21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mirek Šejna 29.11.2006 14:38

Re: Pravidla pro skrytou kameru určují kodexy, u Dalíka se názory liší

vzhledem k tomu, že byl Dalík natočen při prezentaci oficiálního stanoviska ODS, jak se nechal slyšet Topolánek, se domnívám, že znát oficiální stanovisko ODS je ve veřejném zájmu.

Richard 29.11.2006 14:44

Re: Re: Pravidla pro skrytou kameru určují kodexy, u Dalíka se názory liší

Oficiální stanoviska byla známa bez skryté kamery, ODS je nkdy netajila. Tady šlo o diskreditaci pomocí čistě soukromého Dalékova výroku a v tom je věc jasná. Uvidíme, za čstojí Syndykát novinářů.

jeff 29.11.2006 14:46

Re: Re: Pravidla pro skrytou kameru určují kodexy, u Dalíka se názory liší

ha, ha, ha, šejno, duní vám v uchu, přečtěte si co Topolánek řekl ( je tu někde odkaz) a potom se znovu rozepište, ale pravdivě.

Mirek Šejna 29.11.2006 14:52

Re: Re: Re: Pravidla pro skrytou kameru určují kodexy, u Dalíka se názory liší

Cituji Topolánka: " Marek Dalík se nedopustil ničeho nečestného. Názory Marka Dalíka jsou plně v souladu s oficiálním názorem ODS"

odkaz: http://www.ct24.cz/vysilani/index_view.php?id=193433

Ladislav N. 29.11.2006 15:48

Re: Re: Re: Re: Pravidla pro skrytou kameru určují kodexy, u Dalíka se názory liší

Klasický gauner Šejna, něco říct, něco zamlčet, dodat vlastní komentář - a dezinformace je hotová.

Stanovisko Mirka Topolánka k vyjádření Marka Dalíka

jaoryna 29.11.2006 16:30

Re: Re: Re: Re: Pravidla pro skrytou kameru určují kodexy, u Dalíka se názory liší

to je jasné, dalík přece není paroubkův pohůnek. tak pak je všechno O.K. Jó, kdyby jednal za paroubka, pak by to byl zločin kriminální ..

www racek 29.11.2006 13:10

no, když to dělá nekdo u socanů,

toť správně a hošť. když to udělá u lidovců, no však víte. ale když si dovolí na ods ... to tedy trestné jest.

tedy, kamarádi, jsem zvědav až to zkusí na komunisty. bude to taky zločin?

Ladislav N. 29.11.2006 13:01

Marek Dalík: Považuji to za absolutní podraz

Marek Dalík: Považuji to za absolutní podraz

vita 29.11.2006 12:44

To je najednou rozhořčení! A rozhořčených!

Kdyby postiženým nebyl alter ego Předsedy vaší Rodné Strany, tak byste se rozhořčovali stejně?

Ano, Kmenta je hajzlík a podrazák a podobný přístup nepředvedl poprvé. Člověk by si pomalu myslel, že bude se svým trikem tak provařený, že s ním budou politici i "politici" (protože to je Dalík) komunikovat pouze písemně a prostřednictvím právníků.

Ovšem korunu všemu nasadil Topolánek, když bezelstně přiznal, že všecko, co Dalík Kmentovi nadalil, je pravda pravdoucí, včetně toho, že se ODS jen tváří, že vyjednává. To totiž plivnul do xichtu nejen Paroubka, ale i vašeho guru na Hradě. Ne že by mu to Klaus nenechal sežrat - s elegancí jemu vlastní.

Ladislav N. 29.11.2006 13:21

Re: To je najednou rozhořčení! A rozhořčených!

Přečtěte si znovu, co Topolánek přesně řekl. Básnickou licenci vám nedal. ;-)

Ladislav N. 29.11.2006 13:24

Topolánek se za Dalíkovy názory nebude omlouvat

Topolánek se za Dalíkovy názory nebude omlouvat (ČT 24, ČTK)

Kovaný 29.11.2006 12:25

Hluboce

jsem se nad sebou zamyslel, a celé zdejší veřejnosti sděluji, že si už MF Dnes nebudu půjčovat!

