1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Tuzex 4.1.2009 23:59

Ruščák proti svobodě myšoení

Upozorňuji Vás, pane Ruščák, že v této zemi dosud je garantována ústavní svoboda myšlění a projevu, a že jste to Vy, ne komunisté, kdo otevřeně vyzýváte k hrubému porušení ústavy. Též doporučuji seznámit se s judikaturou Evropského soudního dvora. Váš antikomunismus přerostl v obyčejný fašismus.

slávek-valašsko 11.11.2008 20:55

Re: Sláávečku!!!

Ne tak zhurta na mňa.Snad možu mět svůj názor, když vím proč  ho říkám.Tak s tym pitím  to dělám tak, že trnkovů piju..ale pozor tak,,abych nechlastal, zvumlovatěť jsem nedostal příležitost,protože  o židle se lidé   aby mohli   tehdy  doVÚMLU prali a já se strkat u l korýtka nepotřeboval, žil jsem   normálně a sebevzdělával.Takže škrabošku ani jiné úpravy obličeje jsme pro život nepotřeboval o komouš panelák jsem také nežádál a přesto, Mám čisté ruky a rovná záda i když je mně 62 a děcka  ty se za mňa stydět nemusí ani nemají důvod.Já za svoje názory také ne je to moje přesvědčení. Vím proč to říkám i když komunismus má  t.č. po sezoně,ale je to  jak v přírodě tak i  v jiných oblastech střídání období.Čili zákon negace -negace-negace a já věřím zákonům dialektiky.Proto po myšlenkách socilalismu neplivám, sám pro sebe si hodnotím" proč to tak dopadlo" a  diskutuju.Neviditelný pes to je snad přípustná občanská diskuze,která snad nic nepokazí.Projděte si moje názory já je nikomu nenutím, říkám jak věci vidím a říkám je bez  vulgarismů.Proto vítám i to "valašské napomenutí" bylo slušné a má z toho radost.Buďme  jiných názorů a  věřme že jednou bude  tady na světě , nebo v našich krajích občanská společnost na základě poznání užitečného dobrého.Bohužel lidstvo bude muset přijat jiné principy a k těm má blíže Marx než kapitalističtí teoretikové.Takže  slovo z mé strany   na vysvětlenou dobrou noc a těším se na další názory. Ruku na srdce myšlenky o socialismu  nejsou zas  tak velká utopie. Chce to to najít  cesty jak je realizovat. Přeště si třeba i Masarykovu "Světovou revoluci"Dnes ji nikdo nevydá. Zneužití  dobrých myšlenek  ajejich  deformace v praxi úzkou vládnoucí směčkou pokrok  nepřinese ,ale přináší poznání a v poznání je síla Jako v té čistotě naší slivovice a proto buďme   tak silní a čistí jako ona.Dobrou noc a po ní  zas   nový den.

slávek-valašsko 11.11.2008 20:10

Re: Ten malý státeček o 20000 km čtverečních vadí jen

Nevadí mně nic, ba naopak obdivoval jsem   některé prvky samosprávného života -ekonomických přístupů státu  k  životním podmínkám obyvatelstva ve státe Izrael od skončení II sv . války  zhruba  do r.1984, Prostě jedna s perspektivních cest života  širokých lidových mas /kultivovaným způsobem  účast  každého jedince na tvorbě státu jeho vzdělanosti rozvoji a dějiném vý voji/ Žádný kubánský , čínský či sovětský model socialismu.Bohužel vzalo to za své, ne žeby to nebylo životaschopné, prostě  rozhodnuto -z cesty globalizaci a budování "Nového světového pořádku" A vo tom to je i ten  nástin  mého názoru. Nepomůže  věci plivat po všem a nejít od jevu k podstatě. Historické vývojové proudy a  provázející je společnosko ekonomické formace chce zkoumat  studovat nikoliv propagandisticky zatracovat.

I. 11.11.2008 12:35

Re: V lecčems souhlas

Zloděj křičí chyťte zloděje. Aneb jeden za osmnáct a druhej bez dvou za dvacet.

Honza 10.11.2008 23:58

Pane Vízku, jste hloupý člověk, který hloupost hlásá a na diskusi neodpovídá.

Jste smutná postava na NP. Ale současně jste i důkazem určité demokracie. I taková existence jako Vy zde může plácat nesmysly. Užijte si to svoje právo na diskusi, vaším problémem je, že diskutujete jen sám se sebou.

Honza 10.11.2008 23:48

Re: Když vidím ty intelektuální perly ..

