27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
cermacek 20.3.2009 17:21

Re: Tak se nám pan Čermák bez mučení přiznal,

Podle mého neměl pan Čermák za tento podivný článek získat honorář. Fodbalu možná rozumí, ale socjolok nejspíš není. Možná patří k těm, co pobízejí k ošklivému zacházení s těmi méně disponovanými. Ale zase možná sponzoruje nějaký útulek, takže pak by vlastně bylo dobře, že si vydělává i takto.

Dáša 20.3.2009 11:49

Pane Čermáku,

ten titulek fakt myslíte vážně? kromě všech negativ, která jste vyjmenoval, ty byty mají ještě další nevýhody - většinou jde o velké byty nedosahující současných nároků na bydlení - rozdělené byty, společné předsíně, společná příslušenství. Čili byty absolutně nevyměnitelné. Komě toho obývané starší populací, která už žádnou hypotéku nedostane.

Do dnešního dne jsem Vás považovala za inteligentního a vtipného novináře.

LJG 20.3.2009 12:43

fakt to musí být hrozné - a že to nenabízí za 3 tis při té hrůze?

Nabízíme k pronájmu byt 3+1 PO KOMPLETNÍ REKONSTRUKCI, 100 m2, Legerova ulice na "M"C I.P.Pavlova. Prostorný, velmi světlý byt v Legerově ulici, ve 4. poschodí bez výtahu. V bytě: Plynové etáž. topení, kuch. linka, 2 pokoje parkety, l pokoj má VESTAVĚNÉ PATRO na spaní, vestavěné skříně. Ložnice a dětský pokoj do dvora, obývák a kuchyně do ulice. Kuchyně + předsíň PVC, koupelna a WC dlažba, WC odděleně, koupelna s vanou. Samostatné vchody do všech místností z předsíně, kromě toho je kuchyně propojená s obýv. pokojem. Ne cizinci. Vhodné pro rodinu nebo skupinu mladých pracujících lidí. Nájemné 16 tis. Kč + záloha na služby po 400,- Kč/os.

Finrod Felagund 20.3.2009 13:00

Re: fakt to musí být hrozné - a že to nenabízí za 3 tis při té hrůze?

Tak schválně, jsou občané EU podle tohoto inzerátu cizinci? ;-P

a 20.3.2009 20:38

Re: fakt to musí být hrozné - a že to nenabízí za 3 tis při té hrůze?

když umí česky, tak nejsou ;-P

Ivan 20.3.2009 11:45

Ano, magistrát by měl všem nájemníkům koupit nové byty.

Ano, magistrát by měl všem nájemníkům koupit nové byty v nějaké klidné části města. Bylo by to jen malé odškodnění za to, že museli tak dlouho snášet aroganci moci a strpět, aby řidiči mohli používat ulici, ve které bydlí. Protože do práce nikdo autem jezdit nemusí ( ve velkých městech by to mělo být dokonce zakázáno zákonem a zákaz by měl platit pro všechny, včetně papalášů všech druhů). U  kamionové dopravy by stačilo, aby ji stát přestal  nehorázně dotovat jako to dělá doposud. (Jeden kamion průjezdem opotřebuje silnici stejně jako asi dvacet tisíc osobních aut a ve stejném poměru by se měl podílet na údržbě silnic. Tedy dálniční známka 20000x dražší než u osobního auta a daň na naftu nebo benzin taky 20000x vyšší než pro osobní auto.) Pak by se ukázalo, že přeprava po železnici je mnohonásobně levnější než přeprava kamionem a kamion na silnici by se stal vzácným ptákem.

rdu 20.3.2009 12:39

Re: Ano, magistrát by měl všem nájemníkům koupit nové byty.

Tak, a 20000x vyšší cena všeho zboží v obchodech.... Ukažte mi obchod v centru, který má železniční přípojku.

JanaB 20.3.2009 15:48

Re: Ano, magistrát by měl všem nájemníkům koupit nové byty.

