2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jan Daniel 2.11.2007 17:31

Re: Re: Žena, která si nedokázala najít partnera, nebude ani dobrá matka.

Není nad to, když se místo osobních útoků argumentuje k věci. Nerad paušalizuji na základě pár řádek, ale tady je to jasný případ - když si přečtu příspěvek váš a Saši, je evidentní, kdo z vás je frustrant.

Mil 2.11.2007 15:30

Re: Žena, která si nedokázala najít partnera, nebude ani dobrá matka.

Obavam se, ze pri vyberu partnera a rodice jsou dulezita uplna jina kriteria. Pokud si vybiram partnera, chci abychom meli spolecne nazory, zaliby, aby mel kouzlo osobnosti... Pokud bych si mohla vybrat rodice, bylo by nejdulezitejsi, zda jsou trpelivi, milujici,ochotni vzdy pomoci. Pokud nejsem dobrym partnerem, neznamena to, ze nebudu dobry rodic a zrejme i naopak.

Navic pokud uz argumentujete na zaklade principu prirozeneho vyberu, uvedomte si, ze muzi casto vybiraji partnerky podle jejich vzhledu...znamena to, ze pokud zena mnoho krasy nepobrala, musi se bud smirit s tim, ze jeji partner nebude podle jejich predstav nebo bude sama. Existuji i studie, ktere potvrzuji, ze se zvysujicim se IQ klesa pravdepodobnost, ze si zena najde partnera. U muzu je to samozrejme naopak. Z toho vyplyva, ze inteligentni zena, ktera neodpovida zazitym meritkum krasy, zrejme nebude uspesna v hledani partnera, coz ovsem nevylucuje, ze bude dobra matka.

Navrhovat takovym zenam z CR, aby jely do Ciny nebo Indie, protoze tam je chlapu dost mi prijde spise usmevne - opravdu nevim jestli to myslite vazne:-). 

servác 2.11.2007 16:15

Re: Re: Žena, která si nedokázala najít partnera, nebude ani dobrá matka.

U mužů to není samozřejmě naopak, je to dost podobné. Viz vysoce inteligentní, nepraktické vědce neschopné se seznámit. Jako ve všech odvětvích lidské existence, nejlepší šance mají lehce nedprůměrní, prakticky založení jedinci. Nebo naopak zcela podprůměrní a pokorní. V mém okolí se nejrychleji usadily méně hezké dívky a nepříliš úspěšní chlapci: měli strach, že jinou šanci nedostanou.

Ifča 2.11.2007 10:50

Upřímně řečeno

se mi zdá, že celá tato debata se snaží zasadit tento problém někam o padesát či více let zpátky. Kdy byly úplné rodiny pravidlem s jen velmi málo výjimkami...

Dnes se mnohá žena, co už jí bijí biologické hodiny a ona z jakéhokoli důvodu tu ideální dobu pro hledání partnera prošvihne, porozhlédne mezi těmi zadanými... Pravda, její dítě pak sice bude mít mužský vzor (aspoň na chvíli), leč někde nějakým jiným dětem tentýž mužský vzor jaksi odešel... A  ona se rázem stane tou správnou ženou, co se umí postarat o partnera i o dítě, není tou neschopnou chudinkou, co ji holt nikdo nechtěl...

Koneckonců i opačná situace, kdy maminka v záchvatu velké lásky postupně mění partnery, mezi kterými přetahuje své děti jak kočka koťata, jejich počet se s každým partnerem rozrůstá a každé má jiné příjmení...

Nebo úplné rodiny, s nadprůměrným počtem dětí, kde ze sociálních dávek (tedy z našich daní) žijí nejen děti, ale i oba rodiče...

Tohle všechno jsou situace, které nejsou vůbec výjimečné. Proč tedy se tvářit, že těch několik málo uměle oplodněných žen bude zrovna nějakým velkým společenským či ekonomickým problémem?

vita 2.11.2007 11:03

Re: Upřímně řečeno

A musí snad rozbíjet původní rodinu? Neříkejte, že to nedokáže zaonačit jinak.

Chápu, že pro muže, který se pozdě (a to musí býr pozdě) doví, že posloužil co obecní býk, to může být trapné poznání, ale o muže přece tady ani tak nejde, ne?

Ifča 2.11.2007 11:05

Re: Re: Upřímně řečeno

Já neříkám, že rodinu rozbíjet musí... jen že se to zhusta děje...

dzanny 2.11.2007 11:04

Re: Upřímně řečeno

No, ono jaksi to, že už je pár věcí blbě není argumentem pro to, že by měla být i další. Ono těch žen možná opravdu nebude tolik, ale vždy se mi ježí chlupy, když stát podporuje sobectví a nezodpovědnost.

