1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A 8.11.2008 23:02

Většinu

diskusních příspěvků k tomuto článku lze subsumovat pod pojem "blbé české kecy."

JaS 8.11.2008 23:15

Re: Většinu

Jako na většině diskusí. Jen doufám, že to přece jen neodpovídá rozdělení ve společnosti (že většina rozumnějších do takových diskusí nevstupuje, protože to za to nestojí. Většinou je to v podstatě trumfování, kdo má většího - hlubší význam to nemá.)

Minutus 8.11.2008 23:02

Ke článku jen tolik

Dám ti otcovské ponaučení, kterého se ti doma nedostalo. Uč se synu. Tvá železná logika vychází z naprosto špatných axiomů a proto je znela k ničemu. Snad bys s tím kdomě zabedněných nevzdělaných ma.gorů mohl uspět ve fantasy. Komunismus, jak jsi ho popsal nikdy neexistoval a pokud kdy bude, je to daleko za obzorem tvé fantazie. A proto hodnotit co by bylo kdyby TEĎ existoval je dosti stu.pidní. A dokonce počítat, kolik by dnes stál. Chce to širší rozhled synu. Jediné, co je správné je, že by dnes byl katastrofou. Jenže by se neudržel ani týden. To pochopil už Lenin (víš kdo to byl? - třeba jste se o něm neučili) a pragmaticky od komunismu zavčas ustoupil. Takže pokud chceš provádět rektální alpinismus některým ideologům, kteří sami nevěří tomu, co hlásají, jsi na dobré cestě a budeš třeba i odměněn. Ovšem pokud jako pravicově smýšlející mladý člověk si vážíš sám sebe, uč se a pracuj na sobě. 

Kačka 8.11.2008 23:18

Re: Ke článku jen tolik

R^R^R^

Ladislav N 9.11.2008 0:45

Re: Komunistické mlžení pojmů (Minutus IP: 193.179.143.xxx)

Autor článku sice neabsolvoval VUML jako vy, tudíž jej lze považovat vaším pohledem komunisty  za "selektivně nevzdělaného", ale podstatu nesvobody a cestu, jak k ní doženou komunisté celé národy, definoval přesně. Učebnicový "komunismus" podle Marxe a Lenina, jak vám namačkali do mozkové hmoty na lekcích vjedeckého komunismu,  sice v čisté formě neexistoval (komunisté jako vy samozřejmě vytrvale hlásali, že společnost toho času socialistická ke komuinstické směřuje jako její vývojový předstupeň), nicméně komunisté, kteří páchali zvěrstva na občanech a odpůrcích zrůdné ideologie, ti byli zcela reální a žijí tady dodnes beztrestně a s vysokými starobními důchody, o něž se "zasloužili" budováním rozvinuté socialistické společnosti pod vedením KSČ.

Vy budete nejspíš jedním z nich. Jinak si vaše nestoudné mlžení o "neexistenci komunismu" jako totalitního režimu násilím uržovaného a řízeného komunisty (tedy nikoli podle marx-leninské definice, jak máte "komunismus" zadřený v palici vy) vysvětlit nedokážu.

Za komunisty a komunistickými režimy zbyly nejméně desítky, ale spíše řádově stovky milionů násilím zavražděných, umučených, existenčně zlikvidovaných a na nemoci "z nouze" utrápených obětí. Obětí  vás, komunistů. Na vašem místě by bylo nejlepší zalézt do děr a být zticha,  případně děkovat Velkému Stalinovi, že jste neskončili na šibenicích a radostně si užíváte naší svobody a ještě na ni svobodně můžete nadávat a tahat na dluh peníze, které už nebudete muset vrátit. Rv(Y)

Kačka 9.11.2008 0:58

Re:

Vám dělá potíž vnímat psaný text, což?;-D

Ladislav N 9.11.2008 1:02

Re: Kačka IP: 78.102.53.xxx

Zkuste vaši ctěnou myšlenku rozvést do detailů, třeba s touhle potíží zápasíte právě vy... ;-P

Minutus 9.11.2008 1:25

Re: Re:

;-D;-D;-D;-D To bude asi tím, že absolvoval ten VUML ...

vyjímečně píši 9.11.2008 1:37

Re: Komunistické mlžení pojmů (Minutus IP: 193.179.143.xxx)

Pozoruji vaše příspěvky a zjišťuji že každému kdo má jiný názor než vy okamžitě vynadáte do komoušů. Vy musíte mít hroznej mindrák. Asi vaše minulost, že? Celej život jste držel hu.bu a když máme demokracii tak si to musíte vynahradit. Takoví anonymní ,,ostří " hoši většinou jsou zakomplexovaní chudci. Můžete teď i mne pokálet tou vaší špínou.

