27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
bp 20.3.2009 16:56

Re: Proboha, co to je POD CENOU????

Nezaměstananý člověk se jistě může přestěhovat snadno jinam. Dávky dostane všude. Ale nejsou na tom všichni tak, víte?

huhu 20.3.2009 17:03

Re: Proboha, co to je POD CENOU????

každý den je nabízeno k pronájmu stovky možná tisíce bytů v Praze. Tak se nevymlouvejte, pokud zůstáváte v Legerově, tak to považujete stále za lepší nežli ty nabídky.....které přitom tisíce jiných lidí berou.

Jura Jurax 20.3.2009 15:56

Re: Proč se, sakra, dávno neodstěhovali?

No, jakápak výměna? Bydlí-li tam někdo v nájmu, prostě si najme byt jinde (a oželí eventuální regulované nájemné samozřejmě). Pokud tam má někdo byt vlastní, je to horší ... prodat jej za cenu umožňující nákup jiného bytu v Praze asi nebude jednoduché :-/

cermacek 20.3.2009 16:26

Re: Proč se, sakra, dávno neodstěhovali?

Ten sedí i na astonka.

Gerin 20.3.2009 13:59

Mýto

Nebylo by jednodušší řešení dát za přejezd Nuselského mostu mýto? 100 Kč/ jedna cesta? Třeba by se pak Legerova uvolnila sama a ještě by mělo město nějaký příjem...

Bubik 20.3.2009 14:00

Re: Mýto

že by pak všichni zase jezdili skrz Nuselské údolí a přes Vinohrady?

honzak 20.3.2009 14:02

Re: Mýto

Zvlášť rezidenti by byli štěstím bez sebe. Třeba ti, kteří jezdí pečovat o svoje staré rodiče (mně už umřeli, ale vím co to je). 200,- denně je 6 litrů za měsíc...

skeptik 20.3.2009 14:24

Re: Mýto

100Kč za mýto? Jen nahraje socanům, kteří slíbí, že ho zruší a maj další hlasy :-(

Jura Jurax 20.3.2009 15:58

Re: Mýto

No a nebylo by ještě lepší ten most zbourat? To by tam už žádné auto nepřejelo ... vlastně zbourat ne, je v něm metro, takže nějak totálně zneprůjezdnit ... :-/

Vlad 20.3.2009 13:45

Proč by se měli stěhovat?

Oni tam byli dřív. Já si usmyslím skrz vaši zahradu vést kolostezku uřvaných, všude kálejících a svinčík dělajících sportovců a když se vám to nebude líbit, tak se odstěhujte?

Bubik 20.3.2009 13:49

Re: Proč by se měli stěhovat?

a že neprotestovali, když se ten průtah Legerovou stavěl?;-P

Vlad 20.3.2009 13:51

Re: Proč by se měli stěhovat?

To by jim v tomhle státě bylo platné jak mrtvému zimník :-)

Bubik 20.3.2009 13:52

Re: Proč by se měli stěhovat?

to by je tehdy v 80tých letech rovnou zavřeli. Tak drželi hubu a krok.

Stejně jako všichni ostatní dnešní radikálové

ignorant 20.3.2009 15:25

Re: Proč by se měli stěhovat?

V 60. letech, byl to inženýrský výkon prezidenta Novotného, řečeného Sličného Tondy, mladý pane.  V 80. by je už nezavřeli. Soudím z Vašeho projevu, že Vy byste tehdy taky neprotestoval. Malá poznámka, byty v této lokalitě měli prominenti, snižuje to mou empatii.

Jirka B. 20.3.2009 12:59

Koho z Prahy vystěhovat?

Což se takhle zamyslet nad tím, proč tolik aut musí jezdit do centra? Není to náhodou tím, že všechny státní, krajské a já nevím jaké úřady jsou v centru města? Kde je parlament, kde je senát, kde jsou jednotlivá ministerstva? Aby to nebylo málo tak jsou v centru Prahy i instituce ,které s ní nemají nic společného například Středočeský krajský úřad. Kdyby se přestěhovaly na okraj Prahy, blízko konečných stanic metra, tak ti z města by to měli pohodlné a ti mimo město by neměli důvod jezdit do centra.

honzak 20.3.2009 13:23

Re: Koho z Prahy vystěhovat?

