21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub S. 9.11.2008 11:25

Ano.

Tzv. lid je ve svých představách o budoucnosti (pokud nějaké má) zoufale omezený, jako byl vždycky. Ale aspoň má pak nač šťavnatě nadávat u kamen (rádia, televize...), v hospodě, na pavlači či na trhu... tedy mluvím o tomto národu, jeho "lidu".

Jakub S. 9.11.2008 11:21

Díky!

Jakub S. 9.11.2008 11:20

Re: Ne pod všechny dřívější články autora bych se podepsal,

Ano, tak to bývá. To je holt spirála dějin... a pak zas naopak. Jenže na jeden jediný lidský život to bývá neúnosné. Přečkat těch několik let či desítiletí. Případně sedmdesát...

Jakub S. 9.11.2008 11:16

Ach ta blahovolnost - ! Tak on třeba bude, M i s t ř e -

Jakub S. 9.11.2008 11:13

Re: Vývoj socializmu

Tohle je ale dobrý citát. Ovšem po chvíli zamyšlení nad touto parolou, známou mi už od šedesátých let, vám dojde taky, že zanedlouho to obojí začne probíhat simultánně.

Jakub S. 9.11.2008 11:09

Re: Další nebezpečí komunismu

Ano, tak to je. Vidíte to velmi dobře. Jste můj člověk.

Jde zase a zase o základní nesnáz demokracie: má-li být opravdová, pro každého, potom... ale to je furt dokolečka dokola, to každý už zná.

Jakub S. 9.11.2008 11:07

Toto je student politologie?

Ano, Minute, Kačko. Toto je jeden z nejslibnějších studentů politologie, co dnes máme. Vaše shazování a ironizování mu bohudík neuškodí. A nezamezí publikování jeho vývodů. Srovnání s kariéristickým primitivem typu Vasilka kulhá na obě nohy - vypovídá o tobě, Minutku -

IH 9.11.2008 11:05

Další nebezpečí komunismu

Článek se mi líbí. Přidávám ještě jeden rozšířený a nebezpečný přístup ke komunistům.  Komunisty volí 15% národa, což má většina respektovat. Z toho vyplývá, že komunistická strana a tím myšlenky komunismu jsou zcela legální. K tomu dodávám, že většina tím respektuje mínění lidí s nižším intelektem, nebo fanaticky věřících anebo jiným způsobem přiblblých. Neštěstí je, že do čela této komunistické lůzy se staví lidi vyčůraní a vychytralí, kteří na tom profitují.

Herakleitos 9.11.2008 11:01

Re: Restaurace komunismu

Ty bys to odskákal mezi prvními. Bývalý komouš a spolupracovník STB? Cibulkovy seznamy - Jiří Sál, roč. 1946! Nechtěl bych být v tvé kůži práskači.;-D

venkovan 9.11.2008 11:01

Re: Restaurace komunismu Potravinová bezpenost státu II

Ve Spojených státech je ročně spotřebováno 400 galonů (cca 1500 litrů) ropného ekvivalentu k nakrmení jednoho Američana (podle dat z roku 1994).7 Spotřeba energie v zemědělství se skládá ze:31 % pro výrobu umělých hnojiv, 19 % pro pohon zemědělských strojů, 16 % pro transport, 13 % pro zavlažování,

08 % pro chov dobytka (nezahrnuje potravu pro dobytek)

05 % pro výrobu pesticidů

08 % pro ostatní8

Energie potřebná pro balení, chlazení, dopravu do maloobchodních prodejen a domácí přípravu jídla není v těchto číslech zahrnuta.

kritik 9.11.2008 10:58

Re: Ještě malý dodatek

velmi trefné.Snad je na doplnění-vyspělé otrokářské systémy minulých tisíců let fungovaly mnohem efektivněji( a přinášely rozumnou životní úroveň všem svým členům(i otrokům))než jakýkoliv asociální pokus o komunismus ve 20.století.Smutné a poučné....

venkovan 9.11.2008 10:55

Re: Restaurace komunismu Potravinová bezpenost státu

Ve Spojených státech je ročně spotřebováno 400 galonů (cca 1500 litrů) ropného ekvivalentu k nakrmení jednoho Američana (podle dat z roku 1994).7

Aby si čtenář mohl udělat představu o energetické náročnosti moderního zemědělství, výroba jednoho kilogramu dusíku pro hnojivo vyžaduje energii obsaženou v 1.4 až 1.8 litru nafty. A to do ní nezahrnujeme potřebu původní suroviny, což je zemní plyn.9 Jak vyplývá z údajů Institutu pro výzkum hnojiv (The Fertilizer Institute, http://www.tfi.org), od 30. června 2001 do 30. června 2002 použili zemědělci v USA 12 009 300 tun dusíkatých hnojiv.10 Při použití spodního odhadu 1.4 litrů nafty na kilogram dusíku odpovídá toto množství 15.3 miliardy litrů nafty, nebo též 96.2 milionů barelů ropy.

