1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Honza 9.11.2008 18:48

Re: Reaguji...

Vůbec ne, pan Vízek je zářným příkladem, jak mu do té jeho utopické ideologie nepasují jednoduché a logické dotazy s předem jasnými a nezpochybnitelnými odpověďmi, kterými, pokud by odpověděl, by tu svou zcestnou ideologii a hesla musel opustit. Mě kladení podobných dotazů obohacuje, a vyhýbavé reakce agitátorů mě baví. Já se skutečně bavím, Vy ne?

Ladislav N :-))) 9.11.2008 18:59

Re: Reaguji...

Já vám sice rozumím, ale Vízkovým cílem a tužbou je zaliskat svými kopírovanými nesmysly tu nejčerstější část diskuse. Když zareagujete na jeho žvásty někde vzadu (časově), už se jeho reakce nedočkáte.;-P

Ladislav N :-))) 9.11.2008 18:45

Re: Reaguji... (Honza IP: 83.208.210.xxx)

P.S.:

Vízek k šíření a vylepování své komunistické propagandy potřebuje nějakého iniciativního "křena", který na jeho žvásty bude donekonečna reagovat. Přesně tuhle funkci teď k Vízkově politickému orgasmu plníte. ;-P Všimněte si, že když na něj nezareagujete, je v koncích... :-)

jirka.s. 9.11.2008 18:07

Re: Správné - nesprávné ?

"Po parlamentních svobodných  demokratických volbách získali komunisté více poslanců než mají lidovci a zelení dohromady.  Líbit se to nemusí, ale je to tak. "   -  píšeš, francku!!!

A teď kápni božskou !!! Tobě osobně - LÍBÍ nebo NELÍBÍ ????;-)

Ladislav N :-))) 9.11.2008 18:13

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

To jsou mi otázky... Vždyť už tady Vízek radostí celý týden čůrá do gatí...;-D

pamětník 9.11.2008 15:13

Bodni ho, kopni , pusť mu krev náš prapor nade trůny vlaje

Nazvete-li komunistu lhářem, musí se vás vždy zmocnit pocit marnosti. Jak můžete urazit prase tím, že jej nazýváte prasetem. Komunisté se neřídí naší morálkou, říkají, že jakýkoliv zločin je ospravedlnitelný, pomáhá-li nastolit věc socialismu".

 

Ronald Reagan

F.VÍZEK 88.100.57 9.11.2008 16:35

Dodejte...

Chtělo by to dodat, kdo zavinil,

že po parlamentních volbách 2006 má KSČM v parlamentu více poslanců než mají lidovci a zelení dohromady,

že v letošních krajských volbách vyhrála levice v ČR  13 : 0,

že v senátních volbách letos ČSSD porazila ODS  23 : 3 .

Kdo to zavinil? Byl to "třídní nepřítel" či mizerná práce českých pravicových stran a vlády Mirka Topolánka? 

Honza 9.11.2008 16:58

Re: Dodejte...

Ach to Vaše věčné hledání viníků. Ano, je to jejich vina, že na nestoudné lži a populistickou propagandu levice nebyli připraveni a adekvátně nereagovali. To nic nemění na tom, že lež zůstane lží, komunista komunistou a prázdná kasa prázdnou kasou. Slibů se nenajíme, a kde se nic nevytvoří, tam není co rozdávat, doufám že jsem to napsal jasně, a že to pochopíte i Vy.

F.VÍZEK 88.100.57 9.11.2008 18:11

Máte pravdu...

Ve svém pracovním životě jsem nejdelší dobu byl kamenickým dělníkem a svýma rukama přímo vytvářel hodnoty, které přežijí mnoho století.  I proto si velice vážím lidí,  za kterými je měřitelný kus jejich poctivé práce.  Trápí mě, jak se část dnešní společnosti na tyto lidi (= lidi práce) dívá, jak je hodnotí, jak je odměňuje. 

Honza 9.11.2008 18:25

Re: Máte pravdu...

Mohl byste přesněji definovat pojem "měřitelný výsledek", a jak to souvisí s předchozím příspěvkem, na nějž jsem reagoval?

emersonskej 10.11.2008 9:16

Re: Máte pravdu...

Zrovna nad tím taky přemýšlím. Koukám, že to hodnocení soudfruha Vízka coby tapetáře, jež prakticky nereaguje na argumenty, či připomínky ostatních, ale pouze maniacky tapetuje ta svá zarudlá moudra, je nejspíš docela trefné !!!

jirka.s. 9.11.2008 18:25

Re: Máte pravdu...

Výborně, francku! Tož mi laskavě sděl, kde bych si asi tak mohl fyzicky sáhnout na nějakou tu "hodnotu" co jsi "vytvořil" svýma vlastníma rukama! Pokud to ovšem byl nějaký ten leninův či gottwaldův pomník, tak to už asi nestihnu, jedině, že by sis z nostalgie nějaký odtáhl na zahrádku! ;-P

Hans z dědiny 9.11.2008 18:40

Re: Dodejte...

