22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N 9.11.2008 15:58

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Vízek není člověk. Vízek je jednoduchý komunistický spamovací robot s generací náhodných textů  jednoho dnes už zcela dementního bývalého senátora ČSSD a člena KSČ... Ať mu odpovíte slušně či vulgárně, odpovědi k věci se nedočkáte. Vždy jenom vylepení náhodně vybraného nesmyslu...

Viz diskuse k jeho poslednímu "článku" na NP...

Ladislav N 9.11.2008 15:56

Re: Vývoj socializmu

"Vada je přímo v systému, ale na ten si samozřejmě  nemůžeme dovolit sáhnout..." ;-P

A tak jsme čekali, až jsme se dočkali...

F.VÍZEK 88.100.57 9.11.2008 15:54

Pravdy se bojíš, Ladislave N. !

Po parlamentních svobodných  demokratických volbách získali komunisté více poslanců než mají lidovci a zelení dohromady.  Líbit se to nemusí, ale je to tak.  Taková byla vůle občanů.  Přesto tyto dvě strany mají celkem osm ministrů a ona KSČM ani jediného;  je to strana v opozici, což je v demokracii zcela normální. 

V krajských volbách dali občané  vyhrát 13:0 levici.  A nyní modří "demokraté" lomí rukama, že se tu a tam i KSČM dostane do krajských rad.

Prosím, řekněte rovnou:  respektujete volební výsledky,  uznáváte občana jaku suveréna pro rozhodování o vlastní politické reprezentaci ? 

Chce to kvalitnější práci, milí modří komsomolci!  Pouze kvalitou můžete  v příštích volbách umenšit levici - třeba také k nule.  

F.VÍZEK 88.100.57 9.11.2008 15:53

Správné - nesprávné ?

Je to prostě tak:  

Po parlamentních svobodných  demokratických volbách získali komunisté více poslanců než mají lidovci a zelení dohromady.  Líbit se to nemusí, ale je to tak.  Taková byla vůle občanů.  Přesto tyto dvě strany mají celkem osm ministrů a ona KSČM ani jediného;  je to strana v opozici, což je v demokracii zcela normální. 

V krajských volbách dali občané  vyhrát 13:0 levici.  A nyní modří "demokraté" lomí rukama, že se tu a tam i KSČM dostane do krajských rad.

Prosím, řekněte rovnou:  respektujete volební výsledky,  uznáváte občana jaku suveréna pro rozhodování o vlastní politické reprezentaci ? 

Chce to kvalitnější práci, milí modří komsomolci!  Pouze kvalitou můžete  v příštích volbách umenšit levici - třeba také k nule.  

Ladislav N 9.11.2008 15:52

Re: Potravinová bezpenost státu II

I potraviny jsou "biomasa". Rozdíl je jenom v tom, že na státem dotované a povinně všem nařízené produkty se zemědělci vrhnou přednostně jako cenově výhodnější, než potraviny, protože stát jim zajistí silou moci odbyt i vysoké ceny.  Samozřejmě, na úkor kapsy spotřebitele. Pamatujete, jak loni touto dobou začaly "startovat" ceny mléčných výrobků a dalších potravin? Dnes je máslo a mléko levnější než před rokem a cenová bublina vyvolaná více různými faktory splaskla. Nakonec se ukazuje, že i ta "biopaliva" direktivně nařízená vedou zase jenom ke zvýšení spotřeby paliv fosilních...

Ladislav N :-))) 9.11.2008 15:44

Re: Tak proč vlastně ....

Jenom si dovolím upozornit, že Obamu s Paroubkem lze srovnávat především přes populismus, který je pro oba metodou, jak se dostat k moci.  Paroubek ovšem Obamovi nesahá ani po kolena svým vzděláním a souvislostmi, v jakých se dostal k moci. Paroubek by si v politice USA nejspíš "ani neškrtnul", vychází z komunistických tradicí, na což by i prostí Američané jistě velice brzy přišli. ;-P

Minutus 9.11.2008 15:39

Ladislav N IP: 83.240.52.xxx - co k tomu říci

Nejsem zde takovým všudypřítomným fenóménem jako Ladislav N. Stačí porovnat počet příspěvků. Ani nejsem komunista, ani nechci zpět socialismus, o komunismu nemluvě, protože tu nebyl. Je to extrémismus a extrémismus nemusím. Jenže extrémismus je i pravicový a ten nemusím taky. A co se týče Ladislava, ač pravděpodobně technicky vzdělán, ve věcech politických je to fanatický vyznavač neoliberalismu. Já se řadím ke středu, tedy k tomu, aby byla namíchána optimální směs liberalismu a sociálna tak, any to vytvořilo synergický efekt a bylo to prospěšné pro všechny. Řekněme, že jsem zastáncem pragmatického efektivismu neochuzeného o sociální akcent ve zdravé míře.

