19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
RZ 30.12.2009 19:02

Re: Židi k naší kultuře nepatří

Vzhledem k tomu, že následkem registrace na Lidovkách a zrušení diskuse na Virtually se na Psu objevilo mnoho obskurních individuí (tato stvoření zpravidla postrádají smysl pro humor), upřesňuji: Nebýt Židů, tak by z naší vědy, umění a zkrátka celé naší kultury zůstalo ubohé torzo.

pesimista 30.12.2009 18:48

Re: Jako "nevěřící pes" si nedělám sebemenší iluze,

souhlas, je nás na to určitě dost

A. S. Pergill 30.12.2009 18:43

Jako "nevěřící pes" si nedělám sebemenší iluze,

co by se stalo se mnou a mou rodinou, pokud by se zdařila islamizace. Z toho důvodu podpořím kohokoli, kdo té islamizaci zabrání, třeba i zhmotnělou parafrází stalinského hesla "Nět muslima, nět problema".

"Demokraty" typů Uhla nebo Kocába (a další multikulturní sběře) považují za stejné nepřátele jako ty muslimy, kteří otevřeně ve shodě se slovy svého lžiproroka (jehož duše bude do konce času kvílet v temnotách) prohlašují, že mě oloupí a zabijí (v libovolném pořadí). Pokud demokracie, respektive to, co se za ni samo prohlašuje, a co už dávno žádnou demokracií není, nám odmítá poskytnout ochranu před muslimy, pak je naprostou idiocií demokracii podporovat. Je nutné volit takový režim, který muslimy i multikulturní lidský shit vykope nebo dokonce v nějakých táborech nucených prací přinutí (většinu z nich poprvé v životě) dělat něco užitečného.

RZ 30.12.2009 18:41

Re: Židi k naší kultuře nepatří

Bez Židů bychom znali malou násobilku, jednoduché stroje a používali obrázkové písmo, troubo.

BTW jsem křesťan.

pesimista 30.12.2009 18:40

Re: Židi k naší kultuře nepatří

ale patří !!!

Alexa 30.12.2009 18:31

Židi k naší kultuře nepatří

jinak souhlas

RZ 30.12.2009 18:27

Re: Pokud budou USA a EU

Jenda nepoužívá "nabodeníčka", kdoví, odkud a na jaké klávesnici píše, ale Vy děláte hrubé pravopisné chyby (u nás taky tloustnou lidy) etc.

Wlasta 30.12.2009 18:20

Re: Islám a expanze

byl jsem v Kosovu před dvěmi lety. Křesťanské kostely byly za plotem a evidentně nanavštěvované, pokud nebyly rozstřílené. Netvrdím, že by tam nebyli křesťané, ale jednoznačně jsou v minimu.

Kresinka 30.12.2009 18:15

Re: Omyl všech pacifistů

jak jste přišel na to, že křesťané beze zbatku odmítají násilí ? Jakmile je třeba bránit víru, klidně použijí zbraně

. 30.12.2009 18:15

Re: To je zajímavé,

Juro , bezva. R^R^R^  :

Zkrátka komunisté nebo muslimové, ať mají akademické vzdělání či jsou

negramoti, mají v hlavě stejně nasráno, je to zkrátka svoloč,

jiří 30.12.2009 18:14

poznámka

Tam kde je etické  vakuum, tam může vklouznout ledasco, zvláště   ve společnosti, která považuje křesťanství za tmářství ( infikována Leninem).Chcete-li zabránit šíření islámu¨, vložte tam  šíření filosofie , která je důležitá pro přežití a zachování živočišného lidského druhu.

RZ 30.12.2009 18:01

Re: Palestina je pouze enkláva v Severní Africe,

Židé na tomto území žili od 13.století před Kristem!! Přečtěte si něco ze skutečné historie, nikoli bolševické nebo antisemitské žvásty!

Michal 30.12.2009 17:55

Re: Palestina je pouze enkláva v Severní Africe,

Zařídit Evženovi také rezervaci a pěknou svěrací kazajku. :)

68 30.12.2009 17:46

Re: Islám a expanze

Možná jste moc vybíravý?

68 30.12.2009 17:42

Re: Palestina je pouze enkláva v Severní Africe,

Evžene, ti židi jedni, co? Reservace se jim zachtělo, Arabům chlebíčka ujídat. Ani tu kvalitu originálu nemaj, krajinu arabskou pustoší..., co s tím, Evžene?

BuBu 30.12.2009 17:41

Re: A jinak EUGENe . . . .

. . . jinak ostatní . . . doma . . . zdrávi ??? Nebo . . . též jsou to socialisté ??? Nebo . . . že by rovnou bolševici ???Rv

Leoš 30.12.2009 17:38

Jednou z hlavních ideí EU, je

dodržování základních lidských práv a svobod. V islámském světě základní lidská práva a svobody pro ženy neplatí. Žena je majetkem muže, pouhou věcí , nemá svobodnou vůli. Proč EU nezakáže islám na území EU jakožto náboženství potlačující lidská práva. Proč nevyhlásí hospodářské embargo muslimským zemím. Nedodržují přece lidská práva. Na Kubě a v S. Korei  také nedodržují lidská práva a tam bylo embargo uvaleno.

