti přírodě, mohla vést klidně  okolo. Kdo nevěří, ať na Lovoš běží, dokud ještě není odřízlý od zbytku krajiny betonem.

Talián 19.5.2008 23:24

Re: Re: Re: ASTONE, je to tak i zcela jinak

Severní trasa kol Třemošné byla zamítnuta, protože tam stranická šlechta jezdila střílet kance. Jižní posunuli lobisté, protože původní mezi Černicemi a Bručnou byla moc jednoduchá a levná. Melouni v tomto případě posloužili jako užiteční idioti. Kromě tunelu je kuriozní soustava nájezdů a sjezdů před Černicemi, kde pravidelně zabloudí i místní. Valík je samozřejmě majstrštyk, kdy se na dvě betonové roury muselo dosypávat.

baltahsar 19.5.2008 23:02

Re: Kde jsou všechny prachy, na silnice

Jo, například socani se na to odmítali zadlužit o další dvacku a státní tiskárna nestíhala chrlit bankovky .. samý obštrukce. Ale s okresnim hejtmanem to bylo domluvený dávno ;-)

Chris Kelvin 19.5.2008 22:41

Re: Re: Re: Re: budování dálnic

Ma - so - chis - ta 8-o

Chris Kelvin 19.5.2008 22:30

Re: Lovosice Řehlovice

Tohle je ale opravdu pouze propagační materiál. Je mi líto.

Zajeďte si raději někdy do Středohoří, doporučuji vydat se pěšky z Řehlovic na Milešovku, s odbočkou u Dubického kostelíku. Třeba Vám něco docvakne.....

Bubik 19.5.2008 22:04

Re: Re: Re: budování dálnic

bylo by mi úplně jedno, kdyby mi vedl tunel s obchvatem pod domem. Nejen v Suchdole.....

Bubik 19.5.2008 22:02

mimochodem, pokud se zvuk nevypne,

 tak se tam člověk dozví, že ta trasa byla projednaná už v roce 1994

Pak bylo deset let obstrukcí......

Bubik 19.5.2008 21:58

Lovosice Řehlovice

doporučuji shlédnout http://www.ceskedalnice.cz/video/cd-d8-0805-vizual-2004.htm

je to sice poněkud propagační materiál, chce to vypnout zvuk, ale možná by se i ok i Chris Klein něco zajímavého dozvěděli. Minimálně by zjistili, že a/ tunel po celé délce je blbost b/ ta ochrana i proti hluku je na Česko nadstandardní.

Pokud bude zrealizována.

I. Laengsfeld 19.5.2008 21:54

Re: Re: Re: Re: Re: Planovaci dalnic

Stavitele - treba tech zeleznic - za Rakouska se k prirode chovali hodne bezohledne, treba u takove severojizni nemecke drahy to trvalo 150 let, nez  dilo jakztakz splynulo s krajinou, u modernich dalnic s rekultivaci okoli tohle bude  trvat nesrovnatelne kratsi dobu. Nebo vezmete treba lomy, dnes uz  se k geologickemu bohatsvi krajiny chovame prece jen o neco ohleduplneji nez pred 150 lety, i kdyz soucasna tezba je radove vyssi.

Ja mam  rad racionalni argumenty. Zatimco plan  150 m vysoke  prehrady v Krkonosich za ucelem uspokojeni touhy po "ovladani klimaticke zmeny"  povazuji za byrokraticko -  betonove silenstvi,  tak treba uz   takova dalnice "Ceskym rajem"  pod Troskami mi pripada OK.  Oboji pritom  vede krajinou, kterou  mam rad a znam velmi dobre

Chris Kelvin 19.5.2008 21:41

Re: Re: Re: Vážený pane Honzaku

"...větrníky na kopci, biomasa v pecích, jaderky v propadlišti dějin, auta na vodík..."

Eh.... o tom snad nebyla vůbec řeč. Neff píše o zcela konkrétní dálnici, a to zcela konkrétní nesmysly. Větrníky mi vadí čím dál víc a jadernou energii mám radši než hnědouhelnou.

Bubik 19.5.2008 21:39

Re: Re: Re: A už jste autore někdy byl v Českém středohoří....?????

z principu ne do takovejch jako stará E55. Nastudujte si technické podmínky pro dálnice.

Takže tatrovka funící do kopce na redukovanou jedničku následovaná oblaky černého kouře tam fakt nebude.

Bubik 19.5.2008 21:34

Re: Re: Vážený pane Honzaku

kteří chtěli rozhodovat o jiných aniž by se ptali na jejich názor.

Což jsou ekologisti taky. Jen oni vědí co je pro lidstvo nejlepší - větrníky na kopci, biomasa v pecích, jaderky v propadlišti dějin, auta na vodík a potraviny bez Monsanta........