Vy jste opravdu případ - do práce nikdo autem jezdit podle vás nemusí. Asi si ve své omezenosti nedokážete představit, že spousta  lidí nejezdí autem jen tak z plezíru, ale proto, že převáží různé věci z místa na místo, ať už materiál, nářadí nebo zboží. Ne každá firma potřebuje hned náklaďák, aby mohla fungovat.  Představte si, že spousta  živnostníků a drobných podnikatelů taky funguje tak, že třeba jede za zákazníkem rovnou při cestě do práce nebo taky při cestě z práce domů a při tom jim něco veze. Zrovna dneska jsem jela přímo z domova do servisu, tam jsem vyzvedla monitor, jela jsem s ním do práce, kde jsem vyzvedla tiskárnu a pokračovala jsem k jednomu zákazníkovi a pak k druhému a pak jsem jela domů.  Podle vás bych asi měla nejdřív jet přes hodinu do práce, tam nasednout do (neexistujícího) firemního auta, opět jet na kraj Prahy, nedaleko našeho bydliště, tam ten monitor vyzvednout a udělat  si kolečko, při kterém bych nakonec najela víc kilometrů, než při první variantě, a pak jsem opět měla jet hodinu a půl narvanou MHD a příměstskou dopravou domů. Opravdu skvělé řešení.

cermacek 20.3.2009 16:30

Re: Ano, magistrát by měl všem nájemníkům koupit nové byty.

Tak prostě fungujte v jiné branži. Aha Tě!

Programator 20.3.2009 21:54

Re: Ano, magistrát by měl všem nájemníkům koupit nové byty.

Huh??? Za prve, kde ma sehnat jinou praci kdyz uz na tuhle ma kvalifikaci i zakazniky? A jak jako zmineny zakaznik, treba prave ja, dostane tu tiskarnu/monitor? Odvlece to na zadech? Zkousel jste to nekdy? Zkousel jste to kdyz mate zada v haji? Sorry, ale na ktere planete to zijete, sasku?

cermacek 20.3.2009 16:35

Re: Ano, magistrát by měl všem nájemníkům koupit nové byty.

Když to tak čtu, prostě jste zatím seděla v tom zataraseném auťáku dost málo na to, abyste začala přemýšlet o nějakém řešení. Nechápu, jak může někdo, kdo se obírá technikou typu monitorů tak směšně argumentovat. Ledaže by směli být majiteli monitorů i lidé prostí logického myšlení. Je má chyba, že mě tato varianta ještě nenapadla.

chrchlavec 20.3.2009 16:51

Re: Ano, magistrát by měl všem nájemníkům koupit nové byty.

Pokud po Vás chtějí, abyste do práce jezdila, neberte ji! Dříve nikdo nepracoval dále, než kam stačil dojít. Tedy každé umístění pracoviště tak daleko, aby byl nutný dojezd auťákem, je jen otázkou toho, nakolik daňový systém podporuje toto praštěné plýtvání. Jednotlivé stesky jsou komické, samozřejmě s výjimkou převozu lidí, kteří kvůli chorobě nedojdou k doktoru.

Henry 20.3.2009 11:34

Navrhuji zeptat se Béma na smysluplnost takových aktivit.

Ale rychle, než odjede někam na hory nebo do Antarktidy.

Anonym 20.3.2009 11:08

Ačkoli motorista,

vidím ten problém ne na straně obyvatel bytů v Legerově, nýbrž jako problém na straně Magistrátu.

Čerpaje pouze z mediálních informací, vychází mi, že Magistrát se 10 let soudil, aby nemusel dělat nic. A ani ho nenapadlo, že by soud mohl rozhodnout v jeho neprospěch. Jenže hygienické normy musí platit pro chudé s regulovaným nájemným stejně jako pro bohaté s neregulovaným nájemným a pro hotelové hosty.

Domnívám se, že za těch 10 let Magistrát vyházel tolik peněz na kontroverzní projekty, že by za ně mohlo být i zastřešení magistrály či protihlukové stavby podél ní. A mohl být pokoj.

Můj závěr, který jsem si (třeba nesprávně) učinil je, že to je jako vždycky: arogance moci měla za to, že žádné opatření dělat nemusí, protože si na ni nájemníci nějakých blbých činžáků okolo magistrály nepřijdou. A když to tak nedopadlo, tak se (v poslední den lhůty) učiní opatření, které naštve motoristy, čímž se postaví ti "z podzámči" proti sobě. No, a ti "na zámku" sedí, dál nic nedělají a pochvalně se uculují, jak to dobře zařídili.

