Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
PRAHA: Proč se, sakra, dávno neodstěhovali?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
jezevec 20.3.2009 1:07Re: Oni čekali, až jim to poradíte no a neni snad opravdu jednodušší udělat tam kanceláře nebo vězení - a lidi aby bydleli ve vhodnějším prostředí? týká se i karlína, neratovic, atp. |
V 20.3.2009 4:23Re: Oni čekali, až jim to poradíte Nejde prece jen o ty stale obyvatele, kdyby dneska lidi meli v sobe jen trochu kulturniho citeni, tak by se proti ty magistrale vzbourili a ti co tam primo nebyli, ale dnes a denne zaplnuji tamni chodniky a vubec celkove tu zivou a centralni oblast Prahy. Proc mam ja jako chodec narazit na takovou monstrozni dopravni tepnu v samotnem stredu mesta? Neni to uplne padle na hlavu? |
čtenář zdrojů 20.3.2009 7:54Re: Oni čekali, až jim to poradíte a proč mám jako řidič narazit v samotném centru města na pitomce chodce, který se chce procházet Legerovou, místo toho, aby coural parkem nebo pěší zónou? |
Předseda 20.3.2009 8:37Re: Oni čekali, až jim to poradíte |
Ivan 20.3.2009 11:50Re: Oni čekali, až jim to poradíte Řidič nemá v městě co dělat. O městě si mají jeho obyvatelé rozhodovat sami včetně toho, jestli přes město nějaká auta vůbec mohou jezdit. Ta arogance moci je neuvěřitelná. Stát si určí, že občané v nějakém místě musí strpět průjezd aut. O tom by měli rozhodovat vždy jen občané daného místa, jestli k sobě vůbec nějaká auta pustí. Takže obyvatelé Legerovy ulice by měli mít právo ji zcela uzavřít a je naprosto nezajímavé, jestli to někomu jinému zkomplikuje život. |
A.D. 23.3.2009 9:00Re: Oni čekali, až jim to poradíte Ten řidič je nejspíš stejným obyvatelem města, jako momentální neřidiči - nebo snad nastoupením do auta ztrácí občanství? Holt když je město veliké, má více čtvrtí a lidé se přesunují nejen v rámci jedné čtvrti, ale přes několik městských částí. A když je město hlavní, shromažďují se v něm firmy, které zaměstnávají více, než jen místní obyvatele a ti ostatní za prací dojíždějí. V rámci 1-2 čtvrtí většinou MHD, ale z okrajových částí nebo z okolních obcí většinou autem - je to časově i co do komfortu výhodnější. Vy říkáte, že nemají tito řidiči v Praze co dělat? Omyl, oni tam právě MAJÍ co dělat, jinak by tam nejezdili! |
lary 20.3.2009 1:17Re: Oni čekali, až jim to poradíte Stejná sorta lidí zakládající protestní občanská sdružení bojující proti silnému provozu aut a na druhé straně Prahy bojuje proti tunelu, který ten problém řeší. |
aubis 20.3.2009 9:44Re: Oni čekali, až jim to poradíte Zlatá slova! |
cermacek 20.3.2009 8:22Re: Oni čekali, až jim to poradíte Nelajte Čermákovi, živí se jak umí. Holt s tím zdržuje důvěřivce, co to čtou. |
Předseda 20.3.2009 8:36Re: Oni čekali, až jim to poradíte Včera jsem na to četl vtipný názor na lidovkách. Jeden čtenář to tam komentoval ve dvou krocích (jak zabít dvě mouchy jednou ranou: 1.) vystěhovat všechny obyvatele od magistrály, tím se jim zachrání zdraví 2.) domy kolem magistrály zbourat a vzniklé místo využít na stavbu dalších jízdních pruhů, tím se zlepší průjezdnost |