Ladislav N 9.11.2008 1:49

Re: ad: Komunistické mlžení pojmů (Minutus IP: 193.179.143.xxx)

"...zjišťuji že každému kdo má jiný názor než vy okamžitě vynadáte do komoušů..."

Každému rozhodně ne. Každému, kdo sem systematicky vkládá příspěvky, z nichž lze jeho komunistickou minulost, myšlení, víru, propagandu, zlobu, třídní nenávist atd. vyčíst či vycítit, to udělám. Minutus mezi ně patří, byť není tak hloupý a agresívní, jako třeba Vízek a další.

Berte v úvahu i to, že s těmito komunistickými "jmény" už se známe poměrně dlouhou dobu, ale stačí si projít diskuse za tento víkend a třeba z reakce nicku "minutus" "Kačka" apod. na ostatní příspěvky  uhodnout, že fandí komunistům (ČSSD+KSČ a spol.) není zase tak těžké...;-P

Kačka 9.11.2008 1:57

Re: A jéje

Zakomplexovaný a ještě k tomu jasnovidec? C, c, c .... :-D:-D:-D

jirka.s. 9.11.2008 10:30

Re: A jéje

No, na to, aby Ladislav o tobě, vypelichaná opeřenko, vyslovil pregnantní názor, nemusí být vůbec žádným jasnovidcem! Na to stačí si přečíst pár těch tvých maximálně jednořádkových blitků (na víc se nezmůžeš) a musí mít naprosto jasno!

BTW: Jestlipak tvůj velitel Závodní stráže vůbec tuší, co asi tak na té vrátnici takhle po nocích děláš??? ;-P

emersonskej 9.11.2008 11:57

Re: A jéje

R^

Hans z dědiny 9.11.2008 18:24

Re: A jéje

Přesně. Kačena umí akohodit sprosťárnu. Argument jsem od ní ještě nečetl.

Minutus 9.11.2008 15:39

Ladislav N IP: 83.240.52.xxx - co k tomu říci

Nejsem zde takovým všudypřítomným fenóménem jako Ladislav N. Stačí porovnat počet příspěvků. Ani nejsem komunista, ani nechci zpět socialismus, o komunismu nemluvě, protože tu nebyl. Je to extrémismus a extrémismus nemusím. Jenže extrémismus je i pravicový a ten nemusím taky. A co se týče Ladislava, ač pravděpodobně technicky vzdělán, ve věcech politických je to fanatický vyznavač neoliberalismu. Já se řadím ke středu, tedy k tomu, aby byla namíchána optimální směs liberalismu a sociálna tak, any to vytvořilo synergický efekt a bylo to prospěšné pro všechny. Řekněme, že jsem zastáncem pragmatického efektivismu neochuzeného o sociální akcent ve zdravé míře.

Ladislav N 9.11.2008 17:10

Re: Minutus IP: 193.179.143.xxx

Vy jste obyčejný levičák (soudě podle reakcí v diskusích), který má blíž ke komunistům než ke středu či pravici. Vaše demagogie při zpochybňování autora čllánku vás jasně prozradila. To je "překvapení", že? ;-P

Ladislav N 9.11.2008 17:21

Re: Minutus IP: 193.179.143.xxx

A ještě odkaz do jiné diskuse, kde se dá dobře prokázat vaše levičácká orientace. ;-P

pH 77 9.11.2008 18:10

Re: Minutus IP: 193.179.143.xxx

Ladislave, KDOKOLIV, kdo není až takový extrémista jako vy, má přirozeně ke komunismu blíže než vy. Stejně jako má k nule blíže dvanáctka než třináctka. Přesto dvanáctku jen pro její relativní polohu vůči třináctce nenazýváme komunistkou.

