3.7.2024 | Svátek má Radomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 10:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O vedeckem poznani

novorozenecký věk je definován jako věk do 28. dne života. Nověji se mlůuví o definici měsícem života.  Když se bavím o novorozenci, musím mít na zřeteli i jeho matku. Na rozdíl od Vás tuto biosociální jednotku neodděluji.  bavte se o čem chcete a užívejte si kde co chcete, je mi to docela jedno.

cizinka 5.10.2008 10:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O vedeckem poznani

Ale ale, problem se soustredenim tady mate pouze vy. Diskuse se toci kolem porodu a trech prvnich dnech po nem. Ale uzijte se vsech svych grafomanskych regresi plne mire.

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 10:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O vedeckem poznani

ptal jsem se, co míníte pojmem čerstvá. Neodpověděla jste. Jak se pak já mám domyslet, co tím míníte, když píšete, že debatujete o medicíně a ta takový pojem nezná.

JUDr. Vomáčková 5.10.2008 9:00

Jejda

tady se zatím napsalo hloupostí (-_-).

Tomu neumím konkurovat.

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 9:01

Re: Jejda

To asi nikdo, paní doktor :-)))

JUDr. Vomáčková 5.10.2008 8:57

A nečtu to po sobě, což bych měl.

JUDr. Vomáčková 5.10.2008 8:57

Tak mi nikdo neodpověděl

někdo tady vykřikoval, že když se na Internetu napíše JUDr. před jméno, tak se nepochybuje o právnickém vzdělání pisatele. Doufám, že nebudu podroben útrpnému právo za to, že citace není přesná - neks,e. doufám, ve vědecké při. (-_-).

Já se tu trápím, dokonce si vypújčím i jméno z diskuse a --- nic.

Tak jeden ze života. Ležela takhle pacientka na oddělení a před viditou si přišla sestra -žákyně povykládat a zkontrolovat, jestli je všechno v ažúru. A zahájila konverzaci: "A co vy vlastně děláte?" "Končím vysokou školu." "A co se tam tak učíte?" "To je těžké říct, je toho hodně předmětů." "Aha, máte tam matiku?" "No, to máme!" "A máte tam ruštinu?" "No, taky máme." "A máte tam tělocvik?" "Ten taky."

"No, úplně jak u nás na zdravce!"

A tento příběh se nestal, milé děti, před týdnem, ale v roce 1979 ve zlínské nemocnici. Jen ty sestry se od té doby přestěhovaly k Internetu.

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 9:01

Re: Tak mi nikdo neodpověděl

:-))))))))))))))))) no tak bývávalo, i vysoká škola byla, kde předměty byly tři : Nahánění ovec do hor, vyhjánění ovec z hor a ruština :-))))

Amy 5.10.2008 9:20

Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Ale Martine,vy jste to nepochopil...přesně naopak...nick je anonymní a pochybný,ať je tam napsané cokoliv,takže i když je tam JUDr Vomáčková,klidně můžete být třeba Martin Metelka,nebo Honza Novotný,13ti letý pubescent...je to prostě pořád jen nick,ať už je v něm uvedené cokoliv...to byla reakce na dr. Kiliana,který volal po odkrytí anonymity,tak jsem mu tím vysvětlovala,že ani napsané jméno nic neznamená...

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 9:21

Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Já jsem nevolal po odkrytí anonymity. Já jsem vyzval toho, kdo obviňuje, aby vystoupil z anonymity. Anonymitu - jako obbecný jev - odkrýt nelze.

Amy 5.10.2008 9:42

Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Ano,a já vám vysvětlila,že i když tu místo Amy,napíšu cokoliv,tak nikdo nemůže vědět,zda je to opravdu pravé jméno a i kdyby to bylo pravé jméno,tak ještě vůbec není jisté,jestli je moje.

Ano,MUDr Kilian je pravé jméno,ale už není 100%,že ten,co pod jeho jménem píše,je opravdu dr.Kilian...to není paranoia,to je internet...mmch vám celkem vaše jméno i postavení věřím

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 9:51

Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Odkrýt anonymitu neznamená napsat tu jiný nick.

