7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
michal 30.12.2009 10:14

Re: buddhismus za prve: neni nabozenstvi ale filosofie

račte s ipřečíst:

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%93m_%C5%A1inrikj%C3%B3

Hobo 30.12.2009 10:10

Re: omezení práv menšiny většinou

Příklad není chybný, možná jen nedokážete dosadit za ovci a tygra příslušné subjekty. Místo kritika společnosti jste z Jeana de La Fontaina (a následníků) udělal pouhého pohádkáře. To ovšem nedegraduje La Fontaina, ale Vás.

j 30.12.2009 10:09

Re: Všichni, kdo tady pindají o problému muslimů

nebo taky komunisty a nacisty. Dejte křestanům moc rozhodovat a uvidíte to tóčo

Fimafarum 30.12.2009 10:08

Je to především naše země

Pane Vilde souhlas se vším. Strach je zakladní princip pudu sebezáchovy. Media prosazuji názory extremistů, také jsem ten pořad viděl. Jak jinak lze posuzovat názor těch dvou mladých, než názor extrémní, vždyť je to infatilní blábolení. Je to moderní, vezměme se za ruce a spáchejme kolektvní sebevraždu, VŽDYŤ NEJSME JAKO ONI. Proč media nerezspektuji většinový občanský názor?? Je to především NAŠE země, a máme za ní zodpovědnost před svými předky. Pustili jsme je k nám domů, brzy nás ONI  budou vyhánět.

Lišák FOX 30.12.2009 10:08

Re: Samozřejmě souhlasím pane Vilde

S Lisabonskou smlouvou nám už imigraci budou řídit úředníci z Brusele (Y)

xtl 30.12.2009 10:08

Re: omezení práv menšiny většinou

Ano, referendum skutečně může být selháním demokracie a na druhé straně omezení práv většiny může být projevem demokracie, jak diskutovaný případ dokazuje. Jestliže tuto skutečnost nechápou muslimové třeba v Saudské Arábii, pak to nemusí znamenat, že ji nechápou lidé v Evropě. Dvojí metr na použití principů, jakými jsou lidské svobody a práva, ve stylu to co platí pro mne, neplatí pro tebe, odporuje integritě myšlení.

Kolumbo 30.12.2009 10:07

Re: Souhlasím s vším, až na ty minarety

je tonáhoda nebo záměr , že váš nick, vysloven, připomíná hýkání osla? Nadvládou  středověké křesťanské církve si evropané prošli a moc rádi na tu dobu nevzpomínají. Pokud si někteří z dnešních evropanů myslí, že když mohli natahovat na skřipec a pálit čarodějnice křesťané, měli by dnes / je to přece spravedlivé, muslimové mají přece taky právo na svou šanci / dostat stejnou hračku i muslimové. Nic proti, pokud se tou hračkou stane IH a jemu podobní, ať klidně visí na jeřábu, nechá se kamenovat nebo odpálit bombou v kavárně. Já raděj vezmu do ruky kulomet a vůbec se mi nechce dělat rozdíl mezi "IH" a muslimy.

Elvíra 30.12.2009 10:05

Něco ke "vzdělání"

http://e-islam.cz/

Martin Vlk 30.12.2009 10:05

Re: Všichni, kdo tady pindají o problému muslimů

A to právě ti multikulťáci odmítají chápat. Že dávat na roveň křesťanskou církev a islám je plantání hrušek s jabkama. Že to je jako posuzovat podle stejných měřítek spolek zahrádkářů a Hitlerovu NSDAP.

Martin Vlk 30.12.2009 10:03

Re: omezení práv menšiny většinou

Švýcarské referendum považuji za první vítězství rozumu nad multi - kulti škůdci za poslední dobu. Je to málo, ale snad se zbytek Evropy konečně probere, všechny pseudoidealisty vykope někam do polí a začne se chovat tak, aby přežil.

Lišák FOX 30.12.2009 10:02

stavět minaret není základní právo

xtl jaksi automaticky předpokládá, že stavba minaretů patří mezi základní práva. To se ale mýlí a jeho argumentace stojí na vodě.

Martin Vlk 30.12.2009 10:00

Re: Souhlasím s vším, až na ty minarety

Nesouhlasím. Navíc, průměrný panelák je větší než kostel a kromě toho, že je hnusný nikomu extra nevadí.

Stojí tady proti sobě dvě náboženství, Jednos minimálním vlivem na náš život, vnímané spíše jako jakýsi folklór. Na druhé straně agresivní, netolerantní násilnická filozofie, která se montuje do každé oblasti života a pokud by začala dominovat, postaví náš svět na hlavu.

Věž kostela je pro mne něco z Ladových obrázků, minaret představuje totéž co nazazený bajonet.

Jiří Heincl 30.12.2009 9:59

Re: omezení práv menšiny většinou

xtl umí opravdu demokraticky diskutovat, jinak řečeno nazvat oponenta hlupákem. S názory xtl vesele kupředu k sebevraždě euroatlantické civilisace.