Emil XX 9.11.2008 15:24

Vyplývá to z toho, co někdy dosti cynicky říkají reklamní experti,

lidé chtějí hlavně něco "zadarmo" a moc o tom nepřemýšlejí. A znáte hlášku "každá změna může být jenom k horšímu?"

Já bych také uvítal, kdyby mě pečení holubi létali do huby, ale vím, že to jaksi nejde. Jiní uvěří, že to jde.

pamětník 9.11.2008 15:13

Bodni ho, kopni , pusť mu krev náš prapor nade trůny vlaje

Nazvete-li komunistu lhářem, musí se vás vždy zmocnit pocit marnosti. Jak můžete urazit prase tím, že jej nazýváte prasetem. Komunisté se neřídí naší morálkou, říkají, že jakýkoliv zločin je ospravedlnitelný, pomáhá-li nastolit věc socialismu".

 

Ronald Reagan

Jura Jurax 9.11.2008 14:48

Re: Ten malý státeček o 20000 km čtverečních vadí jen

Je to smutné, ale i mezi Valachy se takoví najdou ...:-(

kopretina 9.11.2008 14:42

Re: Je Váš seznam úplný

Jedinou hrozbou je agresivní islám. Izrael se pouze brání teroristické palestinsko-arabské lůze.

Pasáček koz ve Vermontu 9.11.2008 14:04

Re: Tak proč vlastně ....

Pane Herakleitosi, jste si jist, že u pana Vaška jde o myšlenkové pochody ?

Ladislav N 9.11.2008 13:58

Re: Další nebezpečí komunismu

To byl jejich reprezentativní vzorek. Podhoubí má větší rozsah... 

Pasáček koz ve Vermontu 9.11.2008 13:38

Re: Tak proč vlastně ....

Pane Vašku, děkuji Vám za odpověd´.  Máte pravdu, po listopadu 1989 jsem opravdu nedutal a poslal jsem z Ameriky svým kolegům v Ústavu jaderné fiziky pohlednici se sochou Svobody a s textem:  Blahopřeji k úspěšnému svinutí rozvinuté socialistické společnosti.

A prosím, abyste mi netykal, nejsem členem Vaší strany a kozy jsme spolu také nepásli.  Děkuji.

Harpyje 9.11.2008 12:35

Re: Ten malý státeček o 20000 km čtverečních vadí jen

Zřejmě vadí i některým Valachům.

JOPO 9.11.2008 12:30

Re: Další nebezpečí komunismu

Komunizmus = nekonečný sen ! Zdá se pokaždé co usnete, ale končí vžy jak vstanete. Jistota je v tom že se zdá a bude v různých formách, obměnách, variacích a nejrůznějších učeních zdát ale taky v tom že se nikdy nedá normálně žít. Sen není život !

Emil XX 9.11.2008 12:29

Můžete mi přesněji definovat kdy a do jaké míry bylo Česko

v potravinách nesoběstačné? Za WW2 jsme dokonce z části nuceně živili Němce.

Jinak ale máte pravdu v tom, že vždycky za všech režimů museli lidé pracovat. Akorát dnes si mohou někteří dovolit nepracovat a chodit pro dávky, což je špatně.

Počet legálně i nelegálně pracujících cizinců je u nás větší, než počet nezaměstnaných. Jde také o to, že když komunisté o někom rozhodli, že musí k lopatě, musel k lopatě i kdyby měl dva doktoráty.

Emil XX 9.11.2008 12:17

Potravinová bezpenost státu II

Z toho plyne jediné, pověsit zelené na větrníky, než bude pozdě. Já bych k tomu dodal, že na dnešní PŮDĚ v ČR už bez hnojiv neroste nic, leda nějaký plevel. A ti šílenci by namísto potravin pěstovali "biomasu."

Slávek-Valašsko 9.11.2008 12:14

Re: Komunistické mlžení pojmů (Minutus IP: 193.179.143.xxx)

Pane poopravte se malinko!"miliardy vyvražděných, nevzdělaných, ,kteří museli chodit každé ráno do práce a ne jako  nyní jednou za měsíc na úřad práce pro sdělení-Není- nemáme. A dokon ce  řada těch postižených bydlí dodnes včetně jejich  potomstva  v "komouš panelácích" či je za  slušný peníz střelila mladým začínajícím rodinám. A také tady byla<vyřešena národní soběstačnost v potravinách  jako jeden z nejdůležitějších faktorů pro lidstvo ať žije v"bolševik.krutovládě či růžolícím kapitalismu a  demoracii"Takže klapky z očí dolů a méně té vaší  konjukturální nenávisti.I kritika by měla mít svá pravidla a zejména soudnost....