Mou identifikaci bylo možno provést či ověřit  na serveru. Vy jste to ovšem za všeobecného jásotu učinily anonymním udáním a pomluvami skrze mého zamstnavatele.

Amy 5.10.2008 10:02

Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Pane dr.,koukám že se moc nevyznáte...odkrýt anonymitu na internetu neznamená vůbec nic,pokud to nebude třeba videokonference,tak je to dohledatelné jen občas.Rafinovanější dokonce mení IP adresy a pak to laik prostě nedohledá...nevyznám se v tom tak dobře,abych vám to vysvětlila,ale prostě nevím,jak by vám pomohlo moje jméno,byla bych stejně anonymní jako teď.Jedinou jistotu byste měl,že je to stále táž necelá IP adresa...

A dohledávat identifikaci,na e-diskuzi...proč??? Pokud nejste dr. Kilian,je to váš problém,pro mě jste jen virtuální dr. Kilian...takže se bavím s nickem dr.Kilian...až se budu bavit s dr. Kilianem osobně,bude to něco úplně jiného...

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 10:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Nepsal jsem o odkrytí anonymity na inetu.Vy se bavte s kým chcete, já Vám nebráním.

Vy jste napsala, že jsem volal po odkytí anonymity. Já jsem na to odpověděl. Vy už reagujete dost mimo mísu.

Amy 5.10.2008 10:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

"Já jsem vyzval toho, kdo obviňuje, aby vystoupil z anonymity."

A já vám napsala,že ani jméno nezaručí,že ten dotyčný z anonymity vystoupil,použila jsem JUDr Vomáčkovou,za kterou se může skrývat třeba traktorista,že prostě i jméno s titulem je na neti anonymní,takže nic takového,jako vystoupení z anonymity neexistuje - na internetu.Nic víc a nic míň...

A dneska jsem zareagovala na JUDr Vomáčkovou,alias Martina TT (mmch,stále jste mi neprozradil,zda TT má něco společného s mašinkama :-)),který to pochopil obráceně...

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 10:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Ale to jste nepsala o vystoupení z anonymity, jak se Vám tu snažím naznačit :-)))

Amy 5.10.2008 10:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Ale ano,psala jsem o tom,že i vystoupení z anonymity je jen iluzorní,pokud se tak stane na internetu...

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 10:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

to ovšem není vystoupení z anonymity :-))

Amy 5.10.2008 11:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Ne,to není,protože to prostě nejde,pokud by vám dotyčná/ý neposlal ověřené kopie dokladů,nebo jste si ho nedohledal,či nenechal dohledat...a to se tu celou dobu snažím napsat,že chít,aby někdo na internetu vystoupil z anonymity je nereálný požadavek a založit na tom možnost pokračování v diskuzi je hloupost...

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 11:13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Ale já jsem nechtěl, aby to bylo na internetum, na to jste kde přišla ?

Amy 5.10.2008 11:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

:-) no,vzhledem k tomu,že celou dobu na internetu jsme,tak jsem těžko mohla předvídat,že se budete bavit jen s tím,kdo za vámi osobně přijde,předloží OP a potřese si vámi pravicí,jen tak teprve pro vás přestane být anonymní ;-P v tom případě za sebe lituji,do Vsetína se nepoženu Rv

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 11:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Způsoby a prostředky identifikace jsou různé. nemohu za to, že je všechny neznáte a tak máte za jediné jen  ty, o kterých jste slyšela. Krom toho já jsem onou výzvou k vystoupení z anonymity npodmiňoval diskusi, ale schopnost doložit obvinění, která byla vznesena.

Amy 5.10.2008 11:42

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

No,já jsem po pravdě o něčem takovém vůbec neslyšela.Diskuze na netu jsou anonymní,pokud se lidé nesetkají osobně...ale že bych byla někým vyzývána,abych doložila (tedy vlastně nešlo o mě,jsem jen jako ta příslovečná potrefená samice od vrubozobých) svou totožnost,identifikovala se mu...ufff...