To je samozřejmě pouze velmi hrubé přirovnání pro ilustraci požadavků současného zemědělství.

Řečeno mírně nadneseně, ale pravdivě: jíme ropu a zemní plyn.

kritik 9.11.2008 10:50

Re: Vývoj socializmu

R^R^R^R^R^

jirka.s. 9.11.2008 10:45

Re: Další Mejstřík,Štětina, Topolhánek a ostatní.

Ale že ty ty komunisty ale musíš mít přečtené! 8-o

Gyula 9.11.2008 10:41

Re: Bych se s tím nepáral

Prečo nelifrujete do basy mafiánov a pochybných zbohatlíkov ? Práve ich bohatsvo, nadobudnuté nekalým spôsobom, a arogancia s ako ho prezentujú, živí myšlienky komunistického rovnostárstva.

jirka.s. 9.11.2008 10:38

Re: Restaurace komunismu

Prdlajs, sametovou! Docela normální revoluci, se všemi atributy, které toto slovo v průběhu staletí získalo! ;-)

jirka.s. 9.11.2008 10:35

Re: Toto je student politologie?

Zajímavé !!! Na koho jsi ty i po tak dlouhé době schopen si vzpomenout ! Čímpak to asi bude, že ti vasílek tak utkvěl v paměti??? ;-D Že by školní škamny nebo spíše ten ÚV SSM ???

jirka.s. 9.11.2008 10:30

Re: A jéje

No, na to, aby Ladislav o tobě, vypelichaná opeřenko, vyslovil pregnantní názor, nemusí být vůbec žádným jasnovidcem! Na to stačí si přečíst pár těch tvých maximálně jednořádkových blitků (na víc se nezmůžeš) a musí mít naprosto jasno!

BTW: Jestlipak tvůj velitel Závodní stráže vůbec tuší, co asi tak na té vrátnici takhle po nocích děláš??? ;-P

Vašek 9.11.2008 10:26

Re: Tak proč vlastně ....

Už Ti otrnulo? Po listopadu l989 jsi strachem ani nedutal,že s Tebou někdo zatočí pěkně porevolučnicky.Zkus Kubu či Sev.Koreu,tam Ti bude lépe,tam je ta změna proti kapitalismu.Obama je levičák stejně,jako Ty inteligentem.Paroubek je výstavní model populisty s chorobnou touhou po moci,který slibuje vše,ale jen Tobě podobní naivové mu důvěřují.Stačí Pasáčku stručná odpověď?

Vašek 9.11.2008 10:14

Restaurace komunismu

Zcečla nenápadně,evolučně začíná vzkříšení komunistické totality na našem území,přestože od praktických výsledků dosažených za 4Olet této diktatury s tisíci zničených životů uplynulo jen l9 let.Nějak si neumím představit,že by v Německu existovala NSDAP s l5% voličů a že by občané strpěli účast ve vládě.Nacismus(rasová,nadřazenost,nemarxistický socialismus) neměl ani tak hrůzné následky z hlediska zmařených životů co komunismus(třídní boj,třídní nenávist,revoluce,spol.vlastnictví,diktatura jedné strany atd.Čím to je?Jsou češi nepoučitelní,či beránci,se kterými s určitou masáží lze libovolně manipulovat (=hloupí)?Ti,co tohoto džina z lahve nezodpovědně vypouštějí pro své mrzké cíle s typickými chlácholeními(je jiná doba,komunisti(stejně jako nacisti?)jsou jiní atd. by měli být voláni k potrestání.Asi to bude chtít novou "sametovou" dříve,než bude pozdě.

Kajan 9.11.2008 9:09

Vraždí institucionalizace myšlenek komunismu,

neboť je to ozbrojený výpad proti civilizaci, tedy individualizaci a subjektivizaci jednotlivců, prostřednictvím účinků z obchodu ! Proto také komunisté, když se kdekoliv na světě dostali k moci, nejprve zakázali obchod !!! Dzp.

vlasta 9.11.2008 9:07

Re: Tak proč vlastně ....