Mám už ze všech našich politiků, celostátních i regionálních, bez ohledu na politické vyznání, opravdovou chandru.

ok 20.3.2009 11:39

Re: Ačkoli motorista,

přesně tak

chk 20.3.2009 13:37

Re: Ačkoli motorista,

"...když to tak nedopadlo, tak se (v poslední den lhůty) učiní opatření, které naštve motoristy, čímž se postaví ti "z podzámči" proti sobě. No, a ti "na zámku" sedí, dál nic nedělají a pochvalně se uculují, jak to dobře zařídili...

Toto je možná jádro poudla :-)

Bubik 20.3.2009 13:56

Re: Ačkoli motorista,

jako že by pražští památkáři povolili v Legerově vybudovat protihlukové stěny nebo skleněný tunel? ;-D;-D;-D;-D

a 20.3.2009 20:42

Re: Ačkoli motorista,

a zeptal se jich alespoň někdo ?

RK 20.3.2009 10:59

Majkkl

To by se ale všichni nesměli snažit o kulatý čtverec. Stačí zkušenosti ze světa. V Oslu platí  ýi ti, kteří tam pracují a nikdo se nebouří.

Lepší špatný zákon, než žádný zákon. Proto kdejaký magor blokuje zákony a doplácí na to doprava a zvláště zdravotnictví. Blbst je věčná. Je tato choroba léčitelná?

Finrod Felagund 20.3.2009 13:03

Re: Majkkl

No jo, ale i v Oslo to má svou stinnou stránku. Mezi Skoyen a Lysakerem je "vnější" placená zóna a když v té někdo bydlí, tak platí ať jede kamkoliv. Jede-li do města, platí na cestě tam. Jede-li z města, platí na cestě zpět. Docela na hlavu. Než tohle zavedli a bylo mýto 20 kr za vjezd do jediné zóny ve městě, mělo to aspoň nějaký smysl (i když moc smysl nemělo, že byl zpoplatněný Ring 3 mezi Ullevalem a Sinsen, takže samozřejmě každý jezdil přes město, protože to bylo kratší). Oslo bych v tomhle za příklad moc nedával...

Bubik 20.3.2009 13:57

Re: Majkkl

v Praze se prý má vnitřní okruh zpoplatnit taky.......

Majkkl 20.3.2009 10:32

Řeknu vám, co pomůže.

Dobudovat konečně (navzdory všem zeleným magorům a ouřednickým krysám, které se na tom chtějí napakovat) obchvat Prahy, aby se přes ni nemuselo jezdit a do centra vysmahnout takové mýto, že se tam prostě nikomu nevyplatí jezdit a radši pojede MHD. To pomůže velmi rychle a možná se pak v Parze bude dát normálně žít.

Případná je otázka "proč už se sakra nedostěhovali" - jednoduché, kolem Legerky jsou staré baráky s byty nižší kategorie, lidi, co v nich žijí nemají ani náhodou na nějaké stěhování..

PF 20.3.2009 9:58

legererovka

Je nějaké jednoduché a laciné řešení? Sem s ním. To bylo, než  si komunisté vybudovali pomník slávy tím, že tranzitní dopravu přes republiku postili do centra. Co s tím? Jednoduchá odpověď: obchvat. Proč to nejde? Protože nikdo tu dopravu nechce na svém území. Měla bych řešení. Všechny aktivysty a občenské sdružení bych nastěhoval do Legererovky a zvýšila bych jim njemné. To by jsme měli bojovníky za obchvat Prahy!!!!A hlavně, nikdo by už  neprotestoval. A nikdo by už nechtěl kulatý čtverec

Ivan 20.3.2009 12:02

Re: legererovka

Jediné rozumné řešení by naopak bylo, přestěhovat do Legerovy ulice všechny radní, primátora, zastupitele, vládu, poslance atd., pak by se našlo řešení rychle. 

Občané v této zemi platí nehorázné dotace kamionové přepravě, služící navíc většinou jiným státům, pro které je ČR průjezdní zemí. Průjezd jednoho kamionu opotřebuje silnici zhruba jako průjezd 20000 osobních aut. Ve stejném poměru by měly kamiony přispívat na údržbu silnice. T.j. 20000x více za dálniční známku, 20000x vyšší daň na pohonné hmoty atd. Pak by bylo jasné, že kamionová přeprava se bez dotací nemůže udržet a opět by se používala železnice jako nejlevnější přeprava na delší vzdálenosti. Ekonomice by to také pomohlo, protože by zmizely (jako zcela neekonomické)  přepravy např. zemědělských produktů na stakilometrové vzdálenosti. Rovněž by nebylo možné sytit trh výrobky ze zemí na druhé straně zeměkoule. Jen u málo výrobků by se vyplatila přeprava na velkou vzdálenost, zejména pokud by byla lodní. Takže i vnitrostátní lodní doprava by opět získala postavení, které jí z ekonomického hlediska přirozeně patří.