Jasně. A přišel jsi na všechno úplně sám? Středočeský krajský úřad je dnes pro VŠECHNY jeho obyvatele zhruba stejně dobře přístupný. Když ho přestěhuju např. do sousedství katastrofálního úřadu do Kobylis, tak občané např. Příbrami budou štěstím bez sebe....

Nicméně uznávám, že není nutné za úřadem jezdit autem a také se podle toho jako obyvatel Středočeského kraje chovám. Ten den jedu vlakem a do města sockou.

PeSi 20.3.2009 15:28

Re: Koho z Prahy vystěhovat?

A proč by musel být na jednom místě. Klidně může mít více kanceláří na okrajích Prahu (nebo i vně - Beroun, Říčany, Kladno, Kolín...). Když budou spojené tlustým kabelem. Proč musí v dnešní době všichni sedět v jednou domě?

Xaver 20.3.2009 14:45

Re: Koho z Prahy vystěhovat?

Stále se pláče, jak je drahý benzin, ale když se soustředím na jednotlivá auta, v každém se veze jeden člověk. Je vidět, že naši lidé už tak zlenivěli, že neudělají krok pěšky a MHD jim nic neříká, přitom je to nejrychlejší doprava a kromě toho v Praze místo na parkování se stejně nesežene, nebo je drahé. Magistrálu používají  pouze na průjezd Prahou. Na obchvat o který se s ekologickými organizacemi perou mnohá města se peníze neseženou ještě hodně let. Za tento stav můžeme poděkovat bolševikům, kteří počítali se stejným provozem, jaký byl před těmi 30 lety, když nějaký koumák vymyslel tah kolem muzea.

ljg 20.3.2009 18:11

Re: Koho z Prahy vystěhovat?

Xavere a kdo jezdí metrem, když se  do něho nemůžu narvat? Mimozemšťani?

Jindra 20.3.2009 23:36

Re: Koho z Prahy vystěhovat?

A co na to jit chytreji.

Ten urad misto stehovani proste zrusit. U dobrych 60 procent uradu by si toho nikdo ani nevsimnul, nebo spise vsimnul v tom, ze by se mu ulevilo.

I-Worm 20.3.2009 12:45

Tak to má být, všichni se odstěhujte

pak se ty byty za babku prodají - do správných rukou, samozřejmě. No a potom se zjistí, že je nutné z magistrály udělat pěší zónu... Tak se udělá, vo co go?

Jiří Hrbek 20.3.2009 12:45

Jednoduchá matematika

Kolem zúžení Legerovky je spousta humbuku, který za to vůbec nestojí. Patrně se shodneme na tom, že účelem je řešení v době, kdy je magistrála extrémně zatížená, tj. prakticky se po ní jen popojíždí. To znamená, že samotné zúžení sníží pouze kapacitu místa pro těch pár desítek aut, která popojížděla v dnes zrušeném pruhu. Z analogie zákona o zachování hmoty pak vyplývá, že někde na Pankráci způsobí tato kapacita, na délku dělená dvěma (místo jednoho zrušeného pruhu na Vinohradech se pojížděnící auta rozloží do dvou "průjezdních" pruhů na Pankráci), prodloužení dosavadní řady stojících či popojíždějících vozidel nanejvýš o sto, dvě stě metrů. Což je několikanásobně méně, než je denní fluktuace zadního čela stojících a popojíždějících aut, nezřídka již od křižovatky s městským okruhem.

Bubik 20.3.2009 13:51

Re: Jednoduchá matematika

mimochodem Praha 2 má už prý připraven návrh na zúžení o další - levý - pruh. Jen to najednou nebylo politicky průchozí.

