6.7.2024 | Den upálení mistra Jana Husa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MUDr Jiří Kilian 4.10.2008 21:16

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

no, to já v souvislosti s tím volem, za kterého jste mne označila, ptal jsem se toliko, zda mne máte za svůj protějšek. Nic jsem nepsal o tom, že jste samec, kdežto o samci Vašeho druhu, živočišného,jistě. Máte určité potíže se čtením, zdá se. Jako samice se i chováte. Nevěřím, že by na některém pracovišti ZZ oslovaly sestry lékaře slovy " ty vole ". .

Lesi 5.10.2008 0:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

Panebože, to "ty vole" nebylo oslovení, ale povzdech... stejně, jako já vás nepovažuji za Boha ;o) Ostatně, v této diskuzi si vzhledem k vaší neochotě diskutovat o jakýchkoli medicínských názorech a postupech nepřipadám jak na zdravotnickém pracovišti, ale spíš jak pavlači ;o)

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 7:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

- A Vy tö víte jak ? To Vám ta vysokoškolsky vzdělávaní sestra RS, DiS, kardiologickié JIP jen tak sama řekla, napsala ....?  Nebo je to i tam ui Vás taková běžná řeč¨ mezi sympathisantkami ?

- Ostatně - to je úžasné, takže můj nezájem o diskusi s vámi je příčinou toho, že tu jste jako pavlačové drbny, kdybnych diskutoval ( což věcně s vámi je nemožné) tak byste si připadala jako na zdravotnickém pracovišti - tak to si pusťte cizinku s tou její odrhovačnkou o studiích a budete jako na klinice (ovšem domácí v čele s vybranými sympatrisantkami).

cizinka 5.10.2008 8:13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

Hmm pane Kiliane, rikate, ze nejste fanatik, ale zaroven prohlasujete, ze nemate zajem o diskusi s kazdou z nas (to jest postupne jste prisel k stejnemu postoji ke kazdemu, kdo s vami nesouhlasil).

Jak vypada vecna diskuse s Vami? Prednesete, ze se nevyzname ve anatomii, fyziologii, genetice, hystologie, pediatrie, gynekologie, bla bla bla a kardiologii, pak jeste nerozumime statistice a ani jasne formulovanym zaverum studii. A ze proste odkyvneme vasemu nazoru, ze deti maji se rodit v nemocnicich?

Ja jsem cekala na diskusi s Vami cely tyden. Koukala jsem na tuto stranku kazdicky den. Teprve vcera odpoledne jste zacal trousit neco k veci: k tem porodnim asistentkam, ktere doma mohly si vymyslet apgar score, a ze to nemohlo byt srovnatelny s hodnocenim neonatologu v nemocnicich. Ja jsem Vam odpovedela, ze zrejme neznate pomery  v techto zemich: pece o fyziologicke novorozence je v UK, severnich zemich, a Nizozemi domenou PA. Takze apgary v obou prostredich hodnotily PA, a v obou prostredich neonatologickou peci dostaly jen problemove miminka. Co dal? Posuneme se nekam v diskusi dal, nebo to bylo vsechno, co jste mohl namitnout evropskemu stanovisku, ktery je zaroven i stanoviskem WHO k mimoklinickym porodum? 

Nevim na zaklade ceho vycitate nam fanatizmus, podle mne fanaticky liberal (za liberala si povazuji a i v teto otazce jsem zcela konsequentni, kdyz prosazuji pravo informovane volby) je oxymoron. Zatim co tak mentalne zabarikadovaneho cloveka, s kterym vecna diskuse neni skoro vubec mozna, ktery nerozumi zcela jasne polozenym otazkam,  vynechava nepovsimnuty kazdicky argument a vidi utok ci dokonce spiknuti v jakekoliv nesouhlasne pozici - uz opravdu dlouho jsem nepotkala.

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 8:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

Opět lžete, což je důvod,. proč vůbec reaguji, nebo%t Vaše presentace jsou očerňující.