Emil XX 9.11.2008 12:12

Pro realizaci komunistické utopie NIKDY nebude doba,

vždycky to skončí masakry a celkovým ekonomickým úpadkem. Nebo se z toho rycjle vycouvá, konec konců, ty kádě v Táboře vydržely jen krátce.

O tom totiž ten článek je.

emersonskej 9.11.2008 12:11

Re: Autor článku je mladý a hloupý (stejně jako řada přispěvatelů)

R^

Emil XX 9.11.2008 12:07

Ten malý státeček o 20000 km čtverečních vadí jen

smečce islamistů a pošuků. Židé mají tu "drzost," že více než 60 let po vyhlášení "Konečného řešení" pořád ještě nenapochodovali dobrovolně do moře...

Emil XX 9.11.2008 12:04

Protože i Dělnickou stranu volí nějací voliči, jak je možné

že se ji snaží zakázat????

Slávek-Valašsko 9.11.2008 11:58

Re: Další nebezpečí komunismu

Moc zdravím a názor vůbec neberu, Máte to milý pane moc  dobře zdůvodněné bude to   asi tím jejich nižším intelektem atd. atd. Ale přesto zkuste se pro vlastním poučení dozvědět o čem ten komunismus vlastně je. Nevnucujii ale vědět nemůže nikdy uškodit a je li člověk hloubavý a soudný umí si z informací vybrat. Či ten Marx-Engels a Lenin, i další kteří to teoreticky  nastínili a dali dohromady byli pros´táčci a menťáčci ?? Chyba je jinde  doba a její společnost ještě nenazrála zaobírat se vážně těmito myšlenkama a je fakt že současný kapitalismus to má nyní pevně v rukách. Ale... záleží na jeho přístupech ke společnskému bytí a vymezení vlastní úlohy  když až ve svých praktikách může zajít.  Zákony dialektiky ty asi nejde podvést...

emersonskej 9.11.2008 11:57

Re: A jéje

R^

emersonskej 9.11.2008 11:47

Re: Restaurace komunismu Potravinová bezpenost státu II

A co tím chtěl jako básník říci ?????8-o8-o8-o

Herakleitos 9.11.2008 11:46

Re: Tak proč vlastně ....

Vašku, zřejmě tvé myšlenkové pochody jsou v souladu s postavou Vaška z "Prodané..". Když dojde ke stěhování, tak pomašíruje vždy menšina a tou jste vy pravičáci. Nakradli jste si, tak marš na Tahiti.;-)

Slávek-Valašsko 9.11.2008 11:45

Je Váš seznam úplný

Je to Váš názor a úhel pohledu, proto jsem se po jeho přečtení zamyslel zda výčet  politicko-ekonomických  nebezpečí je z vašeho pohledu úplný a  zda něco záměrně nepodsouváte a něco neodsouváte  jako by mimo hřiště. Tím myslím současný sionismu a jeho  globáloní projevy  v ekonomicko-politickém životě a potažmo i vojenské strategii projevů globalizace. Takže jste -li tak fundovaný a ne pouze konjukturálním  propagndistou napište i o tom pár nedeformovaných řádků  o tomto fenoménu. Asi stejně jako u mnoha  jiných věcech se nesmí psát všechno.Ono by pak byla  svobodná diskuze a ta nemá místo. A čeho se  bojíte, podle jiných znalců fašismus i komunismus prý je mrtvev . Takže zbývá opravdu rozebrat podstatu a úlohu toho posledního. Dejte se směle do práce ,máte prostor a my si to rádi  jako to předešlé přečteme. Proč ??Asi pro své poučení..........

emersonskej 9.11.2008 11:43

Re: Další nebezpečí komunismu

No ... naštěstí komunisty NEVOLÍ 15% národa - pokud vím, měli komanči v posledních volbách do PS 12,8% při volební účasti 64,5%. To mi zas tak tragické nepřijde...!!:-)

vesničan 9.11.2008 11:36

Re: Restaurace komunismu Potravinová bezpenost státu II

a není to jedno ?Víte,když řeknu tisíc nebo milion,co je důležitější ?Nemá to náhodou stejný dopad ?Jenom jsem to řekl.