Proč tolik lidí zde i tam volilo levici, si bude každý vykládat po svém, včetně odborníků. Ale to neznamená, že se většina nemůže mýlit.

V TV dávali dokument o výbuchu sopky sv. Helena. Tým odborníků, který byl před výbuchem na místě, tvrdil, že výbuch bude vertikálním směrem. Pouze jeden mladý vulkanolog tvrdil, že výbuch bude horizontálním směrem. Nakonec měl smutnou pravdu ten jeden jediný. A to se prosím nejednalo o společensko-politický problém.

Ale to jste svojí otázkou neměl na mysli. Omlouvám se také, že jsem sotva vzdělanější než Vy. Chci jenom říct, že když si něco myslí většina, nemusí to vždycky nutně znamenat, že má pravdu. Obama by měl dostat šanci. Pokud jde o ty naše levicové politiky, zde si dovolím se 100% jistotou tipovat, a to s poukazem na osobnost Jiřího Paroubka .

Pasáček koz ve Vermontu 9.11.2008 8:02

Tak proč vlastně ....

Tak jsme si tu, s panem Ruščákem v čele, pěkně zanadávali na ten ošklivý socialismus a komunizmus. A také podali důkazy o jeho naprosté škodlivosti pro společnost. A také zatratili všechny levičáky a jiné úchylné hlupáky, kterým se současný kapitalismus příliš nelíbí a chtěli by změnu.

Je ale otázka, proč v Americe právě volilo 150 milionů občanů toho levičáka Mr. Obamu a v Čechách několik milionů toho levičáka pana Paroubka ?  Je to způsobeno notrickou blbostí těchto občanů, nebo k tomu snad mohli mít i jiné důvody ?

Dovedl by to někdo ze vzdělanějších diskutujících vysvětlit ?

Pasáček koz ve Vermontu 9.11.2008 7:26

Vývoj socializmu

V každé socialistické zemi probíhalo budování socializmu ve dvou fázích:  1. Potíže růstu.  2. Růst potíží.

siskin 9.11.2008 3:30

Prijemny

Ctu vas rad, piste dal. I ta "efektivnost" neni to, co se v socialnich statech traduje. Ja si samozrejme myslim, ze to byl otrokarsky system. Miluji ty bolsevicky komentare; mluvi jako z dob, kdy meli moc. Jak byste je procentualne (bolseviky) rozdelili mezi verici a ziskuchtive? 10 - 90?

Kačka 9.11.2008 1:57

Re: A jéje

Zakomplexovaný a ještě k tomu jasnovidec? C, c, c .... :-D:-D:-D

Ladislav N 9.11.2008 1:49

Re: ad: Komunistické mlžení pojmů (Minutus IP: 193.179.143.xxx)

"...zjišťuji že každému kdo má jiný názor než vy okamžitě vynadáte do komoušů..."

Každému rozhodně ne. Každému, kdo sem systematicky vkládá příspěvky, z nichž lze jeho komunistickou minulost, myšlení, víru, propagandu, zlobu, třídní nenávist atd. vyčíst či vycítit, to udělám. Minutus mezi ně patří, byť není tak hloupý a agresívní, jako třeba Vízek a další.

Berte v úvahu i to, že s těmito komunistickými "jmény" už se známe poměrně dlouhou dobu, ale stačí si projít diskuse za tento víkend a třeba z reakce nicku "minutus" "Kačka" apod. na ostatní příspěvky  uhodnout, že fandí komunistům (ČSSD+KSČ a spol.) není zase tak těžké...;-P

vyjímečně píši 9.11.2008 1:37

Re: Komunistické mlžení pojmů (Minutus IP: 193.179.143.xxx)

Pozoruji vaše příspěvky a zjišťuji že každému kdo má jiný názor než vy okamžitě vynadáte do komoušů. Vy musíte mít hroznej mindrák. Asi vaše minulost, že? Celej život jste držel hu.bu a když máme demokracii tak si to musíte vynahradit. Takoví anonymní ,,ostří " hoši většinou jsou zakomplexovaní chudci. Můžete teď i mne pokálet tou vaší špínou.

Minutus 9.11.2008 1:25

Re: Re:

;-D;-D;-D;-D To bude asi tím, že absolvoval ten VUML ...

Ladislav N 9.11.2008 1:02

Re: Kačka IP: 78.102.53.xxx

Zkuste vaši ctěnou myšlenku rozvést do detailů, třeba s touhle potíží zápasíte právě vy... ;-P