Jelínková 30.12.2009 9:56

Re: omezení práv menšiny většinou

Ten pán kecá,když mu jde o svobodu,tak mu jde vlastně o  tu moji,Jde mu o svobodu muslima,který, když ji tak chce ,ať si jde islámského světa,odkud utekl,aby se měl lépe a ať si tam to svě právo šaría uplatňuje. .Já si svou svobodu budu bránit a proto tu nechci muslimy.!!!!!!Islám je agresivní náboženství a ponižuje ženy,;-O

Honza 30.12.2009 9:56

Všichni, kdo tady pindají o problému muslimů

jako o záležitosti nějaké kulturní či náboženské tolerance, měli uvědomit fakt, že Islám není žádné náboženství. Je to ideologie, jejímž hlavním rysem je totální vymytí mozků "věřících", absolutní intolerance ke všemu, co není muslimské a hlavně ambice vládnout a vnucovat své "zákony" všem ostatním. Všichni muslimové, bez ohledu na to, že je mezi nimi bezpochyby většina jinak slušných lidí, jsou ovládáni touto ideologií. Jejich neustále rostoucí počet v Evropě vede jednoznačně k tomu, že zde nejpozději za cca 20 let získají "demokratickou" cestou nadvládu. To bude pro ostatní evropany znamenat návrat do středověku a postavení lidí druhé kategorie. Tato událost může nastat ovšem i mnohem dřív, pokud jim v tom pomůžou hlupáci, kteří odmítají vidět pravou podstatu Islámu a v rámci idiotského multikulturalismu se postaví na jejich stranu. Také to může urychlit menší teroristická kampaň, která ovlivní všeobecně zbabělé obyvatele Evropy, aby jim vládu předali dobrovolně i když ještě nebudou mít většinu.

Tomu všemu by se snad ještě dalo zabránit - a to tím, že se přestane strkat hlava do písku a bude se na Islám pohlížet realisticky jako na ideologii, která porušuje evropské zákony a tudíž by měla být také po právu kriminalizována. Kdyby se třeba místo teatrálního boje proti dávno mrtvé nacistické ideologii bojovalo proti zatraceně živé a nebezpečné ideologii, jejímž celkem neskrývaným cílem je zbavit nás svobody, kterou si vybojovaly generace našich předků.

Ale toho se od politiků asi nedočkáme, takže pro lidi, kteří se nechtějí dobrovolně vzdát svobody, asi zbývá jediná možnost - pořídit si automatickou zbraň a dostatek munice, aby až ta katastrofa nastane, svou svobodu neprodali lacino ...

IH 30.12.2009 9:55

Souhlasím s vším, až na ty minarety

Symbolem nadvlády určitě byly a skrytě jsou i nadále kostely. Proč by jinak byly největšími podobně jako minarety. Účelem je vyvolat pocit malosti ve srovnání s velikostí Boha potažmo církve. O jakého boha zrovna jde je vedlejší.

Elvíra 30.12.2009 9:52

Re: omezení práv menšiny většinou

Stavební řízení se dá uplatit...dokonce i ve Švýcarsku

Martin Vlk 30.12.2009 9:51

Omyl všech pacifistů

To je základní omyl všech pacifistů. Tedy že pokud já se zřeknu násilí, udělají to i ti ostatní. Že pokud já vyjdu útočníkovi vstříc s květinou v ruce, dostane se mi stejné reakce.

Bohužel, tak to není. Daleko více platí, že na hrubý pytel hrubé záplaty třeba. Že bránit práva menšiny pochopitelně musíme, ale jen do okamžiku, kdy začnou omezovat většinu. Že my jsme tady doma a tohle je náš svět.

Že prostě pokud mi přijde do domu host, uvítám jej. Ale když mi začně přestavovat nábytek, moji manželku začne nutit chodit s hadrem na hlavě a zakáže mi dát si po obědě pivo, lapnu jej za flígr a vykopu ho tam, odkud přišel.

Elvíra 30.12.2009 9:50

Re: omezení práv menšiny většinou

Ta slavná "listina" slouží pouze k omezování práv většiny...a to ještě jen někde. Klacek, kterým nám mávají nad hlavou všechny minority, které mají pocit, že by mělo být všechno jinak:-(

yorik 30.12.2009 9:48

Re: omezení práv menšiny většinou

Možná by nebylo od věci, aplikovat tu listinu ,až jí budou ratifikovat státy, kde se dá hlásat evangelim tak z věže tanku. ;-)

xtl 30.12.2009 9:47

Re: omezení práv menšiny většinou

Příklad je chybný, na tygra a ovci nelze aplikovat listinu základních lidských práv, opak může požadovat pouze hlupák. Problém je v tom, že i když nám může být výsledek švýcarského referenda sympatický, je nutno kritizovat účelové porušení demokratických principů, kterým  zneužití referenda k potlačení práv menšiny bylo, vždyť právě proto, aby se to nestávalo, byla v poslední době lidská práva mnoha zeměmi přijata, u nás jsou dokonce součástí ústavy. Pokud to někdo zpochybňuje, pak také zpochybňuje například legitimitu úsilí Charty 77 a dává za pravdu bolševickému stylu myšlení. Stavby minaretů lze totiž nepovolovat v obyčejném stavebním řízení, takže kvůli tomu není třeba porušovat (u nás) ústavu.