Když jste u těch výronů, mohl jste ještě zmínit Stalinovu hrůzovládu, hladomor v Rusku, miliony mrtvých, gulagy, směšný pakt Molotov-Ribentrop, útok na Polsko, Katyni, ostudnou konferenci v Jaltě, ............

Afghánistán jste vynechal? Proč, vždyť oprávněně patří mezi komunistické výboje SSR, k útoku na Maďarsko, NDR, Československo...........

Pak by to určitě pořád ještě nebylo všechno, ale bylo by to alespoň částečně objektivní, vy poloslepý historiku .

Alex 10.11.2008 21:13

Souhlasím bez výhrady, a důrazně.

Alan Gregory 10.11.2008 11:36

Když vidím ty intelektuální perly ..

 ;-€Když vidím všechny ty myšlenkové výrony, zkusil jsem taky zapřemýšlet - a pokusil jsem se o to hlavou. Kolik lidí vlastně ty komunistické myšlenky, dejme tomu za posledních 25 let,  zabily ?  Kolik vlastně vyhlásily (nebo spíš ani nevyhlásily - je to zbytečná zdržovačka) válek, a kolik napadly nějakých států a kolik tam bylo těch mrtvých. No, a aby bylo s čím srovnávat - vzal jsem jenom tak namátkou, třeba USA - tam musí být naopak  ty kapitalisticé myšlenky, nejdokonalejší.  A ať se nebavíme úplně o každé prkotině, Afghánistán vynechám. Tak co třeba ta Jugoslávie. Sice proti vůli většiny států v  OSN, bez souhlasu RB OSN, ale jinak paráda. Přímo válka v přímém přenosu a dokonalost sama. Hrdí Američané se mohli přímo z křesel u televizorů dívat, jak to tam pšouká. Vyletí satelitem naváděná raketa - bum - a škola je fuč. Spadne laserem naváděná bomba - bác - a nemocnice je v čudu. Pak elektrárny, mosty přes Dunaj, prostě krása pohledět. Nebylo by věčná škoda lidi o toto krásné podívání připravit ? A co pak teprve Irák - tam to bylo sice taky bez souhlasu RB OSN (ani ty důkazy se jaksi nenašly - ale kdo by se zaobíral nějakými pitomými detaily).  A ty kapitalistické myšlenky musí přece sami vědět, co je nejlepší.  No ale teď už dlouho nic podobně perfektního v televizi nebylo. Měl by se honem najít nějaký další odporný diktátor (ale ne náš diktátor - to je dobrý diktátor !).  !!

samson 10.11.2008 10:41

Re: Chléb a hry

a dobře:-P

věřící 10.11.2008 10:24

Re: myšlenka křesťanská první komunista

První komunista byl Kristus, usiloval o sociální spravedlnost a jak dopadl.

emersonskej 10.11.2008 9:16

Re: Máte pravdu...

Zrovna nad tím taky přemýšlím. Koukám, že to hodnocení soudfruha Vízka coby tapetáře, jež prakticky nereaguje na argumenty, či připomínky ostatních, ale pouze maniacky tapetuje ta svá zarudlá moudra, je nejspíš docela trefné !!!

Minutus 9.11.2008 23:52

dokončení

Podali by si ruce

nemohou se shodnout

Franta levou Láďa pravou

tak ať se jdou bodnout.

Minutus 9.11.2008 23:50

ještě jedno

Goluboj si komsomólec

Francek odpovidá

tvoje slavné argumenty

jsou tak pátá třída

Minutus 9.11.2008 23:50

pokračování o Frackovi a Láďovi

I ty jeden demagogu

levicová hyeno

nemůže mu Láďa

přijít na jméno

Minutus 9.11.2008 23:49

Francek Vízek a Láďa N.

Láďa do Francka

argumenty praží

Francek Láďovi

že se málo snaží

Minutus 9.11.2008 23:38

Mohu se zeptat

jak dlouho jste pobýval v Americe?

MR 9.11.2008 23:25

Re: Pokud se slabí stávají ještě slabší,

A opravdu se slabí stávají ještě slabšími a nebo se to tvrzení někomu hodí jen do krámu. Není to spíše tak, že když  já nemám kozu tak ať chcípne i ta sousedova?

MR 9.11.2008 23:21

Re: Chléb a hry

Co je obecné blaho? Byl jeden takový "Výbor" a ten pracoval s gilotinou.

MR 9.11.2008 23:18

Re: V lecčems souhlas

1) Důchody se zvyšují pravidelně - ze zákona ( o zvyšování důchodů nakonec mluví všichni při lákání voličů). U levice to více zapadne, protože ti mají peníze přece pro všechny.  