Kdo to zavinil? No přece tvoji kamarádi, oranžoví lháři a hochštapeři a pak ještě banda těch méně pracovitých a méně inteligentních. Vyber si, do které kategorie patříš!(Y)

Slávek-Valašsko 9.11.2008 11:45

Je Váš seznam úplný

Je to Váš názor a úhel pohledu, proto jsem se po jeho přečtení zamyslel zda výčet  politicko-ekonomických  nebezpečí je z vašeho pohledu úplný a  zda něco záměrně nepodsouváte a něco neodsouváte  jako by mimo hřiště. Tím myslím současný sionismu a jeho  globáloní projevy  v ekonomicko-politickém životě a potažmo i vojenské strategii projevů globalizace. Takže jste -li tak fundovaný a ne pouze konjukturálním  propagndistou napište i o tom pár nedeformovaných řádků  o tomto fenoménu. Asi stejně jako u mnoha  jiných věcech se nesmí psát všechno.Ono by pak byla  svobodná diskuze a ta nemá místo. A čeho se  bojíte, podle jiných znalců fašismus i komunismus prý je mrtvev . Takže zbývá opravdu rozebrat podstatu a úlohu toho posledního. Dejte se směle do práce ,máte prostor a my si to rádi  jako to předešlé přečteme. Proč ??Asi pro své poučení..........

Emil XX 9.11.2008 12:07

Ten malý státeček o 20000 km čtverečních vadí jen

smečce islamistů a pošuků. Židé mají tu "drzost," že více než 60 let po vyhlášení "Konečného řešení" pořád ještě nenapochodovali dobrovolně do moře...

Harpyje 9.11.2008 12:35

Re: Ten malý státeček o 20000 km čtverečních vadí jen

Zřejmě vadí i některým Valachům.

Jura Jurax 9.11.2008 14:48

Re: Ten malý státeček o 20000 km čtverečních vadí jen

Je to smutné, ale i mezi Valachy se takoví najdou ...:-(

Jakub S. 9.11.2008 20:34

Re: Ten malý státeček o 20000 km čtverečních vadí jen

No co narobíme... nejzme holt jedna rodina.

slávek-valašsko 11.11.2008 20:10

Re: Ten malý státeček o 20000 km čtverečních vadí jen

Nevadí mně nic, ba naopak obdivoval jsem   některé prvky samosprávného života -ekonomických přístupů státu  k  životním podmínkám obyvatelstva ve státe Izrael od skončení II sv . války  zhruba  do r.1984, Prostě jedna s perspektivních cest života  širokých lidových mas /kultivovaným způsobem  účast  každého jedince na tvorbě státu jeho vzdělanosti rozvoji a dějiném vý voji/ Žádný kubánský , čínský či sovětský model socialismu.Bohužel vzalo to za své, ne žeby to nebylo životaschopné, prostě  rozhodnuto -z cesty globalizaci a budování "Nového světového pořádku" A vo tom to je i ten  nástin  mého názoru. Nepomůže  věci plivat po všem a nejít od jevu k podstatě. Historické vývojové proudy a  provázející je společnosko ekonomické formace chce zkoumat  studovat nikoliv propagandisticky zatracovat.

kopretina 9.11.2008 14:42

Re: Je Váš seznam úplný

Jedinou hrozbou je agresivní islám. Izrael se pouze brání teroristické palestinsko-arabské lůze.

IH 9.11.2008 11:05

Další nebezpečí komunismu

Článek se mi líbí. Přidávám ještě jeden rozšířený a nebezpečný přístup ke komunistům.  Komunisty volí 15% národa, což má většina respektovat. Z toho vyplývá, že komunistická strana a tím myšlenky komunismu jsou zcela legální. K tomu dodávám, že většina tím respektuje mínění lidí s nižším intelektem, nebo fanaticky věřících anebo jiným způsobem přiblblých. Neštěstí je, že do čela této komunistické lůzy se staví lidi vyčůraní a vychytralí, kteří na tom profitují.

Jakub S. 9.11.2008 11:09

Re: Další nebezpečí komunismu

Ano, tak to je. Vidíte to velmi dobře. Jste můj člověk.

Jde zase a zase o základní nesnáz demokracie: má-li být opravdová, pro každého, potom... ale to je furt dokolečka dokola, to každý už zná.

emersonskej 9.11.2008 11:43

Re: Další nebezpečí komunismu

No ... naštěstí komunisty NEVOLÍ 15% národa - pokud vím, měli komanči v posledních volbách do PS 12,8% při volební účasti 64,5%. To mi zas tak tragické nepřijde...!!:-)

Ladislav N 9.11.2008 13:58

Re: Další nebezpečí komunismu

To byl jejich reprezentativní vzorek. Podhoubí má větší rozsah... 