- nikde jsem nenapsal, že "  se nevyznáte ve anatomii, fyziologii, genetice, hystologie, pediatrie, gynekologie, bla bla bla a kardiologii "   Nežádal jsem po vás, abyste kývaly. Ale se zbabělými udavačkami nejdenám.

- nikde jsem nenapsal, že si PA vymyslely AS, jak chcete diskutovat, když neustále překrucujete mé výroky, a to nikoli nevědomky, ale účelově

- fanatismus nevyčítám, konstatuji, a to na základě významu toho slova a vašeho projevu. Za co se považujete je Vaše věc, já jsem zvláštní druh epitheta nepoužil.

-nemíním s vámi diskutovat pro vaše chování, provázené shcvalováním udavačství, výkřiky o lejnech, volech a další. To je diskuse hodná VVás, ne tak mne.

cizinka 5.10.2008 8:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

Pane Kiliane, vasnive a nesnasenlive prosazovani by nemohlo pripustit, ze treba nejake zeny v nemocnici se citi dobre, ani ze nemocnicni pece je srovnatelne bezpecna pro zdravou zenu (a  lepsi pro rizikovou tehotnou). Je to nelogicky, rozumite. Poukazu vam to schematicky:

A houzevnate a nesnasenlive prosazuje X

A pripousti, ze Y je stejne dobry jako X

Oba tvrzeni proste nemuzou byt pravdive. Liberal proto nemuze byt fanatik, rozumite? Totiz, kdyz reknu, ze vse je dovoleno, jen musite znat cenu, pak z toho nejde logicky udelat zaver, ze prosazuji pouze sve. A kdyz mluvim o te cene, mluvim i o cene sve volby. Jak jiste vite, nemam zaslepenou viru, ze mimoklinicky nebo ambulantni porod je zcela bezrizikovy. Snam jejich specificka rizika, a zajimam se o vedecky vyzkum, ktery tato rizika skouma a vyhodnocuje. Moje volba neni oprena na mylny entuziazmus. A tak vas epitet "fanaticka" je proste mimo misu.

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 8:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

:-)))) tak epitet mimo mísu, to je opravdu zajímavý pojem :-)) A že by bylo možné slovo fanatička mít za epithet, to už je vskutku bizarní představa :-)))

cizinka 5.10.2008 9:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

Jste naletel, pane kiliane. Prectete slovo bez domyslene diakritiky, treba jako "fanaticka liberalka" a bude to epitet;-P

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 9:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

Ani fanatická si jako epitet, tím méně oxymoron, dovdu představit, Na to je asi třeba talent. Sousloví fanatička liberálka, případně fanatická liberálka, není oxymoron.

cizinka 5.10.2008 8:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

Pane, ve vasim mladi vsichni lidi byly nejak organizovani, do pionyra, do strany, do profesnich svazu. Byly tak lepe kontrolovane.

Je zbytecne tuhle prestavu projektovat na zdejsi dobu. Ja nepsala jsem zadnou stiznost vasemu zamestnavateli. Ani videt v pratelskem chatu spiknuti. Ja rozumim, ze je to pohodlny zpusob, jak se zbavit oponenta, ale je to pouze utek, uvedomujete se to?

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 8:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

Vy si myslete, že je to pohodlný útěk, kdy chcete. Já Vám to nemám důvod vyvracet. 

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 8:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

Podobně pak asi je příkladem mluvy sympathisantek na jejich pracovišti. např. toto :

Re: Re: Re: Re: Rozhovor s lékařem 8-o:

Autor: Raďula IP: 78.108.145.xxx Datum: 04.10.2008 17:44

Jak se říká u nás, tohle je debata o hovně (Y)

je příkladem mluvy sympathisantek na jejich pracovišti.

