16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
projektant 1.2.2009 11:21

Re: Takže šlo tu o něco zcela jiného než o Vámi vykonfabulovaný"komunistický teror" .. Když sovětská vojska ů osvobozovala koncentrační tábory ve východním Polsku, nikdo o komunistickém teroru jaksi nemluvil, neodmítal Stalina.Jak otrnulo začal

Vidíte, že se shodneme. Oba jsme zřejmě stávali ve čtvrtky fronty na zajímavé knížky. Z kulturního střediska amerického velvyslanectví jsem si nechával posílat časopis Spektrum. Mám za sebou stavby z devadesátých let v Německu. Přesto bych něco doplnil - to čest na konci jste si mohl odpustit. Hezký den

budíš 1.2.2009 8:30

Havel, nebyl

ještě doceněn jak by si zasloužil.Škoda, že není ještě aktivní ,nebylo by ve světě tolik ostudy a ČEŠI BY NEBYLI VE SVĚTĚ ZA TUPCE.

empir 1.2.2009 2:17

Nechcete být s komunisty?

Přestaňte se rvát o místo u kamínek. ) 

Ale to je jen doporučení, nebojte . )))

M. 1.2.2009 1:59

Lhostejnost je daleko horší

zaštěkat "komunista fuj" umí každý. Nejen nekomunista.

M. 1.2.2009 1:51

kudle české

zalezlému zbabělci:

narcismus byl prý v americe zařazen na seznam těžkých duševních poruch

můžeš o tom přemýšlet

AVE

  

MaminKA.Czech 1.2.2009 1:24

Pralidi nevěří poesii

Štěkni si na svého komunistu!

A pak zmlať do krve ženskou!

za po mě tlivá: 1.2.2009 1:37

Z DIVADLA SKLEP: )

"Promiň! "jÁ" zapomněla."

Nikdy ne ženskou ždycky JENOM Holčičku.

Naště jsi předtím poslal všechny "honit komunisty"

BOLŠEVICKÝ ŠMEJDE

mamina 1.2.2009 0:52

Nepochybně!

Dostala jsem nápad. Vzhledem k rostoucí nespokojenosti s informační hodnotou médializovaného nic: )

CO kdybychom uzákonili povinnost publikovat a veřejně vyjadřovat pouze subjektivní hlediska?. ) Rozumný člověk rozliší omyly domněnky od empirického prožitku. Nerozumnému je to 1.

mamina 1.2.2009 0:55

Teď jsem si vzpomněla

NAPŘÍKLAD

v soudnictví je to No. 1

pomněnka, ne domněnka 1.2.2009 0:56

Re: Teď jsem

tentokrát myšleno - osvědčilo se to PRÝ na jedničku: )

Gaston 1.2.2009 1:05

Re: Nepochybně!

Nemusíte přece nic uzákoňovat...?! člověk přece vždy vyjadřuje pouze svůj subjektivní názor. Spíše mi vysvětlete, kdy se stává subjektivní názor objektivním;-). Tehdy, kdy je ve většině? Opravdu?

M. 1.2.2009 2:07

O, přehlédla jsem Vás.

Ale Vy si vystačíte, že? )

Gaston 1.2.2009 0:41

Role Havla není odsouzeníhodná

Tak za prvé, zaplaťpánbůh za Havla, že vůbec byl k mání v ten pravý čas. Znali jste tehdy snad někoho jiného, kdo vystupoval jako komunistobijec a byl by vůbec tehdy jako takový uspěl? Osobně si myslím, že Havel odvedl svou práci dobře. Samozřejmě , že mne mrzí na Havla spousta jinejch věcí : prodej Lucerny tomu stbákovi, jmenování komunisty Špačka svým tajemníkem, jmenování Čalfy, poté i Tošovského.. Jenže vše se dělo v rozjitřené atmosféře a samotného mne někdy až zarazilo, jak Havel byl tvrdý ke komunistům a třeba i Rusku. Pak však  trochu " vyměkl". Jenže já si myslím, že to bylo z toho důvodu, že viděl v celém politickém spektru, ale i u občanů nechuť k nějakému radikálnímu řešení..... Chcete snad říci, že např. Klaus byl v tomhle směru na jeho straně? Havel ovšem naprosto jasně a demonstrativně KSČ ignoroval. Je tady z politiků ještě někdo takový? Havel navíc má zcela jasno, kam se má republika ubírat, je jasně pro spolupráci s USA, je podezíravý k Rusku, sympatizuje vždy s lidmi, kteří usilují o svobodu a je to v každém případě demokrat. Můj názor Vám však samozřejmě nevnucuju, mějte si ten svůj, je mi to jedno