PeSi 20.3.2009 15:18

Re: Jednoduchá matematika

Jiste, pro delta t to jiste plati. Kdyz bude delta t rekneme 20 sekund (doba prujezu useku bez cekani) a do useku se vejde dejme tomu 30 aut, pak se fronta na Pankraci kazdych 20 sekund zvetsi o 30 aut (podle vaseho vypoctu). Kdyz spicka trva 60 minut, je to 5400 aut. Na to urcite 200m stacit nebude.

Hezky den.

knihovnik 20.3.2009 12:45

bezne

na osklivych mistech plnych smradu, hluku a smogu bydli lide, kteri na vic proste nemaji a na prestehovani se take ne.

myslim, ze ti, kteri v legerce meli na domek na predmesti nebo aspon byt na sidlisti se uz davno prestehovali.

LJG 20.3.2009 12:38

Dvě mouchy jednou ranou:

Postavte pro lidi z Legerovky činžáky někde u Půhonic - bude to lepší než zacpaná Praha. A co s uvolněnými domy? Inu jistý Ježek si dlouho stěžuje, že nemá kam dát knihy. A má ke knihám vymyslený jakýsi robotický systém . Takže : knihy a roboti do Legerovky! Údržbář robotů vyfasuje klapky na uši a hlukový příplatek.

františek 20.3.2009 12:31

Je to přesně můj názor

Obyvatelé Legerovy musí být masochisté. To si říkávám, když vjíždím po magistrále do Prahy. Probůh, proč tam bydlí? Je někdo, kdo se do této ulice nastěhoval v posledních dvaceti letech? Co říká jeho psychiatr? Normální lidé se běžně stěhují za prácí a také na místa, kde se jim líbí.

Míra 20.3.2009 12:28

Tak se nám pan Čermák bez mučení přiznal,

že patří k bezohledným motoristům zaplňujícím Legerovu ulici prachem, smradem a  hlukem. Pane Čermáku, udělejte investigativní experiment. Nastěhujte se do bytu v Legerově ulici, byt musí mít okna do ulice, nikoli do dvora. Až po měsíci začnete šílet z nevyspání, necháte si vyměnit okna za zvukotěsná a prachotěsná. Nejpozději první noc s novými okny zjistíte maličkost: nová okna jsou také vzduchotěsná. A tak je otevřete, abyste si pustil do bytu trochu četstvého vzduchu. A ejhle! Namísto čerstvého vzduchu máte plnou dávku prachu, smradu a hluku. Už chápete, co těm občanům v Legerově ulici vadí?

Představte si, že se najde nějaký chytrák, který Vám poradí, abyste se odstěhoval někam jinam, kde Vás auta začnou svým smradem, prachem a hlukem obtěžovat o něco později. Co na tom, že se odtrhnete od svých přátel, rodiny?  Že už Vám v době Vaší nemoci nemá kdo dojít na nákup, pomoci s pochůzkami, přípravou jídla, hygienou?  Chcete žít takový život, pane Čermáku? Budu hádat jen jednou: nechcete. Tak ho prosím nevnucujte lidem ve svém okolí a snažte se žít tak, abyste co nejméně obtěžoval své bližní provozem automobilu. Tím pomůžete všem, i sobě. Miroslav Vojta, Ústí nad Labem; miroslav.vojta@volny.cz

františek 20.3.2009 12:35

Re: Tak se nám pan Čermák bez mučení přiznal,

Já myslím, že my Češi se neradi stěhujeme. V tom je ten problém. Jakákoli povídání o cenách bytů a přátelích, kteří chodí nakupovat a pobesedovat, jsou jenom problémy zástupné. Hlavní je, že pohyblivost, i myšlenkovou, příliš nepreferujeme.

honzak 20.3.2009 14:00

Re: Tak se nám pan Čermák bez mučení přiznal,

já bych to opravil . neradi sae stěhujeme DALEKO. Já například bych se o pár set metrů přestěhoval, někam do klidu (od II/115), ale NEMÁM NA TO! A to jsem de iure milionář... (mám byt v osobním vlastnictví)