25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
autorka článku 12.7.2009 10:20

Re: Ehm

Ale mají. Židé se jen vrátili do své země Izrael.

Thyronx 11.7.2009 23:43

Re: Ehm

Pristehovalci - Serjoza z Moskvy nebo John z USA na palestinske uzemi zadny narok nemaji. Zidu zila v Palestine v dobe vzniku zidovskeho statu naprosta mensina. (Y)

Jmeno mam 11.7.2009 18:23

Re: Tak imbecilně vyhraněné články způsobují pouze imbecilní diskuzi

Já osobně mám tak plné zuby našich pol.stran, že jsem zvažoval volit DS prostě natruc, abych sice volil, ale nemusel volit známé falešné ksichty. ODS, socdemáci, lidovci ? Fuj. Pak jsem se něco dozvěděl i o DS a volit je už nemůžu. Ale někdo třeba ano, raději než Ratha, Topolánka a podobné.

Jara London 11.7.2009 18:17

Re: Mezi Židy najdete daleko více slušných lidí,jak mezi Čechy..

Podle sebe soudím tebe. Na Vás to sedí jako ulité, Marate. I ten nick.

Thyronx 11.7.2009 16:11

Re: Článek plný nepřesností

"Vy kritizujete jen Izrael, ale k muslimskym zemim jste nekriticky."

To rad prenecham Vam, pani Lukesova. Mi staci, ze dve muslimske zeme okupujeme a v jejich zbyvajici vetsine (na SV) podporujeme pro-americkou, nedemokratickou elitu. R^ ;-)

autorka clanku 11.7.2009 16:02

Re: Článek plný nepřesností

Jak jsem psala zadny stat neni dokonaly,ale je pravda, ze Izrael je rozhodne demokratictejsi nez muslimske zeme. Odmitat samotnou podstatu Izraele antisemitske je, at se jedna o Zidy nebo Nezidy. Vy kritizujete jen Izrael, ale k muslimskym zemim jste nekriticky.

Thyronx 11.7.2009 15:31

Re: Článek plný nepřesností

"popírání práva Izraele na existenci antisemitismus je"

To je otazka. Melo Hitlerovo Nemecko pravo na existenci? Rudi Khmerove? Nemyslim, ze nejaky stat ma pravo na existenci "za kazdou cenu", podivejte se na Kurdy. Vetsina zidu zije velmi spokojene mimo Izrael, vyhubeni jim rozhodne nehrozi. Je antisemitismem, kdyz povahu a existenci Izraele kritizuji samotni Zide? Mel by Izrael pravo na existenci kdyby "preventivne" napadl Iran?

Chapu, ze z zidovskeho hlediska by premena Izraele na skutecne demokraticky stat, bez vedouci zidovske role, byla zrejme chapana jako sebevrazda, ale to podle me jen podtrhuje umelost sionistickeho usporadani. Jsem presvedcen, ze kdyby Izrael nebyl zalozen na ciste sionisticke bazi, byla by dnes jina (lepsi) situace, ovsem po tolika letech vzajemne nevrazivosti takove reseni (i kdyby na ne Izrael pristoupil) jiz asi mozne neni.

Ja rozhodne nepopiram pravo Izraele na existenci ve smyslu, ze bych chtel zidy "zahnat do more", nebo tim, ze bych obhajoval jejich fyzickou likvidaci. Jiste, jsem jednoznacne proti tomu, aby moje zeme takovy stat do budoucna podporovala, ale to se da jiste provest tak, aby doslo k minimalnim obetem na zivotech (a hlavne, nikdo z nas zde se toho asi nedozije) :-)

Blechová Hana 11.7.2009 15:28

Re: Autorce článku

Berane, ač nerada, u Vás mám tak nějak pocit, že Váš nick přímo souvisí s Vaším beranoidním postojem, tedy nikoliv autorka je zabejčilá, ale Vy jste beranoidní.

A už zase mizím, Bleška.