Malý Aston 29.11.2006 12:45

Re: Hluboce

Já ji nekupuji,nepůjčuji a s Vámi souhlasím.A celé zde přítomné veřejnosti sděluji,že se komouši a postkomouši pod vedením Paroubka a Filipa derou k moci.Na toto zjištění nepotřebuji ani MF Dnes ani Dalíka.Komouši pod vedením Paroubka mají 99+1 poslance,KDU je vždy připravena ke kolaboraci v zájmů státu a své stranické pokladny.A tak mi nějaký článek,napsaný pro prachy nevadí,nevadí mi tajná kamera,pro nás normální je postačující veřejná kamera na Čt1 a jiných programech.A tam vidím,že Paroubek a Filip jsou kámoši,společně hlasůjí,společně chtějí vládnout,dále vidím že se ČSSD bojí nových voleb a je ochotna NAOKO podepsat i třetí světovou válku a po podpisu ji hned zrušit.Vidím KDU jak se perou,kdo bude dělat vůdce a vůbec nepočítají s tím,že již vlastně nejsou.Jediný Bursík odolává,ale nevíme jak dlouho.Když se bude držet hesla,ne komunisté,ne socáci ,příští volby jej budu volit i s tím,že budu muset koupit petrolejovou lampu a chodit pěšky.A ODS se bojí vyvolat třetí volbu pro Paroubka. Já se třetí volby nebojím.Klidně ať tady vládne Paroubek a Filip a někdo od černoprdelníků.Stejně je již všechno prodáno,lůza nic nedostane,tak ať si to vládnutí za posledních 8 let prodlouží až do úplného ekonomického zhroucení.Proč by pravice měla pomáhat komoušům a socákům,to mi není jasné.A na občany se mohu z vysoka,chtějí a volí komanče a socáky? Mají je mít.Proč jim někdo brání ve štěstí,žili krásně 41 let pod komanči,ať si to zase prožijí.:-D

Ladislav N. 29.11.2006 12:52

Re: Jediný Bursík odolává,ale nevíme jak dlouho.

Na Bursíka se chystá "král větrných mlýnů" Pávek, co vyrábí elektřinu ze státních dotací s "účinností" 10% vložených nákladů.... ;-)

Malý Aston 29.11.2006 13:06

Re: Re: Jediný Bursík odolává,ale nevíme jak dlouho.

No a máte to.Ani ti Zelení nevydrží.Začnou se také hádat a tak nám zbývá jen Cibulka nebo než zavedou kontrolu na hranicích úprk někam,ale kam? Evropa je řízena Špidlou,tedy taky socáky,do Ameriky nemám pas se slinami a k rusákům se mi nechce.Prachy nemám jak Havel,koupit si nějakou pastoušku v Portugalsku a jen sledovat,jak mi přibývají prachy na kontě.  Zlatý bolševik,nic jsem neměl  a všechno mi patřilo.Pěkně jsme si přikrádali,na Balaton k paprikášům to stačilo a když bylo potřeba se zasmát,tak vystoupil Husák nebo Jakeš nebo Bilak.Proč jenom ti komunisti v roce 1989 udělali ten převrat proti sobě a proč se zrušili,to pořád nechápu.

www racek 29.11.2006 13:12

Re: Re: Re: Jediný Bursík odolává,ale nevíme jak dlouho.

asi bys měl ty jejich voliče nějak zakázat. opravdu už nevím, co bych ti měl poradit. argumenty a vlastní příklad na ně totiž nefungují.

člověče, fakt nepochopíš, že politika je taky boj ideí?

Ladislav N. 29.11.2006 13:49

Re: člověče, fakt nepochopíš, že politika je taky boj ideí?

A taky boj s blbostí, že? ;-P

mira.le 29.11.2006 21:23

Re: Re: člověče, fakt nepochopíš, že politika je taky boj ideí?

Ty sní bojuješ od rána do večera a to celý tok,viď.

PROROK ELIÁŠ 29.11.2006 13:16

Re: Re: Re: Jediný Bursík odolává,ale nevíme jak dlouho.

 Domnívám se, že by bylo zajímavé pustit Petra Cibulku coby senátora mezi ty starousedlíky.....

Malý Aston 29.11.2006 13:59

Re: Re: Re: Re: Jediný Bursík odolává,ale nevíme jak dlouho.