Ladislav N 20.3.2009 14:08

Re: komunista Ivan IP: 62.245.102.xxx

"...Jediné rozumné řešení by naopak bylo, přestěhovat do Legerovy ulice

všechny radní, primátora, zastupitele, vládu, poslance atd., pak by se

našlo řešení rychle. ..."

Troubo, ale přestěhovat tam ty tvoje soudruhy z doby, kdy o průjezdu kolem Muzea rozhodli!! ;-P

Jan 20.3.2009 9:44

Jediné rozumné a technicky možné řešení je:

Asi tak 7x zvýšit nájemné v oblasti magistrály. Do půl roku bude po sdružení, stížnostech, žalobách...

Antijan 20.3.2009 14:20

Re: Jediné rozumné a technicky možné řešení je:

    váš geniální nápad si strčte do (Y) a 7x hluboko.

Bubik 20.3.2009 9:35

Legerku zavřete nebo alespoň omezte, volají obyvatelé Vinohrad

a radnice na to před volbami slyší. Magistrálu na ulici 5. května zavřete, nebo omezte, chceme mít kolem baráků 50 dB, volají na Pankráci lidé, co si koupili byty dávno poté, kdy tam už ta magistrála stála.

Nic proti, průtah který centrem protahuje dopravu z Brna do Teplic fakt nic moc. Byl to blbý nápad šílených plánovačů. Jenže zavřít nejde, ona totiž neexistuje žádná  rozumná objízdná severojižní alternativa  (nejbližší je až Průmyslová v Malešicích a ta je ucpaná ve dne v noci). Takže je potřeba stavět okruhy. Vnitřní, co by se na něj odvedl průtah centrem,  vnější, co by do Prahy nepustil dáklkovou dopravu.

A tady je zajímavé, že stejní lidé, co se jim nelíbí magistrála centrem bojují i proti těm okruhům, co mají dopravu z centra odvést  - tunel Mrázovka byl zdržen o tři roky. Tunel Blanka o dva a zelení bojují aby se stavba zastavila. Východní část kolem Jarova se posuzuje a je napadána. Vnější okruh mezi D5 a D1 se staví jen částečně, kdosi se odvolal proti části Vestec - Jesenice. Na severu už jde o evergreen. Za to, aby se nestavěl JV úsek D1 - D11 bojují další ekologisté......

Musíme si vybrat - buď budou auta jezdit kolem Muzea, nebo se vytěsní na okruhy.  Ale magistrálu zavřít a okruhy nepostavit fakt nejde.......

P.S. Je to už 11 let, kdy jakýsi Zeman, šéf to ČSSD, předvolebně slíbil, že pokud bude zvolen, dá vláda každý rok 20 mld na stavbu okruhů kolem Prahy. Zvolen byl a za celou dobu vlád ČSSD nepřišla ani koruna.......;-(

ok 20.3.2009 11:39

Re: Legerku zavřete nebo alespoň omezte, volají obyvatelé Vinohrad

Lžete. Každý normální člověk je pro vnější okruh. Jde ale o to, aby ten okruh byl rozumně a citlivě navržen. Suchdol je nesmysl, severnější varianta nevadí nikomu kromě magistrátu. V okolí Jesenice je kvalitní příroda, okruh naplánovali bohužel právě přes kopečky tou přírodou, přitom mohl vést po rovném poli o pár metrů níž - byla by nižší spotřeba, vyšší bezpečnost provozu, nahoře v kopcích by byl čistý vzduch a klid.

Bubik 20.3.2009 13:48

Re: Legerku zavřete nebo alespoň omezte, volají obyvatelé Vinohrad

severnější varianta nevadí nikomu, kromě těch vesnic, kolem kterých by měl jít. Stejně tak, jako Suchodlská varianta vadí jen suchdolským.

To, že okruh kolem Jesenice vede kudy vede přičtěte jakémusi panu Zápotockému, starostovi Křeslic, členovi KDU-ČSL, který si prosadil posunutí části vnějšího okruhu mezi D1 a Kutnohorskou až skoro k Říčanům.