Ifča 2.11.2007 11:09

Re: Re: Upřímně řečeno

Nojo, to sociální stát podporuje už ze své podstaty... ale to bychom dostali debatu někam jinam. A stejně je to debata o ničem... Jestliže oplodnění single ženy nebude možné, tak si nějakého toho fiktivního chlapa sežene...  Takže proč dělat překážky, které mají jen administrativní charakter a stejně se poměrně snadno dají obejít...

dzanny 2.11.2007 11:24

Re: Re: Re: Upřímně řečeno

Teď už souhlasím plně, pro toho oplodňujícího muže je to po vašem nakonec lepší, neb si takováto "single" pak nemůže jako "vzpomenout".

LJG 2.11.2007 11:12

Re: Re: Upřímně řečeno

Hm já bych vyměnila tu skupinku osamělých žen za  skupinu "mám spoustu dětí, nemusím dělat." Myslím, že by na tom sociální systém vydělal.

dzanny 2.11.2007 11:22

Re: Re: Re: Upřímně řečeno

No ona třeba manželka bohatého muže, která má spoustu dětí, které dále umí vychovat a zabezpečit, činí pro společnost nesmírně užitečnou věc, byť "nedělá". Ale asi jste myslela jiné.

LJG 2.11.2007 11:25

Re: Re: Re: Re: Upřímně řečeno

Myslela jsem takovou statisticky větší skupinu ;-)

LJG 2.11.2007 11:24

Re: Re: Upřímně řečeno

Proč sobectví a  nezodpovědnost? Jsou- li to dvě lesby, bude jedna doma a druhá chodit do práce. Dedičné to určitě není (Vzpomínám si na jednoho pána, co měl úchylku na stokilové ženské. V jeho rodině se to jinak nevyskytovalo).

Je-li to ošlivka, tak dítě ze spermabanky bude mít aspoň 50% naději, že bude hezké a zdravé, než kdyby někoho zatáhla na diskotéce za strom. A pochybuji, že by do spermabanky chodila desetkát. Možná bude brát sociální dávky, ale ona se teď rozmohla móda, že spolu dva žíjí na hromádce, mají dítě, ale ona je oficiálně osamělá matka, jeho  oficiálně nezná, on je přihlášen u svých rodičů, neb je to výhodnější. To mi příjde férovější podpořit ošklivku, něž vychytralý páreček na hromádce.

dzanny 2.11.2007 11:37

Re: Re: Re: Upřímně řečeno

Sobectví vůči dítěti - dítě, nevyrůstající v úplné rodině je vždy poškozeno. Nezodpovědnost vůči opět dítěti a společnosti. "Single" přijde o prostředky k obživě snáze než oba dva v rodině. Úchylácké svazky, když už je sem pletete, nebývají moc stabilní, co bude z dítěte, se ani pořádně neví. To, že některé svazky praktikují evoluční strategii: "Nasekat děti a státe, starej se!" je jistě pravda, rozhodně to ale není argumentem pro to, aby to mohli dělat i svobodní.

Ifča 2.11.2007 11:43

Re: Re: Re: Re: Upřímně řečeno

Ale oni to dělat můžou a v hojné míře dělají... Tady je diskuze akorát o technice... :-)

Karel H. 2.11.2007 11:43

Pokud je něco sobecké,

tak je to vaše myšlení: já dítě mít můžu, neb mám manžela. Ty dítě mít nesmíš, neb si sama a to je jasný důkaz, že ho neumíš vychovat s láskou!(Y);-O(Y)

Jana 2.11.2007 11:54

Re: Pokud je něco sobecké,

Ona to tak ale jaksi chtěla příroda sama. Mám samce, zplodíme potomka, nemám samce, mám pešáka.

Karel H. 2.11.2007 11:56

Re: Re: Pokud je něco sobecké,

Pokud mluvíte o přírodě, tak zrovna tam je obrovské množství případů, kdy samice je se samcem jen při páření a pak mládě vychová úplně sama. Podívejte se občas na nějaký přírodopisný film :-)

Lucka 2.11.2007 12:03

Re: Re: Re: Pokud je něco sobecké,

No vždyť ano, tak ať si hledá samce a nechce uměle oplodnit... Já z toho snad budu mít pupínky!Propána, co tu vzniká za diskuse o osamělých matkách, závislých na laboratoři?Buď můžu mít dítě, tak hledám otce, nebo nemám partnera a nazdar.Jsem už babičkou, já žasnu, co se může dít!!!Přece si nemůže jít ženská do laborky "koupit " dítě, kde to jsme? Pochopitelně, jiný problém je , pokud dvojice má reprodukční potíže, od toho tu jsou právě ti lékaři, co mohou pomoci. Nechápu, jak může někdo takhle uvažovat, dítě není plyšák na hraní pro osamělou ženskou.

