27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář zdrojů 20.3.2009 8:00

Re: socialismus

majitelé domů jsou tam postižení hned dvakrát. Kdyby se totiž  zbavili těhle prudících nájemníků, tak mohou domy přeměnit na kanceláře a hotely. Několika majitelům domů v "Legerce" se to už povedlo.

RK 20.3.2009 7:22

občanská sdružení

jsou pašalíci za státní peníze. Zrušit bez náhrady. proč by se pár vyčuránků mělo živit ze státní peníze na neštěstí druhých. Nastěhovat jich do Legerorovky, zamknout dveře a jídlo jím podávatna vidlích okýnkem ve dveří a nepustit ven

Tis 20.3.2009 7:12

Čím hladší průjezd, tím lépe.

Čím hladší průjezd, tím méně stojících automobilů, které zamořují vzduch daleko více než jedoucí. Magistrála vedoucí středem města je strašná, ale jiné řešení není a nebylo. Bez ní by se nedalo Prahou vůbec projet. I tak jsou obě nábřeží ucpaná.

Petr Kohout 20.3.2009 6:46

Dokončení Silničního okruho kolem Prahy (SOKP) by mělo Legerově ulici

odlehčit. Soudci, kteří Praze nařídili "přijmout opatření" tím prokázali svou naprostou neschopnost rozhodovat spory z hlediska odborrníka na dopravu (SOKP je opravdu jediným technicky reálným řešením a navíc do deseti let BUDE hotov - pokud tedy nevyhraje volby ČSSD) i z hlediska právního (příkaz soudu musí být k činnosti jednoznačné a ověřitelné - příkaz "něco" (takřka doslova uvedeno "něco") udělejte je na předání příslušného soudce do péče ústavu pro duševně choré.

van Kat 20.3.2009 7:56

Nemáte na justici příliš velké nároky?

V době, kdy bytová družstva blokovala převody družstevních bytů do vlastnictví tím, že nevyhotovovala příslušná prohlášení vlastníka, se řada nájemníku družstevních bytů pokoušela toto prohlášení na družstvu "vysoudit". Leč ouha: soudy začaly tyto žaloby odmítat s tím, že v petitu žaloby přece musí být uveden text onoho prohlášení vlastníka a ne pouhá povinnost družstva toto prohlášení vlastníka obstarat. Tedy: žalovat o vydání prohlášení vlastníka můžete jen tehdy, kdy to prohlášení vlastníka uvedete do petitu žaloby. --Jinak se ještě dohadovali, zda se tato věc řídí ObčZák nebo ObchZák - neb díky tomu si mohly soudy žalobu přehazovat jako horký brambor.

maiden 20.3.2009 6:31

Takhle uvazovali komunisti:

kolektivnimu stesti by nemela stat hrstka pomatencu v ceste. Co ty baraky strhnout a pridat jeste dva pruhy? Muj kamarad si koupil auto a jezdi do prace uplne stejnou cestou jako autobus. I s tema frontama. Z pul hodiny usetril 5 minut, ale dela BRMM BRMM. Hlavne kdyz stoji v zacpe. :-)

piskuntalie 20.3.2009 7:38

Re: Takhle uvazovali komunisti:

Taky jezdím do práce autem , díky optimalizaci MHD  mi cesta tímto nabízeným způsobem trvá 47 min a to nepočítám stání na přestupech. Autem jsem v práci za 12 - 14 min.Jsem snad  arogantní blb, proto, že volím to co je pro mne výhodnější? Většina  z těch, co nejezdí MHD k tomu má pádný důvod.

karas 20.3.2009 8:25

Re: Takhle uvazovali komunisti:

Tak si kupte vrtulník, budete tam za 5 minut. Že je to blbý argument? Jistě, stejně jako váš, že záleží jen na času.

cermacek 20.3.2009 9:00

Re: Takhle uvazovali komunisti:

Holt je levný benzín.

rdu 20.3.2009 12:28

Re: Takhle uvazovali komunisti:

Když zdraží benzín, zdraží i jízdné MHD a všichni budou tam kde byli. 

cermacek 20.3.2009 17:12

Re: Takhle uvazovali komunisti:

Ale tam budou taky, až ten benzín dojde vůbec. Prostě si hledejte práci tak daleko, kam stačíte dojít. Zatím to totiž vede k tomu, že Vy kdesi v dálavě děláte nějakou činnost, kterou zase jezdí zajišťovat nějaký zoufalec z místa Vašeho pracoviště do místa Vašeho bydliště. A to jen proto, že je to pro Vás i něj méně drahé, než abyste změnili chování. Zatím Vám tedy nezbývá než přát stále ucpanější ulice a doufat, že vás to probere.

HonzaV 20.3.2009 19:05

Re: Takhle uvazovali komunisti:

ona to není taková pr_el. Představ si, cermacku, že ti patří kus firmy 20 km od baráku. Budeš ji stěhovat do vedlejší ulice, vyházíš lidi, budeš shánět nové, podmínka: bydlí do 1500 m, aby byli v práci za čtvrt hodiny pěšky, počítače a ventily budeš vozit na dvoukoláku jako Rychlé šípy... ? doporučuji

1. myslet

2. reagovat.

díky.