Nalim 1.2.2009 1:36

Re: Role Havla není odsouzeníhodná

R^R^R^

:-):-)

>-

68 1.2.2009 4:48

Re: Role Havla není odsouzeníhodná

Asi je pravda, že nikdo tenkrát neznal žádného jiného veřejně vystupujícího komunistobijce, který měl šanci za živa uspět, kromě právě toho významného  “komunistobijce” Havla. Takže bylo právě tomuto komunistobijci, po jisté tvrdé průpravě, dopřáno za živa uspět a komunisty pobít i přes veškeré překážky a klacky, které mu tito neustále házeli pod nohy. Byl holt k mání právě tenhle komunistobijec a navíc, byl k mání přesně v pravý čas. Tak proč to nebrat.

Budíš 1.2.2009 8:04

Re: Role Havla není odsouzeníhodná

Ano, díky za Havla, ale nemohu mu zapomenout , že do své party přijal Klause-to byla nenapravitelná chyba na desítky let.Myslím ,že ho to dnes mrzí.

M.S. 1.2.2009 10:33

Re: Role Havla není odsouzeníhodná

Nejhorším druhem korupce je klientelismus a ten právě Havel zavedl. Klientelismus se stal podhoubím pro masivní rozvoj korupce.

Budíš. 1.2.2009 11:53

Re: Role Havla není odsouzeníhodná

Ano, v české politice je klientelismus velmi zakořeněn, ale to nezavedl v Česku jen Havel. Klientelismus existuje v celém světě.Havel, ale neměl dlouho pravomoce, aby mohl něco změnit.Havel se mohl korupcí už jen trápit.Nejvíce souvislostem ublížilo nic neřešení a zavedení džungle, která vše rozjela. Když k tomu přidám aroganci, samolibost, tvorbu vděčných demagogických prospěchářských vlezdoprdelků, kteří vládnoucí skupině vyhovovali tak je to průser.

Gaston 1.2.2009 17:59

Re: Role Havla není odsouzeníhodná

Proboha, jak ho mohl zavést on? nepamatujete si jeho "Rudolfinský projev"? Nepamatujete se  o čem byl a na koho mířil?

Budíš 1.2.2009 19:10

Re: Role Havla není odsouzeníhodná

Neřekl  jsem že, zavedl Havel. Vím ,že ne. Klaus byl člověk, který mohl mnohému v té době zabránit a on to neudělal.

Milan 1.2.2009 0:11

Komunistu do kazde rodiny

Ani tak nejde o clenske prukazy. Ale sledujic reakce mnohych na deni a udalosti, rekl bych, ze komunista v kazde rodine je dosti trefne.

mamina 31.1.2009 23:40

Myslím a píšu to obecně, samozřejmě : )

mamina dead can dance 31.1.2009 23:35

(1) Člověk si prostě někdy jen nevšimne...

(2) a Člověk kvůli tomu prostě jen zemře...

mamina od otce antikomunisty 31.1.2009 23:34

Pane Frýborte

promiňte, ale... člověk by se měl někdy zamyslet...

...JSTE si jist, že nemáte rád některé komunisty?

Hezkou neděli : )

clay 31.1.2009 22:58

v mé rodině taky nebyl žádný komunista

jak dopadli mí spolužáci ve všech případech si nejsem jist, nicméně jeden se k nim dal. Bylo to o to podivnější, protože mi kdysi vykládal, jak mu komunisti mučili dědu. To bylo takto. Slavili jsme syna spolužáka z gymplu a sešla se tam stará banda. Kecalo se kecalo, můj kámoš Ota chvíli poslouchal a pozoroval Libora, pak to nevydržel a udeřil přímo, Libore, že ty ses k nim dal? Ani nevím, jak na to přišel, ale bylo to tak...všichni koukali, Libor červenej jak rak...

