26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
autorka článku 10.7.2009 18:58

Psi štěkají karavana jde dál

!!

Cowboy 10.7.2009 19:46

The Energizer Bunny

80% amerckych Zidov volilo pre nasho marxistu obamu. Pre evanielickych krestanov a inych krestanov maju mena ako "A Redneck", "A White Trash".........a ste pre nich horsi nepriatel ako cela  Hamas. 20% tvoria ortodoxni Zidia a s tymi sa da dohovorit.

kopretina 10.7.2009 19:57

Re: The Energizer Bunny

Tak náboženství liberálních Židů není judaismus, ale liberalismus a to je chyba. Liberální rabín v USA Erick Jofie nazval Falwella "novým Hitlerem", přitom reverend Falwell byl vášnivým zastáncem Izraele a Židů. Ale ortodoxní Židé si podpory evangelikálů váží. Ortodoxní rabín Yechiel Eckstein vede Mezinárodní společenství křesťanů Židů (International Feloship of Christians and Jews). www.ifcj.com

Ortodoxní Židé a evangelikální křesťané spolu můžou dobře spolupracovat.

Blechová Hana 11.7.2009 15:21

Re: The Energizer Bunny

Obama je marxista? No to jsou tedy vjeci!

Bleška.

Klára 10.7.2009 18:43

Tady je teda nablito

Co udělá jeden pravdivý článek? Jen zlobu a nenávist? Co vás to lidi vede? Když se vám článek nelíbí, kdo vás nutí jej číst?

Thyronx 10.7.2009 22:56

Ehm

Když se vám článek nelíbí, kdo vás nutí jej číst?

Jste si jista, ze jste na strane Izraele, podle IQ byste spis mela drzet s nami! ;-)

Lukas 10.7.2009 23:58

Re: Ehm

Bohuzel tato diskuze se zvrtla do nicnerikajiciho klaboseni.

Thyronx 11.7.2009 0:11

Re: Ehm

Zijte a nechte zit! Dopadlo to jeste pomerne dobre, kdyz zvazime, ze jedna strana (v dnesni dobe!) zcela vazne doklada historicka prava pristehovalcu kolonizujicich nasilim obydlene uzemi na zaklade citatu z Bible. :-)

autorka článku 11.7.2009 9:16

Re: Ehm

A už je to dady zase! Židé nenárokuji nárok na Izrael jen z biblických motivů, ale taky z historických a právních nároků. Palestinští Arabové nemají žádný historický a právní nárok na Izrael, Palestinští Arabové jsou potomci přistěhovalých Arabů z 19. století ze Sýrie, Jordánska, Egypta, zatímco Židé žili v zemi od roku 1312 př. Kr,

Arabové mají 22 států s rozlohou přes 9 000 000 km2, Židé mají 1 s rozlohou jen 20 000 km2, proč přejete vše Arabům a Židům nic? To je špatný a ohavný postoj.

Thyronx 11.7.2009 23:43

Re: Ehm

Pristehovalci - Serjoza z Moskvy nebo John z USA na palestinske uzemi zadny narok nemaji. Zidu zila v Palestine v dobe vzniku zidovskeho statu naprosta mensina. (Y)

autorka článku 12.7.2009 10:20

Re: Ehm

Ale mají. Židé se jen vrátili do své země Izrael.

BERAN 10.7.2009 17:51

Autorce článku

Domníval jsem se z textu a z prvních reakcí na něj, že jste měla v úmyslu vyprovokovat primitivní antižidovské nenávistníky. Záměrně nepoužívám slovo antisemitské, protože jiní semité - Arabové - jsou mi, na rozdíl od Židů, velmi nepříjemní.

Bohužel se potvrdil můj druhý dojem, že jakkoli dobré úmysly, podpořené chabou argumentací, nahrávají pouze zastáncům opačných názorů.

Vaše zaujetí Biblí je obdivuhodné. Na rozdíl od křesťanské civilizace, která za svůj rozkvět vděčí skepsi, svobodě pochybovat a víře v pomoc boží jen tomu, kdo se sám přičiní, mají vyznavači islámu jasno: jen my máme jedinou a poslení pravdu. Všichni ostatní nahlédli jen její část. Bůh řídí vše do posledního klopítnutí a je proto jedno, zda se starám či čekám na almužnu. Proto je západní (křesťanský) svět včetně IZRAELE vyspělý a islámský zaostalý.

Možná to netušíte, ale váš pohled na Bili se vůbec neliší od pohledu muslima na Korán. Zda je to křesťanské, o tom pochybuji.

autorka článku 10.7.2009 18:05

Re: Autorce článku

Ano, i Arabové jsou Semité, nicméně termín antisemtismus se definuje jako nenávist k Židů na základě rasy a vyznání, definice ze slovníku diderot: "zločinná ideologie hlásající nenávist k Židům. Má většinou iracionální charakter nenávisti průměrných a deklasovaných vrstev, která se odlišuje rasou a vyznáním na nichž se schvaluje zodpovědnost za problémy, jimiž společnost trpí". 