Blechová Hana 11.7.2009 15:21

Re: The Energizer Bunny

Obama je marxista? No to jsou tedy vjeci!

Bleška.

Blechová Hana 11.7.2009 15:09

Re: Tak imbecilně vyhraněné články způsobují pouze imbecilní diskuzi

Rovněž si myslím, Svatopluku, že na inteligenci průměrného voliče DS je i délka vašeho nicku nadměrná. Krom toho většinou trefí jen na své vlastní weby, jinam leze pouze v případě, že je mu to ukázáno, že je pověřen....

Bleška.

kopretina 11.7.2009 14:36

Re: Článek plný nepřesností

Ne, kritika Izraele není antisemitismus,kritka osadníků rovzněž není antisemitismus, chování některýách osadníků rozhodně neschvaluji,  ale popírání práva Izraele na existenci antisemitismus je.

Já jsem křesťanka, kritizuji jen odpadlé "křesťany", hlásají brutální a genocidní antisemitismus. Tito "křesťané" rozhodně nejsou mými bratry ve víře, ti se schovávají za Kristův hábit, ale ve skutečnosti jsou vedeni duchem Satana.

Spílání Mugabemu, zločinci antičernošské není, stejně tak spílání Nasraláha není antimuslimské a spílání Madofa není antisemitismus.

autorka článku 11.7.2009 14:31

Re: Článek plný nepřesností

Přesně tak, děkuji za rozumný názor. A zrůdných pánů Semína a Kretschmera je plný internet. Když pan Semín napíše: podíl těchto židů na nepravovstech je vyšší než odpovídá jejich počtu" je brutální antisemitismus. Antijudaismus, antisionismus je vlastně totožný s antisemitismem

Thyronx 11.7.2009 14:23

Re: Článek plný nepřesností

Jediny zaver, ktery si z toho muze rozumny clovek udelat je, ze se Martin Luther King mylil. Kritika chovani Izraele na okupovanych uzemich a ke svym sousedum je naprosto legitimni, stejne jako treba kritika Ciny za okupaci Tibetu, Zimbabwe za nasili proti bilym farmarum nebo USA za okupaci Iraku, to name just a few. U vsech techto pripadu je kazdemu jasne, ze nejde o nenavist vuci vsem Asiatum, cernochum, nebo Americanum, srovnatelnou s antisemitismem.

BTW, kdyz spilam Mugabemu, myslim tim cernocha, mluvim anticernossky a Vy pani Lukesova, kdyz spilate lefebvristum, myslite krestany, mluvite antikrestansky!!! ;-D

Blechová Hana 11.7.2009 14:16

Re: Článek plný nepřesností

To snad se mi jen zdá, takže oni ti dobráci jsou jen proti víře a proti právu na stát, proti židům vlastně nic nemají, ale když je "vidí" někde jinde, pak zas řvou, že ovládají celý svět, tak co vlastně chtějí, ti mírumilovní neantisemististé, jen antisionisté a antijudaisté.

Nemám nic proti ničemu, ale logice pánů Malých a pod. opravdu nerozumím a rozumět nechci!

Bleška.

autorka článku 11.7.2009 13:17

Re: Článek plný nepřesností

Připustme, že jsou lefebristé antijudaisté a antijudaisté. Antisemitismus slovník Diderot definuje jako nenávist k Židum na základě rasy a vyznání.I útok na židovskou víru je špatný. A antisionismus je také forma antisemitismu i Martin Luther King, ctihodný baptistický pastor řekl: Když spíláte sionistům, myslíte tím Židy, mluvíte antisemitsky!A někteeré články pana Kretschmera a Semína jsem četla a byly plní protižidovské nenávisti. On často antijudaismus se s atisemitismem prolíná. protože většina Židů si chce svou víru ponechat, tak je lefebristé proklínají. Přečtěte si články pánu Semína a Kretschmera na auportalu, altermedii, dělnické strany. Pan Malý má k lefebristům velmi velmi blízko. Přišlo mi mnoho e-mailů, které psaly, že pan Ladislav Malý je lefebrista a já jim nenám důvod nevěřit.

