27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jezevec 20.3.2009 1:07

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

no a neni snad opravdu jednodušší udělat tam kanceláře nebo vězení - a lidi aby bydleli ve vhodnějším prostředí? týká se i karlína, neratovic, atp.

V 20.3.2009 4:23

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

Nejde prece jen o ty stale obyvatele, kdyby dneska lidi meli v sobe jen trochu kulturniho citeni, tak by se proti ty magistrale vzbourili a ti co tam primo nebyli, ale dnes a denne zaplnuji tamni chodniky a vubec celkove tu zivou a centralni oblast Prahy. Proc mam ja jako chodec narazit na takovou monstrozni dopravni tepnu v samotnem stredu mesta? Neni to uplne padle na hlavu?

čtenář zdrojů 20.3.2009 7:54

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

a proč mám jako řidič narazit v samotném centru města na pitomce chodce, který se chce procházet Legerovou, místo toho, aby coural parkem nebo pěší zónou?

Předseda 20.3.2009 8:37

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

RvRvRv(Y)

Ivan 20.3.2009 11:50

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

Řidič nemá v městě co dělat. O městě si mají jeho obyvatelé rozhodovat sami včetně toho, jestli přes město nějaká auta vůbec mohou jezdit.  Ta arogance moci je neuvěřitelná.  Stát si určí, že občané v nějakém místě musí strpět průjezd  aut. O tom by měli rozhodovat vždy jen občané daného místa, jestli k sobě vůbec nějaká auta pustí. Takže obyvatelé Legerovy ulice by měli mít právo ji zcela uzavřít a je naprosto nezajímavé, jestli to někomu jinému zkomplikuje život. 

A.D. 23.3.2009 9:00

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

Ten řidič je nejspíš stejným obyvatelem města, jako momentální neřidiči - nebo snad nastoupením do auta ztrácí občanství? Holt když je město veliké, má více čtvrtí a lidé se přesunují nejen v rámci jedné čtvrti, ale přes několik městských částí. A když je město hlavní, shromažďují se v něm firmy, které zaměstnávají více, než jen místní obyvatele a ti ostatní za prací dojíždějí. V rámci 1-2 čtvrtí většinou MHD, ale z okrajových částí nebo z okolních obcí většinou autem - je to časově i co do komfortu výhodnější. Vy říkáte, že nemají tito řidiči v Praze co dělat? Omyl, oni tam právě MAJÍ co dělat, jinak by tam nejezdili!

lary 20.3.2009 1:17

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

Stejná sorta lidí zakládající protestní občanská sdružení bojující proti silnému provozu aut  a na druhé straně Prahy bojuje proti tunelu, který ten problém řeší.

aubis 20.3.2009 9:44

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

Zlatá slova! R^R^R^R^R^R^R^

cermacek 20.3.2009 8:22

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

Nelajte Čermákovi, živí se jak umí. Holt s tím zdržuje důvěřivce, co to čtou.

Předseda 20.3.2009 8:36

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

Včera jsem na to četl vtipný názor na lidovkách. Jeden čtenář to tam komentoval ve dvou krocích (jak zabít dvě mouchy jednou ranou:

1.) vystěhovat všechny obyvatele od magistrály, tím se jim zachrání zdraví

2.) domy kolem magistrály zbourat a vzniklé místo využít na stavbu dalších jízdních pruhů, tím se zlepší průjezdnost

;-D