Lesi 5.10.2008 9:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

Co vím jak? Že "ty vole" nebo "panebože" nebo "ježíšikriste" nebo "šmarjápano" nebo "to je hustý" nebo... jsou běžné hovorové výrazy vyznačující úžas povzdech, zděšení či znechucení a rozlišení záleží především na kontextu vyřečeného, v hovorové mluvě na intonaci, na netu třeba na smajlíkách...? No, já to vím proto, že jsem zvyklá se s lidmi bavit, takže to pro mne není žádná novinka :o)

A nikoliv - jak pavlačová drbna tu jste vy s vaší neschopností věcně reagovat na zdravotnické argumenty (ano, třeba ty vámi vysmívané studie) a kdy tuto svojí vlastní neschopnost se snažíte zamaskovat tím, že se chytáte kdejaké nepodstatné blbinky, jenom abyste nemusel mlčet a měl co říct. Zjišťování, odkud vím, co to znamená "ty vole", je typickým příkladem ;o) Já jsem opravdu se zdravotníky zvyklá jednat poněkud jinak, než co tady předvádíte vy a pokud jsem jednou na takovou pediatričku narazila, zdrhala jsem od ní rychlostí blesku.

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 9:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

:-))hm, jestli je Vám ty vole v oslovení v diskusi  nebo jakkoli jinak běžným hovorovým výrazem, pak jsem každý na jiné palubě jiné lodi. 

:-)))))jojo, maskuju dobře své neschopnosti :-)))))))))))))))))))))

Nepodstatná bolbinka - pro Vás,. Já chci rozumět , co kdo míní tím,co napíše, pokud užívá víceznačné pojmy. Vám to je jedno, Vy si asi domYslíte po svém, potože drbárna víc nevyžaduje. Pak se divně vyznívá diskuse jako drby o vědeckých pracech.

Já jsem se neptal, co znamená " ty vole " ale jak víte, žco tím napsaným pojmem mínila ona DIS RS.

Lesi 5.10.2008 9:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

Já jsem se neptal, co znamená " ty vole " ale jak víte, žco tím napsaným pojmem mínila ona DIS RS.

Ptž mám schopnost číst a porozumět psanému textu ;o)

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 10:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

no, pokud jde o ty vole, tak asi rozumíte po svém, pro Vás jue to nejspíše lichotka.

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 0:05

Revychování teda máte jaksepatří

Rodina.cz Porody doma Radulka : 4.10.2008 20:48:09

Vzdávám diskuzi na NP a jdu žehlit, to je smysluplnější [~:-D]

Mám pocit že pan doktor něco šňupe, nebo chlastá první ligu

Zuzini 5.10.2008 11:21

Re: Revychování teda máte jaksepatří

Bohužel, ač jsem v to nikdy nedoufala, začínám si to myslet také.

Někdy mám pocit, že diskutujeme s češtinářem a ne s lékařem 8-o8-o8-o

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 11:29

Re: Re: Revychování teda máte jaksepatří

Zkuste se vyjadřovat řádně  a pak ten pocit míte třeba nmebudete - ale zase možná vznikne jiný,  totiž ten, že češtináře potřebujete. Ale to je vedlejší.  Užíváte pojmů tak, jak jste na ně zvyklé ve své komunitě.  Já na ně zvyklý nejsem, tak nemohu chápat¨, co kterým slovem míníte, zvláště jde-li o slovo blízké technickému termínu. 

Myslet si jistě můžeteco chcete. Jako konmečně každý.

Zuzini 5.10.2008 11:44

Re: Re: Re: Revychování teda máte jaksepatří

Vyjádřila jsem se snad někde v téhle diskuzi nehezky?  8-o

MUDr Jiří Kilian 5.10.2008 13:31

Re: Re: Re: Re: Revychování teda máte jaksepatří

Nevím o tom, ale nečtu všechno. Ani jsem nic takového nesdělil.

cizinka 4.10.2008 20:17

no to je nadhera

Fanaticky pocitaji statistiky (rozumej zajimaji se o empiricky vyzkum). Ty, které mají zdravý rozum, nepotřebují nic počítat a stačí jim představit si rozdíl ve vybavení doma a v nemocnici a ve znalostech a zkušenostech toho, kdo porod vede a kdo se stará o novorozence. (To jest baziruji se na pouhe spekulace, a domnence, ze nemocnicni prostredi je bezrizikove). "A hlavně se nebojte, že by se o Vás starali neschopní." - to se proste nemuze stat, ze ne pane Kiliane? Verite tomu, jak sam tvrdite. Pouze verite.