Ladislav N 9.11.2008 18:18

Re: pH 77 IP: 160.218.43.xxx

Ano, pro mě jsou extrémisté levičáci z ČSSD KSČ(m). Rozdíl mezi mnou a jimi je, že já po nich nic nechci, jenom aby mi nestrkali své nenechavé pracky do mých kapes a peněženky. Pokud to vy považujete za extrémismus, je to váš osobní postoj, který mě k ničemu nezavazuje. Vypovídá jenom o vás.

Slávek-Valašsko 9.11.2008 12:14

Re: Komunistické mlžení pojmů (Minutus IP: 193.179.143.xxx)

Pane poopravte se malinko!"miliardy vyvražděných, nevzdělaných, ,kteří museli chodit každé ráno do práce a ne jako  nyní jednou za měsíc na úřad práce pro sdělení-Není- nemáme. A dokon ce  řada těch postižených bydlí dodnes včetně jejich  potomstva  v "komouš panelácích" či je za  slušný peníz střelila mladým začínajícím rodinám. A také tady byla<vyřešena národní soběstačnost v potravinách  jako jeden z nejdůležitějších faktorů pro lidstvo ať žije v"bolševik.krutovládě či růžolícím kapitalismu a  demoracii"Takže klapky z očí dolů a méně té vaší  konjukturální nenávisti.I kritika by měla mít svá pravidla a zejména soudnost....

Emil XX 9.11.2008 12:29

Můžete mi přesněji definovat kdy a do jaké míry bylo Česko

v potravinách nesoběstačné? Za WW2 jsme dokonce z části nuceně živili Němce.

Jinak ale máte pravdu v tom, že vždycky za všech režimů museli lidé pracovat. Akorát dnes si mohou někteří dovolit nepracovat a chodit pro dávky, což je špatně.

Počet legálně i nelegálně pracujících cizinců je u nás větší, než počet nezaměstnaných. Jde také o to, že když komunisté o někom rozhodli, že musí k lopatě, musel k lopatě i kdyby měl dva doktoráty.

Jakub S. 9.11.2008 11:16

Ach ta blahovolnost - ! Tak on třeba bude, M i s t ř e -

Hans z dědiny 9.11.2008 18:28

Re: Ke článku jen tolik

Tahle argumentace ad hominem je klasickou ukázkou toho, že má FF pravdu a nějaký Minutkovník neví jak na něj. Počet argumentů=0

Kačka 8.11.2008 21:53

Toto je student politologie?

Toto je student politologie? No potěš vás pánbůh, pravičáci, za takového "myslitele". ;-D

Minutus 8.11.2008 22:45

Re: Toto je student politologie?

Náhodou je snaživý. Má dobrý styl. Koho mi to jen připomíná .. Mohoritu? ;-D

jirka.s. 9.11.2008 10:35

Re: Toto je student politologie?

Zajímavé !!! Na koho jsi ty i po tak dlouhé době schopen si vzpomenout ! Čímpak to asi bude, že ti vasílek tak utkvěl v paměti??? ;-D Že by školní škamny nebo spíše ten ÚV SSM ???

Jakub S. 9.11.2008 11:07

Toto je student politologie?

Ano, Minute, Kačko. Toto je jeden z nejslibnějších studentů politologie, co dnes máme. Vaše shazování a ironizování mu bohudík neuškodí. A nezamezí publikování jeho vývodů. Srovnání s kariéristickým primitivem typu Vasilka kulhá na obě nohy - vypovídá o tobě, Minutku -

Minutus 8.11.2008 21:42

Ladislav N :-))) IP: 83.240.52.xxx

Jak jsem pochopil, to nebude člověk. To je diagnóza. Stačí se podívat na množství jeho příspěvků níže a na jejich monotónní obsah.

Vave 8.11.2008 21:40

Ano!

Díky, Andy! Je třeba opakovat stále dokola, že komunismus je zločinná ideologie a že komunisté jsou zločinci.

Jakub S. 9.11.2008 11:21

Díky!