A.D. 23.3.2009 9:06

Re: Takhle uvazovali komunisti:

V Praze je mnohem víc firem, než obyvatel v docházkové vzdálenosti! Je to hlavní město a tohle je prostě normální průvodní jev. Naopak v okolních obcích kolem Prahy je spousta obyvatel a žádné firmy. Jak to chcete změnit? Ty firmy se stěhovat nebudou, jen zaplatí víc lidem, aby je motivovaly k dojíždění a máte to..

honzak 20.3.2009 6:05

mezi námi,

jak chtějí příznivci hromadné dopravy řešit parkování těch dojížděčů a zkapacitnění té hromadné dopravy? Už teď je ve špičce "C" na minimálním intervalu a trasa "D" se nestaví...

Ty lidi v Legerce chápu, mám něco podobného doma na vsi (silnice II/115). A mám návrh - posadit Béma s jeho kanceláří do Legerky. Určitě by se problém rychle vyřešil (jako u nás na vsi u obecního úřadu).

lodička 20.3.2009 5:13

tak rozhodl soud

Divíte se,kdo mohl schvalit uzavření jednoho pruhu na magistrale.Ale co soud,který rozhodl,že do 1roku má být provedeno opatření ke snížení provozu,ten domyslel jaké je řešení?Soudci to mají v hlavě v pořadku?

JJ 20.3.2009 4:50

Jednou existuji hygienicke limity, ty plati pro vsechny i pro Prahu

Tak at tu dopravu resi, mela na to dost casu.

Kanuk 20.3.2009 7:40

Re: Jednou existuji hygienicke limity, ty plati pro vsechny i pro Prahu

Co máte na mysli s těmi hygienickými limity? Jestli myslíte na množství smradu z aut, tak je prokázané, že nejvíc smradu nadělají auta tam, kde musejí stát ve štrůdlu, ne tam, kde mají volný průjezd. A budou-li tři proudy stát, nadělají víc smradu, než čtyři proudy v jízdě.

Svatopluk 20.3.2009 4:37

A jak to mýtné budu vybírat ?

Zjevně zatarasením všech 4 pruhů.

V 20.3.2009 4:13

Proc

"Proč se, sakra, dávno neodstěhovali?"

A proc, kdyz si tak stezujete na ty neunosne dopravni zacpy, tam, sakra, jeste ta auta jezdi?

Snad vas to trkne vy sebestredny a zatvrzeny automobilisto. Kdyz je to uz tak neunosna dopravni situace a jeden pruh hrozi kolapsem, proc uz tedy davno vy a vam podobni nejezdite verejnou dopravou namisto abyste tvrdohlave trvali na stale a stale pomalejsim kodrcani pres centrum velkomesta kazdy ve vlastnim aute - typicky s obsazenym jedinym sedadlem? Kdy vas to konecne trkne, ze v tech automobilech jste na tom vlastne hur, nez ty 'socky' v MHD? Proc by se lidi meli stehovat, abyste vy nemuseli prestat jezdit? Kdo byl v te Legerove ulici driv, magistrala s vasemi automobily, nebo ty obytne domy s obyvateli?

Jaka nebetycna arognace od vas, takoveho mladeho zelenace, se takhle vyzyvave dotazovat ohledne proc neco neudelali (nevystehovali se) prevazne dvakrat tak starsi obcane nez jste vy? Na vsem miste bych se stydel.

lojza suchanek 20.3.2009 7:19

Re: Proc

Vazeny pane,ja vam to vysvetlim,proc tamtudy jezdim - protoze to jinudy NEJDE !!!! Verte mi,ze nejsem takovy masochista,aby me bavilo kazdou chvili zkejsnout na hodinu v kolone na magistrale,ale kdyz se proste potrebuju dostat na druhou stranu Prahy , tak z Pankrace napriklad to proste jinudy nejde.Ano,mohl bych si 20km zajet a objet to,ale nejlepsi na tom je,ze bych si moc nepomohl,protoze i ty objizdne trasy jsou velice slusne ucpane.

Ja nemuzu za to,ze nejakej kreten komunistickej naplanoval hlavni tah pres Prahu zrovna takhle debilne.Nemuze za to asi nejspis nikdo z tech,kdo tam jsou nuceni jezdit.A ne,opravdu ne vsechno se da vyridit tak,ze budu jezdit MHDckem.Verte mi,ze kdyz to jen trochu jde,jedu radsi metrem...ale ne vzdy je to mozne,z ruznych duvodu....

Kretén 20.3.2009 7:25

Re: Proc

Naprosto souhlasím s jedním dovětkem.

A žádnej kretén kapitalistickej se ani nepokusil o nápravu.

čtenář zdrojů 20.3.2009 8:08

Re: Proc

přesně tak. Kapitalismus tady máme už 20 let, ale po komunistický magistrále jezdíme 20 kapitalistických let, niž bychom na tom něco změnili. A nejspíš po ní budeme jezdit dál dalších alespoň 10 let, protože se změnou tohoto komunistického nápadu se vůbec nepočítá.:-/

cermacek 20.3.2009 8:25

Re: Proc

To je jednoduché, až to nepůjde ani tudy, pojedete jinudy. Uvidíte.