Elvíra 30.12.2009 9:47

Re: respektování specifik

:-)A to je přesně to, co tady nechceme...historia magistra vitae;-D

BM 30.12.2009 9:42

Re: omezení práv menšiny většinou

To je zvláštní logika.  Demokratické referendum je selhání demokracie? A oč je demokratičtější listina práv a svobod, než rozhodnutí referenda? A platí ta práva opravdu pro všechny? Třeba i pro křesťany v Íránu, nebo v Saudské Arábii? Nebo ta listina platí jen někde a pro někoho? Právě takoví lidé jako jste vy, mají na svědomí multikulturní katastrofu, která v Evropě nenápadně začala před několika lety a která až vykulminuje, přinese velké oběti. Právě proti takovým jako vy, se vyjádřili švýcarští občané v referendu, protože jak autor správně píše, jde o symboly. U minaretů o symboli nadvlády nad okolím, u vás o zbabělosti a schováváním hlavy do písku. Schováváním se za deklarace a nesmyslné žvásty multikultiidiotů.

BM 30.12.2009 9:32

Re: buddhismus za prve: neni nabozenstvi ale filosofie

Óm Šin-rik-jó, nyní Ateph, odpovědná za (m.j.) útoky v Tokijském metru, je buddhistická skupina. Takových je více. Buddhismus sice nemá boha v křesťanském, či islámském smyslu, ale mnoho božstev, bytostí žijících v jiných, vyšších úrovních bytí.

5P 30.12.2009 9:25

Re: omezení práv menšiny většinou

Nejdemoktatičtější z nejdemokratičtějších selhali? No to snad nemyslíte vážně. Švýcaři se přece demokraticky v referendu vyjádřili tak jak se vyjádřili. A ta islámská menšina je tam jak dlouho? Tisíce let? Takových jako jste Vy je třeba se opravdu bát. A je třeba proti Vám bojovat.

woka 30.12.2009 9:25

Re: Starší pán?

stařec je ten, kdo má o deset let více než ty (říká klasik, nevím který)

Jiří Heincl 30.12.2009 9:24

Re: omezení práv menšiny většinou

Já to vidím tak, že momentální švýcarská většina pochopila, že se jedná o její fyzickou existenci a dala přednost své záchraně před cestou do zhouby. To je ovšem proti mysli multikulti šílencům.

Aby se mohly mezi lidmi bez obav uplatňovat demokratické zásady, musí k demokracii přistupovat zúčastnění přibližně stejně. Že to muslimové nečiní, musí vidět každý, kdo má jen trochu zdravého rozumu.

Zkusím uvést příměr z živočišné říše. Na svém pozemku budu chovat ovci a tygra a jednoho dne se rozhodnu, že jim dám volnost za stejných podmínek pro oba. Hádejte, jak to dopadne.

ltx 30.12.2009 9:24

Re: omezení práv menšiny většinou

kterou listinu myslíte-co je lepší,cár papíru a nebo možnost, že si ukamenujete ženu-asi by se Vám to líbilo, že!

woka 30.12.2009 9:22

Re: Pane Vilde,

naštěstí je skoro nikdo nevolí.

Myslím si ostatně, že by té mladé ženě nejvíc prospělo k duševnímu dozrávání, kdyby místo politiky taky v noci krmila dítě (nejlépe dvě až tři děti v průběhu let). Snad by pochopila, že existují důležitější a smysluplnější a krásnější životní výzvy než bojovat za multikulturní svět.  

xtl 30.12.2009 9:11

omezení práv menšiny většinou

V článku 3, odst. 1 listiny lidských práv a svobod se praví, že "základní práva a svobody se zaručují všem bez rozdílu pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického či jiného smýšlení, národního nebo sociálního původu, příslušnosti k národnostní nebo etnické menšině, majetku, rodu nebo jiného postavení". Odtud lze vyvodit, že pokud jde o stavby minaretů či symbolů jiných náboženství, pak by se na ně měly vztahovat pouze obecné zákony týkající se povolování staveb (které poskytují dostatek prostoru pro jejich případné neudělení), nikoliv celoplošný zákaz. Proto je třeba švýcarské referendum považovat za ukázku selhání demokracie, protože v tomto případě většina prosadila omezení základních lidských práv a svobod menšiny.