27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Armin 9.2.2009 11:12

Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

Situace ve školství možná někomu momentálně vyhovuje. Třeba socanům:  vždyť z toho dnešního spratka bude zítra třeba nějaký hulvátský socanský hejtman a plno lidem bude ještě natolik imponovat, že si ho rádi zvolí!

J.S. 9.2.2009 11:15

Re: Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

Nevím jak Vaše vyjádření navazuje na zmíněné téma. Ale projevil jste se jako naprostý id...

člověk 9.2.2009 11:16

Re: Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

Spíš to vyhovuje ODS: ta má hulvátského nevzdělaného premiéra.

Jste asi jeden z placených agitátorů ODS, kteří musí každou diskusi otrávit nějakou nenávistí k sociálním demokratům. Nechte si to, tady se diskutuje o vážných věcech.

Armin 9.2.2009 11:32

Re: Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

Právě, a nejvážnější věc momentálně je, že k moci ve státě se v oranžové barvě dere sprostá spodina. A ta se z něčeho rekrutuje. Když bude naše školství takové, jak popisuje článek, bojím se nejen o naši nejbližší, ale i o vzdálenou budoucnost. Naopak: nasazují-li někteří socanští politici na nejvyšší úrovni laťku sprostoty tak vysoko, proč by se podobně sprostě nechovali i řadoví občané, zvláště jejich voliči. No a děti pak mají pěkný příklad.

Poklop 9.2.2009 11:36

Re: Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

Tahat do toho politiku?Nejste trochu na hlavu?

Jura Jurax 9.2.2009 11:40

Re: Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

Přeháníte. A netahejte do tohohle politiku. Tohle je vážný problém, ten by v rukou politiků ponechán býti neměl :-/

glos 9.2.2009 12:26

Re: Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

Takže Vy říkáte, že ODS je socanská strana, pokud dibře rozumím. S ČSSD problém nemám, tam vím na čem jsem. A Vy jste hornina, jak se to pozná, že nepatříte ke spodině?

Dudek 9.2.2009 11:39

Re: Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

Možná hulvát, ale ne nevzdělaný........ nutno rozlišovat

Jura Jurax 9.2.2009 11:43

Re: Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

z toho dnešního spratka bude zítra třeba nějaký hulvátský socanský hejtman - socany opravdu nerad, je to tu o mně známo - ale stejně dobře bych mohl napsat nějaký hulvátský modroptačí politik nebo blbec jak Morava - a bylo by to stejně hňupoidní jako výrok Váš. Sem tohle netahejte.

Poklop 9.2.2009 11:48

Re: Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

To prostě vše záleží na výchově v rodině.Nikdy jsem neslyšel,že by se rodiče nějak negativně vyjádřili o učitelích.

salant 9.2.2009 11:11

Problém vidím v tom,

že si stále lidi pletou demokracii (já můžu všechno - "dyk je demokracie") s anarchií. Obrovský problém vidím v rodičích - ti co si mohou dovolit všechno (peníze), ti co je nemají (nezájem). Jak může maminka hovřit o kantorce jako o krávě? Všiměte si, jak jsou dneska mladí namachrovaní, drzí, provokující... Vidím dnes mládežníky na prknech jak porážejí chodce na chodníku a pokud je policajt přivede domů tak taťka nepochopí o čem je řeč, co ten jeho výkět lidstva vlastně udělal špatně. Tento problém mi připadá jako problém s jakousi menšinou. Svoje práva znají, ale že existují jakési povinnosti, potažmo zásady slušného chování jim jaksi uniká.Bohužel je to v nás všech. Víte, ono stále platí - pár facek kolikrát zmůže víc jak dobré slovo.

kpt 9.2.2009 12:07

Tak tak

dobře umístěná facka urychlí vyšetřování ...

Honza z podhůří 9.2.2009 12:10

Re: Problém vidím v tom,

Bohužel (bohudík?) jsem k tomu dospěl také - facka v pravou chvíli vyřeší mnohé, i mezi dospělými... Ono vědět, že když se budu chovat mimo meze, můžu nějakou schytnout, je velice výchovné!

Jura Jurax 9.2.2009 11:10

Souhlas!!!!!

Naprostý!!!

A pokud jde o to, co by se stalo, když bych nazval učitele šmejdem - patrně bych celkem právem dostal facku až by mi zuby cvakly. Od pedagoga. A pokud by se to dověděli doma, tak maměnka by mi střihli pár další takových a tata by do dokončil rukou volejbalisty hojně smečujícího. A panu učiteli či paní učitelce by se omluvili, že jsem takový grázl. A myslím, že by se za mne dost styděli.

Celkem si ale takový případ nedovedu moc představit - ani od toho největšího a nezanedbaněkšího třídního sígra. Jsemť ovšem ročník 49.

AndyO 9.2.2009 11:15

Re: Souhlas!!!!!

jak je možné, že vaše generace byla plná udavačů, estébáků, komunistických papalášů, rozkrádačů socialistického majetku- kriminály praskaly ve švech? Proč ty maměnky a tatíkové bědovali na lavičkách v parku, že "ta dnešní mládež je děsná, drzá, to my rodičům vykali a otce se báli"...

Podle zdejších komentářů to vypadá, že ti špatní jsou jen ti jiní...kteří zrovna nepíšou na Psa. Ani jedna výjimka...zvláštní:)))

J.S. 9.2.2009 11:18

Re: Souhlas!!!!!

Tak zase napaušalizujte .

sykorka 9.2.2009 11:23

Re: Souhlas!!!!!