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 11:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Anonymní jsou, alë existuje cosi , čemu se říká netiketa. Pokud jako anonym křivě obviňujete, pomlouváte, trollujete, pak je to proti ni. Pokud DIS RS  nebo kdo jiný předtasvuje své smyšlenky jako fakta a tyto smyšlenky mu slouží k tomu, aby křivě obvinil , aby upravoval citace podle svého, aby vkládal do úst někomu to, co ten nměkdo nikde nenapsal a neřekl, pak je to špatné. A marno se vymlouvat, že mezi jakousi komunitou jakási vlastní mluva je každému jasná.

Amy 5.10.2008 12:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Mezi námi,a vy děláte co jiného???

Zvolání "tý vole" je sice drobátko pubertální,ale celkem trefné v situaci,kdy se někomu snažíte něco vysvětlit a on,trvaje si na absolutně přesném slovosledu,popírá něco,co třeba jinak,ale před dvěma minutama řekl...

Není komunitní mluva,je mluva hovorová,odborná,archaická,existuje tzv "mateřský plurál",existuje žargon etc...a jistě,nemusí nezasvěcený znát a vědět,ale k nejen k netiketě patří vysvětlení bez aroganece a ironie...

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 13:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Jestli to měl být projev snahy něco vysvětrlit, pak kritika neschopnosti druhého, v daném případě mně, vysvětlit cokoli, ja krajně nepatřičná.  Vy vysvětlujete tajk, že si vymyslíte větu,. kterou jsem neužil a pak ji rozebíráte. To je ovšem způsob, kterým se baví právě pavlačové drbny.

Vysvětlovat něco, to znamená vědět co a to zase znamená patřičně to pojmenovat a nevybrat si jeden význam a mít ho za všeobecně jako jediný platný. Příkladem je cizinčina čerstvá matka - kyž se zeptám, co je to čerstvá, neodpoví a když odpovídám k péči o novorozence, hned se čílí, že myslela jiného novorozence. Tak to se pak dá těžko domluvit, že.

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 13:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Když bnapřed napíšete, že koukáta, jak se v čemsi nevyznám a pak zase napíšete, že jste cosi v té věci neslyšela, pak je těžko psát něco o aroganci a ironii druhých.

Amy 5.10.2008 13:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Chicht,ale já nepsala,že se nevyznám v problému anonymity na internetu,ale v tom,proč a hlavně jak jinak,než osobně,dokázat svou identitu...že jste to vy pochopil jinak,to je váš problém,ne můj...

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 14:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

já to za svůj problém nemám . Pokud byste sledovala kontext ve vlákně, možná bystre došla k jinému náhledu, ale je to celkem jedno.

Amy 5.10.2008 14:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak mi nikdo neodpověděl

Nejsem cizinka,a jejím jménem s vámi nemluvím...já vám třeba položila přesně formulovaný dotaz,několikrát ho opakovala,na vaši žádost dokonce zkusila situaci nastínit v oboru,který je mi vlastní a se slovy a reakcí které bych v simulaci mohla použít a která označuji za lidskou reakci a vy jste mi stále neodpověděl a trváte si na svém,že nerozumíte...snahu jsem měla...vy nikoliv...

Za další,ano,popíši-li vlastními slovy něco,co vy jste sice řekl,byť malinko jinak,jsem označena téměř za falzifikátora,pokud dané do puntíku okopíruji,je to zase vytržené z kontextu,pokud to ani nepopíši,ani neokopíruji ale jen si trvám na svém a snažím se o vysvětlení,nebo se dožaduji vysvětlení od vás,je toto vlákno časem zapomenuto...takže jak tedy s vámi diskutovat,aby jste neodpovídal sarkasticky a nerozebíral jednotlivá,nikoliv nejpodstatnější slova...???