EUGEN 30.12.2009 17:29

Re: Pokud budou USA a EU

Jendo,nauč se česky a pak se Ti uleví,

EUGEN 30.12.2009 17:25

Re: Pokud budou USA a EU

děkuji všem za jejich opravdu inteligetní názory.Do nového roku Vám přeji vše hezké a s pozdravem KLAUS AKBAR

Jenda 30.12.2009 17:24

Re: Místo minaretů by moslimové měli začít vyhlazovat jejich

Pakystanska armada bojuje. Zatim. A vsimnete si jak se k ni stavi tamni plebs.

Jenda 30.12.2009 17:23

Re: Pokud budou USA a EU

Zajimave genocida pri ktere mnozstvi "vyvrazdovanych" neustale roste. Za dobu toho vaseho genocidniho chovani mnozstvi plastelincu vzrostlo nekolikanasobne.

A tu loajalitu jsme videli napriklad ve valce Iraku s Iranem nebo pri napadeni Kuvajtu Irakem ...

Jirka 30.12.2009 17:23

ano

Jednoznačně ano, pokd chtějí žít podle svých zvyků, tak ať se vrátí tam kd eplatí. Kdyby tolerovali naše zvyky, náboženství tak můžeme tolerovat my je ale tam kde se trestá bičem nošení krátkých kalhot u žen nemůžeme chtít toleranci a pak se musíme bránit stejně

ironik 30.12.2009 17:22

Multi kulturnost ? Pseudohumanita?

:-/Obohacování žívota  nebo job humanistů ,přínos v ekonomice  nebo ekonomicky rozklad občanského státu a jeho staletých tradic  a zvyků i těch stravovacích.

Ostravák 30.12.2009 17:22

Zkuste si představit politickou stranu, která otevřeně

hlásá, že muži jsou nadřazeni ženám jejichž poslušnost si mají vynutit i bitím.

Korán toto nařizuje...

KočkoDan 30.12.2009 17:15

Re: Pokud budou USA a EU

Tak tady netřeba žádného komentáře, neboť takový blb jako je EUGEN by stejně sotva co pochopil

EUGEN 30.12.2009 17:15

Re: Palestina je pouze enkláva v Severní Africe,

umělá kůže,umělý vánoční stromek atd. jsou produkty,které napodobují něco kvalitního a přirozeného,ale nikdy nedosáhnou kvality originálu.To samé se týká tzv. státu Izrael,je to umělý stát,který byl zřízen OSN jako židovská rezervace dočasně umístěná na území Palestiny.Základem byla záchrana jednoho lidského druhu (který jsme my křesťané chtěli vyhladit).To bylo jistě záslužné,problém je že na území,které bylo pro tuto rezervaci určeno již po několik staletí žili lidé,kteří nenesli žádnou odpovědnost za to co jsme my vyvolali -šoa.

dhimmi 30.12.2009 17:09

Re: islám je

Muslimové s námi tak mazlit nebudou:"Pro nevěřící jsme řetězy,okovy a plamen šlehající připravili".Korán 76:4

dhimmi 30.12.2009 17:06

Re: Pokud budou USA a EU

Mícháš tady jablka s hruškami,bída a genocida jsou naprosto rozdílné věci,to ví každý,kdo není úplný idiot.

Kresinka 30.12.2009 17:06

islám je

náboženství, já bych dnes spíš řekla ideologie podobně jako komunismus vycházející z nenávisti. Proto alespoň v naší civilizaci bychom proti němu měli bojovat stejně aktivně, jako proti komunismu. Jenže: když někdo ze socialistického ráje emigroval na západ, jen velmi těžko by se dalo od něj čekat vnášení komunistické ideologie. V případě muslimů je to bohužel jinak. Za prvné řada z nich emigranty nikdo nebyla, to se týká severoafričanů ve Francii, Anglii, nebo byla zdvořile zvána, jako Turci do Německa. Za druhé přistěhovalci z první vlny třeba asimilovali, ale dnes se ideologickými i jinými vlivy stávají z jejich děti, či vnuků militantní muslimové. Co s nimi ? Asi bych vyhlásila nějakou přísahu občanů. Je to možná pitomost, ale přece jen by to jasně oddělilo vrstvy nesnášenlivých od těch, kteří evropské ( americké ) civilizační hodnoty uznávají, především úctu k lidskému životu

honzak 30.12.2009 17:05

Re: Pokud budou USA a EU

"podporovat genocidní chování izraelců v Palestině" tak ty jsi taky dobrej blb...  Máš svéprávnost k právním úkonům?