Ifča 2.11.2007 12:11

Re: Re: Re: Re: Pokud je něco sobecké,

Takže pár si jít dítě koupit může a sama ženská ne? Protože to je "pochopitelně jiný problém"?

Lucka 2.11.2007 16:42

Re: Re: Re: Re: Re: Pokud je něco sobecké,

Ano, Ifčo, přesně, přesně tak. Je to jiný problém, a jestli to Vy se svými více dětmi nechápete, je mi Vás líto.Právě proto, že dítě není zboží, ale má být výsledek jakéhosi vztahu. A ten je u páru, sezdaného-či ne, aspoň na čas zárukou zabezpečení prostředí pro vývoj jedince.Sama ženská je vždycky nejistota.Ono to není všechno jen o početí dítěte, ale taky zodpovědnosti za jeho další život. A to mi neštymuje s ženskou neschopnou vytvořit aspoň jakés takés zázemí v podobě partnerského vztahu.Rozumíte mi? Nebo budou plnější děcáky, až to tu single přestane bavit, protože plyšák řve a má rýmu?O tom to je a společnost se tomu, je-li zdravá, bude bránit. Dítě není nárokové od státu, koukají z toho jen potíže.

Ifča 2.11.2007 16:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud je něco sobecké,

Jistě, pokud máte pocit, že ženy si pořizují dítě jako plyšáka, pak byste mohla mít pravdu. Já takové ženy neznám... Asi se stýkám s jinými lidmi...

A zase ta poznámka "nárok od státu"... to je tu snad nějaká obsese či co... Ani nárok, ani od státu... Od státu se chce pouze zrušení zákazu, nic víc.

Jana 2.11.2007 12:03

Re: Re: Re: Pokud je něco sobecké,

Ale jo, o tom žádná. Pokud si najdu samce, který se bude ochoten jen spářit a zmizet, prosím. Ale proč by mi měl samce zastoupit stát prostřednictvím umělého oplodnění? ;-)

Karel H. 2.11.2007 12:09

to Jana a Lucka

Já zas nevim, proč by to přes umělé oplodnění nemělo jít :-) A stát bych do toho nemotal, to může dělat i soukromá laboratoř, ale to je na jinou diskuzi.

I-Worm 2.11.2007 10:37

Oplodňování singl žen je první fáze

druhá fáze budou žaloby o milionové odškodné typu "dali mi něco podepsat, ale nevysvětlili mi o co jde, já jsem tomu nerozuměla..."

To je jedno 2.11.2007 10:35

Přímo roztomilá přehlídka machistů

Má te tu všichní pravdu. Děti si pořizujeme skutečně ze sobeckých důvodů.Ona to totiž po nás ta příroda jaxi chce. A vzhledem k tomu, že pro život použitelných chlapů je v populaci dost málo (názory na tomto fóru to jasně ukazují) a je o ně tuhý boj, považuji za obrovské štěstí, že mohu žít v době, kdy dokážu sebe i potomka uživit a nemusím se přitom dřít na nějakou prdící tlustou a upocenou obludu, která si o sobě myslí, že je taky chlap.

vita 2.11.2007 10:49

Re: Přímo roztomilá přehlídka machistů

Dovolte, abych vám poděkoval, že jste žádného muže neučinila nešťastným.

Žít s vámi by muselo být opravdu neštěstí, takže vaše rozhodnutí bylo mimořádně racionální a ohleduplné a je třeba je vychválit.

ok 2.11.2007 10:49

Re: Přímo roztomilá přehlídka machistů

Já tro řeším tak, že ženy jako jste vy systematicky bojkotuji. ;-P Těch hodných je naštěstí stále dost.

Přeji vám, abyste si ten souboj o alfa samce řádně užila. Počítejte s tím, že se o něj budete dělit s několika dalšími alfa ženami. Poměr bývá tak 4 až 6 krásných alfa žen na jednoho alfa manažera. Pozorovat tyto ženské souboje o alfa samce třeba na pracovišti je velmi zábavné. Těmto ženám se  - pro vaši informaci - zpavidla říká děfky (f proto, aby to prošlo do diskuse).

kika 2.11.2007 11:00

Re: Přímo roztomilá přehlídka machistů

kdyz takto hledis na muze, jak jsi popsala, tak pro tebe pohled do zrcadla musi byt nejspise na zvraceni, vid. A konec koncu mas opravdu velike stesti, ze zijes v dobe a statnim zrizeni ktere ti umoznuje jednoduchou obzivu v trochu realnem svete by ti to asi neslo.:-)

ocelin 2.11.2007 11:22

Pěkné,

jen prosím kde jste vzala jistotu , že jste pro život použitelná žena ?Ale máte pravdu taky se mi nechce dřít na nějakou prdící upocenou obludu , která si o sobě myslí , že je taky ženská.