Václav 11.7.2009 13:08

Re: Článek plný nepřesností

Prosím Vás, odlišujte antisemitismus (proti všem lidem židovského původu), antijudaismus (proti židovské víře) a antisionismus (proti státu Izrael).

Lefebvristé jsou antijudaističtí a antisionističtí. Rozhodně ne antisemitští. Nenávist na základně etnického původu odmítají.

Ladislav Malý není z řad lefebvristů.

autorka článku 11.7.2009 9:16

Re: Ehm

A už je to dady zase! Židé nenárokuji nárok na Izrael jen z biblických motivů, ale taky z historických a právních nároků. Palestinští Arabové nemají žádný historický a právní nárok na Izrael, Palestinští Arabové jsou potomci přistěhovalých Arabů z 19. století ze Sýrie, Jordánska, Egypta, zatímco Židé žili v zemi od roku 1312 př. Kr,

Arabové mají 22 států s rozlohou přes 9 000 000 km2, Židé mají 1 s rozlohou jen 20 000 km2, proč přejete vše Arabům a Židům nic? To je špatný a ohavný postoj.

autorka článku 11.7.2009 9:11

Re: Článek plný nepřesností

Ne tak docela, vážený pane Václave,

i články pana Semína a Kretschmera jsou plné protižidovské nenávisti: Pan Semín napsal "Izrael jedná jako teroristé", pan Kretschmer napsal "Pohled na stát Izrael pohledem katolíka", dále mi taky přišel email od jedné paní, která mi dala odkaz na další článek pana Kretschmera, který znevažoval holocaust,

Je zajímavé, když tvrdíte, že lefebristé nejsou antisemité, že žádný lefebrista neodsoudil vyloženě antisemitismus, Pan Malý je lefebrista, ať už přímo nebo nepřímo. Osobně považuji lefebristy za ostudu katolické církve, znám katolíky, kteří podporují Izrael a proti Židům nic nemají.

Václav 11.7.2009 2:51

Článek plný nepřesností

Zaprvné, autorka má pravdu v obecné rovině, že antisemitismus je špatný a Ladislav Malý nepíše pravdu.

Konkrétní věci jsou však často zavádějící. Zaprvé, Ladislav Malý sice kritizuje II. Vatikánský koncil, ale nepatří k příznivcům arcibiskupa Marcela Lefebvra. Nikdy nebyl viděn na bohoslužbách sloužených kněžími FSSPX (kněžské bratrstvo založené Lefebvrem), jak potvrdili ti, kteří tam, narozdíl od něj, chodí pravidelně, v reakci na tento článek.

Lefebvrismus je sám o sobě zavádějící označení. Kněží vysvěcení jím, nebo jím vysvěcenými biskupy používají označení FSSPX (Bratrstvo sv. Pia X.). Věřící účastnící se jejich bohoslužeb žádnou organizaci netvoří. FSSPX rasismus a antisemitismus odmítá.

Dále existují kněží a věřící, kteří částečně uznávají názory Marcela Lefebvra, avšak jsou součástí řádných struktur katolické církve. Preferují latinu, jako liturgický jazyk a jiné tradiční přístupy, ve srovnání s ostatními kněžími a věřícími. Neformálním představitelem těchto kněží v ČR Msgre. Marcel Tesarčík z Ostravy, z řad věřících jsou vidět hlavně Michal Semín a Vladimír Kružík. I tito lidé však rasismus a antisemitismus odmítají.