Ale ano, já uznávám i vědu a uznávám, že ne všichni lidé mohou být křesťané a je mi jedno, jakou má člověk rasu nebo vyznání. Ale bránila jsem se nařčení Pamětníka, který mě nařkl, že nejsem křesťanka, jsem biblicky věřící křesťanka, řídím se autoritou Bible, to je pravda, ale vycházím i z lidských zákonů.Nejsem přece fanatik. A neurážejte přirovnáním k muslimským fanatiků, ti se řící jenom koránem a světské zákony neuznávají. Přikladem je Taliban, který popírá lidské zákony, práva žen a nenávist k jinověrcům. Necítím nenávist k nikomu!

BERAN 10.7.2009 19:00

Re: Autorce článku

Mé přirovnání není urážkou a nebylo tak myšleno. Mé přirovnání se týkalo bezmezné víry v psané slovo. Z té víry vychází i světské zákony. V křesťanských zemích i v muslimských. Právě křesťanská skepse vygenerovala z Bible zákony, které nazývate lidské. Stejně "lidské" připadají pravověrnému muslimovi světské zákony jeho domoviny, byť by nám křesťanům připadaly sebekrutější.

Máte-li potřebu hlásat jedinou (tu svoji) pravdu, zvažte, zda to není hřích pýchy, když Všemohoucí dopouští, aby jedni vyznávali islám, jiní budhismus, třetí hinduismus, čtvrtí....

autorka článku 10.7.2009 19:06

Re: Autorce článku

Já nikomu svou víru nevnucuji, to bych si neopovážila. Jen mám právo svou víru prezentovat, toť vše. :-)

BERAN 10.7.2009 19:05

Re: Autorce článku

Obdobně nepřesná definice, jako uvádíte vy, definuje fašismus či nacionální socialismus jako krajně pravicové hnutí!!!

Definice, které jsou zavádějící vedou pouze k nedorozumění.

Opakovat HLOUPOST, byť stokrát definovanou, není to další příklad bezmezné víře v psané slovo?

Blechová Hana 11.7.2009 15:28

Re: Autorce článku

Berane, ač nerada, u Vás mám tak nějak pocit, že Váš nick přímo souvisí s Vaším beranoidním postojem, tedy nikoliv autorka je zabejčilá, ale Vy jste beranoidní.

A už zase mizím, Bleška.

autorka článku 10.7.2009 17:34

Základ křesťanské podpory Izraele

http://www.icej.cz/kdo_jsme/teologie.php

autorka článku 10.7.2009 17:07

Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

Proč mě trvale napadáte, mým jediným Bohem je Pán Ježíš Kristus.

Právě proto, že jsem biblicky věřící křesťanka musím Izrael a židovský národ podporovat. Můžete číst o obnově Izraele ze samotných evangelií: "On pošle své anděly s mohutným zvukem polnice a shromáždí vyvolené (Židy) od čtyř úhlů světa" (Matouš 24:31). A to se naplnilo, Bůh shromažďuje svůj vyvolený národ! 

Ježíš řekl svým učedníkům: "Amen amen pravím vám až se Syn člověka při obnovení všeho posadí na trůn své slávy, tehdy i vy, kteří jsem mě následovali, usednete na dvanáct trůnů a budete soudit dvanáct pokolení Izraele" (Matouš 19:28). Zde jasně čtete, že po obnovení Izraele bude Bůh z Jeruzaléma soudit svůj lid. Nebo pasáž ze Skutků apoštolů: "Ti, kteří byli s ním se ptali, už v tomto čase chceš obnovit království pro Izrael? Řekl jim, není vaše věc znát čas a lhůtu, kterou, kterou si otec ponechal ve své moci, ale dostanete sílu Ducha svatého a budete mi svědky v Jeruzalémě a celém v celém Judsku a Samařsku, až na sám konec země". (Skutky 1:6-8). Zde pán Ježíš jasně dokládá obnovu Izraele. A v Lukášovi čteme: A bodou padat ostří ostří meče a zajatci budou odvedeni mezi všechny národy a po Jeruzalému budou šlapat pohané, dokud se čas pohanů nenaplní"(Lukáš 21:24). Zde Ježíš mluví o rozptýlení Židů do diaspory, Jeruzalém bude okupován mnoha pohanskými národy, Ježíš však můuví, že nadvláda pohanů skončí a národ izraelský se vrátí do své země Izrael.A Izrael bude spasen: "Neboť mé oči viděly tvé spasení... a slávu pro tvůj lid Izrael" (Lukáš 2:28-32)."Vy uctíváte, které neznáte my uctíváme, které známe neboť spása je ze Židů" (Jan 4:22).Ježíš ctil chrám jako "dům svého otce" (Matouš 10:45) atd. Pamětníku, Váš Bůh není Kristus, ale Alláh, je to Vaše věc,ale nedělejte ze sebe křesťana.

Pamětník 10.7.2009 17:18

Re: Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

Kopretino, citujte si co chcete.