2) Poplatky sice nejsou systémové řešení ale je to "mírná" brzda před totální černou dírou. To kdo platí poplatky a komu jsou refundovány nebo je dokonce ušetřen placení je dáno zákonem . A když platí rodiče za děti - nechápu co je na tom asociálního. Z 30 korun udělat takové divadlo jako dělá ČSSD to vyžaduje opravdu silný žaludek.

3) S těmi průšvihy - zrovna ČSSD je výkladní skříní na průsery. Asi je také pravda (historií potvrzena), ODS nic neprojde a bude se při každé příležitosti překrucovat a používat dalších 50 let. U ČSSD  je to jen menší vada na kráse, kterou je lépe rychle zapomenout.  A že jich taky bylo! 

   

V 9.11.2008 23:18

Re: Jenže tyhle výkřiky mají jenže.

jinak je mozne proti te statni pomoci slabym a bezmocnym nebojovat a svolit aby to tak bylo a delat liberalni reformy jinak, tedy nezacinat bicem, ale cukrem.

tim myslim nezavadet poplatky ve zdravotnictvi a nezprisnovat nezamestnaneckou podporu a tak dale a uz vubec nebrojit proti tem slabym a bezmocnym (coz ovsem neznamena priznat nejakou povinnost vuci nim), ale namisto toho odstranovat vselijake regulace ktere dusi podnikani a vubec cely ekonomicky zivot zeme tak abychom si pak i na takoveto socialisticke vydobytky vydelali tak zvane levou zadni a byly by to reformy bez bolesti pro pracujici lid, bolest by citili jen nasi levicovi ideologove a ti by rvali co by jim hrdelka stacila, ale jak rikam, obycejni obcane by na takovychto reformach vubec nebyli byti. Ovsem je to nepruchodne, protoze tito obcane jiz davno uverili tem pomylenym levicovym ideologum, ze vse co se hybe musi byt pod statni kontrolou a na vse musi byt povoleni nejakou bumazkou, pocinaje zivnostenskym povolenim a profesnim konce.

Ty reformy podle dnesi pravice jsou pomylene a nikam nepovedou, jako nikde jinde taky nevedly, staci se podivat do sveta jak si tam historicky vedly pravicove strany a neni duvod myslet si, ze u nas to tady a ted bude jinak. Vsude se to vselijak lepi, pravice je stridana levici a pak zase pravici, asi jako lapene krysy v pasti, kdyz behaji od jednoho konce pasti ke druhemu a hledaji kudy ven, stejne se dnes po celem svete chovaji obcane statu v jejich pravo levych pastich

Honza 9.11.2008 23:03

Re: Jenže tyhle výkřiky mají jenže.

Mýlíte se, já to o sobě vím.  ;-)

V 9.11.2008 22:59

Re: Jenže tyhle výkřiky mají jenže.

no, to je proto, ze v logice veci, kdyz clovek prizna ze stat ma tu povinnost postarat se o nekoho, tak prece na to nekde musi vzit a jak se jednou zacne u bezmocnych, tak jak rikate se to da tezko ohranicit, definovat, a vbrzku jsou do toho zapocitani i pracujici na spodnim konci platoveho zebricku a vbrzku pak jde o to, abychom si vsichni pomahali, presneji abychom byli prinuceni si pomahat, a to je o cem ten socialismus je, abychom si pomahali. Logicky je potom potreba znarodnit podnikani, protoze lidi dobrovolne nepodnikaji ve prospech celku, zejmena ve prospech tech slabych a bezmocnych, na to je potreba aby do toho vstoupil stat a zavedl zebrickove platy atd atd.

mate pravdu, mel bych to poopravit a spis vas pokladat za socialistu, presneji receno za kryptosocialistu, tedy takoveho ktery to nepriznava a ani to o sobe nejspis nevi, to je ovsem ta nejrozsirenejsi forma socialismu a nejvice zradna.

V 9.11.2008 22:48

Re: myšlenka křesťanská

ji, presne tak se to nakonec zvrtne a to zakonite

zíralek 9.11.2008 22:29

Pokud se slabí stávají ještě slabší,

nastupují revoluce a je jedno kterej ksindl z toho vytěží;-P

Honza 9.11.2008 22:28

Re: Jenže tyhle výkřiky mají jenže.

Já si osobně myslím, že nepolykám žádnou udičku. Stát má své funkce, ale podstatou toho co jsem napsal je pomáhat jen těm potřebným, kteří potřební opravdu jsou. Od toho jsou daně. Ale jste první, kdo mě tady pokládá za komunistu, to Vám tedy gratuluju.