Mimochodem pokud jste očekával demokracii ve Vámi popsané poloze, spletl jste se o tak dva tisíce let. Naposled se to odehrávalo tuším ve starověkém Řecku.......

ABCD 19.5.2008 21:27

Kde jsou všechny prachy, na silnice

 ten kdo vyjede na české silnice musí si vzít kapesník k utírání slzí a nosu, jsou k pláči. Snad dálnice, míněno nový úsek Hradec - Praha je v pořádku, blíž ku Praze, opět můžete vytáhnout šnuptychl........

Chris Kelvin 19.5.2008 21:24

Re: Vážený pane Honzaku

Honzák není vážený a už vůbec ne pán. Je to stejná sorta lidí, jako byli komunisti. Těch, kteří chtěli rozhodovat o jiných aniž by se ptali na jejich názor. Ti kteří se ve jménu blahobytu upsali rudou knížkou a ve jménu šťastných zítřků a nevázané industrializace neváhali zbourat takové skvosty, jako byl středověký Most. Vždycky jsem za bolševika doufal, že se to změní. Že jednou přijde demokracie, tedy vláda lidu. A že ti, kteří nám z našeho rozhodnutí budou vládnout, se budou muset s občany radit o svých rozhodnutích. A to je právě to, co se nestalo. A to, co nahrává různým extremistům, mj. i těm vašim, jak říkáte, melounistům. Přemýšlejte trochu, nic víc se po vás nechce.

Chris Kelvin 19.5.2008 21:16

Re: Re: Re: Re: A už jste autore někdy byl v Českém středohoří....?????

Honzáku, já JSEM projektant. Nikdy bych si nedovolil investorovi mluvit do investičního záměru.

A jestě jeden citát z Honzáka:

"...rozdělování velkých liniových staveb do několika etap je naprosto normální a zavedené..."

Ano, ze stavebního hlediska žádná námitka. Nedovedu si ovšem představit, že by někdo naplánoval část trasy odněkud někam, a pak teprve přemýšlel, kam povede ta další. Honzák si to asi představit dovede. Možná tak i pracoval, než odešel do důchodu a stal se zapšklým důchodcem, který může tykat, komu se mu zachce. Jak bylo za soudruhů z StB zvykem..... 8-o8-o8-o

messenger 19.5.2008 20:40

Re: Re: A už jste autore někdy byl v Českém středohoří....?????

sorry honzaku ale ses vul. takovej vul se jen tak nevidi. Boze ty ses vul!

messenger 19.5.2008 20:38

Re: Re: Re: Tunel pod Frýdkem-Místkem?

jasne... odbornik naplanuje D8 pres CHKO, D3 pres Posazavi, R35 pres Cesky raj... dekuji pekne za takove odborniky... pomalu uz jediny neporuseny kousek prirody zbude v beskydech... hlavne ze si cechacci muzou vozit svoje tlustnouci zadky hezky primou cestou. Hlavne ze do CR prilakame co nevic kamionu, to bude byznys. Benzin za 60Kc na vas... nastesti to uz dlouho nepotrva...

Karla 19.5.2008 20:29

Re: Re: Pane Neffe,

je zvláštní, že se nerozhodl eliminovat takovou obskurní figuru která se podepisuje jako ok.

honzak 19.5.2008 20:18

Re: Re: Re: A už jste autore někdy byl v Českém středohoří....?????

"V Českém Středohoří by bývalo stačilo natahnout jeden tunel pod vrcholovou partií" - dovolil jsem si z turistické mapy ODHADNOUT délku tunelu na 8 km. Středohoří je vesměs vyvřelina (tak mě to alespoň učili ve škole), takže cenu takového STŘÍLENÉHO tunelu si netroufnu odhadnout. Ani dobu výstavby. Zato si umím představit kecy melounistů, že se to dělá jen proto, aby se nakapsovala firma, které z vytěženého materiálu bude dělat štěrk....

Ostatně uvidíme, co budou melounisti hlásit, až se bude realizovat  tunel Praha - Beroun (dvojkolejná trať, pro rychlost 160 km / hod). To bude keců o "krajinném rázu" (přes jednu rokli to půjde po mostě) a "tunelování Českého krasu".

balthasar 19.5.2008 20:17

Re: Re: Pane Neffe,

Lotouš je plánovanej v pořadí, předpokládaná realizace: 2013 – 2017 ;-)

balthasar 19.5.2008 20:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ASTONE, je to tak i zcela jinak

Si tu historii přečtěte, byl tu na ní link.

balthasar 19.5.2008 20:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A už jste autore někdy byl v Českém středohoří....?????

Se zeptej starýho teplickýho.