Pokud máte v duši nenávist k bližním, kteří mají jiný názor na současnou politiku Izraele než Vy, nejste dobrou křesťankou.

Ze své osobní zkušenosti vím, že lidé, kteří okázale dávají najevo svou víru, nestojí za nic. Vaším bohem je současný Izrael a jeho lobby. Ale přesto nemáte cestu k Bohu uzavřenou, protože  "Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich jest království nebeské."

autorka článku 10.7.2009 17:23

Re: Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

Ne, moje náboženství NENÍ Izrael, Izrael, ale pán Ježíš Kristus, jsem pravá biblicky věřící křesťanka a za svou víru a mou podporu se nestydím. Vy nemáte právo soudit, kdo je a kdo není dobrý křesťan, nejste papež, ani farář, ani pastor, kdo je a kdo není pravý křesťan to nechť učiní pán Ježíš Kristus až bude soudit všechny národy ze svého trůnu v Jeruzalémě. Vy nenávidíte židovská bárod a to je velmi zlé.

autorka článku 10.7.2009 17:25

Re: Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

překlep mou podporu Izraele.

Pamětník 10.7.2009 17:31

Re: Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

Správně, nejsem papež, farář ani žádný jiný hodnostář kterékoli církve. Ale to nejste ani Vy, a přesto určujete kdo je a není správný křesťan. Vy nenávidíte křesťana, příslušníka stejného národa a to je přímo katastrofa. Přesto Vám odpouštím.

K poslednímu soudu půjde každý sám svou kůží a se svými hříchy.

autorka článku 10.7.2009 17:33

Re: Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

Necítím k Vám ani k nikomu žádnou nenávist!Jen mám právo s Vámi nesouhlasit. To mi snad neodepíráte.

Pamětník 10.7.2009 17:40

Re: Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

Ale já - a ostatní, kteří s Vámi nesouhlasí - mám úplně stejná práva jako Vy, nebo snad ne?  Mám dojem, že Vás to často velmi překvapuje.

autorka článku 10.7.2009 18:27

Re: Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

Ale ano, to právo Vám nepopírám, jenom se mi nelíbí, když říkáte, kdo je a kdo není pravým křesťanem.

autorka článku 10.7.2009 17:35

Re: Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

Zde máte zajímavý odkaz: http://www.icej.cz/kdo_jsme/teologie.php

Kolemjdoucí (J.Š.) 10.7.2009 17:39

Re: Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

"Ježíš řekl..., "... i vy, kteří jste mne následovali ..." - Proboha, odkdy  židé následují Ježíše?!!! Vite za jakého neznaboha a rouhače ho považují? (a kolika nadávkami ho za jeho činnost  v minulosti častovali) Víte, že je v judaismu nemyslitelné, aby se Bůh vtělil do lidského (či jakéhokoli viditelného) těla a že je nemyslitelné, aby o sobě někdo prohlašoval, že je Boží Syn? Takže souhlas s ukřižováním byl z hlediska víry docela pochopitelný.

Ale ani s tou vírou v židovského Pána to za mnoho nestojí. Pokud by  v zemi zaslíbené měli zůstat jen opravdu věřící Židé, tak by se Izrael stěží udržel při životě. 

autorka článku 10.7.2009 17:49

Re: Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

Je sice pravda, že mnozí Židé Ježíše odmítli, nicméně i tak zůstávají vyvoleným národem Božím. Pavel řekl: "Ruší jejich nevěrnost (Židů) věrnost Boží? Naprosto ne!" Přečtěte si List svatého apoštola Pavla Římanům, pak pochopíte podstatu věci. Bude spasen CELÝ Izrael, na konci dějin všichni Židé uvěří v Ježíše zázrakem zjevené paruzie.

Již nyní se začínají objevovat skupiny mesiánských Židů, Židé, kteří vyznávají Ježíše jako Mesiáše, dodržují všechny starozákonní svátky (obřízka) plus Nový zákon. Mesiánští Židé mají jednoznačně nejblíž k Ježíši, jsou blízko k Ježíši skrze tělo (Ježíš se narodil ze židovské matky) i skrze víru.V USA žije až 250 000 mesiánských Židů a v samotném Izraeli 15 000 mesiánských Židů.Zde máte odkaz o mesiánském judaismu: http://en.wikipedia.org/wiki/Messianic_Judaism

Kolemjdoucí (J.Š.) 10.7.2009 18:13

Re: Pamětníkovi a všem, co si říkají křesťané

Tedy Vy  se překonáváte. Přiznám se, že jsem se ještě nikdy nesetkal s tím, že by  nějaký věřící či nevěřící Žid věřil, že na konci dějin všichni Židé uvěří v Ježíše ... To je teda "síla" ...

Zkuste to napsat na plakát a vyvěsit  v Praze na nějakou synagogu, pokud možno rabínovi Sidonovi na očích.  Jsem zvědav, jak  dlouho tam ten plakát vydrží.

A až přijede na podzim papež, tak ho s tím radostným poselstvím běžte přivítat. Jen nevím, jestli Vás tam vůbec pustí.