Lenka 20.3.2009 9:30

Re: Proc

Vážený pane, opravdu si nepřejte aby všichni ti lidé co jezdí po Praze autem začali najednou jezdit MHD. Ta už je takhle na hranici kolapsu  a speciálěn úsek metra mezi I.P. Pavlova je ve špičce možná už za ní.

Lapil 20.3.2009 13:11

Re: Proc

To vám řeknu jednoduše: protože není jiná možnost.

Zkuste se někdy podívat do jízdního řádu, jak je možné dostat se z pražských Letňan do Brandejsa, tam naložit starou paní, dostat ji do Benešova na návštěvu a večeři k synovi a vnučce, dopravit ji zpátky a sebe pak do vlastní postele. Start kolem páté, protože dřív se z práce nedostanu, v posteli kolem půlnoci, protože ráno vstávám. To byste nezvládl ani bez té návštěvy...

No možná jo, ale hodně o chlup a rozhodně byste se dost udejchal. A to jsou vlastně všechno hlavní trasy, kromě poslední půlhodinky pěšky od trolejbusu. Jenže to je ono - než se dostanu od mámy na vlak, který jede z Prahy do Pardubic, tak jsem autem doma. A i když v Pardubicích trolejbus přesně naváže na vlak, tak jsem autem zpátky v Praze, než dorazím domů.

Pravda, Legerkou nejezdím, ale počítám, že tamější řidiči by vám řekli něco podobného.

Petr Vileta, balík z Plzně :-) 20.3.2009 1:42

trochu mimo misu

Jak vas rad ctu, tak tentokrat jste mimo misu. Za prve ti obyvatele chteli protihlukovy kryt (tunel) a za druhe odstehovat se dost dobre nemohou. Kdo by asi jejich byty koupil a za kolik? Urcite ne za tolik, aby si mohli poridit stejne velky byt nekde v klidnejsi casti Prahy. Myslim, ,ze ani premena tech bytu na kancelare by nebyla mozna. Kde by ti "obyvatele" kancelari, nebo jejich klienti, parkovali? A navic by byla potreba velmi draha klimatizace s filtraci vzduchu a velmi drahym provozem.

doxtan 20.3.2009 3:54

zcela mimo misu

Jejich byty samozřejmě od nich nikdo nekoupí, protože ty byty nejsou jejich! V drtivé většině se jedná o nájemníky bez vlastnických vztahů. Je to spíš doklad neexistence trhu s nájemními byty, neboť jinak by se mohli bez problémů přestěhovat do zdravého a příjemného prostředí a ne trčet v jednom z nejhnusnějších koutů Prahy.

A filtraci v těch kancelářích stejně nikdo neřeší, proč by do budoucna měl?

ranbow 20.3.2009 6:33

Re: zcela mimo misu

Ten závěr jsem nějak nepochopil - dobře, možná to jsou nájemníci (v bytech města?).Ani v tom případě si moc nepomůžou - o kolik by se jim zvýšily nájmy, kdyby šli někam jinam do smluvního nájmu? a trh s byty samozřejmě funguje, stačí aby každý měl bratru 2-2.5 melounu a může se opravdu přestěhovat do zdravého a příjemného prostředí...

A.D. 23.3.2009 9:02

Re: zcela mimo misu

Jo, takže budou radši bydlet v mizerném prostředí za regulované nájemné a otravovat život ostatním, ano? Těm "ostatním", kteří si pronajali či koupili byt v lepším prostředí a dojíždějí do centra za prací..

BAL 20.3.2009 1:00

Oni čekali, až jim to poradíte

Pane Čermáku, měl jsem vás za střízlivého a věcného novináře, ale tou otazkou na starousedlíky v Legerce a Sokolské "Proč se, sakra, dávno neodstěhovali?" jste se pasoval na hlupáka. Stejně tak se můžete ptát lidí z Karlína proč se neodstěhovali kvůli tomu, že tisíciletá voda Vltavy se podívala do jejich druhých pater domů, stejně se ptejte lidí z Týna nad Vltavou proč se neodstěhovali jinam, když musejí koukat na temelínské věže. Byl jste se někdy nadýchat vzduchu v Neratovicích? Běžte se ptát lidí proč se nestěhují jinam. A co takový Litvínov, tam mají dokonce smogové dopravní značky a kdyby jenom tohle. Proto je dobře, že lidé zakládají svá občanská sdružení a protestují proti devastaci životního prostředí. Protože rezignovat na svůj život a na svoji budoucnost ústupem je výrazem slabosti a to si řada lidí nechce připustit. V Hradci Králové lidé a jejich občanské aktivity dokázali, že nesmyslný průtah městem dostal na nejexponovanějším místě skleněný kryt či spíše tunel, není to ideální, ale je to částečné řešení a docílilo ho právě jedno občanské sdružení... Ale to vaše řešení je jednodušší, že?