Díky za slovo starousedlíci.Tím je řečeno vše.Když se někdo někde usadí,ani párem volů jej nepřinutíš změnit místo.A tak přebíhají,převlékají se,mění zabarvení ale z místa od koryta je nedostaneš.Za komoušů se říkalo " nejhorší je dostat se mezi ty kurvy,jak tam jsi máš vyhráno,oni tě již podrží a podpoří" Některá pravidla platí dodnes.:-D

herdekbabka 29.11.2006 14:58

Re: Re: Jediný Bursík odolává,ale nevíme jak dlouho - není to tak nespočitatelné - až rozmrznou ty zamrzlé restituce - .

Arab 29.11.2006 14:13

Re: Re: Hluboce

Pod Malého Astona se podepisuji.

Ivan 29.11.2006 16:57

Re: Re: Hluboce

Hurá, to ekonomické hroucení s rekordním růstem HDP, produktivity práce a mezd (při produktivitě rostoucí rychleji než mzdy) se mně docela líbí. Koruna posiluje velmi slušně a export je přesto vynikající a v kladném saldu.  Struktura vývozu je taky skvělá, vývoz surovin zanedbatelný, zato vývoj strojů a investičních celků vynikající.  Dovoz taky skvělý, dováží se hlavně investiční zařízení, bohužel i suroviny za stále rostoucí cenu ropy a plynu.  Přesto je saldo export/import kladné. Přítok zahraničních investic je výtečný.  Inflace nízká.

To za vlády ODS byl dolar za 40Kč při průměrném platu 12000Kč, přírustek HDP byl nulový a v posledním roce dokonce záporný,  saldo zahraničního obchodu hluboko v záporu, dovoz především luxusního zboží, na straně vývozu zase především vývoz surovin. A to za výrazně nižších cen ropy a plynu a za výrazně lepších vnějších hospodářských podmínek, než jsou nyní. Inflace 14%.  Státní dluh ohromný a schovaný v krachujících bankách, navzdory přílivu peněz z bezprecedenčního privatizačního výprodeje národního bohatství do zahraničí.  

AAA 29.11.2006 17:44

Re: Re: Re: Hluboce

A Euro se oddaluje pro, ze jsme na nej proste moc dobri a nestoji nam zato abysme si s nim spinili ruce :)

milos 29.11.2006 15:19

Re: Hluboce

Souhlas. Uz "to "ani nekupuju. A to jsem "to" odebiral hodne let.

malstok 29.11.2006 12:09

Jiný pohled

Po pořadě. Není nám známo, zda tento rozhovor byl interviem, nebo jen posezením u piva. Podle záznamu to spíš vypadá jako posezení u piva. V tomto případě je vydávaná informace MF za prasárnu. Každý z nás při neformálním pokecu u piva si rád trochu nadsadí a přibarvý, aby byl zajímavější a ukázal jaký je pašák. Tak také působil celý záznam. Důležitější by byl záznam jakým způsobem se pan "redaktor" Kmanta ptal, jak Dalíka provokoval. Pan Kmenta pro mě pozbyl jakékoliv důvěry a vůbec co v poslední době MF předvádí, přestává být objektivní novinářství a přiklání se k bulváru.

lída 29.11.2006 12:31

Re: Jiný pohled

Přesně tak.

Mirek Šejna 29.11.2006 14:45

Re: Jiný pohled

Doležel a Péťa také seděli u piva a přibarvovali. Byli natáčeni skrytou kamerou a rozhodně to nebylo interwiev. No a dnes hoši sedí v base. Seděla tam do minulého týdne i jedna dáma, která u toho piva nebyla, ale měla smůlu, že se o ní u toho piva mluvilo. Nevzpomínám si, že by se tady na Psu tehdy modráci tak rozhořčovali nad činností médií. Naopak. Bylo to tady plné jejich oslavných keců na novináře coby hlídací psy demokracie.

herdekbabka 29.11.2006 14:59

Re: Jiný pohled no s Kořistkem to bylo tak jen posezení u piva a to ještě Kořistka nebyl ČSSD

Ivan 29.11.2006 17:00

Re: Jiný pohled

Holt o povídáních u piva novináři nesmí psát, protože si to modří ptáci nepřejí.  Pak měl Dalík sdělit: ano, povídal jsem takové věci, ale bylo to jen moje plkání u piva. To ovšem Dalík neudělal a ukázal, jak to je s charakterem modrých ptáků. Lhát, lhát, lhát a opět lhát i když už se všechno provalí.