Jsi asi taky trochu kretének protože jsi si ani nepřečetl jak starý je pisatel článku.Podívej se na svého tatínka to bude řízek co.

AndyO 9.2.2009 11:30

Re: Souhlas!!!!!

někde je napsané, jak je Jura Jurax starý? Nejsi kretének?

Poklop 9.2.2009 11:33

Re: Souhlas!!!!!

nevím,ale to asi Jurovi nepatřilo

AndyO 9.2.2009 11:35

Re: Souhlas!!!!!

já jsem psala Jurovi, takže onen "kretének" ( asi taky nějaký výborně vychovaný) je mimo.

J.R.J. 9.2.2009 11:38

Nejsi kretének?

  přčtěte si přžíspěvek. jura jurax ročník 49. :-/

AndyO 9.2.2009 11:49

Re: Nejsi kretének?

no právě.

Jura Jurax 9.2.2009 11:52

Re: Souhlas!!!!!

 To udavačů, estébáků, komunistických papalášů, rozkrádačů socialistického majetku sem netahejte, to je problém jiný, daný systémem. A ovšem grázlové jsou všude - btw. dnes kriminály nepraskají ve švech?

Nevím jaká jste generace - ale ujišťuju Vás, že i ta Vaše, kdyby byla ve stejných podmínkách, by měla stejné procento udavačů, estébáků, komunistických papalášů, rozkrádačů socialistického majetku a podobných.

No, naši maměnky a tatínkové nebědovali na lavičkách v parku, ale snažili se, aby ta mládež děsná a drzá nebyla. Tedy aspoň moji rodičové.

Poklop 9.2.2009 11:57

Re: Souhlas!!!!!

Jenom si vzpomínám,že projít v domě kolem staršího člověka a nepozdravit,tak to byl pomalu zločin.

AndyO 9.2.2009 12:09

Re: Souhlas!!!!!

takže za chyby vaší generace mohl systém, za chyby dnešní mladé generace si můžou sami nebo jejich rodiče ( případně systém, jak říká "doktor", ale to jsou pořád lidi- vaše generace, generace rodičů dnešní mládeže).

Kriminály dnes nepraskají ve švech, nacpané patnáctiletými až dvacetiletými "spratky".

Žádný systém- jen lidé, jedinci. Jistěže v mé generaci byla spousta udavačů, estébáků atd.- netvrdím přeci nic jiného, jen to, že celé to skuhrání je nezvládnutý generační spor. Dnešní mládež je horší než ta minulá? Proč? Rodí se snad mutanti nebo je předchozí generace špatně vychovává? A kdo je ta předchozí generace? Právě ti, kteří zde nadávají, ¨

Nikdo není bez viny.

Jura Jurax 9.2.2009 12:21

Re: Souhlas!!!!!

No - nikdo není bez viny - to jistě ... já bych tu vinu viděl v připuštění bezbřehé liberalizace. Práva máš, až splníš své povinnosti, ne obráceně. A o tvých povinnostech rozhoduju já. Asi takhle mi to kdysi říkal tata, když se mnou mlátila puberta.

A mimochodem - být můj potomek v pozici toho profackovaného drzouna, tak mu osobně doma přiložím a učiteli se půjdu omluvit. Protože i kdyby učitel byl donebevolající blbec - což bývá velice zřídka - tak se potomek s ním musí naučit vycházet.

Witch 9.2.2009 12:54

Re: Souhlas!!!!!

Přesně. Když byla moje máti prvně na SŠ rodičováku, trochu si pustila pusu na špacír, překvapená jednou mojí učitelkou. Pak se zarazila, protože jsem vyjádřila názor, že nás dře, ale skvěle naučí a je spravedlivá. Řekla, že až odmaturuju, poví mi o ní, co ví, abych byla v obraze, když už se s ní budu možná potkávat profesně. Do té doby ať se chovám slušně a poslouchám na slovo.

Hodila jsem to za hlavu, ale po maturitě mi mamka vyprávěla, jak moje učitelka odjela stopem do NDR a vrátila se místo za tři dny za tři neděle s kufry věcí ze Západu. A to už měla před svatbou a ještě se způsobem získání v okruhu známých pochlubila... 

Důležitější pro matku bylo, že jako úča byla skvělá, ovšem jako přátelskou skorokolegyni by mi ji už po škole moc nedoporučovala. Myslím, že i když mamču asi hlavně dost svrběl jazyk (někdy měla hogo fogo familií ve svém okolí opravdu plné zuby), tak se stačila zachovat správně. Učitelka byla prostě nadřízená a nebyl důvod ničit moje nadšení pro předmět. Což oceňuji tím víc, že byla děsně prudérní.

Což je vlastně dost zajímavé hledisko, když vezmu do úvahy tu natočenou učitelku - moje matka skousla skrytou prostituci před více, než třiceti roky, v zájmu klasické kázně a řádu ve škole.

Poklop 9.2.2009 11:28

Re: Souhlas!!!!!

Táta sice nehrál volejbal,ale pásek v jeho ruce byl dost učinná zbraň.Ve škole jsme dělali bordel,ale učitelé nám také jednu vrazili a doma to říct,tak bych dostal kasárníka a k tomu jako přídavek pár ran řemenem.

JAP 9.2.2009 11:04

Vřele souhlasím

s autorem článku. Dnešní žáci znají perfektně svá práva, povinnosti jsou někde ukryty. Pokud mají vůbec nějakou paměť, je krátkodobá. Jejeich budoucnost je jednoznačná: velmi snadno zmanipulavatelná masa.

dvd 9.2.2009 11:06

POZOR !

Nejen dnešní žáci !