Když jsme zakládali Ekosekci, zašel jsem za kámošem na ONV, aby mi dal tipy na správné lidi, dostal jsem seznam odborníků, kámoš mi řekl, kdo z nich je komunista, ty jsme vyřadili a dali si do stanov, že členem nemůže být komunista. Přišla k nám řada lidí, kterých si dodnes vážím, ti mi pak řekli, že to akceptovali právě díky té podmínce. Neakceptovali jsme ani ty bývalé soudruhy...Prostě není to tak, jak si myslí pan exprezident. Ten si s bývalými rozuměl velmi dobře. Asi si to potřebuje nějak zdůvodnit

Slávek-Valašsko 1.2.2009 0:27

Re: v mé rodině taky nebyl žádný komunista

ˇudělali jste to móoc dobře,pochvalte si to ještě dnes

clay 1.2.2009 8:57

Re: v mé rodině taky nebyl žádný komunista

škoda, že tak nepostupovali všichni

Magor Milda 31.1.2009 22:39

Havel zase poukazuje na vlastní rodinu a okolí

v mé rodině, zhruba 28 lidí, býval jediný komunista, strýc Richard. Ten se vyučil strojním sazečem na Linotypu, dobře vydělával, tak vedl socialistické řeči. Jeho komunistování skončilo 1939, po ruském osvobození však už s tou stranou nenavázal vztah, jaksi mu tam ti noví neseděli. Zemřel, jako všichni strojní sazeči, na rakovinu plic, výpary olova jsou toxické. Z ostatního příbuzenstva zahynulo 9 lidí v různých koncentrácích, můj tatínek ve vězení Gestapa v Brně.  Takže s panem Havlem ani s panem Klausem žádná , ani náhodná, podobnost neexistuje.

plašmuška 31.1.2009 20:58

Havlův Čalfa

Havův Čalfa, po plýšáku do strakovky.

Slávek-Valašsko 31.1.2009 20:47

Ano, ano....

Trestat by se  teror  skutečně měl souhlasím, ale kdo ten faktický teror    praktikoval  vedl a finančně podporoval.? Komunisté, kteří stáli v čele vlády či  ta nesouhlasící opozice Na to  si mnozí "postižení" po porážce "zlé, nereformovatelné ,komunistické krutovlády" odpovídají  sami. Pyšní a předbíhají  se ve vypravění jak podpalovali budovy a stohy určené pro  zemědělskou výrobu a zajištění soběstačnosti ve výrobě potravin, prováděli sabotáže ve výrobě, dopravě , zakládali různé bojůvky zkrátka škodili suverénímu státu. Zkrátka dle svého svědomí a přesvědčení vykonávali skutky, které i podle současných trestněoprávních kriterií vykazují   objektivní i subjektivní znaky teroru a sobotáže. A lidově demokratický stát tyto skutky trestně právně postihoval. Z dnešních  pohledů možná přísně až  nepřiměřeně   V době  jejich páchání a mezinárodní  situace pak obrana   státu , kterou nazýváte komunistickým terorem byla na místě. Takže žádný komunistický teror milý pane pisateli, ale vyhrocená mezinárodně politická situace, na obou stranách tehdy bipolárního světa. Trestat  není co,je třeba si uvědomit co se dělo a  jak kdo musel reagovat. Pro  občanskou společnost pak poučení, každý svými každodenímí  postoji se zasazovat o to, aby se takováto ideologicky orientovaná vypětí  v mezináriodních vztazích  v dějinách nezopakovalo. nejprve se v Jaltě rozdělil svět a pak terorem a diverzí se snažil "někdo "toto rozdělení zvrátit. Byly to státy jak je označujeteTy "komunistické" ? A  sovětský stát v čele se Stalinem, který  dokázal  sehrát svou dějinou úlohu při   výsledcích  v 2 sv, válce,pokračoval v ochraně toho co bylo dohodnuto na nejvyšší  úrovni  ne svém teritoriu vlivu.  Takže šlo tu o něco zcela jiného než o Vámi vykonfabulovaný"komunistický teror" ..  Když  sovětská vojska ů  osvobozovala   koncentrační tábory ve východním Polsku, nikdo o komunistickém teroru jaksi nemluvil, neodmítal Stalina.Jak otrnulo  začalo se   se sprostým osočováním .To  je dějepis..