Opravdu nadherna definice fanatizmu. Clovek, ktery hleda vedecky empiricky dukaz je fanatik. Zatim ten, co slepe veri nemocnicnimu bezpeci je clovek se zdravem rozumem. R^R^R^ Zebychom se podivali na vyznam slova "fanatizmus"? Kde je vas slovnik cizich slov, pane Kiliane?

MUDr Jiří Kilian 4.10.2008 20:21

Re: no to je nadhera

ssjc Slovník spisovného jazyka českého

fanatismus (frekvence v korpusu: 301 )

form;-tyz-] (dř. též -ism), -mu m. (z lat. zákl.) vášnivá, nesnášenlivá zaujatost (pro něj. názor, pro něj. stanovisko), vášnivé, nesnášenlivé horování pro něco:

MUDr Jiří Kilian 4.10.2008 20:21

Re: Re: no to je nadhera

Sedí to na Vás, cizinko, docelapřesně.

cizinka 4.10.2008 20:36

Re: Re: Re: no to je nadhera

Na mne to sedi? Kdyz rikam, ze zena ma rodit tam, kde se citi bezpecne? A ze musi dostat informace o rizikach a vyhodech kazdeho postupu, a mela mit moznost si zvolit co ji vyhovuje? To je zaujata nesnasenlivost? Kdo Vas ucil logiky, pane Kiliane?

A jak byste definoval svuj postoj k domacim a ambulantnim porodum Vy? To je snasenlivost, co tady predvadite? Se vsemi "fanatickami", "dogmatami" a dalsimi milymi slovickami? A s teorii o celosvetovym spiknutim diskutujicich, porodnich bab, univerzitnich profesoru, redaktoru lekarskych casopisu a dokonce i svetove zdravotnicke organizace?

MUDr Jiří Kilian 4.10.2008 20:38

Re: Re: Re: Re: no to je nadhera

právě jste předvedla, co je to zaslepenost. Diskusi s Vámi končím. Už i pro obsah příspěvků na TAM.

Raďula 4.10.2008 20:44

Re: Re: Re: Re: Re: no to je nadhera

Snažím se rozluštit zkratku TAM... že by teritoriu anonymních matek???

cizinka 4.10.2008 20:46

Re: Re: Re: Re: Re: no to je nadhera

Mel jste sanci, ale oci jste mi neotevrel. Jedina vase namitka byla, ze v citovanych studiech byly to porodni asistentky co hodnotily apgar score u fyziologickych novorozencu. Zdravy rozum by rikal, ze ty domaci podceneni by byly nebezpecnejsi - nejen pro novorozence, ale i pro PA, ta udela chybu a v teto branzi konci. Na nic vic jste nezmohl. Jak muzu prozrit na vasi pravdu, kdyz ty studie opravdu dokazuji, ze zena srovnatelne bezpecne rodi vsude tam, kde se citi bezpecne (doma, v porodnici a v porodnim dome)?

MUDr Jiří Kilian 4.10.2008 21:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: no to je nadhera

Osobo, naposledy a vyjáímečně : Není žádná moje pravda.  Možná máte za to, že je nějaké Vaše pravda. To se u hrdopyšných stává, že si to myslím. Další reakce na Vaše příéspěvky ode mne neočekávejte. Sbohem jste už v odpovědi na Váš pozdrav na rozloučenou dostala.

cizinka 4.10.2008 22:16

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no to je nadhera

No, ja si domnivam, ze priroda existuje nezavisle od nasich nazoru, a poznatelna je jen dobre kontrolovanym empirickym vyzkumem. Proto tak moc o nem jsem chtela s Vami se pobavit, a dozvetet se, co vytykate studiem o mimoklinickych a ambulantnich porodech, ktere popiraji Vase tvrzeni.