Slávek-Valašsko 9.11.2008 11:58

Re: Další nebezpečí komunismu

Moc zdravím a názor vůbec neberu, Máte to milý pane moc  dobře zdůvodněné bude to   asi tím jejich nižším intelektem atd. atd. Ale přesto zkuste se pro vlastním poučení dozvědět o čem ten komunismus vlastně je. Nevnucujii ale vědět nemůže nikdy uškodit a je li člověk hloubavý a soudný umí si z informací vybrat. Či ten Marx-Engels a Lenin, i další kteří to teoreticky  nastínili a dali dohromady byli pros´táčci a menťáčci ?? Chyba je jinde  doba a její společnost ještě nenazrála zaobírat se vážně těmito myšlenkama a je fakt že současný kapitalismus to má nyní pevně v rukách. Ale... záleží na jeho přístupech ke společnskému bytí a vymezení vlastní úlohy  když až ve svých praktikách může zajít.  Zákony dialektiky ty asi nejde podvést...

Emil XX 9.11.2008 12:12

Pro realizaci komunistické utopie NIKDY nebude doba,

vždycky to skončí masakry a celkovým ekonomickým úpadkem. Nebo se z toho rycjle vycouvá, konec konců, ty kádě v Táboře vydržely jen krátce.

O tom totiž ten článek je.

JOPO 9.11.2008 12:30

Re: Další nebezpečí komunismu

Komunizmus = nekonečný sen ! Zdá se pokaždé co usnete, ale končí vžy jak vstanete. Jistota je v tom že se zdá a bude v různých formách, obměnách, variacích a nejrůznějších učeních zdát ale taky v tom že se nikdy nedá normálně žít. Sen není život !

Hans z dědiny 9.11.2008 18:37

Re: Další nebezpečí komunismu

Slávečku, tys přebral kapalných trnek! Mentálně nedostateční jsou ti, kdo hlasují pro ideje M+E. Ti, kdo je propagují (a dotvářejí) jsou naopak vych/caní hayzli s IQ pěkně vysokým a morálkou na nule. Právě pro takové byly podobné věci vymyšleny.

Jakub S. 9.11.2008 20:26

Sláávečku!!!

Kristepane, nedělej takovú ostudu mojému kraju. Aby sa člověk oščádal vyjíť za dveřa, že potká takého trúbu, jako ty... S takýma skalníma teda jedna rodina nejsu, ani omylem! Tí ťa teda zvumlovali, až ti to zostalo... no, ostaň radšéj u tých trnek a nevylézaj ven, myslím tvé děcka by ti to měli zakázať!!

slávek-valašsko 11.11.2008 20:55

Re: Sláávečku!!!

Ne tak zhurta na mňa.Snad možu mět svůj názor, když vím proč  ho říkám.Tak s tym pitím  to dělám tak, že trnkovů piju..ale pozor tak,,abych nechlastal, zvumlovatěť jsem nedostal příležitost,protože  o židle se lidé   aby mohli   tehdy  doVÚMLU prali a já se strkat u l korýtka nepotřeboval, žil jsem   normálně a sebevzdělával.Takže škrabošku ani jiné úpravy obličeje jsme pro život nepotřeboval o komouš panelák jsem také nežádál a přesto, Mám čisté ruky a rovná záda i když je mně 62 a děcka  ty se za mňa stydět nemusí ani nemají důvod.Já za svoje názory také ne je to moje přesvědčení. Vím proč to říkám i když komunismus má  t.č. po sezoně,ale je to  jak v přírodě tak i  v jiných oblastech střídání období.Čili zákon negace -negace-negace a já věřím zákonům dialektiky.Proto po myšlenkách socilalismu neplivám, sám pro sebe si hodnotím" proč to tak dopadlo" a  diskutuju.Neviditelný pes to je snad přípustná občanská diskuze,která snad nic nepokazí.Projděte si moje názory já je nikomu nenutím, říkám jak věci vidím a říkám je bez  vulgarismů.Proto vítám i to "valašské napomenutí" bylo slušné a má z toho radost.Buďme  jiných názorů a  věřme že jednou bude  tady na světě , nebo v našich krajích občanská společnost na základě poznání užitečného dobrého.Bohužel lidstvo bude muset přijat jiné principy a k těm má blíže Marx než kapitalističtí teoretikové.Takže  slovo z mé strany   na vysvětlenou dobrou noc a těším se na další názory. Ruku na srdce myšlenky o socialismu  nejsou zas  tak velká utopie. Chce to to najít  cesty jak je realizovat. Přeště si třeba i Masarykovu "Světovou revoluci"Dnes ji nikdo nevydá. Zneužití  dobrých myšlenek  ajejich  deformace v praxi úzkou vládnoucí směčkou pokrok  nepřinese ,ale přináší poznání a v poznání je síla Jako v té čistotě naší slivovice a proto buďme   tak silní a čistí jako ona.Dobrou noc a po ní  zas   nový den.