Herakleitos 9.11.2008 22:24

Re: V lecčems souhlas

A že se vašimi radami ti voliči neřídí. Jo a na zvýšení důchodu mimo jiné lákal kdo? No přece Topolánek ve smlouvě s voliči. Zdravotní reformu začít s poplatkama, to je blbost na kterou dojede každý. Kojenci, dárci krve, pacienti LDN, no nesmysl! Daňová reforma na které vydělají jen ti s nejvyššími příjmy - blbost, která nemůže projít. Teď k tomu přidejte průšvihy ODS, Čunek, Zelení. O jakých bijcích mluvíte. A dobrá rada, nezjednodušejte historii. To jak jste to pojal vy, tak to je klasické zneužití.Nic ve zlém ale....;-) 

Honza 9.11.2008 22:22

Re: myšlenka křesťanská

To máte pravdu, jen jste zapomněl na ten poslední společný znak, a to ten, že  u křesťanství nebohatne ani věřící, ani Bůh, ale jeho zástupci na zemi, tak u komunismu nebohatne lid, ale vládní státostrana a její pochlebovači, a to ještě naštěstí ne do nekonečna.

Všechno se to na tom konci vždycky nějak zvrtne.  ;-D

V 9.11.2008 22:03

Re: Jenže tyhle výkřiky mají jenže.

"Není sporu o tom, že o ty opravdu slabé a bezmocné ano"

Ale je o tom spor, ja zadnou povinnost vuci nim nemam (nemluvime ted o mych detech napriklad) a proc by mel mit stat? Nikdo nikomu nedluzi ani zivot ani blahobyt, potrebni se musi spolehnout na dobrou vuli tech, kteri jsou silni a mocni natolik, ze nejen dokazou sami prezit, ale jeste nest sebou ty slabe, bezmocne, a to bez dobre vule nikdo delat nebude a ve spolecnosti, ktera nas drzi a vysava jako hospodarska zvirata pro spolecne dobro logicky moc te dobre vule nebude.

Jak si to predstavujete tu statni starost o tyto jedince, aniz by stat sve obcany volky nevolky k tomu prinutil, v posledku pod hrozbou pokut a vezeni? Anebo verite ve spolecnost samych krestanskych andelu, kdy se vsichni ochotne obetuji a paradoxne predejdou konani dobrych skutku sami a prenechaji to na statu? Prece kdyby byli lide tak dobre vule, tak by nebylo treba to hnat pres stat? Stat je o vynucovani pod hrozbou sankci a o nicem jinem. Stat se ma starat o nase bezpeci a rozsuzovat neshody mezi lidmi a to je vse.

Jinak bych rekl, ze typicky polykate komunismus i s udickou, protoze komunismus v jeho ideovem zakladu z takoveto povinosti prece logicky vyplyva, vzato do dusledku

V 9.11.2008 21:24

Re: myšlenka křesťanská

komunismus ma s krestanstvim spolecnou moralku sebe obetovani - v komunisticke spolecnosti se ma jednotlivec obetovat pro dobro spolecnosti, v krestanske spolecnosti se ma obetovat spolubliznim (upozadit sebe sama a zit prednostne pro dobro ostatnich) a v posledku Bohu.

komunismus a krestanstvi jsou sjednoceni proti individualistickemu pojeti cloveka, tedy pojeti cloveka jako rozumove bytosti - krestanstvi nahrazuje rozum virou a komunismus jej nahrazuje pseudovedeckymi iracionalnimi nesmysly - rozum a logika je nepritelem jak krestanstvi, tak komunisticke ideologie, oba tyto smery vyzaduji slepe prijeti urciteho videni sveta a slepou poslusnost

skutecnost, ze mezi komunisty a krestany vladne nepratelstvi jeste neznamena, ze jeden nebo druhy predstavuje skutecne dobro pro cloveka, i gangsteri se mezi sebou strileji, nemusi jit vzdy o souboj dobra se zlem, ale zla proti zlu.

komunismus je tedy jako krestanstvi zajedno v tom, ze lidi nemaji hledet na sebezajem, ale maji se sebeobetovat, ovsem v jejich pripade je to sebeobetovani v zajmu lidskeho celku, tedy spolecnosti, nikoli nadprirozenu tedy Bohovi, jak je tomu v pripade krestanu. Rozdil je tedy jen v tom, ze komunismus nahradil viru v nadprirozeno virou pozemskou, nahradil krestanskeho Boha komunistickou spolecnosti.

loiz 9.11.2008 21:09

protoze Obama je pravicovejsi nez ODS

srovnavat lelvoprave  spektrum proudu v politice v USA  a v Evrope nejde, demokrate jsou pravovicovejsi nez vetsina konzervativnich stran v Evrope.