Celkově lze říct, že Ladislav Malý je antisemitsky a rasisticky zaměřený jedinec, člen Dělnické strany, jehož názory nevyjadřují názory ani FSSPX, ani žádného jiného sdružení tradičních katolíků. Tvrdit pravý opak, jak se podařilo autorce, mu fakticky nahrává, protože potom to vypadá, že tohoto člověka kromě členů a voličů DS podporují ještě katolíci, min. ti, kteří preferují latinu, jako liturgický jazyk a stavějí se zdrženlivě k některým závěrům II. Vatikánského koncilu. Tak širokou podporu však Ladislav Malý nemá. Dále prosím čtenáře, aby si nepletli Ladislava Malého s mnohem známějším historikem Radomírem Malým, který není s tímto příbuzný a narozdíl od něj je tradičně smýšlejícím katolíkem, účastnícím se mší FSSPX, a především není rasista, ani antisemita a už vůbec ne člen DS.

Pavel 11.7.2009 2:17

Re: - dokončení příspěvku

Ano.

Právě v tom spočívá tragédie jak Židů, tak ale i těch, kdo jejich bývalou vlast už pár set let obývají.

Nemám recept na řešení, jen souhlasím s názorem, že prostý návrat Židů do Izraele není jednoznačně spravedlivá varianta. Jak dlouho si chtějí Židé připomínat tisíce let staré křivdy? A jak dlouho budou kvůli tomu, jak bylo kdysi ublíženo jim, sami ubližovat dalším generacím? A co ti, kdo žili v Palestině před Židy, ano Židi je zřejmě většinou zcela vyvraždili, když se do "své" země kdysi stěhovali, ale jaképak tady tedy je opravdu právo na vlast a na čí straně?

Pavel 11.7.2009 2:08

Re: Hezký blábol

Promiňte prosím, právní nárok Židů na jejich stát? To myslíte vážně? Necháváte se jen unést svou sympatií k Židům, nebo mi ušlo něco podstatného z dějepisu?

Pokud vím, v Palestině nežilo před novodobým založením židovského státu tolik Arabů, ale židi tam nežili prakticky žádní a to docela dlouhou dobu. Jakýpak tedy právní nárok?

Thyronx 11.7.2009 0:11

Re: Ehm

Zijte a nechte zit! Dopadlo to jeste pomerne dobre, kdyz zvazime, ze jedna strana (v dnesni dobe!) zcela vazne doklada historicka prava pristehovalcu kolonizujicich nasilim obydlene uzemi na zaklade citatu z Bible. :-)

Jakub S. 11.7.2009 0:06

Re: S ideology Lefebvrismu

Jednoznačně!

Jakub S. 11.7.2009 0:00

Re: Tak imbecilně vyhraněné články způsobují pouze imbecilní diskuzi

Tož musíme sa střídat, aby pořád byl někdo na vartě... nedá sa. Ale šak sa snažíme přeca! My ju zastaneme, a ona nás indyvá.

Lukas 10.7.2009 23:58

Re: Ehm

Bohuzel tato diskuze se zvrtla do nicnerikajiciho klaboseni.

Jakub S. 10.7.2009 23:58

Re: diskuze idiotů o idiotech

V e l m i  dobře řečeno, kamarádko! Precizně vyjádřeno. Uznání!

Jakub S. 10.7.2009 23:56

Re: Rudolf Hoess

Lidi, nedebatujte s idioty jako jj!! To přece člověk na úrovni nemůže. Já vím, je to přetěžké udržet se - ale když ho nepřesvědčí hory fakt a dokumentů, žijící lidi s čísly na předloktí, filmy, tisíce záběrů, svědectví - co s voly...

Lukas 10.7.2009 23:54

Re: Rudolf Hoess

Presne tak.

Dr. Chocholoušek 10.7.2009 23:01

Re: Tak imbecilně vyhraněné články způsobují pouze imbecilní diskuzi

Zdravím, Kobylko! ;-)Kde jste se toulala???8-o;-)

Někteří zdejší diskutující potřebují pořádně nakopat p.del...!!!!!!;-D;-D;-D

Thyronx 10.7.2009 22:56

Ehm

Když se vám článek nelíbí, kdo vás nutí jej číst?

Jste si jista, ze jste na strane Izraele, podle IQ byste spis mela drzet s nami! ;-)